Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hittman
Nějak
| 24. 2. 2016 14:04
nemůžu rozdejchat průduchy před spolujezdcem po celé délce palubky, k čumu to je?..na ukládání prachu?
Avatar - J@...
Nějak
| 24. 2. 2016 14:30
To jsou retroprvky.
Avatar - Ozzman
Nějak
| 24. 2. 2016 14:42
Má to i Passat B8... popravdě mi to vůbec nepřišlo, když jsem s ním jezdil, takhle když se na to podívám takhle na fotkách s tím, že to tam mám hledat, tak je to horší :-) Řekl bych, že interiér A4 je výborný
A jaky je tam quattro?
| 24. 2. 2016 14:05
Tak jaky je tam teda to quattro?

Torsen jako byval vzdy nebo se teda prechazi na ten haldex (quattro ultra)? (viz [odkaz] )

Pisete: "Standardně dodávaný pohon všech během klidné jízdy posílá větší část síly motoru na zadní kola..."

... takze v S4 je teda torsen nebo je muj zaver chybny?
Avatar - AUDIRS6
A jaky je tam quattro?
| 24. 2. 2016 14:11
klasika - Torsen C 60:40 ;-)
a v novej RS4/RS5 mozes cakat Kronenrad ( tiez samosvorny diferencial, ale s este rychlejsimi reakciami pri rozdelovani toc. momentu z:p )
Ten novy haldexoidny quattro ma byt len pre modely ultra - teda usporne modely. ;-)
A jaky je tam quattro?
| 24. 2. 2016 14:14
No jeste ze je to takhle, dik :-!
A jaky je tam quattro?
| 24. 2. 2016 15:11
Jsi si jistý? Předchozí generace S4 měla později dostat korunový z RS5 (snad při faceliftu, myslím 2012). Měl snad T3 nahradit v celé nabídce. Ostatně ho dostala A7 a A6.

PS: Audi sice na německé stránce modelu neuvádí, co je to za diferenciál, nicméně uvádí, že umí až 85 % dozadu a 70 % dopředu, což odpovídá korunovému z RS5.
Avatar - AUDIRS6
A jaky je tam quattro?
| 24. 2. 2016 15:41
na 95% som.
Aj Torsen C vie poslat o 25% viac na konkretnu napravu, takze v pripade predku = max 65 a zadku 85%. Neviem uz kde, ale cital som jeho specifikaciu. ;-)
Tak ako kedysi ten starsi dokazal poslat 75% bud na predok, alebo zadok, kedze standard bol 50:50.
Edit: kedze aj ty edit... :-) - budem sa musiet pozriet na tu rubriku technika podrobnejsie. ;-)
Edit2: pozrel som sem [odkaz] no a zrazu pisu pre Torsen 60/80 maximum - ruku do ohna dam za to, ze ked vybehol v RS4, pisali 65/85 maximum. :-!
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 14:10
3,0 V6 TwinTurbo GM (Cadillac).

Náskok díky technice >:D >:D
Avatar - Hittman
297 KW
| 24. 2. 2016 14:11
2,5 TFSI 5ti válec 270 kW,
2,0 TSI 4válec přes 400 koní.. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 14:39
3,6 V6 Twinturbo 420 HP >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 14:54
Hafikyhaf...co si tu poměřuješ? >:-[]

Ano, Caddyho bi-turbo V6 je opravdu lahodná. To je chvályhodný, ale proč takový nesmyslný dětský povykování?
Avatar - Dinar
297 KW
| 24. 2. 2016 15:01
Protože mentálně dítě? >:D
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:05
To je hra, každej musí napsat nějaký motor a jeho parametry:

Za mě 1.2 HTP 51kw..... >:-[]
297 KW
| 24. 2. 2016 15:12
OK, krásně měkký zvuk R3 W311!
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:46
HTP? Když jede kolem, vždycky znervozním, jestli sem vypnul vysavač >:D >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 16:37
Tak nenechávej jezdit vysavač na ulici ;-)
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:41
Po zahradě můžu? >:D >:D >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 17:51
No pozor, jako HTPčko poznám už na dálku se 100% jistotou... Ne o každým motoru tohle můžeš říct >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 18:05
Přidávám se, nová 1,5 diesel tříválec od BMW. To je kára! Ani zadarmo! >:D
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:13
To je hra jak evropa technologicky na výši poráží ameriku co dělá auta co neumí brzdit, zatáčet , žerou 30 litrů na 100 a maj 150 HP z 5 litru. >:D

Takže vy už jste ten kalendář s z roku 1977 konečně sundali ze stěny? Teda že to ale trvalo >:D >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 15:14
Nevadí ti, že štěkáš před zrcadlem sám na sebe? >:D
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:17
>:-[] na komoru!
297 KW
| 24. 2. 2016 15:19
Trefil jsem ho? Dostal to? >:-[]
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:21
Obávám se ze se otřepe.... :-)
Avatar - white label
297 KW
| 24. 2. 2016 15:36
Jako obvykle bude dělat, že se vlastně vůbec nic nestalo...
297 KW
| 24. 2. 2016 15:37
Nene, přijde s tou story o týden později u něčeho jinýho :-)
297 KW
| 25. 2. 2016 09:47
Asi neslyšel, že střílels do něho :-)
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:37
Tak šup ted honem vymalovat ten obdélník a čtverec pod tím kalendářem, ta stěna po 38 letech už nebude vypadat dobře >:D
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:40
Obhajuješ tu americkou produkci před námi, diskutéry, nebo sám před sebou, že sis koupil dobře?
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:44
Ne, já se tedy směju.

Jak se mění priority diskutérů.

Když si šlo kopnout do motorů že maj špatnej litrovej výkon, do spotřeby a zrychlení, do 4st. převodovek to blyo keců, ted když má řada amerik větší litrovej výkon jak evropa, skoro všude sou 8kvalty a podvozky sou laděný na Nurburgringu, změnily se priority a zůstává předěmtem kritiky kdo má jakou kůži, jestli má evropa o 4 el. fíčurky více a dko má lepší tablet uprostřed palubky.

Sranda co.
297 KW
| 24. 2. 2016 15:49
Nezobecňoval bych vlastnosti pár modelů na celou americkou produkci. Ať se tu zbytečně neplácáme po ramenou kvůli hujdám ;-)
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:53
Tak samozřjmě nemůžeš porovnávat Chevrolet za 17 000 usd s Mercedesem co je asi tak o 3 třídy vejš.

Tu hujdu musíš porovnat s Evropskou hujdou za 450 000, pak z toho vyjde že ta americká hujda je pořád super >:D
Hlavně so se týče motorů a prostornosti a výbavy.
297 KW
| 24. 2. 2016 16:03
A jsme u obhajoby vlastní garáže. ;-) jakákoliv argumentace nemá smysl :-)
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 16:07
Já mam americkou hujdu za 17 000 USD? Kterou? >:D

Takže je lepší motor 1,2 turbo než třeba 2,4 atmosféra. Jasná věc, a kličky vzádu na oknech a manuálně šoupací sedadla v hadru, je mi to úplně jasný >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 16:24
Nemíním se nechat zatáhnout do alerozní neplodný diskuze a o tom, že z americký základní kůže nemáš spocený půlky jen se na ně podíváš, zatímco evropský hadr je šunt ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 17:03
Alerozní ? >:D Na zimákách celej rok? >:D >:-[] :yes:
Avatar - white label
297 KW
| 24. 2. 2016 17:07
Indiánům tu přece musí být zima celý rok... ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 17:08
>:-[]
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:44
Omyl, Alero má letní. Dneska sem na nich krásně drandil do práce i z práce >:D

Akorát Alero je 12-17 let stará věc. To se musíme vrátit v čase do doby Felicie který hnijou zadní dveře a Oktávky 1,6 MPI >:D >:D abyste mohli diskutovat o Aleru
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 17:07
No mne přijde že máš trochu z toho mindráček a máš potřebu pořád dokazovat, jak to v USA dělaj lépe než všichni ostatní za každou cenu. Nikdo tu na US vozy nenadává už pěkně dlouho, ale ty sem pořád chodíš štěkat jako ratlík >:D A že litrový výkon měly US vozy dříve horší? Ano... tak BRAVO, že konečně dotáhly Evropu ;) Nebude to také tím, že u nich jsou jiné priority a proto to každý dělá trochu jinak?

