Novinky
....mu chybi jen dobry motor.
Vidím jako reálné, že "obava" z konkurenčního V6 CDI přiměje i VW k instalaci V6 TDI. Tedy samozřejmě pokud případné flotilové zvýšení emisí nebude moc drahé... těžko říct.
pozri si spotreby napr. A6 2.0 TDi 190 PS a A6 3.0 TDi 218 PS.
Rozdiel je tam 0,1 az 0,2 litra podla doplnkovej vybavy atd. - teda asi podla hmotnosti a rozmerov kolies...
[odkaz]
btw.: _MT_ : tak aj Audi A6 uz vidim s 2.0 TDi 190 PS quattrom - tak ho konecne doplnili ( aj ked mna teda nezaujima, znamy cakal a cakal, ze jemu V6 netreba ale quattro chcel, tak sa dockal. Som zvedavy ako zareaguje 😄 )
Rozdiel je tam 0,1 az 0,2 litra podla doplnkovej vybavy atd. - teda asi podla hmotnosti a rozmerov kolies...
[odkaz]
btw.: _MT_ : tak aj Audi A6 uz vidim s 2.0 TDi 190 PS quattrom - tak ho konecne doplnili ( aj ked mna teda nezaujima, znamy cakal a cakal, ze jemu V6 netreba ale quattro chcel, tak sa dockal. Som zvedavy ako zareaguje 😄 )
Mám takový pocit, že 140 kW dvoulitr má quattro dlouho (možná rovnou od uvedení na trh, tedy dva roky). Alespoň v Německu. Pro mne tahle kombinace není žádná novinka, ale nejsem si jistý, kdy se objevila, dvoulitry normálně nesleduji (jsem si celkem jistý, že existovala, když jsme diskutovali o 140 kW 3,0 TDI).
Mozno je to zase len moja chyba, ze som az dnes pozrel do nemeckeho konfiguratora, ale ked som na jesen stahoval katalog FL A6 so vsetkymi parametrami, tak v nom este nebola. Takze neviem, ci aj Audi neskoro aktualizuje svoje pdf katalogy... 😐
Je možné, že to tam dali řekněme v druhé polovině minulého roku. Tím, že mě dvoulitry nezajímají, mi to ani nepřišlo zvláštní. Jsem však přesvědčen, že jsem tuhle kombinaci viděl, když jsem koukal, do čeho dávají 140 kW 3,0 TDI.
U dvoulitrů si jen pamatuji, jaké neskutečné množství výkonových verzí nabízeli. Hlavně u A4.
U dvoulitrů si jen pamatuji, jaké neskutečné množství výkonových verzí nabízeli. Hlavně u A4.
Ať si kdo chce co chce říká, stávající řešení odpovídající komfort jízdy (bohužel) nenabízí.
Podvozok je sice zaujimavy, z mojho pohladu je ale zaujimavejsi pohon - je to platforma pre pozdlzne ulozenie motora a VW sa len v 1 studii zatial rozhodlo tam namontovat V6 TDI, Mayer sa netrocharil a dal tam nim upravenu V8 TDi 😄
Poviem tak, keby mal Amarok V6 TDi, tak vdaka mojim znamym by si mohol pripisat 2 zarezy v predajnych cislach... 😉