Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízdní dojmy Toyota Prius: Posel úsporných zpráv

Na hybridním pohonu Toyoty Prius se zlepšují hlavně detaily. Design se vydal zcela novou, ovšem nadále velmi extravagantní cestou.
Zpět na článek
28. 2. 2016 16:15
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 18:20
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:13
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 15:03
28. 2. 2016 16:45
28. 2. 2016 17:15
29. 2. 2016 10:02
29. 2. 2016 08:09
28. 2. 2016 19:24
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:54
28. 2. 2016 22:10
29. 2. 2016 00:19
29. 2. 2016 08:32
29. 2. 2016 08:53
29. 2. 2016 09:55
29. 2. 2016 09:59
29. 2. 2016 14:41
29. 2. 2016 14:45
1. 3. 2016 22:35
28. 2. 2016 23:27
29. 2. 2016 00:19
29. 2. 2016 05:39
29. 2. 2016 07:14
29. 2. 2016 09:03
29. 2. 2016 09:08
29. 2. 2016 09:16
29. 2. 2016 09:19
28. 2. 2016 22:11
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 23:50
28. 2. 2016 23:26
29. 2. 2016 07:25
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
29. 2. 2016 09:06
29. 2. 2016 16:40
29. 2. 2016 00:18
28. 2. 2016 15:22
28. 2. 2016 15:34
28. 2. 2016 22:22
28. 2. 2016 22:45
28. 2. 2016 16:00
28. 2. 2016 16:40
28. 2. 2016 16:44
28. 2. 2016 16:51
28. 2. 2016 16:50
28. 2. 2016 17:00
28. 2. 2016 17:13
28. 2. 2016 17:18
28. 2. 2016 22:44
28. 2. 2016 23:08
28. 2. 2016 23:27
29. 2. 2016 08:13
28. 2. 2016 16:18
28. 2. 2016 22:28
28. 2. 2016 16:23
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 15:59
28. 2. 2016 15:52
28. 2. 2016 16:21
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:26
28. 2. 2016 15:55
28. 2. 2016 16:07
28. 2. 2016 16:14
28. 2. 2016 16:23
28. 2. 2016 15:42
28. 2. 2016 16:18
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 22:14
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 23:14
28. 2. 2016 23:25
29. 2. 2016 09:00
28. 2. 2016 23:41
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2016 14:22
Teď ponechme stranou...
Teď ponechme stranou, co si o tom myslím. Jen se zeptám: jak s tím lze zaparkovat na parkovišti, kde jsou standardně vysoké obrubníky? A kolik bude stát výměna toho zničeného plastového předku s integrovaným spoilerem? :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Verny_2013
28. 2. 2016 15:01
Re: Teď ponechme stranou...
Já to nemohu ponechat stranou, protože aut kde celá koncepce designu prostě absolutně jako celek nefunguje opravdu mnoho není. Nejvíc jich produkují Toyota a Ssangyong. Autor článku to napsal naprosto trefně - "některé detaily jsou i hezké" ale celek je prostě příšerná slátanina všech nápadů od uklízečky až po generálního manažera. A koupit za mega tohle, to chce opravdu hóóódně velkou dávku designového masochismu, zelený mozek prostý selského rozumu.
Avatar - Cuba66
28. 2. 2016 17:11
Re: Teď ponechme stranou...
No a nejzajímavější je, že to tý Toyotě lidi kupujou a dokonce tak, že je největší automobilkou světa :-)

P.S.: Ponechme stranou fakt, že 1/3 prodejů dělají HiLuxy pro IS :-!

P.P.S.: pro klikaře palců dolů - sám mám Toyotu :-)
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 22:00
Re: Teď ponechme stranou...
Nejprodávanější je Corolla. Ale ne toto....a poslední verze ukazuje, že vše jde překonat. Tohle je můj favorit na nejošklivější auto roku. Nevím, jestliToyota hledá designéry v ústavu pro duševně choré nebo mezi lidmi požívajícími v práci nadměrné množství zakázaných návykových látek.
29. 2. 2016 08:06
Re: Teď ponechme stranou...
A ty si utek z jakýho ústavu?
Avatar - miromen
29. 2. 2016 08:06
Re: Teď ponechme stranou...
A kde to ti lidi kupujou ? Ja naštěsti auta od Toyoty nevidavam , takže ať si klidně jezdi v Africe , Japonsku nebo kde jim nesejde na tom co si vlastně pořizuji zač. A ty se tu ještě chlubiš tim že maš Toyotu. Jinak hrozne auto a Toyota s přehledem děla nejošklivějši a jedny z nejmeně zajimavych aut. :-!
29. 2. 2016 08:49
Re: Teď ponechme stranou...
Respektuju že se ti Toyota nelíbí, ale proč hned urážet ty kterým ano? Buď máš nějaký komplex nebo si v životě nevytáh z Haviřova paty. Jinak Toyota vede snad na všech trzích kromě EU..
Avatar - miromen
29. 2. 2016 10:26
Re: Teď ponechme stranou...
To neni komplex. Jen mam rad auta a ne to co předvadi Toyota.
29. 2. 2016 10:38
Re: Teď ponechme stranou...
Tak nás prosím pouč, co je dle tebe auto
Avatar - Cuba66
2. 3. 2016 15:04
Re: Teď ponechme stranou...
No ven s tím miromene, čím jezdíš ty??

