Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Tipo: Sedan doplňují hatchback a kombi

90 komentářů

Anonym
Fiatu. Snad se Tipo povede. :yes: :yes:
Ono se to dělalo asi na salonech dost blbě, když někdo přišel pro mainstrem hatch nebo kombi a dozvěděl se "Nevedem" nebo "500L"...
Fiat je tradiční evropská automobilka s bohatou historií, nejvíc tituly "Auto roku" a mnoha krásnými auty v historii. A mnoha novinkami. Např. Nevím, jestli nebudu v zemi tédéíčkářů za tohle zabit, ale myslím, že první TDI byl Fiat Croma...i když se to značilo jinak
No takže si přeju, aby se Fiat vrátil, kam patří. 😄
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
První naftový přímovstřik byl od Fiatu v té Cromě. Common rail zase v Alfě 156, která v té době už spadala do koncernu Fiat.

Ale ten správnej Power a tach vocpoda měl až R5 2,5TDi v osumdesátymosmym. >😁
zlysoused
Dá se očekávat, že benzínová paleta se ještě rozšíří. Byli by sami proti sobě, kdyby tam nedali nějakou variantu 1,4t. Jinak ta 1,6 s automatem není špatná nabídka.

Edit. To bylo na tvůj koment níže.
gtv6
Fiat vlasní alfu romeo od roku 1986
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
to je můj názor, nikomu nenutím. Ale stejně bych nekoupil. Firmy půjdou do dieselu, ale soukromý vlastník je v podstatě odsouzený k pořízení dýchavičné 1,4i. Za automat u 1,6i bude chtít připlácet málokdo. Takže v kombíkové volbě u mě vítězí Megane 1,2TCe v obou výkonech. Škoda Fiate ;-\
bubulak
Nevím, zda nejhezčí, ale rozhodně ostudu nedělá. Ony ty kombíky nižší střední bývají často takové bachraté, ale tady je ten design podle mě ok. Ještě do toho pořádný benzínový motor (tak aspoň 100 kW a 200 nM) a bude to hodně konkurenceschopné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to pekny kombik lebo nie je prerasteny .... takej astre kombi pri dlzke 4,7m akosi uz ten zmysel a pointa nizsej strednej triedy ( ma to byt predsa kombik aj do mesta na kazdy den ) unika ... a to sa prejavi potom aj na krase v danej triede..... mali by sme na trhu mnoho peknych kombikov keby neboli vsetky uz take siroke placate prerastene vysoke a objemne ako take pojazdne vajcia..... ale casom sa mozno dizajneri vratia k tomu ze opat zacnu robit stihlejsie a kompaktnejsie vozy ... s mensimi svetlometmi ... a s krajsimi jedoduchsimi aj praktickejsimi liniami ... tipo kombik ukazal ako sa robi sikovny kompaktny kombik pre rodinu ... je z tychto foto moc pekny suhlasim :yes:
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Toppere, výjimečně souhlasím :yes: 😄
Že lze vyrobit praktické kombi s délkou 4,5 metru ukazuje i Golf Var. a Leon ST, kdo má např. krátkou garáž a přitom potřebuje velký kufr, tak to jsou vhodní kandidáti.

Sám vzpomínám na otcovu Vectru B, délka 4,5 m, ale přitom v ní pracoval 2,5 V6 (jasně, kolem motoru nepropadl desetník 😄 ). V sedanu to bylo moc pěkné auto a přitom nepřerostlé...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to tak... len si zober tie kombiky z minulosti... ked aj stredna trieda! mala kombiky okolo 4,5 metra ( 156 sportwagon, BMW 3 E46 kombi ) a zaroven neposobili tazkopadne a nejako prerastene a tlusto.... ale dnes?

dnesne auta nizsej strednej triedy su vacsie ako auta strednej triedy spred par rokov .... astra kombik to uz rozmerovo dokonca dotiahla na alfu 166 z vyssej strednej .. co je na takomto natiahnutom megakombiku ktory ma konkurovat golfu pekne je uz potom otazne .... rovnako jazda s takouto jachtou v meste uz nemusi byt moc prijemna.... zvlast ked je to udajne kombik nizsej strednej triedy a ma byt pouzitelny na dennodenne pouzitie v coraz rusnejsich mestach ... mna najviac stve prave ta prerastenost dnesnych aut ... ked uz aj vsetky tie male auta uz maju rozmery ako golf 4... neviem kde sa to zasatvi ale coskro bdueme musiet zaviest asi novu triedu smerom zdola oznacovanu ako micro auta... a zhora nejaku triedu megaluxusne vozy kde bude rolls bentley ... lebo 5m dlhy superb za par rokov ked pride bude ako auto strednej triedy posobit uz ozaj velmi divne ... uz teraz je to cele triedne delenie uplne rozbite ... asi uz nema zmysel auta nejako velkostne dnes triedit a delit... cele sa to uz popabralo ... a nakoniec kazdy vyrobca si auta sam zaradi tam kde ich chce mat bez ohladu na rozmery ... to cele delenie je uz k nicomu
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hezký celkem je, tedy posoudím, až ho uvidím, ale pořád na mne působí lowendovějším dojmem a to nový Megane rozhodně necílí na stejné zákazníky. Tipo je alternativa k Rapidu, P301, Renaultu Fluence. Megane míří minimálně v prvních letech výroby ubírat prodeje etalonům jako je Golf či Fokus. Jestli se mu to podaří..... uvidíme 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono to v podstate aj lowend je... mozno nie uplne cisty lowend ale ako plnohodnotny konkurent meganu kombi ci focusu kombi to nebude ... uz aj motorizacie naznacuju ze toto nebude priamy nastupca modelu bravo.... a vyroba v turecku aj jeho zacatie predaja najskor prave tam je dalsi signal ze sa pozerame na model ktory zrovna nenahradza bravo ...

vidim tipo niekde tam kde rapid.... nie cisty lowend ale ani nie plnohodnotna nizsia stredna ... proste taky "medzikus" .... ale vo vysledku pekne a krajsie auto ako mnohe tie prerastene az nevkusne plnotucne kombiky nizsej strednej :yes:
JayDeeSq
tak ono fiat už ani nějak jinam moc cílit nemůže...udělat highend když teď měl v tomhle segmentu výpadek by to zabil cenou, ale oni si tak stejně najdou svoje, že to auto bude zabitý i tak...např. 1.6 pouze automat...absence turbo benzínu atd., sice je jasný že tahle paleta co mají i kdyby přidaly další motory bude stejně tvořit většinu, ale je to o tom oslovit co nejvíce zákazníků i třeba potenciálních v tom má fiat největší problém že o něm nikdo ani nepřemýšlí, fiat jako koncern by měl takový možnosti a vůbec je nevyužívá, proč neudělá taky vzájemný propojení modelů...co je lepší mít jeden model pouze u jedný značky a nebo od všech značek všechno i když si to vzájemně konkuruje? stejně to zabere ve výsledku mnohem větší okruh zákazníků a stejně pokud tu techniku mám k dispozici tak jí taky nacpat do co největšího počtu aut..homologace dalšího motoru do takový auta jako je tipu by se určitě zaplatila i kdyby ta motorizace tvořila jen 5% prodejů..nakonec se stačí podívat jak to dělá vw, skoro každé auto má hned u všech 4 hlavních značek a nabídka je u všech poměrně bohatá
maXX_CZ
Velmi dobre napsano. Fiat v CR prestavaji mit lide v povedomi. Me se toto auto libi, mozna bych o nem v budoucnu uvazoval, bohuzel nema jakykoliv schopny benzinovy motor. A tim nemyslim zrovna 250 koni, ale vrchol tociveho momentu ve 4400 ot? Dekuji, nechci.
CrankyDude
"...vrchol tociveho momentu ve 4400 ot? " Bud se vrti turbinka,nebo litaj pisty... >😁
JayDeeSq
tak já sám mám jestě staršího fiata kterej se nechá klidně točit do 7tisic takže proč ne😊 ale ta 1.4ka je fakt tak na poskakování po městě a po okreskách, nedovedu si představit takový auto naložit a jet s ním třeba 500km..což takové kombi by mělo být na takové cesty dělané..jako základ nabídky je ta 1.4 dobrá, ale v podstatě je to zároveň i vrchol což je špatně, v naftě je třeba ta 1.6 celkem ideální motor, takovej akorát, žádnej trhač asfaltu, ale prostě normálně použitelný auto
CrankyDude
"... auto naložit a jet s ním třeba 500km." = Passat TDI. A je vymalovano.
Ten treti benzinovy motor co pisatel clanku nezminil (bo nepil kafe) je:
A turbocharged 1.4-litre engine produces 118bhp and 152lb ft torque. [odkaz]
(=> 88kW / 206 N.m). :-!
JayDeeSq
a co když nechci passat a už vůbec ne ropáka? to jsem právě o tom psal, že to auto by mělo být dělané i delší cesty a taky schopné i s nákladem akcelerovat, no konečně ale takhle přidušený turbo teda není nic moc..ten má spíš naftový vlastnosti a za ten určitě mastnej příplatek za jaký bude to stejnak nebude žádný terno což je trochu škoda (něco pro benzínofily to není), protože jak znám fiat bude k dispozici jen s tou nejvyšší výbavou což je opět zabíječka prodejů..
wolff
No zatím to vypadá, že jen heldáš argumenty proč ne.

Mimochodem, jak 120 konový T-Jet, tak 120 koňový Multijet jsou pro toto auto naprosto optimální v plné míře akceptovatelné motory (s ohledem na výkony a spotřebu).

Oba dva zvládnou atakovat 200 km/h rychlost a akceleraci mají také slušnou.

Naopak 1,4 T-Jet Fiat nemá problém pozicovat, jako cenově přijatelný motor a u většiny modelů ho nabízí i s nižší výbavou (ne nejnižší, ale ve střední není problém).

A silnější motor přijde s verzí Abarth, která se očekává.
maXX_CZ
Ale. Vzdyt se vsude psalo, ze na sportovni verzi tohoto auta maji zakaznici - cutiju - "zapomenout". Cekam ze dodas zdroj.
Jestlize tam planuji 1.4T (coz je zcela logicky krok), tak verim, ze bude urcite i silnejsi verze 103kW. Ale taky se bojim, ze to - v duchu fiatu posledni doby - zabijou cenou.
Kombi s 1.4T v nejake rozumne vybave do 400k by byla zajimava alternativa pro bezneho uzivatele hlavne vuci rapidu s TSI.
wolff
Není to dlouho, ale byl zrovna myslím tady obrázek z úniku z patentového úřadu, zhruba ve stejné době, kdy uniklo Levante. A tam podoba sedí. Nevidím důvod, aby ten Abarth nepřišel... (v obecné rovině je ovšem jistá jen smrt).
Arese
Myslím, že nastavení výkonu a krouťáku je už jen formalitou - dnes už je přece na trhu spousta solidních a zkušených firem, který ti motor načipují dle tvého přání - těch 140 k + nějakých 230 N.m pro ně nebude vůbec žádný problém! 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Myslym, ze jde o nazvoslovi... tridvirko asi nebude moc rychle, ale ma prijit verze S.
JayDeeSq
nehledám argumenty proč, jen se na to dívám realitou posledních počinů fiatu a sám budu jedině rád, když tomu tak nebude, pro italy mám slabost, ale zase na takovu že zkousnu úplně všechno a bohužel v posledních letech to u fiatu byla bída..jinak ce st táký slabého auta jasně dojet se dá, ale jízda je prostě otrava, je to i daný tím, že jsem naučený na živá auta a do té doby než jsem začal jezdit líným autem sem v tom taky neviděl takový problém, ted uz ho vidim a neni to o vyskakování si na někoho to vubec, ale proste o schopnosti se třeba na dalnici zaradit do rychleho pruhu..se slabym autem v plným provozu na d1 zajet mezi kamiony je pak konecna nebo prasarna to nekomu svihnout pred cumak (v tu dobu sem pochopil taky vytravale jezdce v levem pruhu) a vubec celkove je na silnici dost situaci kdy je dobry rychle zmizet, ne z kazdy krizovatky je dobre videt a kdyz se tam pak nekdo pririti ve slabym aute se da leda tak koukat a modlit..a nebo kdyz se vam kamion lepi na kufr atd.
fikovnik
já si trošku rejpnu 😄 když ti není libo atmosféra s krouťákem ve 4400 tak by ti snad ten "naftovej" charakter přidušenýho turba mohl vyhovovat, ne? Nebo víš o nějaký třetí koncepci? jen tak... A osobně i delší cesta se dá zvládnout i se slabým autem, co lidí by mohlo vyprávět. Stačí se jednou pořááááádně rozjet a jet... 😄 holt na někoho si prostě nevyšlápneš, no, to je daň za nízkou cenu 😄 Aspoň já si to tak myslím.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Presne tak.