Můžeš být rád, že příští tvé auto bude umět jezdit i v zatáčkách a třeba dospěješ a mimo diskuzních předháněček se nebudeš už ani naháňet s Oktáviemi ftédéí, které ti asi hodně znepříjemňovali život i s obyčejnou jednadevítkou... jinak si to neumim vysvětlit >:D
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:46
Všechny moje auta uměla jezdit v zatáčkách, některá lépe - Jaguar, některá hůře - 300C ale všechno úplně v pohodě. A všechna měla víceprvek a vzádu kotouče, což se o některé evropské produkci nedalo donedávna říci a o některé nedá říct dodnes >:D

Já se můžu nahánět s kým chci, to je čistě moje věc a těch co tam jedou se mnou.
297 KW
| 24. 2. 2016 17:38
To me taky zarazi. Kdyz mely podvozky ladene rekneme do pohodlna, mizerny litrovy vykon, tak jsi to obhajoval tak, ze nechces zadne vyhonene moturky do steracu, ale poctivou techniku, ze objem nicim nenahradis a kdyz, tak jedine kompresorem a ze 300C ma prece podvozek z Mercedesu a stejne s Alerem na kruhaci ujedes kazde skodovce >:D Ted zacal Cadillac delat turba, pripadne zdimat vykon z atmosfer ve vysokych otackach, tak se porad ohanis litrovym vykonem a dalsimi cisly, ktera nikoho nezajimaji a mas hroznou radost, jak jsi to vsem nandal >:D
297 KW
| 25. 2. 2016 08:34
Zajimava debata - poradny ameicky V8 proti 1.2 HTP Fabia a 1.9 TDI Octavia 1.
Neni nad to srovnavat nesrovnatelne (a to poznate tak, ze to V8 se do porovnavaneho auta - treba Fabie, proste nevejde. Asi ani do kufru ne...

A hlavne - kluci - uz jsme ve tretim tisicileti! Meli byste zacit mluvit o necem soucasnym, ne? :-!

Jo a pak me jeste bavi ten argument ve smyslu "kazdy auto nakonec nejak zatoci, vsak volant tam je.
To je dost dobry - protoze to jsme kde? To ja pak muzu rovnou rict, ze ve Fabii ten motor nejakej je a jet maximalni povolenou rychlosti po dalnici umi taky, takze proc teda ty americky V8?
Avatar - Barrichello
297 KW
| 25. 2. 2016 08:50
On tady někdo srovnával HTP s V8? Kdo? Kde?

Já myslím že řeč byla o americké V6twinturbo 3,0 vs německé 3,0 >:D

Kecy o tom že němci kdyby chtěli můžou udělat 3,0 s výkonem větším třeba i 500 KW či kýho vejra sou mimo, podstatné je co je v autech a ne co by kdyby.

A to 300C zatáčet umí, i na okreskách jen to není s takovou lehkostí. Ale jezdit s tím jde úplně normálně.
A V6 sedany Stratus a Sebring i to Alero zatáčí úplně perfektně a několik honiček s evropskými auty po okreskách které jsme s nimi absoloval mi dávaj za pravdu.

