Dúfam že je to správna cesta a postaví Alfu na nohy s novým Stelviom.Vidím v nej trochu 166-ku a to je :yes: som zvedaví na ďalšie fotky a na živý pohľad, tento rok je geneva pekne nahustena >:-[]
modra vypada jak aprila od bmw, bila onicem a vypada dost nudne ze predu jak neni qv, no a vyroba a ty sliby marcioneho nechtel bych byt na jeho miste za jeho vlady upada jedna slavna znacka vedle druhe...
"alpinu" BMW, nudná Audina a bochníkový mercedes su len šedé nudné nemecké škatule oproti Giulii. Spoločne s Jaguárom a Lexusom najkrajšie auto triedy.
CuoreSportivo, Alfa kooonečne vyhodila na pulty túto "sirotu". bez cenovky. Keď to však začnú mastiť v tomto dizajne naprieč ostatnými modelmi, tak to zovšednie a začne byť nudné.
"... Krása spočívá v oku pozorovatele. Pro milujícího je milovaná bytost tou nejkrásnější, i kdyby ji člověk nerozeznal o čeledi slimákovitých. Pokud má někdo slabý zrak, může se zeptat lidí v okolí, které dívky vypadají pěkně. Bohužel, ty nejkrásnější jsou zpravidla také nejnudnější. Někteří lidé z toho usuzují, že Bůh neexistuje."
(Woody Allen)
jsem za odklad i snad rád, začínám si zvykat na to, že Giulia není vyloženě krásná. Spíš pohledná a zajímavá. I s menšími koly nakonec funguje a proporce jako takový jsou u RWD auta v pořádku.
Škoda absence civilnějších šestiválců, snad k jejich instalaci dojde brzo. Jsem zvědav na kokpit!
Rozsah vykonu u dvoulitru je uzasnej, auto mych predstav zacina sice na onech sesti valcich, ale tady mi ty ctyri ani nevadi. Hlavne tam nejsou chciple trivalce jakymi se snazi sve zakazniky oblazovat radobypremiova D3.
Mám na to naprosto jiný pohled. Tříválce u D3 jsou spodek nabídky, nikdo je nemusí koupit, ale R6 a V6 mají i ve středních motorizacích. Nejde o žádnou rádobyprémii, ale přímo definici toho, co by prémie měla být.
Zvuk a charakter R4, tedy jediných motorizací vedle karbonový QV může u AR plnit základ, ale v současný době nemůže konkurovat D3 ve špičkovějších motorizacích.
Jestli povazujes za premii auto s umelohmotnym volantem, sedadlama z lacineho hadru a plastovejma poklicema tak mas divne predstavy. Ja jsem loni kupoval F31 320d M Sport za 45 tisic Euro zaklad a za priplatky dalsich skoro 16 000 ( a to nemam kuzi. Tu jsem koneckoncu ani nechtel ), coz je za tak male auto prece jen uz dost. Kamarad ji musel mit hned taky, ale tam nebylo dost nasetreno a ma to, co popisuji - zebraka na urovni Dacie ktereho bych ja nechtel a radsi jezdil ojetinou nez takovou ubozarnou. A takovych je tady v nemecku u tech radobypremiovek vetsina, pouze je tohle dovybaveno jednou veci a jine zase druhou a pokud nekupujes top motorizaci, taku u tech nizsich a strednich motorizaci zapomen, ze bys je koupil jako ojete nejak premiove vybavene. A to uz se vubec nebavim o tom, ze ani ne rok stare s 50tkm ma moje auto dneska uz jen polovicni hodnotu plus neco malo navic protoze je s Extras a za dalsich 5 let bude mit stejnou hodnotu jako stejne starej Yaris kterej stal novej ale to same co moje priplatky.
Takže prémiová automobilka nesmí vyrábět základní modely? To co jsi napsal na prémiovosti BMW nic nemění. Taky jsem měl kdysi nepříliš vybavenou E90 v hadru a prémiový na ní bylo, že narozdíl od levných značek nebyl poznat rozdíl od novýho auta po roce užívání a 80kkm.
A co jsi si za svý peníze koupil je tvoje věc, srandovní je, že to vypadá, že jsi si uřejmě vybral špatně. ;-)
Presne tak, on tezkej ani 6.valec pokud je za predni napravou(BMW) ale pokud ho ma (Audi opacne pred predni napravou, je tezkej i ten 4.valec, protoze mezi koly je prevodovka a nezachrani to nic. Alfa je zadokolka jak ma byt, sportovni chovani bude mit se vsemi motorizacemi, ostatne jako BMW, MB, Jag, Lexus, krom toho Audi.
