jsme objevili krásný detail - křišťálovou láhev na pití. :-| Fakt nevím jestli se mám smát nebo brečet! Plóósíím podívejte se pod víčko nádrže, třeba tam bude škrabka na okno z damascénské oceli a do kufru, třeba tam budou sněhové řetězy od uměleckého kováře. :-)
Jinak opravdu nechápu, proč se všichni můžou "podělat" z dotykových displejů a dotykových ovládacích ploch. Když pominu pokulhávající estetiku, tak prostě dobře dimenzované tlačítko, nebo ovladač s příjemným odporem je 100x lepší, hlavně když člověk řídí. Už teď nenávidím například u mobilů psát sms-ky přes dotyk a pořád přemýšlím o návratu k blackberry passport.
jj
.OUNO VIŽN !! SOUDRUZI :-) TAM JE JASNĚ VIDĚT JAK TO DÁVNO MOHLI DĚLAT [odkaz] JAK SE SNAŽILI [odkaz] [odkaz] DOKAŤ JIM TO VAHLAND NEZATRH a JAK MU TO UTEKLO [odkaz] [odkaz] A ŽE KULOVÝ DĚLAT NADÁLE BUDOU MINIMÁLNĚ DO ROKU 2019 COŽ SOU ZAS JEN SLIBY JAKO TO TU BYLO UŽ MOOOOOOCKRÁT TAKŽE :
ŠÁDE SUPERB ELECTRIC [odkaz] MOŽNÁ 2020 od SOUDRUHŮ z KVÁSIN ;-) >:D >:D >:D
DO TÝ DOBY ŠÁDE DÍZL [odkaz] ... za 90 MILIARD $ ovšem [odkaz] [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[]
PRÝ KŘIŠŤÁLOVÁ FLAŠKA VE DVEŘÍCH >:D >:D >:D TO SOU HOTOVÝ CHUDÁCI !!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: zařídíme jim exkurzi na onkoligii do Rychnovský nemocnice [odkaz] [odkaz] co říkáte, za ty *** kerejma nadále chtějí ČESKO OTRAVOVAT [odkaz] ;-)
Hlavně jsem zvědavej jak dlouho tyhle dotykový elektronický bazmeky budou fungovat. Počítám, že se to krátce po záruce začne nenávratně *. Ona elektronika nemá moc ráda změnu teplot od mínus 40 do 120 stupňů. Tahle móda přehnanýho množství elektroniky v autě se majitelům těch aut jednou šeredně vymstí.
Hlavně kdo doposud na autě měnil přístrojovku, mimo osvětlení u starších aut, to byl absolutně bezproblémový díl auta žijící od jeho narození do smrti. U ovládacích displejů už si tak nejsem jistej.
No neviem, neviem. Na 10 a 7-ročnom aute mi počas leta odíde displej a je nečitateľný. Chcel som ich meniť. Keď odo mňa chceli 120 €/ks, tak som im povedal, že za to si môžem kúpiť tablet, prípadne televízor, ... A bolo po výmene.
Filozofia a praktiky automobiliek ohľadom cien originálnych dielov automobiliek hraničí zo zlodejinou.
To je přesně ono. Zlodějská automobilka ti nacpe s úsměvem auto displejema a čínskou elektronikou v hodnotě pár korun a až se ti to pokazí a ty neuvidíš ani kolik jedeš a kolik máš paliva nebo si nenastavíš ani klimu, protože místo budíků máš inovativně displej, tak zjistíš, že budíky a tlačítka byly vlastně daleko lepší řešení. A hlavně jak dlouho se taková displejová palubní deska nebo displej infotainmentu bude vyrábět a jako náhradní díl půjde sehnat? Za 10 let prakticky neřešák a auto bude zralý kvůli takový banalitě do šrotu.
Jinak neustřelil ses? Před 20 lety mi táta koupil Pentium 150 Mhz, což byl celkem výkřik techniky. Nevzpomínám si že by existovalo něco jako PDA s dotykovým displejem.
S displeji souhlasím. Při řízení není nic lepšího než obyč. tlačítko/otočný ovladač. A pro mě nejen na řízení. Prodal jsem HTC Desire X a vrátil se ke starému BlackBerry 8520.
Každému ty "dotykově-nedotykové" plochy nesedí a výrobci aut to časem pochopí.
Bohužel je už asi levnější např. pro ovládání klimatizace pro zadní cestujicí nacpat plošku s displejem a senzorovými tlačítky než pár "čudlů" ;-\
Ale já mám taky dotykový telefon a neměnil bych, ale něco jinýho je to držet v ruce a mít na to čas a něco jinýho to ovládat za jízdy v autě. Tam je knoflík nejlepší, protože ho můžeš většinou ovládat aniž by ses na to musel koukat.