Takže asi tak no.
297 KW
| 25. 2. 2016 09:48
Teď zase maj ameriky na prd řízení ;-)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:42
Jsi si jistý, že ti ty léky dělají dobře? ;-)
Avatar - AUDIRS6
297 KW
| 24. 2. 2016 14:13
zase si na praskoch ?
keby bolo treba, tak je aj tu vyse 300 kW, ale netreba - vid C43AMG a BMW M340i.
Ked vybehne RS4 / RS5, potom sa budeme bavit a porovnavat pindiky, jo ? >:-[]
Avatar - KANKUNEN
297 KW
| 24. 2. 2016 14:14
Jenom mozkový mrzák hodnotí u turbomotoru pouze litrový výkon.
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 14:39
Jojo, proto tu ještě před pár lety každý brečel, jak maj ameriky špatnej litrovej výkon >:D >:D >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 14:59
Kdo to psal, k čemu to psal, o jaký se jednalo auto? :-)
Avatar - Dinar
297 KW
| 24. 2. 2016 15:01
Před pár lety to ještě platilo, teď už to je téma jen pro tebe...
297 KW
| 24. 2. 2016 15:08
Howgh! >:D Zbytečný se v tom patlat. Caddies mají pár věcí, který evropan může hůř zkousnout, ale motory, podvozek nebo řízení to bezpochyby nejsou. Naopak. ;-)
Avatar - fostek
297 KW
| 24. 2. 2016 14:15
Ty vole, tos šokoval. Ten třílitr GM má o celejch 23 koní víc než dvoulitr, co dává mercedes do áčka. Asi se posadím na zadek :-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 14:44
A který auto je reálně rychlejší? ;-)
297 KW
| 24. 2. 2016 14:57
Ten Caddy jede jako splašená ***! Navíc se úžasně ovládá. V tom má Barik jednoznačnou pravdu ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:04
A o kterém že se to bavíme, to je CT6 ? To ale není čtyřkolka ne? Ty jsi ho jel? Já sem myslel, že se to do ČR ještě nedostalo :-)
Avatar - Dinar
297 KW
| 24. 2. 2016 15:05
To jo, ale eskem to u audi nikdy nekončí, u RS z toho třílitru vyfouknou, tipuju, k pětistům koní.
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:06
To samozřejmě, ale i esko je rychlým autem, navíc 4x4 :-)
Avatar - Dinar
297 KW
| 24. 2. 2016 15:10
Webpaja určitě myslel tu caddyho V6 3,6.
S4 je určitě rychlé auto, stovka pod pět je z ranku skutečných sporťáků. ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:14
Ta vypadá famózně, ale to je ATS, který je menším vozem, než CT6 ne? :-)

Mne se nová generace A4 líbí moc, připomíná mi to trochu návrat ob generaci zpět, která mi přišla nejpovedenější (a s kterou jsem měl naposledy reálnou zkušenost, tu další jsem již nezkoušel). Navíc je mi sympatické, že jde o kombi, což Cady nedělá :-)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:18
Tak mě přijde jako facelift světel B8...u menších obrázků těžko rozlišit. Přesto je hezounká ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:26
Právě ta světla mi u B8 trochu vadila... no přijde mi to prostě dotaženější, nechci se tu rozebírat alá Topper o dizajnu jednotlivých částí vozu, nerozumim mu tak jako on >:D

Mne na A4 vadí (v novém sem ani neseděl, takže spíše vadilo) jiné věci (prostornost, a v nižších výbavách skoro až šeď interiéru, což je díkybohu jednoduše eliminovatelné se zvětšujícím se rozpočtem na koupi vozu), které do této diskuze nepatří, protože motoricky a jízdně mu vytknout nemám co :-)
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:35
CT6 je konkuence A6, Eklasse a 5er.

ATS je konkurence 3a4 er, A4, C klasse.

CTS něco mezi tím
297 KW
| 24. 2. 2016 15:44
CTS mezi tím? To bych teda nehádal. CTS by měla být podle mě konkurence pro evropskou vyšší střední, Lex GS atd
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 15:50
Když je CT6 konkurence pro A6/E/5xx/XF, tak nebude asi CTS to samý >:D

Konkurencí pro A8,S,7xx má být chystané CT8

Problémem CTS a ATS je to, že se navzájem kanibalizují a proto sou prodejní čísla nic moc.