Copak Janda... >:D
Ale ano, 328i je určitě nejobratnější verzí f30 v benzinu, jenže to neznamená, že 335i je těžká na předek, není, jen 328i je prostě celkově lehčí auto, cítit rozdíl je hlavně v "přesunu hmoty" při přehazování zleva doprava. Když je auto těžké na předek, chová se nedotáčivě, a to 335i nebo 340i nedělá.
Přesně tak, chce to premiovou sůl, to co toho cesťáka s dvoulitrovou naftou donutí příště přišetřit. Šestiválec ho na dálnici objede, chlapec se pak sám projede a příště nevezme kožený sesle ale šestihrnek.
Já odkladům Giulie zcela rozumím. Je mizerná finanční situace, navíc jde o typ zcela nový a segmentově nevyzkoušený, takže testy všeho zabírají delší dobu. Navíc není jasné, jaké bude k zahájení prodeje cílové portfolio zákazníků, protože i jejich příjmy kolísají a jsou pod obrovským tlakem. Současně mnozí bývalí movití jsou dnes buť v lochu nebo tak zadlužení, že ač by chtěli, nemohou. Jde nyní o dobře placené ajťáky, zda si najdou cestu i k mimořádným autům pro každý den na delší cesty. Na krátké a do města Mito nebo EV...
Coze? Nejsilnejsi diesel 155 kW? U udajne sportovni premiovky? Takze se jde ve stopach Lexusu, slaboucke onanovadlo co predstira, ze je necim cim neni.
Vždyť tohle jsou zas jen nějaké rendery. Ale jinak ok, civil se mi líbí víc než QV, není to sice nic kulervoucího, ale jen pohledné auto, zato s nejhezčím interierem ve třídě, alespoň pro mně, i když zatím jen z obrázků. Dejte tam šestiválec a uvidíme. ;-)
alfa bude coskoro uz vzacnejsia ako rolls ci bentley ( dokonca uz aj bentley ma SUV a alfa stale nic ) ... no fakt.... dotiahli to s tou exkluzivitou v alfe uz k dokonalosti ;-) len skoda ze tym padom ze alfa uz chce byt exkluzivna a nemasova tak na cestach ich uz vobec nevidno ... viac sa mi alfa pacila ked hrala menej na takuto exkluzivitu a ked sa predavala viacej .... co uz.....
no ale teraz vazne... uz teraz by to chcelo pomaly aj facelift prednej casti .... lebo tadial cesta k zachrane nepovedie ( a samozejme aj kombik pripadne aj nejaku cross verziu ) ... ozaj a kedy vlastne zacne predaj tej ladovej Giulie s celulitidou? .. bude to vobec este tento rok? alebo az po dalsej zeneve .. dovtedy by to uz s bozou pomocou nejako stihnut mohli a rovno aj prist s poriadnym faceliftom ... ;-)
Což o to, pěkný to je, ale od Alfy jsem čekal trochu víc. Vidím v tom trochu audi/lexus a nemůžu si pomoct, ale čelní světla mi trochu připomínají BMW. Ale jako pěkny to je, to jo.
Ta kabina Giulie se mi moc zamlouvá, ovšem až na jeden neuvěřitelný lapsus - el. parkovací brzdu! Jak si mohli tuto zhovadilost dovolit dát do auta určeného hlavně automobilovým a řidičským nadšencům, to naprosto nechápu. Doufám, že ručku nabídnou alespoň na přání! :-!
Jak psal Dinar výše, interiér jeden z nejhezčích v třídě. A na těch fotkách z výstaviště vypadají i ty základní verze zvenčí velmi dobře, žádná žebrota nebo láce, příp. chuděra. Jen to chce už vyrábět a mít k dispozici šíři motorů a ne je přihazovat až později podle prodejů ... Tak šup šup ;-):yes:
Jůlie působí impozantně, opět největší krasavice přitahující pohledy. Konečně i interiér působí na první pohled hodnotně... Jenže já se ptám, proč už nejsou těmito vozy nacpány autosalóny?? Kde to do pekla vázne??
Model, který nevyrobím a nedostanu k zákazníkovi pod ruce prostě neprodám. K čemu je Alfě-Romeo exkluzivní model, který zůstává jen na pár propagačních fotkách?? Až se dostane k zákazníkovi, tak rychle plynoucí vody udělají z původní přitažlivé novinky lehce obnošený šat...