Nemusím být zelený mozek abych si koupil Prius. Úplně mi stačí jeho spolehlivost , nenáročnost a vlastní výborná šestinásobná zkušenost.
Je mi líto, že jsem u toho testu nakonec nebyl :-(
Zatímco ostatní weby chválí nový Prius za jízdní vlastnosti (caranddriver, motortrend, autocar i car magazine) tady je lehce smetou. A to i přes instalaci víceprvku u tohoto vozu, na což například koncern v nižší střední rezignoval (ale také Honda u civicu osmé a deváté generace, ať jsme fér). A řeči o tom, že víceprvek není potřeba nejsou na místě - manželka má služební Octavii III a to auto je z pohledu kultivovanosti a komfortu opravdové neštěstí - a to ve výbavě elegance, 1.6 TDI za téměř 600 000 Kč...
Také poznámka o tom, že principiálně nelze zlepšovat hybridní pohon mi nepřijde úplně fér. Principiálně totiž nelze zlepšovat ani spalovací motor a stejně to nepíšete do každého testu. Možná by stálo za to zmínit, že nový Prius má např. výrazně rozšířený rozsah převodů u CVT díky kterému ve vyšších rychlostech klesá spotřeba až o 14%... Nebo že se spalovací motor nyní výrazně rychleji zahřívá díky změně svodů.
Auto je samozřejmě designově divné. Stále si ale myslím, že byste neměli sloužit jako PR VW Group.
... test automobilu této velikosti, se stejnou výbavou a hlavně spotřebou, s TDI na víku kufru by měl na dáš auto.cz v záhlaví něco ve stylu "Božské ticho neuvěřitelné spotřeby"
Nebude stat vic nez treba u Audi, ktere ma ta lizatka na stranach, kazde druhe je ma uz zmackla ci odrena a jen malokdo je kvuli tomu meni. Pochopil jsi to Naftaline?
Já ani nevím o co ti jde. Chybí tady smajlík krčící ramena. Fakt nevím. Prostě se ti splašily palečky a přeskakujou nahoru a dolů. Tak je nech být. No?
Staci sa zamysliet nad tymto faktom, vid. citacia: "Inženýři Toyoty nám už před lety vysvětlili, že efektivitu hybridního pohonu s převodovkou e-CVT principiálně zvýšit nelze..."
Napriek tomu dokazali o 20% (jeden liter) znizit spotrebu vzhladom na predchadzajucu generaciu, konkretne z hodnoty 4.5-5.5l na 3.5-4.5l (podla realnej spotreby zo spritmonitoru.de a podla uzivatelov noveho Priusu z priuschat.com).
Navyse, pomocou maleho triku s pedalom je mozne aj pri dialnicnej rychlosti (v US, okolo 100km/h) prechadzat do EV modu a dosahovat aj na dialnici spotrebu okolo 3.3l, vid. https://goo.gl/Lz6B5W Mimochodom, dizajn je fascinujuci - love or hate ;-)
Já to nemohu ponechat stranou, protože aut kde celá koncepce designu prostě absolutně jako celek nefunguje opravdu mnoho není. Nejvíc jich produkují Toyota a Ssangyong. Autor článku to napsal naprosto trefně - "některé detaily jsou i hezké" ale celek je prostě příšerná slátanina všech nápadů od uklízečky až po generálního manažera. A koupit za mega tohle, to chce opravdu hóóódně velkou dávku designového masochismu, zelený mozek prostý selského rozumu.
nesmis na to koukat pohledem chudého stredoevropana, kteryho v době ještě nedavno minule okupoval rus, kterej se (nejen) na zivotni prostředí nikdy neohlizel...
..a dokonca aj ked das palec a neodhlasis sa tak ho vies sam stiahnut aj za hodinu spat ked nanho znova kliknes.Nejaku velku vedu by som vtom nevidel a prekvapuje ma,ze nato ako ta to "nesere" ta to nejako moc sere a moc to prezivas.Skor uz podla mna ide o sympatiu k nicku ako k tvojmu nazoru a preto neries palce a chod si svoje..
Ja jsem s Priusem jsem tu deklarovanou spotrebu zvadl. Prius neni ten druh auta, do ktereho vlezes a hned s nim budes umet. S Priusem se musis szit, naucit se s nim.
To by se pani redaktori ale museli trochu snazit. Na druhou stranu, 4,5l/100km stylem rizeni naucenym v "normalnim" aute, neni vubec spatne.