ATS mělo být jen kupé a popř. malé kabrio.
297 KW
| 24. 2. 2016 16:00
Pokud má být obrovský CTS pod 5er pak nechápu. Je to obrovský hovado a s kompaktními sedany nemá pranic společnýho.
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 16:02
300C je rozměrově taky skoro jak Audi A8 a přesto je to jen vyšší střední.... V usa to maj trochu jinak no.
297 KW
| 24. 2. 2016 16:09
No...to bych bral jen podle rozměrů. Ani jako Chrysler, ani jako rebrandovaná Lancia mě to auto nepřesvědčilo a neumím si představ důvody k jeho koupi ;-)
297 KW
| 24. 2. 2016 17:47
Spatne. Nevim, jak moc se ATS a CTS kanibalizuji, kdyz ATS je klasicky premiovy kompakt (ekvivalent evropske premiove stredni tridy, jak sam pises) tedy rozmerove takova Octavka s vetsim rozvorem a CTS je nekde mezi mid-size a full-size, tedy nase vyssi stredni (A6, 5, E), no a CT6 je konkurent limuzin typu A8, S a 7. Velikostne je nekde mezi standartnimi a prodlouzenymi verzemi. Jestli chystaji nejake CT8 nevim, ale to uz bude vylozene proti top verzim, pripadne luxusnim vozum typu Bentley. Jinak 300C je predevsim full-size. S A8 ho srovnavat moc nejde, protoze to je evropska premie, ktera si zije vlastnim zivotem, stejne tak, jako americka full-size auta. S tou evropskou premii vlastne zacal Cadillac primo bojovat az s modelem CTS.
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:47
CT6 ale právě není konkurent A8 a Sklasse, to má být to CT8. A konkurent rollsu se nechystá >:D
297 KW
| 24. 2. 2016 19:50
Proc by mel byt konkurent vyssi stredni, kdyz ma veskere atributy limuzin a navic proti vyssi stredni uz maji CTS?
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:54
Tak to se jich zeptej.....

Takhle to bylo uváděno.
297 KW
| 24. 2. 2016 20:42
Muzes uvest kym, resp. zdroj? Ja vsude ctu o S, A8, 7 a prijde mi to tak i logicke.
297 KW
| 24. 2. 2016 15:11
O to v některých aspektech hůř, tam kde se s ATS už dávno bavíš ti S4 přinese jen sveřepý držení stopy ;-)

Já se na mokru bavil už při pomalý jízdě v kolejích plných vody >:D
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:15
Takže spíš takový emkový BMW :-) Řekl bych, že to jsou odlišné koncepce, jiný druh zákazníka :-) ATS se mi líbí, to CT6 už tolik ne :-) (a to má ten Barikův třílitr twinturbo)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:17
ATS kupé ho má, viz blog řidičských neumětelů >:-[]
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 15:18
Jo jo neinformovanost neomlouvá ;-) stane se
297 KW
| 24. 2. 2016 15:22
Myslím, že dává 100 pod 4s...a i přesto, že se to nedalo vyzkoušet tak nějak nemám pochyb ;-)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:35
Pod 4?
297 KW
| 24. 2. 2016 15:57
Je to 0-60, pardon a za 3,8 ;-)

[odkaz]
297 KW
| 24. 2. 2016 16:48
Myslel jsem, že je řeč o 3,0. Napsal jsi "ATS kupé ho má," ale já vidím 3,8 jen u ATS-V. ATS-V ale nemá 297 kW. A je to 3,6, ne 3,0.
297 KW
| 24. 2. 2016 17:00
Nedopsal jsem "V". Tohle je jediný nový V6, který jsem od Caddy měl v ruce. Třílitr neznám, v EU totiž sází američané na zdechlou R4 v turbu. Ta je naopak strašlivá ;-)
Avatar - Ozzman
297 KW
| 24. 2. 2016 17:09
Ale určitě je lepší než cokoliv Evropského už jen díky rodokmenu >:-[]
Avatar - Barrichello
297 KW
| 24. 2. 2016 19:52
ATS má pouze 3,6 atmosférmu nebo 3,6 Twintrubo, pokud se bavíme o šestiválcích.
ATS-V má 346 Kw Twinturbo

