Loni ve Frankfurtu to byla brutální verze QV, letos v Ženevě standardní provedení se čtyřválcovými motory. Ani běžná Alfa Romeo Giulia neztratila nic ze svého kouzla.
Re: Super, ale kde je benzinový čtyřválec s manuálem?!!
No chtěl jsem to také napsat. Tahle Alfa se mi začíná líbit čím dál víc ale absence manuálu to je přešlap ako hrom. Nemluvě o tom že by to mohlo mít šestihrnek a manuál.
Tak nezbude, než koupit QV. (nebo doufat že později nabídku upraví)
Super, ale kde je benzinový čtyřválec s manuálem?!!
Tak musím uznat, že po počátečních nemalých rozpacích tomu designu začínám přicházet na chuť, a dokonce se mi začíná líbít. Rozhodně tedy víc u těch civilních verzí než u té vrcholné. Co mě ale naprosto šokovalo, je nabídka benzinových čtyřválců výhradně s automatem. To jako u Alfy fakt myslí vážně?!!!! :-| ;-\ :-(:'-(8-s
pane Mičko, máto pro tuhle domněnku jakýkoliv podklad, nebo jen tak plácáte....? Giulia je o 35cm kratší než Ghibli a automobilka uvádí že je na zcela nově vyvinuté platformě (Giorgio). A i ta Maserati mají z Chrysleru pár plechů podlahy, jinak nic....
takže mě opravdu zajímá, jak své tvrzení podložíte.... já si naopak myslím že kromě infotaimentu a nějakých kravinek je v Giulii vše nové, vždyť i ty motory jsou kompletně nový vývoj v režii Italů....
obávám se že V6 se nedočkáš.... v Evropě.... přitom koncern má hodně dobrý Pentastar, který když dostane rozvod multiair tak bude určitě minimálně v širší špičce mezi atmo V6.... fakt škoda, že není moc reálné že ho v Evropě koupíš....
Giulia se mi jinak moc líbí, interiér vypadá parádně, útulný obýváček. Tvary jsou perfektně uchopitelné a auto má prostě svůj jedinečný výraz, jen by to chtělo ubrat trochu té hmotnosti ze zádě, jak už tu bylo zmíněno. Ale myslím, že naživo nebude připomínek, snad jí dostaneme co nejrychleji na prodejnu, aby si ji mohl člověk sám osahat. Vysněný ideál by byla atmosférická V6, bručení a zátah ve stylu starého Bussa :yes:
Som tu pred rokom plakal, ked to predstavili, ale nakoniec to nevyzera az tak zle. Prave naopak! Interier dost top, hlavne ta kombinacia z videa. Bolo by super, keby siel do vyroby aj sportwagon, ako pri 159, sedan je bohuzial pre mna nepouzitelny >:D
Pravda, model se dá hodnotit až po pár letech, já se držím celoživotně zásady, nikdy auto z prvního roku výroby, ale jinak bych se úplně nebál, úroveň spolehlilvosti je dnes prakticky stejná napříč značkami, a jestli tam za rok dají šestiválec, určitě julču do výběru zahrnu.
Giulia je konkurent trojkového BMW, Ghibli je ekvivalent pětky nebo éčka. Ale ten základ bude stejný, a když půjdeme do hloubky, je to v podstatě Chrysler.
No dokud neuvidím rozměry, tak si dovolím pochybovat. Navíc vyplývá to i z logiky věci, alfa si ve stavu v jakém se nachází může těžko dovolit masivní investice. Takže předpokládám pouze zkrácený rozvor, nebo něco podobného.
utopená kola a mírně větší přední převis, ale jako celek pohledné auto, opravdu ne extaticky krásné, jen pohledné. Na druhou stranu, to úplně stačí. Každopádně mi video znova potvrdilo dojem z fotek, tedy to, že interier je opravdu parádní, třikrát škoda, že julča zatím nemá šestiválec.
Ale hlavně, už ji začněte prodávat, alfa zatím pořád pluje v zapomnění...
čim sa viač na ňu pozerám tak je krajšia. A to som zvedaví na živo, v Arese ( Muzeum Alfy) som videl pred pol rokom QV a bola úchvatna. Veľmi sa teším na návštevu Ženevy. :-)