Chce to odvahu jít proti proudu svou vlastní cestou. A podle mě se to Priusu daří excelentně. Navíc i interiér už vypadá velmi zajímavě a přitom stále jinak. Až dosud byl Prius vzhledově taková nuda, šedá myš. Touto generací konečně dospěl :yes:
Sice po Praze nejezdím každý den, ale cesta do školy nebo do redakce je pro mě levnější Priusem než MHD. Ale chválím lidi, co využívají MHD, tak je to správně. Taky bych jezdil, ale končím ve 23:00 a to je Praha plná čím dál víc divnějších týpků... ;-\
Na Aurise Touring Sports hybrid mam po 10 tisic km priemer 5.1 - lenze to auto stravilo 60% casu na autobahn.
4.5 nie je problem pri pomere 1/3 mesto, 1/3 okresky, 1/3 dialnica. Pri jazdeni po Prahe sa pri jednotlivych jazdach pohybujem od 1.8 do 4.5 bez velkeho snazenia. A najvacsia sranda je odjazdit kilometer od domu na 4. poschodie garaze cisto na elektrinu.
Vediet vyuzit potencial HSD si vyzaduje vediet soferovat a pouzivat rozum.
Tohle auto v minule generaci vazi 1840kg, stoji skoro 1 milion!!! Toyota u nej uvadi spotrebu 2,1/100 ... kdo tomu veri? V testu namerili u nove generace (lehci) zavratnych 4,5/100 (by oko o 120% vice?). Tohle si muze koupit snad jen opravdu hodne zelena hlava.
Vybírám auto a největší favorit je auris hybrid kombi. Byl jsem vyzkoušet, pokecal s prodejcem. Chtěl jsem zkusit prius, ale už nebyl na skladu a ani nešel objednat právě kvůli nové generaci. Říkám si nevadí, počkám až bude na trhu a pak se rozhodnu. Bohužel dle informací prodejce bude nový prius stát okolo 800 klacků. To už je moc. Jsem ochoten vysázet na prkno 650 - 700. 700 je strop. 700 je v případě aurise absolut top, včetně různých prkotin, které člověk nepotřebuje. Pokud by ale náhodou prius začal na 700-720 v základu, asi bych přece jen váhal. Navíc mi prodejce dal nepřímou nabídku na velkou slevu, jako jednomu z prvních zákazníků, protože by to dělalo reklamu. Váhám, uvidím. Záleží na situaci.
V každém případě musím říct, že prodejce je naprosto špičkový profík, který ví o čem mluví. Debatovali jsme spolu takřka dvě hodiny. Možná i proto ta nabídka na slevu prvního modelu. Bylo fajn, že mi dal materiály k aurisu, který jsem vyzkoušel. Dal mi vizitku a řekl - nebudu z vás tahat kontakty, můj máte. Ať se rozmyslíte jakkoli, ozvěte se mi a řeknete mi, co vám bude vyhovovat. To jsem nikde nezažil. Nenutil mi nic. Pochopil co chci a ví, že až nastane čas, tak mi to auto prodá, ať už to bude auris, nebo nový prius. Uvidíme ;-) Jen tajně doufám, že klapne ten prius :-)
Jj, pravdu díš :-) Na předváděčce jsem jezdil skoro se všema Toyotama, stejný okruh, a s Priusem jsem měl vyšší spotřebu, než s RAV 4. Ale jen tím, že jsem to neuměl. Chce to hodně defenzivní styl jízdy a opravdu lehkou nohu a myslet u toho.
Nejprodávanější je Corolla. Ale ne toto....a poslední verze ukazuje, že vše jde překonat. Tohle je můj favorit na nejošklivější auto roku. Nevím, jestliToyota hledá designéry v ústavu pro duševně choré nebo mezi lidmi požívajícími v práci nadměrné množství zakázaných návykových látek.
Za mě je šik auto třetí generace. Jednička byla fádní, dvojka lepší co do celkových proporcí ale s divným předkem, trojka... trojka byla fajn, harmonická a přitom šik, nejlépe před fl. Tohle je větší úlet a z mého pohledu odklon od harmonie trojky... ale třeba si zvyknu... a když ne, zase tak moc se neděje :-)
Respektuju že se ti Toyota nelíbí, ale proč hned urážet ty kterým ano? Buď máš nějaký komplex nebo si v životě nevytáh z Haviřova paty. Jinak Toyota vede snad na všech trzích kromě EU..