A cilem je prece dojet v klidu a pohodli do cile... ne si nanekobo vyslapnout.
😉
Jel jsem Italii se 44kW... a uplns v pohode.
Jo, jenom ve dvou, ale s bagazi.
spojka
Je pěknej,konečně se Fiat našel,ale beru Megane Grandtour :yes:
AC
Palubka bude pro hatch a kombi jiná jak je vidět z foto kombíka, už to nebude tak lowcost jako sedan, ale pořád to nebude (celkově auto) konkurence pro např Focus, Megane, C4, Leon atd. A je potvrzen motor 1.4Turbo i na LPG. 😉
CrankyDude
...beru i30 kombi fdechtu. :-!
Arese
Sorry, ale i30 designově Tipu nesahá ani po kotníky. Jen když toho "vlnobijce" na ulici vidím, dělá se mi nevolno! :-! Nehledě na to, že přijet mezi známé někam Hyundaiem, musel bych se stydět. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jen provokuje...
😉
CrankyDude
😉 😉
Arese
Jo tak to jo, sorry! 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Co je na te 1,4 dychavicne?
Avatar - euro89
euro89
No, já naopak jak jsem chválil design sedanu, tak hatchback a kombi musím zkritizovat. To provedení zádě by bylo dobré možná pro Hnůjdaj, ale ne pro Fiat. Taky jsem byl zvědavý, zda najdou v Turíně odvahu vrátit u kombíků pro Fiat tradiční dvojité otevírání zadních dveří (spodní část dolů, horní nahoru), ale bohužel zvítězilo běžné levnější provedení. ;-\ O motorech škoda mluvit, to je u Fiatu v posledních letech tradičně jedna velká mizérie.
zlysoused
ta je prostě hnusná. Takovej monstrózní plastovej výlisek. 8-s Jistě, je to lowcost, ale dalo se to udělat líp. Jinak jsou to pěkná auta. Pokud bude i kombi cenově podobně jako sedan, tak je to zajímavá nabídka.
RS
Souhlas, palubní deska je zdaleka nejslabší článek celého auta. Kvalita materiálů je dobrá, ale svým vzhledem působí tak nějak laciněji než by měla. Přitom zbytek je až překvapivě dobrý. Především velikost mě zaskočila. Bílé Tipo stálo vedle O3 a přišly mi v podstatě stejně velké.
Avatar - Plautus
Plautus
Palubka je pre HB a SW iná: [odkaz]
Osobne som mal vyššie očakávania, aj keď zlé to nie je.
Viac a lepšie info: [odkaz]
zlysoused
To je zajímavé, že udělali jinou palubku pro hb a sw. Tahle vypadá pěkně, to je jiná káva.
maXX_CZ
Naprosto hlavni vec u tohoto auta (stejne tak jako pritomnost motoru 1.4T) a cesky novinar neuvede ani jedno. :no:
A ano, tato palubka vypada o dost lepe, nez ta v sedanu.
Avatar - Plautus
Plautus
Zjavne im uniklo viacero faktov...zrejme to bude tým, že túto novinku nepovažujú globálne za zásadnú, aj keď bola zverejnená medzi prvými. Ak si dobre pamätám, tak tu v článku uvádzajú veľkosť batožinového priestoru 420 l, Taliani uvádzajú 440 l, oproti sedanu, ktorý má 520. Tu sa píše, že 520 má kombi...zatiaľ som po tom nepátral, ale očakával by som u kombi o niečo viac. Taliani uvádzajú, že auto by malo byť dostatočne priestranné pre 5 pasažierov (tomu by mal byť prispôsobený stredový tunel) a vzadu by nemali mať problémy postavy do 185 cm.
Inak interiér určite dôstojnejší, príslušnejší a poplatnejší súčasnej dobe, oproti tomu v sedane.
Som zvedavý na živé dojmy, ako z Tipa, tak z Julie.