Dobrý den! Tomu detailu se spíš usmát... Z displejů jsem taky rozpačitý, jak to tady tak všude ale poslouchám, nevyhneme se tomu. Ono totiž taky zaplácnout třeba středový panel jedním velkým displejem je levnější než analogová tlačítková klasika.
Martin
To právě není pravda... je třeba kuovat auta bez toho - a ostatní se přidají.
Když se jim ale podaří zblbnout dav tím, že jinak to prostě nejde, to je ten pokrok, a kdo to nechce, tak ať se vrátí zpátky do jeskyně... tak pak budou "na koni".
Je to bohužel stejně nešťastný trend jako nástup rádií atypických rozměrů. Dneska už se prakticky auto se standardním rozměrem 1 nebo 2 din kopit nedá, poslední auto kde jsem tu možnost viděl byla OII. Dřív jsem u každé ojetiny bez sentimentu rádio čapnul, vyhodil a koupil si nové přesně podle mých potřeb, většinou za zlomek ceny origo rádia a s technologií, která v té době ani nebyla v originálech dostupná. Např. v roce 2008 jsem kupoval za 3 tis. Blaupunkt s USB a SD, což některé automobilky ještě ani nenabízeli, nebo za mastný příplatek.
Věřím, že automobilkám se to vyplatí, protože mohou chtít za originál rádia pěkný pálky a v případě rozbití nebo technologického zastarání musí člověk většinou koupit to samé nebo se pustit do nepříliš estetické náhrady.
No pozor, i když suv neprožívám, tak jestli koncern počítá se škodovkou, že bude vyrábět něco, co je o pohlavek stejně veliké jako touareq, nebo Q7, tak je vidět že nás považují za partnery a každopádně je to hodně dobrý počin.
Chudák holka co tam musí stát jako "lákadlo", aby k tomu vůbec nikdo přišel. Postřeh "kecala", že to patří mezi "nejočekávanější premiéry" je vskutku legrační, koupený, a tak to je vším. Pomalu Vám vnutí i "Škoda" párek v rohlíku. Typově nová karoserie po 10 ti letech. Nic světoborného. A to je jen prototyp, výrobní verze bude zase na polovině. ;-\
Dle mého názoru je to auto hnusný. Vím že je to studie a že ten nepovedený interier naštěstí zmizí, ale se stavbou karoserie se už moc zázraky dělat nedají.
To je asi teď taková designerská nedostižná modla - "Jak narvat do interiéru auta 2-3 obrazovky, a aby to ještě zároveň vypadalo pořád jako v autě, a ne jako v prodejně OK elektrospotřebiče, nebo v herně Admiral.
Ja Prvni 123 29.02. 23:15
165kW.. spotřeba 1,9litrů na sto...
auto vyvinuté sw inženýry = plný obrazovek, ale životnost do 100 tis km... lidičky, to vážně tohle chcete?
Kabaň se těmi hranami a trojúhelníčky nechá moc ovládat. Výsledkem je křečovitý, upocený, prvoplánový, přeplácaný a těžkopádní design. Chtělo by to víc lehkosti, nadhledu a nebrat to tak vážně.
Já bych jim nekřivdil. Nový Scénic je přece jenom asi nejvýznamnější novinka v Ženevě a článek potřebuje více času pro kvalitní zpracování. Nejde jen odbít nějakou flaškou a šlapací modelkou.
No nevím, jestli je tento koncept zrovna nejdůležitější premiérou letošní Ženevy. A příklon k dotykovým displejům v autech považuju za katastrofu, je to šíleně nepraktické a hlavně nebezpečné. Pokud s nimi totiž řidič chce bezpečně pracovat, nezbude mu, než zastavit, protože na dispelj musí kompletně přesměrovat zrak a někdy taky ten displej hned na první dotyk nereaguje.... :'-(
P.S. Lituji ty slečny na stánku, jak tam musí několik hodid stát na těch příšerných štaklech, úplně je vidět, jak se musí vrtět, aby to vůbec fyzicky vydržely...
Nepochybuji, že "papírově" splňují. Je fakt, že jak těsně se velmi těžko odhaduje. ;-)
No nic, už se raději budu víc věnovat těm liťákům a křišťálové lahvi. >:D
Ano, ten koncept se mi libi zvenku i uvnitr. Ovsem obsiti volantu je (alespon podle videa) jakesi, no zkratka humpolacke. A viko zavazadlove prostoru taky zrovna nelicuje. No jo, poslepovany koncept, aby se auto nerozpadlo hned na stojance, ale tyhle detaily jsou zbytecne nedodelane.
je to takové bez nápadu, bez jasné myšlenky, takový slepenec - vše už tu bylo, jen je to trochu jinak poskládané. Předek hrozný, zadek opsaný z Vision C. O vtipu a inovativnosti prvního Yetiho se tady vůbec nedá mluvit. Takhle má vypadat koncept SUV: [odkaz]