3,0 Twinturbo má akorát CT6, zatím
297 KW
| 25. 2. 2016 08:49
Dále má dva čtyřválce: atmosférický 2,5 a přeplňovaný 2,0. V EU se nabízí snad jen 2,0 a pak ATS-V.
297 KW
| 24. 2. 2016 15:08
Samosebou, ale nevypadat ATS coupé jak vypadá, pak bych neváhal ani chvilku ;-)
Avatar - Dinar
297 KW
| 24. 2. 2016 15:11
Mě se líbí víc než ckupé třeba, nemá placatost M4ky, ale u mně dobrý. ;-)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:13
Neštymuje mi hodně hmoty nad koly, v tom si jsou s C-kupé podobný a hlavně oba vypadají jako derivát sedanu. Tam je 4er tvarově jinde. :-)
297 KW
| 24. 2. 2016 15:14
Neštymuje mi hodně hmoty nad koly, v tom si jsou s C-kupé podobný a hlavně oba vypadají jako derivát sedanu. Tam je 4er tvarově jinde. :-)
Avatar - iudex
Cena?
| 24. 2. 2016 14:26
Odkiaľ má redakcia tú cenu? Pretože keď pozriem na nemeckú stránku Audi, dozviem sa len, že das Fahrzeug wird noch nicht zum Kauf angeboten. :-O
Cena?
| 24. 2. 2016 14:30
Oficiální tisková zpráva. :-)
1675kg
| 24. 2. 2016 14:33
Furt moc. ;-\ Jde o hmotnost s automatem, manual vubec nebude nebo bude pozdeji?
1675kg
| 24. 2. 2016 14:51
Na co manuál do takového jezevčíka? Snad obojek, ne? >:D
1675kg
| 24. 2. 2016 14:55
I me tam vic sedi automat (a karoserie sedan), ale moznost volby urcite neni na skodu a jestli se nepletu minula generace manual mela(?).
1675kg
| 24. 2. 2016 15:46
Jo, za minulé generace bylo všechno jinak....i děcka si lidi dělali sami... ;-)
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 15:54
[odkaz]
Už jsi to viděl? Co na to říkáš?
1675kg
| 24. 2. 2016 16:22
Ne, neviděl. Pěkný. No, coby okruhová a driftovací hračka to určitě nebude mít chybu. Otázkou zůstává, jak se bude RS chovat v normálním provozu na normálních moravských a českých silnicích. Ford AMB již se mnou komunikuje. Chtějí mi prodat i Fiestu pro manželku.... ;-) V záloze je M3 nebo 340i v M paketu....... :-!
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 16:38
M3 jako záloha k FoRS? To je jako kdyby Kabátům dělali před kapelu Stouni! >:-[]
1675kg
| 24. 2. 2016 17:00
>:D :yes:
1675kg
| 24. 2. 2016 17:02
>:-[]
1675kg
| 24. 2. 2016 17:15
No, záleží na tom, z jakého úhlu se na to člověk dívá. FFRS se mě líbí stylově, velikostně i výkonově, ale mám obavy z tvrdosti podvozku. Těch hopsajících aut jsem už měl dost. M3 je o kapku větší než bych si přál a podvozek dle testujících je víceméně také na "tvrdší straně". Proto je tu 340i, která by měla mít podvozek, co se komfortu týče, asi v cajchu. I když kastla je pořád kapku větší (stejné rozměry jako M3) než bych si přál. Takové M235i jako čtyřdveřák by byl zajisté vítěz... ;-)
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 19:27
A k čemu potřebuješ zrovna u M235i zadní pár dveří? Dyť v tom je vzadu tak málo místa, že si tam stejně nikdo slušně nesedne. Leda, že bys tam vozil vnoučky... ;-)
1675kg
| 24. 2. 2016 19:58
Nevěřil bys, jak často si něco odkládáme na zadní sedadla a dobře vím, jak je to bez zadních dveří otrava se pro to natahovat. A to už nemluvím o tom, že bych se v mém věku mohl jednou natáhnout a už tak zůstat.... ;-\ Jo, a my už máme i čtyřletou pravnučku......... ;-)
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 20:01
Tak s pravnučkou šup do X5ky... :-)
1675kg
| 24. 2. 2016 22:29
Ještě v ní nejela......... ;-) Snad letos v létě....... ;-) Jestli bude hodná... ;-)
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 22:40
Tak ji vem v létě s sebou..., až pojedeš na návštěvu.
1675kg
| 25. 2. 2016 08:59
Tož uvidíme..... ;-)
1675kg
| 24. 2. 2016 15:01
Je to čtyřkolka s automatem, hmotnost je dobrá ;-)
Avatar - Dinar
1675kg
| 24. 2. 2016 15:03
Taky si myslím, pokud to nebude slepené čistě z karbonu a hliníku, tak to u auta podobné velikosti a pohonného řetězce níž nepůjde.
1675kg
| 24. 2. 2016 15:08
Prd tomu rozumíte, tydle malý roadstery by měly mít do tuny. Neřeknu, kdyby to byl nějakej rodinnej kombík s automatem ve čtyřkolce..:)
Avatar - Dinar
1675kg
| 24. 2. 2016 15:12
Anebo tak... ;-)
1675kg
| 24. 2. 2016 15:16
>:D :yes:
Avatar - Ham.
1675kg
| 24. 2. 2016 15:24
No 1675kg je proti srovnatelné konkurenci více jak o pytel cementu méně.
T-modell C450 AMG 4Matic 1735 kg
340i Touring xDdrive 1755 kg
1675kg
| 24. 2. 2016 16:11
Jablka a hrusky (euro hmotnosti a hmotnosti pohotovostni). ;-)
Ja se nepozastavuju nad hmotnosti vs. konfigurace, v tom audi nejede druhe housle, ale rovnou prvni. Je dokonce o 5kg lehci nez 3er touring s xDrive a automatem. Problem ale je ze je to v pripade S4 nejnizsi mozna hmotnost (pokud nebude manual) na kterou se to auto podiva. Niz to proste nepujde, stejne jako u mercedesu o clanek vedle kde ti vnuti 4x4 a automat. Naproti tomu BMW i jaguar o cca 100kg niz spravnou konfiguraci dostanes.
Avatar - Ham.
1675kg
| 24. 2. 2016 16:25
Hruška a jablka si pleteš možná ty. 1675 kg je hmotnost s řidičem, stačí se podívat na stránky Audi.