Edit: kombi by malo mať batožinový priestor min. 550 l.
nasua23
:yes:
Jiribbb
Zezadu mi připomíná Hyundai i20
[odkaz]
hatchback z bohu BMW1
[odkaz]
zepředu pak Focus
[odkaz]
😊.
DEVIL
...zajdi si na oční... připomíná to leda golfa
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zadne svetla tipa kombiku maju tvar zase akoby trosku podobny podla mna tym svetlam z kie ceed kombi [odkaz]

dnes uz na kazdej novinke najdes nieco co ti pripomina nejaku cast z ineho auta ( dnes uz nic nove ) .... ja v tom tipe dokonca vidim aj bmw... na sedane zboku.. a aj ten hatch ma taky baworacky zadny slpik ... akoby z bmw 1 z isteho uhla .. presne tak :yes:
Nicco
Astra J ST

[odkaz]
Avatar - del42sa
del42sa
ten hatchbak je nejhezčí z venku, zevnitř je to tragédie ala Thalia.... ale když nejsou prachy... >😁
Arese
Tak to kombi opravdu nemá chybu, zadek zvládli dokonale. S hatchbackem je to trochu horší, zkrácení jeho zádě totiž působí poněkud násilně. Zadní části trochu připomíná pětidveřový Nissan Almera II. generace...
Tipo má v Evropě našlápnuto k velikému úspěchu, ovšem jen za předpokladu, že vezmou rozum do hrsti a dají pod kapotu i 1.6 benzín s manuálem (pro šetřivé zákazníky) a hlavně 1.4 T-Jet. Pokud tento skvělý motor pod kapotu Tipa Fiat nedá, bude to obrovská škoda a přímo trestuhodné selhání marketingu. Úplně zbytečně by se v Evropě připravili o spousty zákazníků, takže doufám, že náprava příjde co nejdříve!!! :-!
AC
Dle dostupných informací má být pro hatch a kombi 1.4Turbo a i verze 1.4Turbo na LPG jako je teď v 500L 1.4Tjet 120k LPG.
Arese
Tak to by bylo skvělé a ideální by bylo, kdyby 1.4 T-Jet nabízeli i v sedanu! 😄 :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
ve čtvrtek na letišti v bruseli. Na vlastní oči vypadá trochu obyčejnějc než na fotkách a zadek je z profilu podivný (schod přes zadní světla), ale jinak pěkná kára. Tendle kombík na fotkách vypadá stejně dobře jako sedan, jsem zvědavý na dojem naživo.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A mě se zase v reále líbí ještě víc... ten zadek je parádně vysoko!
😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Popravdě, od Fiatu jsem možná čekal větší odvaz, trochu více italské elegance. Kdyby mi při pohledu zezadu někdo řekl, že jde třeba o novou Toyotu, snad bych ani neoponoval. Ale je potřeba mít na paměti primární zaměření Tipa... Celkem ale pěkné, více to asi bude slušet kombíku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes: ... je vidiet ze tu sa uz pozeralo aj na praktickost..... dizajn mozno mohol byt odvaznejsi ale pri zamerani tohto auta je defakto az druhorady.... ale podla mna nemusime smutit... menej je niekedy viac a vo vysledku je to velmi elegantny na dnesnu dobu az nevidane kompaktny a sikovny kombik...... :yes: ... menej je niekedy ozaj viac
Arese
Hlavně jsou ty tvary naprosto nadčasové, tohle auto bude vypadat dobře i za 10 let! :-!
CrankyDude
"... tohle auto bude vypadat dobře i za 10 let!" :-! Optimista. Jestli se to nerozpadne/nerozsype drive...hm? 😉
Arese
No, už jsme zažili rozpad motorů HTP, pak TSI, následně dieselgate, ale Fiatovy motory Fire i T-Jet (vč. verzí s revolučním řízením časování ventilů) šlapou jak hodinky (a první z nich se nepotká ani po prasknutí řemenu). Když měl Fiat v posledních letech problémy s korozí? Naposled někdy u Una. Kdy měl nějaké velké svolávací akce?! Už mě tyhle absurdní čechoidní kecy pomlouvající kvalitu vozů Fiat fakt s.e.r.o.u! 8-s 8-s 8-s
CrankyDude
"...by mohla bát jiná..."
Co? Ja se bát turecke auto.
Jeste tak ta turecka káva, nebo turecky med. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co tak perzsky koberec 😉 .... ale nie vazne... ja by som tipu veril... ono aj corolla je z turecka.. aj i20tka a i10tka a par dalsich kuskov ....

