Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 124 Spider nelze nemilovat, v Ženevě je miláčkem expozice. Nechybí ani Abarth! (+video)

Fiat oživil slavné jméno 124 Spider a výsledný produkt představil na autosalonu v Ženevě. Od září si jej budete moci pořídit i v České republice.
Zpět na článek
1. 3. 2016 14:40
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 3. 2016 14:49
1. 3. 2016 14:50
1. 3. 2016 15:13
1. 3. 2016 15:24
1. 3. 2016 15:25
1. 3. 2016 15:39
1. 3. 2016 20:08
1. 3. 2016 22:32
1. 3. 2016 23:21
1. 3. 2016 17:07
1. 3. 2016 17:24
2. 3. 2016 00:30
Avatar - CoureSportivo
1. 3. 2016 14:24
Abarth....
pekne nasrdený.....ale asi až trochu moc ( čakal som že by sa do Abarthu mohol dostať motor z 4C ale to už je asi mokrý sen) . Kapota vo farbe auta a bude to tip top. Podarená alternatíva k japonskej sestričke taký microViper.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Individualita
1. 3. 2016 14:38
Re: Abarth....
No já u Abarthu čekal jiný motor, 125kW je stále málo ;-\
1. 3. 2016 14:42
Re: Abarth....
Třeba se ještě nějaká ostřejší verze objeví, do té rallyové se bude dávat 1.8T/300 koní.
1. 3. 2016 17:29
Re: Abarth....
pri nizkej hmotnosti ktoru maju by to mohlo byt zaujimave aj tak
Avatar - Magister
2. 3. 2016 08:24
Re: Abarth....
Zajímavé jo, ale 1,4 je trochu málo.
1. 3. 2016 14:29
Nádhnerné a dokonalé!
Tak tomu se říká bomba - neznám v současné době jiný roadster, který by byl přitažlivější! Design je prostě senzační, proti MX-5 jednoznačně o level výš. A ten charakter - lehká stavba, nízounká karoserie, točivý motor se super zvukem (prý), kratičká řadička s krátkým a tuhým řazením, mechanická parkovací brzda s pořádnou pákou a snad i slušná cena. Co si přát víc? Toto auto prostě nemůže být neúspěšné.
P.S. Fiat na letošní Ženevě po dlouhých letech strádání prostě válí, tolik suprových novinek měl někdy v 90. letech! Bravo, Fiate! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. On ten Účetní zase nebude tak neschopný, že? >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Uživatel_5340709
1. 3. 2016 14:37
Re: Nádhnerné a dokonalé!
Ne děkuji, ........... už miluji japonku. >:D
1. 3. 2016 15:29
Re: Nádhnerné a dokonalé!
Jak nečekané... >:D
Podle mě je zas ten Fiat o parník hezčí.
1. 3. 2016 16:37
Re: Nádhnerné a dokonalé!
Uprimne ta nova miata je.... no abych byl diplomaticky.... nehezka.
Co v tom fiatu blbnou, oni snad zase zacnou prodavat hodne aut? >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 3. 2016 15:33
Re: Nádhnerné a dokonalé!
No, hezky jsi to shrnul, bohužel jsi zapomněl na jeden důležitý parametr, který bude o úspěchu či neúspěchu velmi rozhodovat - cenu.

A tady to pan účetní či některá z jeho oveček opět tragicky zabila. Press release hovoři o ceně od 40.000€ za Abarth... Základní 124 bych tím pádem tipnul na nějakých 30k€ a to je smutné.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 3. 2016 15:52
Re: Nádhnerné a dokonalé!
Taliáni byli historicky vždycky s těma účetníma tak trochu na štíru [odkaz] . ;-)
1. 3. 2016 16:35
Re: Nádhnerné a dokonalé!
No, on ten dovoz z Japonska do Evropy něco stojí. Teď mě napadá, že vůbec nevíme, jak ten výrobní proces bude probíhat - asi z Japonska budou lodí přicházet auta bez motoru a ty tam pak dá Fiat na své lince? A jak to pak bude s daněmi, když motor bude italský, ale většina auta bude vzníkat v Japonsku, tedy mimo EU? Tím se možná vysvětluje ta cena.... :-!
1. 3. 2016 18:47
Re: Nádhnerné a dokonalé!
Posílání motorů po světě není nic zvláštního. A pokud vím, je kompletovaný v Japonsku. Normálně se motor instaluje během "svatby", je součástí spodku. Pokud by měli instalovat motor v EU, tak bych čekal, že pošlou vršek a spodek zvlášť. Respektive by Fiat mohl spodek smontovat tady.
1. 3. 2016 22:30
Re: Nádhnerné a dokonalé!
No nevím, ale posílat v Itálii vyrobené motory nejdříve do Japonska na "svatbu" a poté je zase s celými auty stěhovat přes půl zeměkoule nazpátek, to je logictická absurdita neuvěřitelného kalibru, nebo se mýlím?
2. 3. 2016 10:45
Re: Nádhnerné a dokonalé!
v případě třeba BMW X6M byla celá tahle logistika ještě zašmodrchanější.
Karoserie z ameriky, motor vyrobený a montovaný v Německu, dokončovací práce zase v americe...
to auto najelo po světě při výrobě víc kilometrů než kdykoli najede jeho majitel v provozu...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 3. 2016 14:40
Retrogradna evolucia dizajnu predchadzajucej MX-5
Ale aby som len nekritizoval Talianov, je dobre, kde sa da, pouzivaju japonsku techniku ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2016 15:31
Re: Retrogradna evolucia dizajnu predchadzajucej MX-5
No ono to není špatný spojení. Japonskej osvědčenej základ oblečenej do koukatelnýho italskýho designu... :yes:
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2016 14:49
Ne, děkuji
Originál je lepší. Ten předek na tělo drobné japonky nesedí.
Rozbalit vlákno
2
Re: Ne, děkuji
Sedí-nesedí. Faktom je, že v dnešnej dobe plnej neforemných, hrčatých, vyšklebených a odpudzujúcich oblúd na kolesách tento náznak elegancie pohladí dušu...
1. 3. 2016 14:50
Nádhera
Takhle nějak si představuji moderní design. Žádné divoké linie ale jednoduchost, která vlastně jednoduchostí není (protože kdo z nás dokáže takové auto navrhnout?). Vypadá, jak podotýká autor v textu, i o dost luxusněji, než je, což se nepovede každému auto. Za mě jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
1. 3. 2016 15:13
hrome!
To je dělo. Miata je vynikající, ale tenhle Fiat takhle na živých fotkách teprve uhodil hřebík na hlavičku. Úplně vidím přídavné světlomety v rozích grilu.
Nádherné retro, jasně nejkrásnější Fiat minimálně od představení nové 500, nebo Grande Punta.
Tak snad teď Fiat nezačne násilně bastlit rysy této 124 na ostatní modely, tak jak to s 500 detaily podělal u Punta Evo, či u větších derivátů 500 (vyjma X).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
1. 3. 2016 15:19
Kontumačně 5:0 pro Japonku
Tohle Fiat nedal, možná měli raději jenom přelepit znáčky.
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2016 15:30
Re: Kontumačně 5:0 pro Japonku
Ty dneska spořádal víc rejže, než uneseš... :no:
Avatar - Ham.
1. 3. 2016 15:34
Re: Kontumačně 5:0 pro Japonku
Rejže nerejže, ten předek je na malém roadsteru jak pěst na oko.
1. 3. 2016 20:59
Re: Kontumačně 5:0 pro Japonku
No tak presne na techto dvou fotkach je jasne videt, jak je ta Mazda hnusna. Soucasna MX5 je absolutne nejosklivejsi Miatou, tady to kluci japonsky Fiatu dost ulehcili. No a dalsi trumf Fiatu je jejich motor, protoze ztelesnena tragedie Skyactive by mi do auta nesmela. Takze za me jednoznacne Fiat :yes:
Avatar - Ham.
1. 3. 2016 21:59
Re: Kontumačně 5:0 pro Japonku
Oba vozy jsou malé roadstery se čtyřválci, 124 se ovšem snaží vytvořit dojem opticky dlouhé kapoty, takže vzniká pocit, že se pod ní ukrývá nejméně šestiválec, tedy design, který by mi seděl k nějakému muscle caru, Mazda si naopak na nic nehraje a přední kapotu má opticky kratší a ještě okamžitě klesá k zemi, takže nic nepředstírá a nevytváří dojem něčeho co není. Pokud někomu umělé a falešné show 124 vyhovuje tak prosím, proti gustu žádný dišputát, ale mě je daleko bližší přirozený přístup Mazdy.
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 13:51
Re: Kontumačně 5:0 pro Japonku
Nejošklivější Miata? To snad nemyslíš vážně. Tobě se víc líbí ta poslední, která se šklebí jako dítě s Downovým syndromem?
1. 3. 2016 15:24
fiat?
Podarene, podarene! To auto by si mozno zasluzilo aj znak Alfa Romeo. Na Fiat je to az nezvycajne dobre!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
1. 3. 2016 15:25
Pěkné
Ano, ale Mazda je přece jen o chlup hezčí, obzvláště předek... :-!
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2016 15:39
Re: Pěkné
To je věc názoru. Aspoň si můžeme vybrat. :-!
Avatar - praděda7
1. 3. 2016 20:08
Re: Pěkné
No nevím. Já se podíval na obě auta (Ham odkazy 15:19) a styling přední partie Fiatu se mě jeví jako něco ze staré školy. Ano, někde se musely obě auta od sebe výrazně odlišit a Fiat si asi vytáhl ten kratší konec... ;-)
1. 3. 2016 22:32
Re: Pěkné
Sakra, to je právě sakra dobře, že je to design "ze staré školy"! To jsi ještě nepochopil? >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
1. 3. 2016 23:21
Re: Pěkné
Právě že pochopil.........chudák Fiat.... >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 3. 2016 15:36
124 boduje
Je to famózní přátelé :yes: :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
1. 3. 2016 15:40
Re: 124 boduje
Souhlasím, po dlouhé době zase zajímavý a hezký Fiat. S detailem teda, že je to vlastně Mazda. Ale o to nejde. Jediné, co dodali Italové dovnitř, je motor...a ten za mě zkurv*li. Ač se mi auto líbí o dost více než MX 5, tak atmo 2,0 do sportovního kabria pasuje mnohem lépe než cvrk 1,4 turbo.
1. 3. 2016 16:03
Re: 124 boduje
Nádherný design... retro prvky zasazené do moderní karoserie, co víc k tomu dodat, než že Italové design umí. A když ji miluješ, není co řešit >:-[]
Avatar - manitou
1. 3. 2016 17:07
ZA MĚ
1 s * ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2016 17:24
super
super ale uplne som zabudol ma mazdu ktora je tiez super ale abarth by bol tiez velmi zaujimavy... vydarene obe vozidla (mazda,fiat/abarth).......... len nie su to asi take sportove vozy ako audi s alebo nieco take podobne ale tieto auta maju ine prednosti
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 00:30
Re: super
Mazda a Fiat jsou sportovnejsi nez nejake Audi, to je s temi pismenky za typovym oznacenim mozna "jenom" pekelne rychle.
Fiat se mne uz na renderovych fotkach libil vic nez Miata, a jako opravdove auto se mi to potvrzuje. Skoda jenom, ze zajimava motorizace zacina a konci u Abarthu.
Miata me naopak prekvapila nazivo, kdyz jsem si ji mohl doslova osahat. Necekal jsem ji tak pritazlivou :-) Ale byla, pravda, ve znacne upravene verzi pro okruhove jezdeni >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 3. 2016 09:27
Re: super
Obě verze mají identický multiair, myslíš, že bdue takový velký problém přičarovat obyč 124 těch 30 koní navíc? ;-)
1. 3. 2016 17:51
Designový návrat FIATu ve velkém stylu
Musím přiznat, že FIAT 124 Spider je fakt pecka. Tohle auto vypadá skvěle a Fiatu se hooodně povedlo. Takže ještě pořádný motor pod kapotu, ikdyž mě by 1.4 se 125kW bohatě stačila, ale proč nemít třeba motor 1750TBi jako třešničku na dortu pro fajnšmekry?

FIAT :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
1. 3. 2016 20:12
Re: Designový návrat FIATu ve velkém stylu
Pozor! Je třeba uznat, že bez Mazdy MX 5 by Fiat 124 Spider nikdy nebyl. Proto Mazda :yes:
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2016 19:29
Italský comeback
Letošní Ženeva mě naplňuje nadějí, že Italové skutečně ještě neřekli poslední slovo a ještě budou mít čím zaujmout, a to i nás - nadšence. :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2016 20:11
No já vám teda nevím,
Z obrázků se mi to tedy vůbec nelíbilo, třeba bude v reálu hezčí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2016 08:19
Mi se líbí obě auta
Mazda by měla odladit dvoulitr více do otáček. Na větší výkon už auto asi není stavěné, rostla by pak posílením komponentů váha.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 3. 2016 09:30
Re: Mi se líbí obě auta
Místo Mazdy už to odladilo na 200 koní BBR... A proč by proboha nebyla na takový výkon MX-5 stavěná? Jaké všechny komponenty musíš kvůli těm 40 koním posílit, že to zvedne váhu?