A organizace EPA dokáže nějak kvantifikovat a dokázat rozsah těch "vzniklých škod" ? To jsou všechno takový hypotetický kecy, že z toho jde jednomu hlava kolem. >😁
3
Studuj, chlapce, studuj.
praděda7
4
Má studovat co? Asi "jak se vyvolává hysterie pomocí které se různé organizace a firmy snadno obohatí".......
topten
2
kazdopadne nepriznivy vliv NOx na zdravi lidi i zivotni prostredi ma a nepochybne nekterym lidem zdravotni problémy i zkraceni života privodil. tezko ale někdo ukaze na konkretniho člověka, ze prave jemu NOx z VW zpusobilo zdravotni komplikace, znehodnotilo nebo zkratilo život.
jina situace je třeba u méně propiranych airbagu takata, který zapricinily umrti snad u několika set konkretnich lidi a dalším tohle nebezpečí primo hrozi.
otázka samozrejme je, jestli je horsi vedome zatajeni nejakych informaci a obejiti pravidel, nebo problém, který se objevi casem třeba spatnym konstrukcnim resenim, chybou ve vyrobe nebo nejakym jinym tezko predvidatelnym vlivem...
ale s tim co pises souhlasim
Sup
1
Zranění od airbagu Takta je ve stovkách úmrtí jsou naštěstí pouze v desítkách.
topten
1
jo, tak tady
[odkaz]
vidim deset mrtvych a 139 zranenych, takze ty stovky jsou zraneny a to necely 2
diky za upresneni
praděda7
3
Nešlo by také zveřejnit, kolika lidem airbagy život zachránily? :-!
ryccardo
5
No právě. Nedokážeš tu "způsobenou škodu" nijak kvantifikovat ani určit kolik lidí to postihlo. Jestli vůbec. Diesel motorů a specielně VW je v Americe tak málo, že kolem tebe projede jedno dieselový VW za hodinu a mezitím 1000 jiných aut, takže reálnej dopad na zdraví lidí je nula. Protože množství vyprodukovanýho NOx je naprosto marginální. Čili jak tvrdím já. Nafouklá bublina. U vadných airbagů je situace v podstatě jednoduchá. Tam se ti ty mrtvý a zraněný vlivem nefunkčního airbagu počítají celkem dobře.
1
Skus toto😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Akurat neviem, ci ich maju aj v cestine.
praděda7
3
Dummy? Surely, it must be you........... >😁
1
Stuck in your teens?
praděda7
3
Grow up young man......
ryccardo
3
Nějak nechápu tvoje myšlenkový pochody. Co šňupeš? >😁
Hammunasakra
0
Anebo jak tvrdí hodně jinejch vlastně včetně vedení VW = největší levárna v oboru v historii. A teď si vyber 😉
ryccardo
3
Zrovna v Americe kde jezdí těch aut minimum? Z pohledu znečištění vzduchu jsou tam ty auta naprosto bezvýznamná kapka v moři a EPA vzletně píše o vzniklých ekologických škodách. Vždyť je to k smíchu. Tady nejde ve svý podstatě o čistotu ovzduší. Bude to jen snaha právníků napěchovat si kapsy prachama VW. Takovýhle žaloby a souzení jsou možný jen v Americe. Není to ale nic co bysme jim měli závidět. 😉
Hammunasakra
0
Si v tomhle nejtvrdší zastánce koncernu na auto.cz - a to je co říct :yes: 😉
Těch aut je jen v USA půl milionu a smrděj za 20 milionů = to zas tak málo neni >😒]
Proč jen v americe? První sankce padla v Asii. Tvrdší než v Evropě sou i politici v Jižní Americe. Král vlezdoVW je Ťok >😁
Verzi že by Peter Mock, John German, Martin Winterkorn, Sheldon Cooper, Gilgit atd. mohli mít pravdu nepřipouštíš? 😄
Co teda podle tebe dělá ten software?
Nebo celý emise bereš jako kravinu? Je fakt že jejich zrušenim by zajímavě narostly výkony :yes: >😒]
Zrovna soudy [odkaz] a precedenční právo [odkaz] bysme američanum měli závidět = tady s tebou nadnárodní koncerny jen vydrbávaj - co se ti na tom líbí? 😐
Teda ne jen nadnárodní i místní [odkaz] [odkaz] [odkaz] >😒]
ryccardo
0
Kolikrát jsem ti už říkal, že nejsem zastáncem koncernu. Jde o princip. Půl milionu aut je v tak rozhlehlý zemi jako je USA jako když prdneš do varhan. Bezvýznamný procento aut produkuje nadměrný emise NOx. To není žádný ekologická katastrofa. Ty auta totiž nestojí na jednom parkovišti a v těch milionech aut s alespoň 5 litrovým obsahem co jezdí po státech tvoří zanedbatelnou menšinu. Pochopil bych kdyby dostali od US soudu pokutu za podvodný řídící jednotky, ale tím to celý končí. Její výši ať určí soud, ale co má jako znamenat hromadná žaloba nějakých jednotlivců, kterým žádná škoda nevznikla?? To je ta šaškárna nad kterou mi zůstává rozum stát. Samozřejmě že mi vadí, že se mnou nadnárodní koncerny vydrbávají a když zůstaneme u těch automobilek, tak ty mi vadí taky. Vadí mě, že zákazníky okrádají, protože konstruují auta, který už zdaleka nemají takovou životnost jakou měla auta ještě před několika lety nebo že prodávají předražený náhradní díly v řádech set procent výrobní ceny. To pak s sebou třeba nese takový problémy jako je kuchání DPF a celý to začíná u nenažraných automobilek, který nevědí co si říct za náhradní díly. Nějaký zfixlovaný emise u aut, který se už ani nevyrábějí mi jsou volný. Podstatný pro mě je že se z dlouhodobýho pohledu kvalita ovzduší zlepšuje a nově produkovaný EURO6 auta jsou z pohledu čistoty provozu myslím naprosto v pohodě.
jina situace je třeba u méně propiranych airbagu takata, který zapricinily umrti snad u několika set konkretnich lidi a dalším tohle nebezpečí primo hrozi.
otázka samozrejme je, jestli je horsi vedome zatajeni nejakych informaci a obejiti pravidel, nebo problém, který se objevi casem třeba spatnym konstrukcnim resenim, chybou ve vyrobe nebo nejakym jinym tezko predvidatelnym vlivem...
ale s tim co pises souhlasim
[odkaz]
vidim deset mrtvych a 139 zranenych, takze ty stovky jsou zraneny a to necely 2
diky za upresneni
[odkaz]
[odkaz]
Akurat neviem, ci ich maju aj v cestine.
Těch aut je jen v USA půl milionu a smrděj za 20 milionů = to zas tak málo neni >😒]
Proč jen v americe? První sankce padla v Asii. Tvrdší než v Evropě sou i politici v Jižní Americe. Král vlezdoVW je Ťok >😁
Verzi že by Peter Mock, John German, Martin Winterkorn, Sheldon Cooper, Gilgit atd. mohli mít pravdu nepřipouštíš? 😄
Co teda podle tebe dělá ten software?
Nebo celý emise bereš jako kravinu? Je fakt že jejich zrušenim by zajímavě narostly výkony :yes: >😒]
Zrovna soudy [odkaz] a precedenční právo [odkaz] bysme američanum měli závidět = tady s tebou nadnárodní koncerny jen vydrbávaj - co se ti na tom líbí? 😐
Teda ne jen nadnárodní i místní [odkaz] [odkaz] [odkaz] >😒]