problem bude skor motoricky... 1,4ka uz kazdemu stacit nemusi zvlast v kombiku a silnejsi benzin tam zatial nevidime.... dizle su zase skor firemne taxiky... suma sumarum.... vacsi problem su zatial motory pre realneho nefiremneho zakaznika .. ale mozno pride nejaky silnejsi benzin... ono v hatchi aj ta 1,4ka bude stacit... to ano ... to auto moze v eu este prekvapit...
CrankyDude
"...ono aj corolla je z turecka.. aj i20tka a i10tka a par dalsich kuskov "
Jedno horsi jak druhe.... Tofas se rymuje s madarskym lofasz >😁
".... to auto moze v eu este prekvapit... " >😁 Pochybuji. :-!
Avatar - manitou
manitou
bude to chtít i cenový jemnocit 😉 u sedanu zatím dobrý, tak snad to zvládnou i tady. jinak HB i kombi se povedly 😉 :yes:
Arese
No ceny sedanu jsou velmi slušné, tak uvidíme. Odhaduju, že kombík bude stát tak o 15-20 000 víc. Hatchbacku se u nás asi zase tolik neprodá, ale zaplať pánbůh, že taky vznikl. A 124 bude krásná třešnička na povedeném dortu výrobního programu. Ta automobilka teď má krásně našlápnuto, je obrovská škoda, že vedení v Turíně je absolutně jedno, jak si Fiat na českém trhu vede (a centrále v Budapešti evidentně taky). 😢 Spousta lidí u nás už úplně zapomněla, že Fiat na našem trhu nabízí nejen Ducata a Dobla, ale i velmi kvalitní osobní modely! :-!
CrankyDude
>😁 :yes:
ericn
... s benzinem 1.6l, manuálem a slušnou cenu by podle mě byl ideální rodinný kočár pro mladé rodiny i na delší dobu, tedy 1 nebo 2 děti. Pak se konkurence ze spodního okraje nižší střední (Rapid, C-elysse atd) nebo Crossovery ala nový Scenic mohou jít bodnout 😉
solaris1
fiat tipo sedan by som si vedel predstavit ako policajne auto seklo by to
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Takhle nějak?

[odkaz]

😉
Arese
Policejní švihák! 😄 :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sedan je sice zdařilý, ale prodeje v Evropě nepochybně nevytrhne. To kombi je naopak pro Evropský trh zcela zásadní a je opravdu skvělé, že u Tipa dopadlo kombi dokonce o řád líp než vydařený sedan.

Tenhle kombík nezahodil to, proč lidi milují kombíky, takže zůstal s kolmou zadní stěnou navýsost praktický. Navíc je vzhled nejen vyloženě krásný, ale opravdu netradičně originální. Nepřipomíná naprosto nic co kdy sjelo z výrobních linek. Fakt skvělé :yes😒br />
Tipo má šanci Fiat vytáhnout z nehezké kaše a zachránit jeden z chrámů evropského automobilového průmyslu.

Tipo? 1* :yes: :yes: :yes:
ericn
Souhlas 😉
Arese
Naprostý souhlas! 😄 :yes:
CrankyDude
"...a zachránit jeden z chrámů evropského automobilového..." >😁
Really? Vazne? Chram? Opravdu? >😁 >😁
Arese
Ignorante, mluvíš o automobilce založené roku 1899! Sežeň si někde publikaci All the Fiats a až uvidíš, jaký je to špalek, jak obrovské množství modelů dosud Turínští stihli vyrábět, tak možná konečně pochopíš, že se skutečně jedná o automobilový chrám! :-!
CrankyDude
"... se skutečně jedná o automobilový chrám!" >😁 >😁
Se tam chodis modlit casto? Jak to tak ctu...asi jo. 😉 Get a life.
stréc od piva
Kdybych ted kupobval nový auto v low cost segmentu (400k) jednoznačně kombi od Itala...tady není co řešit,obzlášt v manuálu a 1,6ce
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Co furt všichni máte - 1.4 je pro rodinné auto úplně v pohodě... možnost verze s turbem pochopitelně vítána.
😉

