Mezi evropské premiéry autosalonu v Ženevě se zařadil i velký sedan Hyundai Genesis G90, který se chce stát plnohodnotným konkurentem zavedeným prémiovým modelům.
takto mozes porovnavat aj 2 rocnu octaviu s 6 rocnou E klasse ;-) ... a tiez bude lepsi mercedes.... no ze mam pravdu Vlado
skus porovnavat dvojrocny i30 s dvojrocnym autom daneho segmentu a podobnej cenovky ( leon, focus a podobne ) .. az potom to porovnanie bude mat aj nejaku adekvatnu vypovednu hodnotu
Uplny suhlas. Sorry HK svet, ale fostek ma pravdu. Sestra ma 6-rocny Jag XF 3,0d, a kamos 2-rocny Hyundai i30. A ver mi, je to brutalny rozdiel...ja viem, ze Korejci napreduju rychlo, ale vyvoj nezastavis...6-rocny jag XF ma 7-palcovy dotykovy monitor, adaptivne pruzenie, kde bol vtedy Hyundai?
Aha, tak to sorry, tohle mi uniklo. Samostatná značka. Sorry - tohle nesleduju a jsem tudíž za máslo.. Ale budou to mít těžký.
jinak VW je s Phatonem úplně mimo. Ale je to dobrej příklad. Phaeton byl v mnoha ohledech srovnatelný s A8, ale prostě neměl image. I samo Audi se prokousávalo. před 30ti lety nemělo v oberklasse ani model a V8 propadla...
Hlavně mi úplně uniklo, proč to VW dělá. Má passata a kdo chce víc, maj Audi, porsche (i to dnes dělá limo a suv jak víš) a bentley. To s Phaetonem je umanutost a demence. Ale vidíme na tom, jak je to těžký nacpat se nahoru.
toto uz je znacka genesis ... uz to nema ani logo hyundaia ani meno ... chvilu to potrva ( ani lexusu to neslo hned ) ale casom to ludia akceptuju.... a pochopia ze genesis je nieco uz kusok ine ako hyundai ... podobne ako aj lexus nie je uplne zhodny s toyotou ze jo... nepojde to hned ale nejako zacat treba... a rozhodne je to lepsia cesta ako ta ktorou sa ubera vw ... tomu to pod logom vw nepojde v luxusnom segmetne asi nikdy... ale bohvie ci na to pride dakedy vobec
možná jste trefili hřebíček na hlavičku. Těch pár kouků, co tady bude, budou auta importu. A těch pár, co si někdo fakt koupí (lidi berou drogy a tak) možná sežere zákazníky Lexusu. >:-[]
Jinak si myslím, že je to blbě marketingově. Jeko že Hyundai je zakódovaný jako levná křapka a nemá smysl se pokoušet o luxus. dacia to taky nedělá. Čili - i kdyby to auto bylo zlatý, nemá šanci. Hraje v tom roli i snobství. Japonské značky taky v tomhle segmentu živoří. I ten Lexus vlastně prodá pár aut, když to vezmeš proti třeba MB. A to je od začátku koncipovanej a proklamovanej jako prémiovka.
Možná měli koupit Jaguar místo Indů. Kdyby na tom bylo napsáno Jaguar, mohli by to prodávat vo mičudu dráž a nikdo by se v tom nestyděl jet. Tohle je nespravedlivý, ale je to tak.
nemozem suhlasit... genesis je uz technologiami uplne inde ako bol lexus pred 20-30 rokmi v porovnani s vtedajsou konkurenciu ;-) ... uvidis sam uz coskoro ze je to tak ... verim ze nejake to podrobnejsie info a technicke know-how o G90tke uz bude coskoro na svete a pride aj nejaky ten test .. uz samotny h-trac pohon je velmi zaujimavy...
PS... ja o kufri nepisem nikde.... ten nema zmysel hodnotit u luxusnych limuzin
Nie je vsetko len o stredovom tuneli, objeme kufra..Genesis je tam kde bol Lexus pred 20-mi rokmi...auto je velmi sofistikovany produkt, vyvoj sa neda dohnat za 3-4 roky, aj ked musim uznat, ze Hyundai-Kia sa velmi snazia...
P.S.
Kym nezacnu kombinovat vysokopevnostnu ocel s hlinikom ci uhlikom a zaroven neponuknu bi-turbodiesely s el. kompresorom, tak v Europe sa npresadia...