P.S.: Už párkrát jsem tady od některých kritiků chtěl vědět čím jezdí, ale nemaj koule na to přiznat barvu. Budeš jinej?
29. 2. 2016 08:59
Re: Teď ponechme stranou...
ale taky nejspolehlivějších (vyjma nafťáků, ale ty už jsou pasé). ;-)
Avatar - Cuba66
2. 3. 2016 15:03
Re: Teď ponechme stranou...
miromene, nech mě na pokoji, že mám Toyotu, já se ti taky nesměju, že si z Havířova :-)
3. 5. 2017 13:41
Re: Teď ponechme stranou...
Tak nasedni do svého nejspíš dvěvé koncernového šrotu a odjeď do dáli...Vlastně, to nepůjde, za rohem se to stejně vysype :-) Já mám rád auta a mám rád Toyotu, protože chci do auta nasednout a dojet do cíle. A proto že jsou jiná, nepotřebuju být 1000+1.
Avatar - netcar.xx
28. 2. 2016 15:02
Re: Teď ponechme stranou...
Nebude stat vic nez treba u Audi, ktere ma ta lizatka na stranach, kazde druhe je ma uz zmackla ci odrena a jen malokdo je kvuli tomu meni. Pochopil jsi to Naftaline?
28. 2. 2016 14:24
A to se vyplati
Tohle auto v minule generaci vazi 1840kg, stoji skoro 1 milion!!! Toyota u nej uvadi spotrebu 2,1/100 ... kdo tomu veri? V testu namerili u nove generace (lehci) zavratnych 4,5/100 (by oko o 120% vice?). Tohle si muze koupit snad jen opravdu hodne zelena hlava.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - fostek
28. 2. 2016 14:48
Re: A to se vyplati
Nestačilo ti, jak ti to vysvětlil novej prezident Jacek? >:D >:D >:D
Avatar - netcar.xx
28. 2. 2016 15:05
Re: A to se vyplati
Radsi nam lopato vysvetli co je to UBER
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:16
Re: A to se vyplati
Dylyny a ty budes rozumiet, ked ti niekto povie uber plyn, lebo ti uberem kysliku ? >:-[]
Avatar - fostek
28. 2. 2016 15:47
Re: A to se vyplati
Nestraej se o něj. Je vyřízenej. Vždycky, když je článek o Toyotě, vytáhne z aktovky tablet a začne mekotat. Jednou jsem nedoťukl přehlásku nad německým ü a tenhle klaun, co nepíše ani český háčky, má z toho Vánoce už pěknou dobu. Už z toho se dá představit, jak na tom asi je. Úplně mi běhá mráz po zádech, když si to představím >:D
28. 2. 2016 15:18
Re: A to se vyplati
nesmis na to koukat pohledem chudého stredoevropana, kteryho v době ještě nedavno minule okupoval rus, kterej se (nejen) na zivotni prostředí nikdy neohlizel...
28. 2. 2016 16:31
Re: A to se vyplati
Jako ze bychom vsichni meli jezdit na kole? Nebo vlakem? Usmevne.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:15
Re: A to se vyplati
Vsetko zle - od ceny po hmotnost.
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:20
Re: A to se vyplati
Riskuješ, že budeš ztýrán komunitou vylizovačů toyoťáckýho zadku. Dovolil sis moc >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 18:20
Re: A to se vyplati
Ja reagujem na to, ze Käfermaster ma zle udaje o hmotnosti aj ceny.
Avatar - fostek
28. 2. 2016 18:31
Re: A to se vyplati
ÁAAha. tak to jsem špatně pochopil. Sorry.
btw...stejně ztýrají mě, když budou moct 8-s
28. 2. 2016 19:04
Re: A to se vyplati
Psal jsem o minule generaci ...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:13
Re: A to se vyplati
Minula generacia priusu nemala prevadzkovu hmotnost, ktoru udavas, a zacinala na cca 22-tisic eur.

Takze to mas cele zle.