A fascinuje mě ten internetovej posun českých domácností.. "low cost" = 400.000,- ... na silnicích to tak teda nevypadá, ale budiž.
stréc od piva
400 000 je běžná třída low end...ono je hezké jak všichni ukazují naše auto už 199 999.-kč ale co platíš na kramě bude věc druhá....

a ted je otázka co myslíš silnicemi..jestli D1 dopoledne v pracovní den,kdy je tam většina aut ve stáří do 5 let,neb tam většinu provozu tvoří fleety anebo v čtvrtek ráno v 7:00 u Kauflandu kdy začínají letákové slevy a sjíždí se tam vesničani z širokého okolí
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jo takhle... takze ty delis svet na ty, co jezdi v tom, co jim pujcila firma... a na vesnicany ve fronte u Lidlu... no, tak k tomu neni co dodat.
CrankyDude
"...a sjíždí se tam vesničani z širokého okolí " >😁 >😁 >😁 Myslys burany? 😉
BTW, zajimave deleni vozoveho parku, vskutku.. 8-s
stréc od piva
tak vesničany poznáš takoví klasičtí stréci a tetiny 😄 v lufťácích
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ty jsi taky kus lowcostu... >😒] 8-s
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo... low cost vypadá takhle😒br />
[odkaz]

je to přesná "konkurence"... asi stejně velký auto.
stréc od piva
tak tam je start 190 ale nakonfiguruj to trochu a jsi na 270 000

to tipo taky začíná an 260 a realně v obchodě zaplatíš 400
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Pises to spravne... a sam sis vymluvil, ze to skutecny low cost neni... rozdil 130tisic... zhruba polovina ceny...
😉
pvsg
Ne ne kupoval jsem nedávno nové 500L a věřím tomu že reálně za 260 dostaneš solidně vybavené tipo . 500l je už v základu solidně vybaveno.
CrankyDude
"...start 190 ale nakonfiguruj to trochu a jsi na 270 000" :-!
Konfigurovat takove 'auto' je kravina. 😉
wolff
Tak za 270 tis. je to topka se vsím...

Ono tam toho moc co ke konfigurování není. U Dacie jsou největší cenové rozdíly u Dustra, kde ten největší rozdíl dělá pohon 4x4.. 😉
CrankyDude
Tipo neni low cost, ale the lowest cost. Sedel jsi v tom? Je to 1 tridu vys nad zebrinakem, avsak z venku to vypada super, vid? 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ty jseš dneska po flámu.. nebo jsi měl k snídani studený kafe?
Že jseš ještě o něco útočnější, než obvykle.
😜

Já jsem v tom seděl - a Ty?

Asi ne. Je to slušně udělaný auto, u kterého připouštím rozpaky nad tou obrazovkou... ani jedno provedení se mi moc nelíbí.
I když seděl jsem jen ve sedanu, takže ten tablet hodnotím jen podle fotek.

Pořád platí, že je to auto, co stojí slušný peníze, normálně jezdí, je prostorný a není hlučný, má slušnou spotřebu a lze očekávat klasickou (nikoliv dnes normální) životnost a nízké servisní náklady.

Jo, firmy to kupovat nebudou... no a?
Pro normálního člověka ideální volba.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Pětidvířko😒br />
[odkaz]

A kombík😒br />
[odkaz]

Turbo bude... jen z toho tabletu nejsem "odvázanej"... asi fakt stárnu.
😉
Arese
Díky moc za super tipy! Pokud by takové informační smršti při obrazové reportáži byli aslespoň z 50 % schopní zdejší redaktoři, bylo by to super!
P.S. Z toho tabletu taky nejsem dvakrát odvázaný, hlavně se bojím, že se ho v noci nějaký vyfetlý debílek skrze rozbité okno bude snažit vytrhnout z palubky 😲 8-s :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Pětidvířko bude u nás v prodeji už v půlce roku... kombík snad do konce.
😉

Cena zatím nestanovena.