Jaká zábava? Co je to vlastně zábava v autě? Jako když jsem to mastil v 911 na Strakonice a začalo tak lejt, že jsem se v 50 sotva udržel na silnici a lidi v osobácích to pobavilo? Nebo je zábava jet autem v koloně v Praze a poslouchat Marešovo znevtipněný vtipy? Specifikuj mi konečně zábavu v autě.
Blbost je hned napsat blbost. Do školy to mám 11 kilometrů. Navigace ukazuje 19 minut autem. MHD musím na autobus, metro a zase autobus- tedy koupit lístek tam a zpět nad 30 minut. Ten stojí 32 korun. Tvl 64 korun? Za to je přes 2 litry benzínu a na to dám tu školu tam a zpět 3x...
Hmm, takze vojna Mnichova proti Ingolstadtu sa znovu rozputala ? >:D
Alebo logika: Nepriatelov nepriatel je moj priatel...?
A to som uz aj ja s tebou dokazal suhlasit - ked si si to zasluzil...
Teď ponechme stranou, co si o tom myslím. Jen se zeptám: jak s tím lze zaparkovat na parkovišti, kde jsou standardně vysoké obrubníky? A kolik bude stát výměna toho zničeného plastového předku s integrovaným spoilerem? :-!
A my nižší než v Německu a tam nižší než ve Švýcarsku a v USA levněji než v Polsku a v Rusku snad nejlevněji..
Řekni mi jaká značka prodává za "stejný peníz" po celém světě? I kdyby si nebral v úvahu dopravu, cla a další daně, tak cena závisí dost na importérovi dané země
Tady v Česku se říká "dělat z nouze ctnost". V tomto případě z osmi ojetých priusů něco víc, než byla ojetá Carrera. Teď se dokonce dočteme, že na mokru je 911 neřiditelná už od 50 km/h. Šviháku, udělat bankrot není nic, za co by se člověk musel hanbit. Ale zase z toho dělat životní výhru, to tedy taky ne...
Jezdím Focusem a asi začnu psát, že je to lepší auto než 650i, protože žere pět litrů na sto:)
Já mám školu jen ve čtvrtek a z Prahy 4 jezdím do Holešovic. Před 15ti lety jsem také do Holešovic jezdil každý den do školy 3 roky. Hodina cesty s MHD :-|
Hybridní Ravka začíná ve 4x4 na 816900Kč dle ofiko ceníku, myslím že sleva se dá taky vyjednat ale je to novinka no, zkus Toyotu Liberec (Federalcars) jestli to nemáš daleko, maj jí na stránkách od 760tis..
Auris je určitě kvalitní auto za rozumné peníze, lidi si stěžujou na hůře odhlučněný podvozek (kamínky jsou prý velmi slyšet), pískající brzdy atd., nemůžu soudit mám Ravku benzín 2013-2015 a jsem s ní jako s předchozími Toyotami spokojen!
Roční kupón je teď za 3.650 Kč. Za to je nyní cca 135 litrů naturalu, což v Priusu spálím za 3000-3300 km. V Praze ale najezdím za rok cca 1500 km. Počítáno z hlavy. Pro mě osobně je lepší v Praze jezdit hybridem.
Ještě že aspoň to metro není na naftu jako autobusy, to by bylo tam dole peklo >:-[]
Nevím, osobně jsem projel nejnovější auris a neviděl jsem nějaké šetření. Kvalita jízdy (myslím komfort a ticho) byla na velmi dobré úrovni.
Mám přislíbeno zapůjčení auta na celé odpoledne, abych si udělal lepší obrázek než jen 30 km projížďka vesměs ve městě. Jak říkám, uvidím. Ještě se mi líbí nová ravka, ale když suv, tak 4x4. Jenže to už je okolo mega a to už vážně ne.
Zábava v autě je, když tě to řízení baví. Když tě těší mechanická práce s řazením, když si užíváš akceleraci při předjíždění, když piluješ při každé cestě jednu zatáčku, když se s radostí zaposloucháš do zvuku motoru, když se kocháš tím, jak xenony vykrajují tunel do tmy. Ale taky můžeš zapadnout do masážní sedačky, poslouchat prémiové audio a jen tak řídit... nebo prostě jen tak řídit... nic proti tomu.
Koukám na to a zázrak taky nevidím. To jsem pochopil taky, že na papíře to málo žere. A to je daň za to, že je to těžké, mimořádně ošklivé a drahé. Navíc zábava za volantem to moc nebude. Takže pro fandu do aut to zas tak zajímavé není. Možná pro taxikáře ve vekém městě alá Barceona, kde to jezdí.
Tohle jsi klikáním neudělal. Nebudu tu popisovat, jak se to dělá. Myslím si, že to tu zná více než dost lidí a netřeba ostatním pomáhat (už jen zmínka, že něco takového jde, je příliš). A už je to delší dobu, co jsem si s tím hrál, musel bych si to znovu vyzkoušet a do toho se mi nechce. Tenkrát jsem v rámci zkoumání někomu nadělil několik tisíc palců, co si vzpomínám (stačil k tomu jeden řádek v prohlížeči). A WL jsem myslím dal těch 65 tisíc. :-)
Co se týče klidu. Jsem z oboru. Takže jsem se řezal smíchy a říkal si, jaké jelimany to zaměstnávají (neměl jsem o nich valné mínění ani předtím, tohle tomu dalo řádnou korunu).
Proč se tobě mění palce, by ti mohl zodpovědět jen někdo, kdo má k tomu systému přístup. Tedy jestli si to někdo jen rozmyslel, jestli s tím někdo zvenčí manipuluje, nebo jestli jim třeba hapruje čištění bordelu.
No ja myslim, ze kdyz se to spocita opravdu cena/kilometr + naklady na servis, obuti, myti ... tak je ta socka porad jeste o hoooodne levnejsi nez auto. Ale to je na kazdem, jak se zaridi. Ja koncim casto po pulnoci a to uz nejede vubec nic krome taxiku.
Mas pravdu, koukal jsem na Plug in hybrid ... Prius+ vazi pres 2 tuny a cena je v zavislosti na vybave od 849900 (Power) po 1024900 (Style).
[odkaz]
Divam se na cz cenik, jak to mate na SVK, nevim. Jeste se podivam na toyota.de.
edit:
Na ceskych strankach se hovori pouze o celkove hmotnosti vozidla. Pohled na nem. stranky odhali, ze Leergewicht je zhruba o 300kg mensi. Ceny Prius Hybrid 28-32.000 EUR.
Tak to je zaviděnihodne. Tomu se jako fanoušek aut budu vyhybat jako čert křiži. Absolutně jizdně nezajimave auto kteremu se navic musim podřidit. To je hnus. :no:
Ty objektivita sama...
Kedze si / niesi / bol si / budes - cast redakcie, tak sa tam opytaj niekoho, kto sa maruje s tymi palcekmi.
Neßere ma, ze mi tu kadejaki pokemoni daju :no:
ßere ma ale fest, ked niekto za computerom v redakcii urobi tuk-tuk enter a mne sa :yes:
doakze v priebehu par minut zmenit na :no:
Nebolo to raz. :-!
Mate tam proste bud bordel, alebo uboziakov, tak si vyber.
Pokial si niekto v redakcii na mne takto ulavuje za to, ze som kritizoval noveho sefa, tak je mi z toho smutno az smiešnô. >:D
Kritiku si zasluzil, odvtedy sa par veci zlepsilo, ale vzdy je co zlepsovat.
Vid moj koment k tym 4x4 a 4x2 Octafkam - moj prispevok ohladom vazenia...
Proti dobremu testu nic nemam a ked bude co, tak pochvalim aj Toyotu - nemam s tym problem. :-!
Výsledek testu je předem dán: Tenhle rejžokastrol je hybrid (jak výstižné) a tudíž ne kastrol, ale remoska. Všichni jsme se tady z něj poslintali a je to to NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ. Všichni jsou tupci, kdo si ho nekoupěj.
>:D >:D >:D
K tomu pár vylizovačsjejch komentů s padesáti :yes: .
Zábava byl Avantime 3,0 V6, ufo, pohledy lidí, sex za jízdy. To tak nějak odešlo s věkem. Teď mám auto, do kterého dávám minimum a ono mi slouží. Je pohodlné pro 4 lidi a žere míň než sousedovo Smart pro dva. Zábavou je pro mě kochat se přírodou ;-)
Poslední dobou mi začal vadit zvuk motoru a tak bych rád nějaký elektromobil. Brzy ten čas přijde. A není to kvůli ekologii.
Tohle není o zábavě, to je o uživatelské přivětivosti a komfortu. Na Harleyi taky nikdo neřeže zatáčky a nekropí to 200 km/h, přestože na to výkon má. ;-)
Auris je samozřejmě cenově dostupnější, bohužel co tak čtu na toyotaklubu docela se na něm už šetřilo, takže pokud úplně nespěcháš toho Priuse bych si určitě projel, zjistil jaká ta sleva může být a pak se rozhod.
Tak to já jako student najezdil prakticky řádově víc a dojíždění po Praze tvořilo více než polovinu celkového nájezdu. Roční kupón (to ani neuvažuji studentský) by nepokryl ani amortizaci a to ani zdaleka. Nejde tu o procento, aby nad ní mohl člověk mávnout rukou. Je pěkný rozdíl, jestli auto prodáváš se 40 tisíci, nebo se 100 tisíci.
Auto to mělo oslazené tím, že jsem jezdil napříč Prahou do centra (všechny příjezdové ulice byly běžně zacpané a byl problém s parkováním) a MHD měla prakticky přímé spojení metrem (kousek pěšky). Tohle je samozřejmě individuální, některé trasy jsou dobře obsloužené MHD, jiné špatně, některé je radost jezdit autem, jiné jsou noční můra. Tady byl opravdu silný skútr. Nebo i kolo. Oboje má však tu nevýhodu, že dýcháš nefiltrovaný vzduch (u kola je to samozřejmě ještě horší, protože se víc namáháš).
Já jen reagoval na to, že teď vede střední Evropu Polák ... Když jsem si před 10 lety prosadil jako služebák RAVku, tak jsem byl ve firmě s Toyotou jediný (ČR+SR), kdežto Poláci jezdili kompletně Toyotama ...
Takže chceš říct, že cena ojetiny nezáleží na nájezdu? U servisu pak bude záležet, jestli se úkony dělají kvůli nájezdu, nebo kalendářním limitům. Ve výsledku záleží, jaké procento tyto "vedlejší" cesty udělají.
Sám upřednostňuji využívání toho, co mám, protože soukromý majetek bývá využíván málo a nárůst nákladů tak bývá relativně malý (a když už do auta utopím značné prostředky, tak si ho prostě rád užívám). Ale že by auto bylo levnější než MHD? Cena ročního kuponu je směšná v kontextu aut.
Prostě jsi serveru poslal příkaz na odebrání palce, byť jsi žádný palec nedal, a on ten palec úspěšně odebral, tedy počet klesl o jedna. Co odebral, když tam ten palec nebyl, kdo ví. :-) Jinak by nebylo možné se "propadnout" do záporných čísel, která ten systém očividně neuměl. Viz 22:28.
To je normální chování. Není nic špatného na tom, že můžeš opravit chybu nebo si to rozmyslet, i když by tam měl být asi nějaký časový limit, stejně jako u změn příspěvku. Problém je, že to udělali špatně. Můžeš odebrat palec, aniž bys ho nejprve dal. :-) To se pak děly zajímavé věci. Ale jak říkám, nevím, jestli to nezměnili. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem to viděl. Myslel jsem si, že takhle špatně by to nemohlo udělat ani dítě na základní škole.
To je přesně to co hledám, spolehlivost a nenáročnost.
Až bude probíhat redakční test, vezmi tam prosím tě jeden z tvých současných priusů a porovnej ho s novou generací. Myslím, že to bude zajímavá sonda co se pokroku týká. Pokud tě teda k tomu testu přizvou. ;-):-!
Když si vezmu ten Car and Driver, tak zrovna nadšením nehýkají. 3 hvězdy z pěti, to je těžký průměr a v rámci hybridů 5 místo ze 7, tak to není zrovna top hodnocení. A o jízdních vlastnostech píší dost podobně jako zde, zlepšilo se pohodlí, ale jinak "Still Not Fun to Drive".
[odkaz]
A kde to ti lidi kupujou ? Ja naštěsti auta od Toyoty nevidavam , takže ať si klidně jezdi v Africe , Japonsku nebo kde jim nesejde na tom co si vlastně pořizuji zač. A ty se tu ještě chlubiš tim že maš Toyotu. Jinak hrozne auto a Toyota s přehledem děla nejošklivějši a jedny z nejmeně zajimavych aut. :-!
Možnost a) Je to chyba v matrixu
b) Jsem majoritním vlastníkem mediální skupiny, která vlastní ACZ a dělám si co chci
ne sranda >:D >:D >:D
vždyť to zkus, dej palec nahoru, políčko ti zezelená, jakože už jsi dal palec nahoru. No a když na něj klikneš znovu, nepřidáš další palec nahoru, ale odděláš ten, cos dal. A můžeš dát palec dolů. Když to udělá víc lidí nebo jeden s více nickama (jsou tací) tak to je docela chaos.
JInak bez ohledu na změny palců se dá editovat, dokud není reakce.
Čili se dá napsat "Toyota (Audi) je nejlepší auto" a jak naklikaj 30 :yes: , změnit to na "Toyota (Audi) je hnůj". a palce zůstanou. :-)
Teda nesmí nikdo reagovat.
hmm... - takze bordel !
Predsa ako dam nejaky palec, tak som ho asi dal, lebo som o tom presvedceny.
Nie - niekto asi klika tak rychlo, ze sa preklikne, tak pre taketo pripady urobili moznost "odobrat" udeleny palec a dat ho inac. :-! Je mi z toho na grcanie !!!!
Ja ked som niekomu dal :yes: alebo :no: tak preto, ze som to povazoval za vhodne a nie, ze dam, pozriem, pockam a potom uberem a premiestnim... 8-s
Mali by to zrusit !
Aj tak to len obmedzuje realnu komunikaciu, nakolko keby neexistovali, tak by sa niektori museli viac verbalne vyjadrovat.
Plus - vid koment vyssie...
Edit: O editoch viem - tam ma stve hlavne Hamunoid sakrblee - tak rychlo edituje svoje a reaguje, ze ja uz editovat nestiham... 8-s
redakcia cita diskusie, pisal som to tu par krat, nebudem sa tolko opakovat.
A ano, som za uplne zrusenie !!!! - aspon ten kto nesuhlasi, sa bude nuteny nesuhlasne verbalne vyjadrit k problemu a nielen takto anonymne sa odbavovat palcami !!!!
Prosim ta, si normalny ?
to akoze ma niekto pristup do systemu z vonku a meni palce ?
ved to tym padom moze robit hocico !
Taketo rozpravky si nechaj pre male deti. :-!
Mal som ta za pohodaka, ale touto odpovedou si si to trosicka stazil...
Alebo mi logicky TY vysvetli udalost:
pri nejakom prispevku mam "skore" napr.: 3 :yes: a 2 :no:
za par minut na to, sa skore zmeni na napr.: 1 :yes: a 4 :no:
Dokazem pochopit, ze sa najdu palcekari, ktori mi tie :no: nahadzu. OK
ale ako moze ubudnut !!!!!!! nejaky palec celkovo ??????
Toto neobkecas, a ak je to nad tvoje sily mi to vysvetlit, tak sa to ani nepokusaj, nechcem aby som sa s tebou musel hadat o takychto vtakovinach.
nic proti tebe nemam, to, ze mas "divny" vkus si musis riesit s tym v zrkadle... >:D;-)
Snažně tě prosím!
Zanech nejapností, pošetilče! Procitni z těch bludů! Snad se ještě můžeš spasit před zatracením. Oddej se blahodárné záři jasné trojcípé hvězdy a ještě možná uzříš pravdu!
Jinak tě čekají muka samotného automobilového pekla. A není úděsnějšího místa v žádném světě ani čase. Úděl z nejstrašněších je pro podobné odpadlíky schystán na onom místě beznaděje! Označen cejchem hanby budeš na věky věků brázdit prázdné temnoty podsvětí v hybridním Lexusu! A vysmíván budeš na této své bezútěšné pouti, neb v šat kašpara budeš ustrojen. Do kombinézy navždy zesměšněného a zkrachovalého týmu Toyota Formule 1.
MERCEDES ÜBER ALLES!!!
Tak nasedni do svého nejspíš dvěvé koncernového šrotu a odjeď do dáli...Vlastně, to nepůjde, za rohem se to stejně vysype :-) Já mám rád auta a mám rád Toyotu, protože chci do auta nasednout a dojet do cíle. A proto že jsou jiná, nepotřebuju být 1000+1.
Vychadzas ale z predpokladu, ze auto uz mas a jeho nadobudnutie ta nic nestalo. Zapocitaj aj naklady vlastnictva auta a si na inych cislach, pravdepodobne aj o rad vyssich...
V noci jsem jel domů a vedle na semaforu stála šestka. Tak jsem si tak na tebe vzpoměl. Nevím proč. Ale poslední dobou se mi líbily tvoje názory a nevím, jestli jsem ti to psal.
Já tu změnu priorit beru. Ale podle mě je potřeba se na to dívat tak, že jsi se prostě změnil, ne že jsi nutně zmoudřel a před tím jsi byl jen tupý týnejdžr, který na to ještě nepřišel. Pokud tě přestala bavit 911, tak to neznamená, že byla k ničemu už od začátku, jen ty jsi se změnil. Ale kolem jsou pořád lidi, kteří se (ještě?) nezměnili... :-)
U mně k žádné změně hodnot nedošlo, jen jsem si z původního záměru "bungalov" udělal funkcionalistickou vilu. Teď je hotová a tak si půjdu zase pro nějaký auto... A to není Prius:)
Prosím, rádo se stalo! :-)
Tím bezmozkem jsem nechtěl nikoho urazit, jen jsem trochu expresivněji chtěl vyjádřit, že Prius ani po ekonomické stránce nedává žádný velký smysl. Je to spíš pro nadšence pro různé elektronické novinky a jiné sarapatičky, ale rozhodně ne pro automobilový fandy. :-!
Bankrot? :-) Změna priorit, rodina, věk. To je snad úpně stejný důvod jako u tebe z BMW do Forda. Až budu mít potřebu změnit auto, tak to udělám. Takhle mi to teď vyhovuje.
A zrovna s tou 911- to jsem si tenkrát pěkně propotil záda. Ze silnice byla řeka a auto doslova plavalo. Šířka pneumatik to nedávala. Jel jsem 50, protože to víc nešlo. Co je na tomhle divného? :-O
911 jsem měl v době, kdy jsme měli už dva Priusy a jezdil jsem s ní míň a míň. Byla skvělá, ale k ničemu.
Škoda, že se každý rok neuděluje nějaká designová automobilová anticena, nový Prius by byl dozajista za rok 2015 velkým favoritem! Toto auto si fakt může koupit jen zelenej bezmozek (a nemyslím tím totalitní lampasáky), nebo slepý. Ani po uživatelské stránce na něm nevidím nic přitažlivého, tedy kromě jeho legendrání spolehlivosti. Tu Priusu nemůže nikdo upřít. :-!
praveze prius nepotrebuje defenzivnu jazdu, skor naopak - pri rozbehu je treba ist na hranicu efektivnosti - to je ten pasik na palubovke rozdeleny na 3/4 a 1/4.
Cim skor sa rozbehnes na 60tku, tym skor to ide na baterie a spotreba ide dole.
Samozrejme aj brzdit treba tak, aby sa cela energia vyuzila na rekuperaciu.
Toto chce trocha cviku.
fakt je ten, ze prius velmi dobre auto za velmi dobru cenu. Ak vychytali aj hlucnost na dialnici tak uz bude mat iba 2 chyby: neda sa s nim tahat a je to nevodicske auto. Ale kopcom ludi ani jedno vadit nebude.
Nevím, jestli to už neopravili, ale dříve jsi mohl dát někomu více palců. A šly i odebírat; mohl jsi odebrat palce, které jsi nikdy nedal, a dostat se tak i do záporných hodnot. Už jsem tu delší dobu neviděl někoho s 65500+ palci (neměli ošetřené přetečení, takže -1 = 65535). :-) A už jsem si několikrát všiml, že palce "přes noc" zmizely.
Ked si spomeniem, ake uryvky z googletranslatu sme tu citali... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Tak ani ja si o ostatnych uz nejake iluzie nerobim.
Problem je len v tom, ze ked pre mna niekto nieco robi a robi to zle, dostane menej zaplatene a musi chybu opravit... Vidim, ze u vas socik este neskoncil a to sa smejete nasej vlade... >:D
jak "odebral", cim "odebral" ?
klika sa predsa len lavym tlacitkom na mysi, ci pravym sa bere ?
Ja zriedkakedy dam niekomu palec, takze taketo vychytavky idu mimo mna.
Ak mi to teda ty objasnis, budem ti vdacny.
edit: trochu som to teraz skusal...
ale odobrat to, co som ani ja nedal, sa mi nepodarilo... :-!
Kaslem na to.
Teď jsem to zkoušel a zírám :*) Je to celé kravina. Mám ale takový pocit, že dřív když jsem zkusil kliknout na palec znovu, tak se nic nestalo. Prostě jsem jednou "hlasoval" a tak to i zůstalo a nešlo to zvrátit. Teď v tom bude jedině ten "bordel". Nejlíp asi zrušit palcování, nebo vrátit systém jednou dám palec, pak nezměním.
Tak defenzivni styl chce kazde auto, aby se s tim clovek dostal na deklarovanou spotrebu. Otazka je, kam se clovek dostane pri bezne jizde (ta je u kazdeho z nas jina). Ovsem ten okruh, co popisuji v testu, na me nedela dojem nejake divociny. A uprimne, kdyby to nebylo 2,1 ku 4,5 ale treba 5,1 ku 10,8, tak ten rozdil vypada uz sakra brutalne.
Naucit se zit je potreba s turbobenzinem stejne jako s turbodieslem a zrovna tak s atmosferou. Rozdily mezi deklarovanou a skutecnou spotrebou jsou u nekterych (v soucasnosti modnich) agregatu skutecne na povazenou.
mat tvoj bohorovny klud pri posudzovani takychto veci... :-)
bol by som asi sväty ! >:D
Len neviem, ako myslis to, ze odobrat palec bez toho, aby som ho najskor dal. :-|
Aspon vidim, aki experti a ako sa tu o to staraju... :-!
Tak o spolehlivosti, nenarocnosti a vlastni vyborne zkusenosti to tady opravdu neni. Ja muzu o svem voze rict to same a hybrid to veru neni. O dopadu toho ktereho agregatu na ziv. prostredi muzeme dlouze diskutovat (nejen o CO2, vezmeme k tomu i NOx, ty baterie se taky nevyrabi z kyticek).
Ale postavit radoby eko-auto, ktere by melo efektivne zrat co nejmene, s touhle vahou (kolik vazi nova verze, nevim), je hloupost uz z principu.
>:D >:D >:D
já na to přišel náhodou. Palce nedávám skoro vůbec. ale nějakej jantar vypotil něco tak hroznýho, že když jsem to četl po druhý, chtěl jsem mu dát :no: no a protože jsem mu to dal už při prvním přečtení, na což jsem zapomněl, přišel jsem na to. Každopádně je to chyba.
Ale jednou si to vychutnám s editem. >:D
ved...... Aj to bude, ked sa raz stretneme ;-)
Zatial ale cakam na Fostekove vysvetlenie, ako sa to udialo.
Ja totiz palce pouzivam extremne zriedkavo, takze neviem, ze by sa dali robit taketo cachre...
Můžou to oddělat a dokonce změnit.
Když zjistěj, že dali :yes: a najednou že jejich guru, sám novej prezident Jacek, dal :no: , dá se to oddělat nebo změnit. Říká se tomu buď schizofrenie, nebo vylizovačství. >:-[]
Prosím ťa, darmo sa snažíš zahrať to do autu, nedá sa, pochop to.
Ani sa nesnaž to nejako obhajovať, lebo sa tu len zbytočne zhodíš a strápniš.
Svoju robotu si robíš dobre, kritiku som ti vtedy vyslovil, ty si ju akceptoval, potiaľ všetko dobré...
Ale keď sa tu začneš stavať do pozície obhajcu niečoho, čo sa obhájiť nedá, nebude to dobré.
"Nechám vás být" - stačí ?!
Akurát, že už nechcem, aby som niečo podobné znovu pozoroval !
Však ty si ho koupíš, to nepochybuju. >:D >:D nebo to i3? Hm?
Jinak tenhle nevypadá marně. Jako ne tuctově.
A když se pořádně vožereš, pépi, budeš si díky tý nožní brzdě připadat jako v Mercedesu - ty mě chápeš. Ale tvý věrní vylizovači jistě naběhnou s palcováním down až do zešílení.
Nestraej se o něj. Je vyřízenej. Vždycky, když je článek o Toyotě, vytáhne z aktovky tablet a začne mekotat. Jednou jsem nedoťukl přehlásku nad německým ü a tenhle klaun, co nepíše ani český háčky, má z toho Vánoce už pěknou dobu. Už z toho se dá představit, jak na tom asi je. Úplně mi běhá mráz po zádech, když si to představím >:D