Mozno mas na mysli Plug-in Prius, ale o tom sa nebavime. Nehovoriac o tom, ze ten tiez vazil menej.
28. 2. 2016 19:20
Re: A to se vyplati
Mas pravdu, koukal jsem na Plug in hybrid ... Prius+ vazi pres 2 tuny a cena je v zavislosti na vybave od 849900 (Power) po 1024900 (Style).
[odkaz]
Divam se na cz cenik, jak to mate na SVK, nevim. Jeste se podivam na toyota.de.
edit:
Na ceskych strankach se hovori pouze o celkove hmotnosti vozidla. Pohled na nem. stranky odhali, ze Leergewicht je zhruba o 300kg mensi. Ceny Prius Hybrid 28-32.000 EUR.
28. 2. 2016 15:03
TDI...
... test automobilu této velikosti, se stejnou výbavou a hlavně spotřebou, s TDI na víku kufru by měl na dáš auto.cz v záhlaví něco ve stylu "Božské ticho neuvěřitelné spotřeby"
Rozbalit vlákno
35
28. 2. 2016 16:33
Re: TDI...
Inu od hybridu cekam lepsi cisla nez 4,5/100. A od Toyoty ponekud mensi manipulaci se spotrebou.
28. 2. 2016 16:45
Re: TDI...
Ja jsem s Priusem jsem tu deklarovanou spotrebu zvadl. Prius neni ten druh auta, do ktereho vlezes a hned s nim budes umet. S Priusem se musis szit, naucit se s nim.
To by se pani redaktori ale museli trochu snazit. Na druhou stranu, 4,5l/100km stylem rizeni naucenym v "normalnim" aute, neni vubec spatne.
Avatar - Cuba66
28. 2. 2016 17:15
Re: TDI...
Jj, pravdu díš :-) Na předváděčce jsem jezdil skoro se všema Toyotama, stejný okruh, a s Priusem jsem měl vyšší spotřebu, než s RAV 4. Ale jen tím, že jsem to neuměl. Chce to hodně defenzivní styl jízdy a opravdu lehkou nohu a myslet u toho.
28. 2. 2016 17:51
Re: TDI...
Tak defenzivni styl chce kazde auto, aby se s tim clovek dostal na deklarovanou spotrebu. Otazka je, kam se clovek dostane pri bezne jizde (ta je u kazdeho z nas jina). Ovsem ten okruh, co popisuji v testu, na me nedela dojem nejake divociny. A uprimne, kdyby to nebylo 2,1 ku 4,5 ale treba 5,1 ku 10,8, tak ten rozdil vypada uz sakra brutalne.
Naucit se zit je potreba s turbobenzinem stejne jako s turbodieslem a zrovna tak s atmosferou. Rozdily mezi deklarovanou a skutecnou spotrebou jsou u nekterych (v soucasnosti modnich) agregatu skutecne na povazenou.
29. 2. 2016 10:02
Re: TDI...
praveze prius nepotrebuje defenzivnu jazdu, skor naopak - pri rozbehu je treba ist na hranicu efektivnosti - to je ten pasik na palubovke rozdeleny na 3/4 a 1/4.
Cim skor sa rozbehnes na 60tku, tym skor to ide na baterie a spotreba ide dole.
Samozrejme aj brzdit treba tak, aby sa cela energia vyuzila na rekuperaciu.
Toto chce trocha cviku.

fakt je ten, ze prius velmi dobre auto za velmi dobru cenu. Ak vychytali aj hlucnost na dialnici tak uz bude mat iba 2 chyby: neda sa s nim tahat a je to nevodicske auto. Ale kopcom ludi ani jedno vadit nebude.
Avatar - miromen
29. 2. 2016 08:09
Re: TDI...
Tak to je zaviděnihodne. Tomu se jako fanoušek aut budu vyhybat jako čert křiži. Absolutně jizdně nezajimave auto kteremu se navic musim podřidit. To je hnus. :no:
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:24
Re: TDI...
Tak ja sa priznam :-)

Na Aurise Touring Sports hybrid mam po 10 tisic km priemer 5.1 - lenze to auto stravilo 60% casu na autobahn.

4.5 nie je problem pri pomere 1/3 mesto, 1/3 okresky, 1/3 dialnica. Pri jazdeni po Prahe sa pri jednotlivych jazdach pohybujem od 1.8 do 4.5 bez velkeho snazenia. A najvacsia sranda je odjazdit kilometer od domu na 4. poschodie garaze cisto na elektrinu.

Vediet vyuzit potencial HSD si vyzaduje vediet soferovat a pouzivat rozum.
28. 2. 2016 19:29
Re: TDI...
Prumer 5.1 jsem mel pri 90% dalnice (DE), na to nepotrebuju hybrid. Prumer po Praze mam 0,0, tam jezdim sockou.
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 19:54
Re: TDI...
Sice po Praze nejezdím každý den, ale cesta do školy nebo do redakce je pro mě levnější Priusem než MHD. Ale chválím lidi, co využívají MHD, tak je to správně. Taky bych jezdil, ale končím ve 23:00 a to je Praha plná čím dál víc divnějších týpků... ;-\
28. 2. 2016 20:12
Re: TDI...
No ja myslim, ze kdyz se to spocita opravdu cena/kilometr + naklady na servis, obuti, myti ... tak je ta socka porad jeste o hoooodne levnejsi nez auto. Ale to je na kazdem, jak se zaridi. Ja koncim casto po pulnoci a to uz nejede vubec nic krome taxiku.
28. 2. 2016 22:10
Re: TDI...
I po započítání amortizace? Nebo jak ceníš čas a pohodlí, že ti to vyjde? Protože MHD neporazí ani skútr za zlomek ceny Priusu. Leda tak levný bicykl.
29. 2. 2016 00:19
Re: TDI...
Tak jelikož by to auto stejně měl na delší cesty mimo Prahu, tak se ho vyplatí používat.
29. 2. 2016 08:32
Re: TDI...
Takže chceš říct, že cena ojetiny nezáleží na nájezdu? U servisu pak bude záležet, jestli se úkony dělají kvůli nájezdu, nebo kalendářním limitům. Ve výsledku záleží, jaké procento tyto "vedlejší" cesty udělají.

Sám upřednostňuji využívání toho, co mám, protože soukromý majetek bývá využíván málo a nárůst nákladů tak bývá relativně malý (a když už do auta utopím značné prostředky, tak si ho prostě rád užívám). Ale že by auto bylo levnější než MHD? Cena ročního kuponu je směšná v kontextu aut.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 08:53
Re: TDI...
Roční kupón je teď za 3.650 Kč. Za to je nyní cca 135 litrů naturalu, což v Priusu spálím za 3000-3300 km. V Praze ale najezdím za rok cca 1500 km. Počítáno z hlavy. Pro mě osobně je lepší v Praze jezdit hybridem.
Ještě že aspoň to metro není na naftu jako autobusy, to by bylo tam dole peklo >:-[]
29. 2. 2016 09:55
Re: TDI...
Tak to já jako student najezdil prakticky řádově víc a dojíždění po Praze tvořilo více než polovinu celkového nájezdu. Roční kupón (to ani neuvažuji studentský) by nepokryl ani amortizaci a to ani zdaleka. Nejde tu o procento, aby nad ní mohl člověk mávnout rukou. Je pěkný rozdíl, jestli auto prodáváš se 40 tisíci, nebo se 100 tisíci.

Auto to mělo oslazené tím, že jsem jezdil napříč Prahou do centra (všechny příjezdové ulice byly běžně zacpané a byl problém s parkováním) a MHD měla prakticky přímé spojení metrem (kousek pěšky). Tohle je samozřejmě individuální, některé trasy jsou dobře obsloužené MHD, jiné špatně, některé je radost jezdit autem, jiné jsou noční můra. Tady byl opravdu silný skútr. Nebo i kolo. Oboje má však tu nevýhodu, že dýcháš nefiltrovaný vzduch (u kola je to samozřejmě ještě horší, protože se víc namáháš).
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 09:59
Re: TDI...
Já mám školu jen ve čtvrtek a z Prahy 4 jezdím do Holešovic. Před 15ti lety jsem také do Holešovic jezdil každý den do školy 3 roky. Hodina cesty s MHD :-|
29. 2. 2016 14:41
Re: TDI...
Tak já měl služební auto, ale Malá Strana byla noční můra.
1. 3. 2016 22:35
Re: TDI...
Myslím celkově. Víš, jak vypadá ve špičce Újezd nebo Valdštejnská?
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 00:19
Re: TDI...
Blbost je hned napsat blbost. Do školy to mám 11 kilometrů. Navigace ukazuje 19 minut autem. MHD musím na autobus, metro a zase autobus- tedy koupit lístek tam a zpět nad 30 minut. Ten stojí 32 korun. Tvl 64 korun? Za to je přes 2 litry benzínu a na to dám tu školu tam a zpět 3x...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 05:39
Re: TDI...
Pri vypoctu zanedbavas naklady na porizeni a servis, proto ti vychazi blbost.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 07:14
Re: TDI...
Auto potřebuju tak jako tak a kvůli cestám do školy jsem si ho nekupoval. To by mohl člověk rovnou chodit nahej...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:03
Re: TDI...
Ja taky. Ale netvrdim pri tom nesmysly, jako ze jezdim levneji nez s MHD.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 09:08
Re: TDI...
Asi začnu chodit bos, přece jen je to levnější než v botách...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:16
Re: TDI...
Zacni a dej se na MACZ, jsem zvedavy na galerii ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 22:11
Re: TDI...
OK... ;) Ak pri svoje metodike vypocitavania priemeru zostanes len vo svojom aute, ziadne skody nenapachas.

A Pepek ma pravdu, cesta hybridom je po Prahe lacnejsia ako MHD. Ale MHD nejazdi vsade a niektore veci sa v elektricke prenasaju dost tazko ;)
28. 2. 2016 22:56
Re: TDI...
No pokud ti auto koupi tatinek a servis plati taky on, pak je hybrid levnejsi nez mhd. Pokud se chces hadat o opaku, je to irelevantni diskuze.
28. 2. 2016 23:50
Re: TDI...
Když to vezmeš do důsledku, tak nekup auto, jezdi taxikem a pořád to bude levnější ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
29. 2. 2016 07:25
Re: TDI...
Tak si to vyrataj. Spotreba 3 litre na 100 km, trasa 17 km z garaze do garaze.

Cenu listka prazskej MHD si najdes na webe.
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:06
Re: TDI...
Uz jsem totez vysvetloval Pepkovi namornikovi.

Najdes si to na webe,
29. 2. 2016 16:40
Re: TDI...
Vychadzas ale z predpokladu, ze auto uz mas a jeho nadobudnutie ta nic nestalo. Zapocitaj aj naklady vlastnictva auta a si na inych cislach, pravdepodobne aj o rad vyssich...
29. 2. 2016 00:18
Re: TDI...
Srovnávat naftu a benzín může jen člověk neznalý věci.
28. 2. 2016 15:22
wow
Takové jízdní dojmy jsem opravdu nečekal....

Zatímco ostatní weby chválí nový Prius za jízdní vlastnosti (caranddriver, motortrend, autocar i car magazine) tady je lehce smetou. A to i přes instalaci víceprvku u tohoto vozu, na což například koncern v nižší střední rezignoval (ale také Honda u civicu osmé a deváté generace, ať jsme fér). A řeči o tom, že víceprvek není potřeba nejsou na místě - manželka má služební Octavii III a to auto je z pohledu kultivovanosti a komfortu opravdové neštěstí - a to ve výbavě elegance, 1.6 TDI za téměř 600 000 Kč...

Také poznámka o tom, že principiálně nelze zlepšovat hybridní pohon mi nepřijde úplně fér. Principiálně totiž nelze zlepšovat ani spalovací motor a stejně to nepíšete do každého testu. Možná by stálo za to zmínit, že nový Prius má např. výrazně rozšířený rozsah převodů u CVT díky kterému ve vyšších rychlostech klesá spotřeba až o 14%... Nebo že se spalovací motor nyní výrazně rychleji zahřívá díky změně svodů.

Auto je samozřejmě designově divné. Stále si ale myslím, že byste neměli sloužit jako PR VW Group.
Rozbalit vlákno
3
28. 2. 2016 15:34
Re: wow
Jo kamaráde, já to tu psal už několikrát........ACZ zkrátka Japonce nemusí....a to jsme s nimi nikdy ve válce nebyli... ;-)
28. 2. 2016 22:22
Re: wow
Jaký koncern máš na mysli? PSA? VW to být nemůže, protože tam až snad na Rapid/ Toledo všechny modely ve třídě víceprvek v nabídce mají.
28. 2. 2016 22:45
Re: wow
Když si vezmu ten Car and Driver, tak zrovna nadšením nehýkají. 3 hvězdy z pěti, to je těžký průměr a v rámci hybridů 5 místo ze 7, tak to není zrovna top hodnocení. A o jízdních vlastnostech píší dost podobně jako zde, zlepšilo se pohodlí, ale jinak "Still Not Fun to Drive".
[odkaz]
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:24
Já ho chci
Nemusím být zelený mozek abych si koupil Prius. Úplně mi stačí jeho spolehlivost , nenáročnost a vlastní výborná šestinásobná zkušenost.
Je mi líto, že jsem u toho testu nakonec nebyl :-(
Rozbalit vlákno
64
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:26
Re: Já ho chci
Tak si ho kup, a nam normalnym daj s nim pokoj >:-[] ;-)
a hned sup, sup, vsetci v redakcii palceky:
pepkovi :yes:
a mne :no:

priehladnost číráááá >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:47
Re: Já ho chci
V neděli ti moc nerozumím. Středy jsou lepší. ;-)

PS: tak redakční test teprve bude a snad bych měl být u toho. Objektivita musí být! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:58
Re: Já ho chci
Ty objektivita sama...
Kedze si / niesi / bol si / budes - cast redakcie, tak sa tam opytaj niekoho, kto sa maruje s tymi palcekmi.
Neßere ma, ze mi tu kadejaki pokemoni daju :no:
ßere ma ale fest, ked niekto za computerom v redakcii urobi tuk-tuk enter a mne sa :yes:
doakze v priebehu par minut zmenit na :no:
Nebolo to raz. :-!
Mate tam proste bud bordel, alebo uboziakov, tak si vyber.
Pokial si niekto v redakcii na mne takto ulavuje za to, ze som kritizoval noveho sefa, tak je mi z toho smutno az smiešnô. >:D
Kritiku si zasluzil, odvtedy sa par veci zlepsilo, ale vzdy je co zlepsovat.
Vid moj koment k tym 4x4 a 4x2 Octafkam - moj prispevok ohladom vazenia...
Proti dobremu testu nic nemam a ked bude co, tak pochvalim aj Toyotu - nemam s tym problem. :-!
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:00
Re: Já ho chci
Hustý, jak jsme začali stejnou větou. >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:12
Re: Já ho chci
a dalo sa inac ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:04
Re: Já ho chci
Ono je na moje.auto.cz vidět kdo je zrovna přihlášenej a já třeba vím, kdo dává palce. Ale redakci neobviňuj, ta to fakt nemá zapotřebí.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:11
Re: Já ho chci
Prosim ta, si normalny ?
to akoze ma niekto pristup do systemu z vonku a meni palce ?
ved to tym padom moze robit hocico !
Taketo rozpravky si nechaj pre male deti. :-!
Mal som ta za pohodaka, ale touto odpovedou si si to trosicka stazil...

Alebo mi logicky TY vysvetli udalost:
pri nejakom prispevku mam "skore" napr.: 3 :yes: a 2 :no:
za par minut na to, sa skore zmeni na napr.: 1 :yes: a 4 :no:

Dokazem pochopit, ze sa najdu palcekari, ktori mi tie :no: nahadzu. OK
ale ako moze ubudnut !!!!!!! nejaky palec celkovo ??????

Toto neobkecas, a ak je to nad tvoje sily mi to vysvetlit, tak sa to ani nepokusaj, nechcem aby som sa s tebou musel hadat o takychto vtakovinach.
nic proti tebe nemam, to, ze mas "divny" vkus si musis riesit s tym v zrkadle... >:D ;-)

Takze pekny zvysok nedele. ;-)
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:17
Re: Já ho chci
Tak to vůbec nevím. Nemyslím si, že to jde. Takhle jsem to nikdy nepozoroval. Asi je lepší palce nevnímat.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:21
Re: Já ho chci
Nevnímat ??????????
Ze tam mate uboziakov, alebo bordel ???????

No este jedna podobna odpoved a si strateny... :-! 8-s
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:25
Re: Já ho chci
Já ani nevím o co ti jde. Chybí tady smajlík krčící ramena. Fakt nevím. Prostě se ti splašily palečky a přeskakujou nahoru a dolů. Tak je nech být. No?
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:34
Re: Já ho chci
Prosím ťa, darmo sa snažíš zahrať to do autu, nedá sa, pochop to.
Ani sa nesnaž to nejako obhajovať, lebo sa tu len zbytočne zhodíš a strápniš.
Svoju robotu si robíš dobre, kritiku som ti vtedy vyslovil, ty si ju akceptoval, potiaľ všetko dobré...
Ale keď sa tu začneš stavať do pozície obhajcu niečoho, čo sa obhájiť nedá, nebude to dobré.
"Nechám vás být" - stačí ?!
Akurát, že už nechcem, aby som niečo podobné znovu pozoroval !

Toť vsio ! :-!
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:38
Re: Já ho chci
Achjo, tak se zeptej redakce na ty palce. Já palce dávám jen několika málo nickům, na které bych spíš uvítal rovnou automatický palec.

Ještě více bych uvítal zrušení těch palců, když jsi na mě kvůli nim zlej ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:44
Re: Já ho chci
redakcia cita diskusie, pisal som to tu par krat, nebudem sa tolko opakovat.

A ano, som za uplne zrusenie !!!! - aspon ten kto nesuhlasi, sa bude nuteny nesuhlasne verbalne vyjadrit k problemu a nielen takto anonymne sa odbavovat palcami !!!!
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:40
Re: Já ho chci
Sorry, palce jdou měnit, koukni na můj příspěvek níž. to je snad vysvětlení. Nebo jsem tonepochopil?
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:42
Re: Já ho chci
ako ?

akoze si mal nejaky a zmizol ?

a to si urobil ty, ci ako ...?
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:44
Re: Já ho chci
Zkusím to. Te´d ti dávám palec nahoru k příspěvku, ana který reaguji vidíš ho?
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:47
Re: Já ho chci
joooo >:D

No dobre, a to si mam teraz robit screenshot a to teda zakazdym, nech potom viem dokazat, ze ak zmizne ze zmizol ? >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:50
Re: Já ho chci
Teď na ten palec koukej 24 hodin. A jestli se začne hýbat nebo se třeba změní v draka, tak si vem na týden volno ;-)
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:51
Re: Já ho chci
Nech toho, nechtěl jsem, abyste se hádali, tak to ukazuju.
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:50
Re: Já ho chci
A bum, koukni. >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:52
Re: Já ho chci
tak a ak mi toto teraz vysvetlis, budem rad a Pepkovi poslem konzervu spenatu >:-[]
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:59
Re: Já ho chci
Dal jsem ti :yes: a pořád nic...
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 17:01
Re: Já ho chci
ved...... Aj to bude, ked sa raz stretneme ;-)
Zatial ale cakam na Fostekove vysvetlenie, ako sa to udialo.
Ja totiz palce pouzivam extremne zriedkavo, takze neviem, ze by sa dali robit taketo cachre...
Avatar - fostek
28. 2. 2016 17:00
Re: Já ho chci
Možnost a) Je to chyba v matrixu
b) Jsem majoritním vlastníkem mediální skupiny, která vlastní ACZ a dělám si co chci

ne sranda >:D >:D >:D
vždyť to zkus, dej palec nahoru, políčko ti zezelená, jakože už jsi dal palec nahoru. No a když na něj klikneš znovu, nepřidáš další palec nahoru, ale odděláš ten, cos dal. A můžeš dát palec dolů. Když to udělá víc lidí nebo jeden s více nickama (jsou tací) tak to je docela chaos.
JInak bez ohledu na změny palců se dá editovat, dokud není reakce.
Čili se dá napsat "Toyota (Audi) je nejlepší auto" a jak naklikaj 30 :yes: , změnit to na "Toyota (Audi) je hnůj". a palce zůstanou. :-)
Teda nesmí nikdo reagovat.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 17:07
Re: Já ho chci
hmm... - takze bordel !
Predsa ako dam nejaky palec, tak som ho asi dal, lebo som o tom presvedceny.
Nie - niekto asi klika tak rychlo, ze sa preklikne, tak pre taketo pripady urobili moznost "odobrat" udeleny palec a dat ho inac. :-! Je mi z toho na grcanie !!!!
Ja ked som niekomu dal :yes: alebo :no: tak preto, ze som to povazoval za vhodne a nie, ze dam, pozriem, pockam a potom uberem a premiestnim... 8-s

Mali by to zrusit !

Aj tak to len obmedzuje realnu komunikaciu, nakolko keby neexistovali, tak by sa niektori museli viac verbalne vyjadrovat.

Plus - vid koment vyssie...

Edit: O editoch viem - tam ma stve hlavne Hamunoid sakrblee - tak rychlo edituje svoje a reaguje, ze ja uz editovat nestiham... 8-s
Avatar - fostek
28. 2. 2016 17:13
Re: Já ho chci
>:D >:D >:D
já na to přišel náhodou. Palce nedávám skoro vůbec. ale nějakej jantar vypotil něco tak hroznýho, že když jsem to četl po druhý, chtěl jsem mu dát :no: no a protože jsem mu to dal už při prvním přečtení, na což jsem zapomněl, přišel jsem na to. Každopádně je to chyba.
Ale jednou si to vychutnám s editem. >:D
28. 2. 2016 21:53
Re: Já ho chci
Teď jsem to zkoušel a zírám :*) Je to celé kravina. Mám ale takový pocit, že dřív když jsem zkusil kliknout na palec znovu, tak se nic nestalo. Prostě jsem jednou "hlasoval" a tak to i zůstalo a nešlo to zvrátit. Teď v tom bude jedině ten "bordel". Nejlíp asi zrušit palcování, nebo vrátit systém jednou dám palec, pak nezměním.
28. 2. 2016 22:44
Re: Já ho chci
To je normální chování. Není nic špatného na tom, že můžeš opravit chybu nebo si to rozmyslet, i když by tam měl být asi nějaký časový limit, stejně jako u změn příspěvku. Problém je, že to udělali špatně. Můžeš odebrat palec, aniž bys ho nejprve dal. :-) To se pak děly zajímavé věci. Ale jak říkám, nevím, jestli to nezměnili. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem to viděl. Myslel jsem si, že takhle špatně by to nemohlo udělat ani dítě na základní škole.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 22:49
Re: Já ho chci
mat tvoj bohorovny klud pri posudzovani takychto veci... :-)
bol by som asi sväty ! >:D
Len neviem, ako myslis to, ze odobrat palec bez toho, aby som ho najskor dal. :-|
Aspon vidim, aki experti a ako sa tu o to staraju... :-!
28. 2. 2016 23:08
Re: Já ho chci
Prostě jsi serveru poslal příkaz na odebrání palce, byť jsi žádný palec nedal, a on ten palec úspěšně odebral, tedy počet klesl o jedna. Co odebral, když tam ten palec nebyl, kdo ví. :-) Jinak by nebylo možné se "propadnout" do záporných čísel, která ten systém očividně neuměl. Viz 22:28.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 23:16
Re: Já ho chci
jak "odebral", cim "odebral" ?
klika sa predsa len lavym tlacitkom na mysi, ci pravym sa bere ?
Ja zriedkakedy dam niekomu palec, takze taketo vychytavky idu mimo mna.
Ak mi to teda ty objasnis, budem ti vdacny.

edit: trochu som to teraz skusal...
ale odobrat to, co som ani ja nedal, sa mi nepodarilo... :-!
Kaslem na to.
28. 2. 2016 23:27
Re: Já ho chci
Tohle jsi klikáním neudělal. Nebudu tu popisovat, jak se to dělá. Myslím si, že to tu zná více než dost lidí a netřeba ostatním pomáhat (už jen zmínka, že něco takového jde, je příliš). A už je to delší dobu, co jsem si s tím hrál, musel bych si to znovu vyzkoušet a do toho se mi nechce. Tenkrát jsem v rámci zkoumání někomu nadělil několik tisíc palců, co si vzpomínám (stačil k tomu jeden řádek v prohlížeči). A WL jsem myslím dal těch 65 tisíc. :-)

Co se týče klidu. Jsem z oboru. Takže jsem se řezal smíchy a říkal si, jaké jelimany to zaměstnávají (neměl jsem o nich valné mínění ani předtím, tohle tomu dalo řádnou korunu).

Proč se tobě mění palce, by ti mohl zodpovědět jen někdo, kdo má k tomu systému přístup. Tedy jestli si to někdo jen rozmyslel, jestli s tím někdo zvenčí manipuluje, nebo jestli jim třeba hapruje čištění bordelu.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 23:35
Re: Já ho chci
Ked si spomeniem, ake uryvky z googletranslatu sme tu citali... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Tak ani ja si o ostatnych uz nejake iluzie nerobim.
Problem je len v tom, ze ked pre mna niekto nieco robi a robi to zle, dostane menej zaplatene a musi chybu opravit... Vidim, ze u vas socik este neskoncil a to sa smejete nasej vlade... >:D
29. 2. 2016 08:13
Re: Já ho chci
Typickým problémem je, že tomu nikdo z vedení nerozumí. Pak jsi v háji. :-)
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 19:46
Re: Já ho chci
MT jak to děláš? 101 palců! >:D

Edit.: už jsou zase pryč
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:18
Re: Já ho chci
Můžou to oddělat a dokonce změnit.
Když zjistěj, že dali :yes: a najednou že jejich guru, sám novej prezident Jacek, dal :no: , dá se to oddělat nebo změnit. Říká se tomu buď schizofrenie, nebo vylizovačství. >:-[]
Avatar - _Karel_
28. 2. 2016 19:52
Re: Já ho chci
To jde velmi snadno. Když dáš někomu :no: a po chvíli si to sám rozmyslíš a změníš na :yes:
28. 2. 2016 20:59
Re: Já ho chci
..a dokonca aj ked das palec a neodhlasis sa tak ho vies sam stiahnut aj za hodinu spat ked nanho znova kliknes.Nejaku velku vedu by som vtom nevidel a prekvapuje ma,ze nato ako ta to "nesere" ta to nejako moc sere a moc to prezivas.Skor uz podla mna ide o sympatiu k nicku ako k tvojmu nazoru a preto neries palce a chod si svoje..
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 21:04
Re: Já ho chci
ßere ma akurat ten bordel v tom.
toto vediet skor, tak sa nad tym vobec nepozastavujem... :-!
28. 2. 2016 22:28
Re: Já ho chci
Nevím, jestli to už neopravili, ale dříve jsi mohl dát někomu více palců. A šly i odebírat; mohl jsi odebrat palce, které jsi nikdy nedal, a dostat se tak i do záporných hodnot. Už jsem tu delší dobu neviděl někoho s 65500+ palci (neměli ošetřené přetečení, takže -1 = 65535). :-) A už jsem si několikrát všiml, že palce "přes noc" zmizely.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:23
Re: Já ho chci
Pepek ma pravdu, ty budes asi 'stredoskolak' - clovek, co chodil do skoly len v stredu.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:26
Re: Já ho chci
uber plyn, lebo bude pokuta... >:-[]
Avatar - fostek
28. 2. 2016 15:59
Re: Já ho chci
Nééé. Jseš objektivita sama. :-)

Výsledek testu je předem dán: Tenhle rejžokastrol je hybrid (jak výstižné) a tudíž ne kastrol, ale remoska. Všichni jsme se tady z něj poslintali a je to to NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ. Všichni jsou tupci, kdo si ho nekoupěj.
>:D >:D >:D

K tomu pár vylizovačsjejch komentů s padesáti :yes: .

v dobrým mariňáku

>:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:06
Re: Já ho chci
To ne, já nechci aby měl každý Prius! Automechanici by neměli co žrát! ;-)
Avatar - fostek
28. 2. 2016 15:52
Re: Já ho chci
Tady nasajeme :no: nepočítaných, i když napíšeme "Dobrý den". >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:59
Re: Já ho chci
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:21
Re: Já ho chci
Palceky dolu generuje kvalita tvojich prispevkov. Redakcia s tym nema nic spolocne.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:24
Re: Já ho chci
A to som ta chcel pochvalit za tvoj prispevok o hmotnosti a cene... :-!

No ak mi ale pan pomazany vie vysvetlit problem s ubudanim, tak prosim... :-!
Avatar - fostek
28. 2. 2016 16:26
Re: Já ho chci
Redakce s tím nemá nic společného, ale palce generuje nejen (ne)kvalita příspěvků, ale i (ne)kvalita šedé kůry mozkové těch, kdo je dávají. >:D
Avatar - Machýrek
28. 2. 2016 22:48
Re: Já ho chci
Vyjimecne s tebou souhlasim >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 22:51
Re: Já ho chci
Hmm, takze vojna Mnichova proti Ingolstadtu sa znovu rozputala ? >:D
Alebo logika: Nepriatelov nepriatel je moj priatel...?
A to som uz aj ja s tebou dokazal suhlasit - ked si si to zasluzil...
Avatar - Machýrek
28. 2. 2016 23:21
Re: Já ho chci
Neber si vsechno tak osobne ;)
Avatar - fostek
28. 2. 2016 15:55
Re: Já ho chci
Však ty si ho koupíš, to nepochybuju. >:D >:D nebo to i3? Hm?
Jinak tenhle nevypadá marně. Jako ne tuctově.
A když se pořádně vožereš, pépi, budeš si díky tý nožní brzdě připadat jako v Mercedesu - ty mě chápeš. Ale tvý věrní vylizovači jistě naběhnou s palcováním down až do zešílení.
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:58