Nová A4 je o nějakých 50-80 Kg lehčí než srovnatelné konfigurace 3er, jedno jestli u základní motorizace (viz naměřené hmotnosti u základních motorů)
[odkaz]
nebo u těchto šestiválců. ;-)
1675kg
| 24. 2. 2016 16:40
Ctu clanek, placale.
"Jednotka si musí poradit s pohotovostní hmotností 1.675 kg..."
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 16:44
Tady v těch článcích nemůžeš moc věřit ničemu, rozlišovat věci jako pohotovostní a provozní hmotnost, to bys tu po nich chtěl moc, bohužel...
1675kg
| 24. 2. 2016 16:54
No v tomhle bych to redakci moc nezazlival, ono kdyz clovek koukne na nemecke stranky tak pod Leergewicht taky najde jednou to, jednou ono a obtezovat se a explicitne tam napsat "leergewicht nach..." je spis vyjimka.
V one tiskove zprave od audi se taky pise jen obecne Leergewicht. Taky predpokladam, ze jde o hmotnost pohotovostni.
Avatar - white label
1675kg
| 24. 2. 2016 16:57
Možná ani provozní hmotnost jako takovou "neznají" a rozdíl je pak v normě EU/DIN, viz Ham.
Avatar - Ham.
1675kg
| 24. 2. 2016 16:51
A co jako? Je snad v článku vysvětleno jestli autor myslí pohotovostní hmotnost podle EU nebo DIN? Třeba Němci všude píší Leergewicht a jednou mají na mysli bez řidiče a podruhé s řidičem, pokud se nepodíváš na detailní vysvětlení, tak víš kulové.
1675kg
| 24. 2. 2016 16:59
Netahejme sem nemecke manyry. Cesky snad zname hmotnosti pohotovostni a provozni, kde ta prvni je automaticky bez euroridice a eurobagaze a ta druha je s. V tomhle je clanek pod kterym debatujeme jednoznacny a ja z nej vychazel, ted otazka jestli se taky nespletli (jak pise WL nebylo by to poprve). Pokud se spletli plati co pises a hmotnost audi je vic nez dobra. Pokud jde o hmotnost bez ridice plati co jsem napsal.
Avatar - Ham.
1675kg
| 24. 2. 2016 17:43
Hmotnost S4 nezávisí na tom jestli se auto.cz spletlo nebo nespletlo, v materiálech Audi je jasně uvedeno hmotnost S4 v kombajnu je 1675kg včetně řidiče. Hmotnost S4 v sedanu je 1630kg včetně řidiče. Netřeba kolem toho rozvíjet nesmyslné teorie.
[odkaz]
1675kg
| 24. 2. 2016 16:32
XE s V6 má podle mě taky +1600kg.
Avatar - Dinar
1675kg
| 25. 2. 2016 09:30
Váha S4 je velmi dobrá, jen otázka, nakolik je to pravdivý údaj. Třeba v testech AMS bývá reálná hmotnost audi výrazně vyšší.
Avatar - Ham.
1675kg
| 25. 2. 2016 10:13
Stejně "pravdivý" jako u konkurence, takže výsledek je i v reálu pořád stejný.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dinar
1675kg
| 25. 2. 2016 10:33
U těch spodních motorizací rozdíl dělá výbava, v tech. údajích má automobilka holátko, v testu novinářské auto s veškerou výbavou. Mě jde spíš o top verze, spec. v dýzlových šestiválcích bývá u audi hmotnost vyšší i o metrák oproti tech. údajům, každopádně budu mile překvapen, pokud v testu S4 ukáže váha deklarovaný údaj, protože ten je opravdu špičkový.
Mrkni na srovnání minulé generace S4, hmotnost v testu [odkaz] a hmotnost podle tech dat [odkaz]
Avatar - Ham.
1675kg
| 25. 2. 2016 12:32
Nemyslím si, že výbava hraje roli jen u základních motorizací, rozdíl minimálně metrák proti papíru je u všech motorizací bez ohledu jestli jde o základní tříválec nebo o šestiválec.
Test současných šestiválců
340i v automatu udává leergewicht DIN v automatu 1540kg, leergewicht EU mit fahrer 1615kg, naměřeno 1649/1724kg tedy plus 109 kg.
C400 v automatu s 4x4 udává leergewicht DIN v automatu 1570kg, leergewicht EU mit fahrer 1645kg, naměřeno 1684/1759kg tedy plus 114 kg.
[odkaz]