Ale ale, už zase blouzníš. >:D >:D >:D
Neurážej S-Klasse porovnáváním s touhle navoněnou bídou. >:-[]
Je to jako srovnávat triko vod wonga s oblekem na zakázku z prémiového krejčovství.
Za dva roky se podívej, klik se jich v Evropě prodalo a kolik S-klád, i když Hyu, bude stát půlku. Lidi, kteří kupujou tyhle auta maj úplně jiný nároky.
Tohle auto se cpe do hry,kterou nemůže hrát.
Já jsem byl strašně překvapenej super Genesisem Coupé - a kolik se jich prodalo? Prdlajs. A tohle je ještě jinde.
Bez šance. S Klasse se tohohle auta bojí asi jako lev se bojí červa.
ano a novy range rover uz ma zase hlinikovu karoseriu.. preto voci predchodcovi dost rapidne schudol.... ale ten luxus vo vnutri auta aj nieco vazi .... jasne mozeme sa vyhovarat na setrenie... ale niekedy je to aj opacne... cim drahsie vybavenejsie auto.. tym tazsie.... zvlast u luxusnych vozov ... a ked si pozries ten masivny stredovy tunel a sedacky alebo skor kresla u genesisu G90 [odkaz] .... no neviem neviem ci S klada ma taketo paradne .. ale asi nie [odkaz] ( pohlad do kabiny S klasse Long ) ... je vidiet ze je to tam zrazu akesi o hodne chudobnejsie ako v genesise.... ale samozrejme potom aj vaha je uz vyssia... genesis tam ma masivny tunel cez cele auto aj vzadu a ovela masivnejsie kresla...... a to tiez hmotnosti len prida .... takze len tolko k tvojej kritike... kazda sranda nieco vazi :-) ---- ktovie kolko by vazila S klada keby mala ten stredovy tunel z genesisu aj tie superkresla ;-) .. uz by taka "lahucka" asi nebola... inak nedaj sa vysmiat.. o setreni na materialoch tu nemoze byt rec... genesis to nema za potreby ... ved sa len pozri na tu paradu ... genesis to na rozdiel od phaetonu mysli v tomto segmente vazne .... a je to ozaj kus luxusneho auta pred ktorym aj S klada bude mat co robit ...
...ale Range Rover je luxusne SUV a toto je luxusna limuzina...a dokonca aj Range Rover v novej generacii schudol takmer 400 kg...takze zacina od cca. 2,2 tony...nuz kapanek sikmaci setrili na materialoch na rozdiel od spominanej konkurencie...
to si este nevidel hmotnost range roveru >:D .. vyse 2,6 tony a to aj po odtucnovacej kure ... predchodca mal este viac ( takmer 3 tony ) ;-)
inak hmotnost silenjsich lepsie vybavenych verzii v 4x4 v tejto triede ide cez 2 tony... v pripade MB je to 2,1 tony u MB 4x4 S500 ... a hmotnost rollsa ani radsej uz nepisem
ano vidim tam aj ja iste crty ale ten interier je famozny.... zvonku ta maska tiez uz vyzera genesisovsky ... co je dobre... zadne svetla by som riesil inak rovnako aj predne ... ale proporcie maska a interier su ozaj velmi dostojne zmaknute :yes:
PS: co ma znamenat ta modra linka vpredu po obvode interieru ... vie niekto? asi je to len taka "vizualna hracka" pre zmysly ...
pri dlzke 5,2 metra chvalim vysku vozu.... 1495mm je v luxusnom segmente spickova hodnota... dokonca ide este o 1mm nizsie auto ako podobne dlha S klada.... cize v konecnom dosledku velmi stihle a pohladne proporcie... pohlad na zadne sedacky tiez nenecha nikoho na pochybach kam a na koho to auto mieri... a opat ma napada predlzene S-ko.... som optimista... je to pohladne vcelku konzervativne ale napriek vsetkemu elegantne posobiace auto.... pozor nemylme si genesis s hyundaiom elantrou ... lexus tiez nie je ziadna bezna toyota .. ani ziadny vacsi radoby avensis.... takze moze to fungovat... pod znackou genesis to moze byt docela vazny super aj pre mercedes... kto sa pozrie na zadne sedacky genesisu G90 da mi zapravdu ze to auto mieri na tych uplne najlepsich v segmente ( s vynimkou samozrejme RR a bentley ktore maju svoj vlastny level )
chce to ale aj nejake realne fotky z autosalonu... ale to auto moze v luxusnej triede prekvapit.. G90 :yes: