To by mě zajímalo, jaká bude výsledovka tohohle projektu. A jak dlouho bude nový Crafter sloužit, aby vůbec odepsali investice. Úspory z objemu zřejmě nebudou takové jako při synergii s Benzem. Navíc si na to staví nový závod (nebylo by tedy výhodné zavřít Hannover se všemi přeplacenými helmuty co tam sedí?). Ostatní užitkáče (Caddy, Transporter) místo nových generací pouze faceliftují, proč- dostatek poptávky nebo nedostatek peněz? Tohle je typický nabubřelý VW, závod sem, závod tam, všichni Němci musí mít koryta až do roku 2300 a pak se diví, že na autě vydělávají nejmíň z celého světa.
Nějaké fotky bez maskování jsou na webu k vidění už od podzimu: [odkaz] nebo [odkaz] .
Údajně by se měly vyrábět i předokolky a název Crafter má skončit vrátit se zpět k LT.
Ale jestli jedinou motorizací budou zase dvoulitry, tak to žádná pecka nebude.
To je fotošop. ;-)
Ale ako verím, že nejak podobne to bude vyzerať. Ja som si inak až donedávna neuvedomil, že posledné LT je identické s prvým Sprinterom. :*)