Jestli nová S4 bude v reálu o 1,5 metráku těžší než v papírech tak pořád na tom nebude nijak špatně,ale počkejme si na změření.
Avatar - Dinar
1675kg
| 25. 2. 2016 12:55
BMW pro 340xi at udává 1690kg, v tom mém odkazu na ams je sice ještě 335xi at, ale to je jedno, změřeno 1687 kg.
Pro předchozí S4 audi udává 1685 kg, změřeno 1793 kg.

Ale ano, pokud nové S4 naměří deklarovanou hmotnost, smeknu.
Avatar - Ham.
1675kg
| 25. 2. 2016 13:32
Mícháš leergewicht DIN a leergewicht EU, navíc 1685kg (DIN) není S4 sedan, ale kombi. Stará S4 sedan udávala 1650kg jako leergewicht DIN, 1725kg jako leergewicht EU, naměřeno 1793kg (leergewicht DIN) tedy 1868kg leergewicht EU, takže rozdíl 143 kg.

V tvém příkladu 335i také nemá deklarovanou hmotnost, navíc zase mícháš EU 340ix (1690kg) a DIN 1687kg 335ix (naměřeno v AMuS u auta bez řidiče), takže rozdíl 72 kg.

V testu AMuS 340i a C400 je ten rozdíl přes metrák.
Kam to spejeme?
| 24. 2. 2016 15:40
V rovnaky cas tu vyjdu dva clanky o autach s porovnatelnymi motormi (tento a o c43 coupe) a kym, aspon podla diskusie, o kombik zaujem jak prasa, o kupe pomaly nikto ani nezavadi. Co je toto server pre domacich majstrov?
Kam to spejeme?
| 24. 2. 2016 16:01
Proč? Mám rád sportovní kupé, ale zrovna C-coupé jde tak nějak mimo mě. Není v tom žádná falešná póza...jen to není můj šálek kávy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku