Ekonomika
tak zda sa ze pre rapid uz ostane "iba" celkove 4 miesto ... superb ho dost mozno uz tento rok na domacom trhu porazi... za mna je takyto vysoky predaj superbu prekvapenim... to su vazne silne cisla aj v porovnani s nejednym vacsim trhom v eu
nechcem dopredu predvidat a robit unahlene zavery ale superb si zacina budovat velmi silnu poziciu ... naopak rapid uz zacina stracat svoje pozicie.... ( cakal som jeho suboje s fabiou octaviou... asi az moc naivne ) .... takisto co bude s rapidom aj do buducna ( bude nastupca? ) to by som sam rad vedel...
inak mala chybicka v prvej tabulke.. na 15 mieste by podla predajnych cisel mal byt sportage a nie ceed... ten bude az o nejake to cislo dalej a az za tucsonom
nechcem dopredu predvidat a robit unahlene zavery ale superb si zacina budovat velmi silnu poziciu ... naopak rapid uz zacina stracat svoje pozicie.... ( cakal som jeho suboje s fabiou octaviou... asi az moc naivne ) .... takisto co bude s rapidom aj do buducna ( bude nastupca? ) to by som sam rad vedel...
inak mala chybicka v prvej tabulke.. na 15 mieste by podla predajnych cisel mal byt sportage a nie ceed... ten bude az o nejake to cislo dalej a az za tucsonom
No, ono zase nemá smysl to tak rozebírat. Spousta firem (a řekněmi si rovnou většina), kupuje česká auta, to jest Octavii a Superba. O trochu níž je Rapid a i30, a přiznejme si to, nevím, proč bych volil místo Korejce škodovácké low costové auto. Snad jen proto, že bych s nostalgií vzpomínal na časy Felicie nebo trpěl akutními příznaky masochismu.
Smysluplnost Rapidu vždy začínala končila na ceně. Je to lowcost, jenže ceny zrovna lowcostové nejsou.
Nicméně stále platí, že rodiny kupují Rapidy, firmy kupují Octavie (a Rapidy). Octavii pořízenou jako rodinný vůz dvakrát často vidět není.
Nicméně stále platí, že rodiny kupují Rapidy, firmy kupují Octavie (a Rapidy). Octavii pořízenou jako rodinný vůz dvakrát často vidět není.
jak se pozná Oktávie pořízená jako rodinný vůz ? Ale ano. Už jsme se bavili o tom, že smysl dává Oktávie od nějakých 450 tisíc, přitom smysluplná i30 je levnější a účel pro rodinu splní zrovna tak. Rodina většinou nemá zrovna bezedný rozpočet a pokud auto nemá jiné využití, pro ten malý nájezd nemá cenu kupovat lepší auto. Pokud je účel kombinovaný a používá se i k práci, na korejce se ti každý vyprdne a k vyšší investici bude rozpočet tolerantnější.
Na korejca sa vyprdne kazdy okrem asi 7,5 milionov ludi, co si kazdy rok kupia Kiu alebo Hyundai (mimochodom je ich asi 7 krat viac, nez tych co sa rozhodnu pre Skodu). Ale mozno su to vsetci ***i a ty si lietadlo.
třeba tak, že se v něm obvykle vozí děti a ty děti musí mít dětské sedačky?? Třeba podle registrační značky, která už tradičně je pražská i když je to do Prahy 2,5h cesty??
Někdo, tuším nějaký insider, tu psal, že se počítá s nástupcem Spacebacku...Jinak Rapidu určitě hodně prodejů sebrala Fabia, která je přecejen o něco levnější.
Ten Superb takhle zepředu, to je pěknej hnus...zezadu good, profil za tři a zepředu na děs...
Nechápu kdo ty nový auta furt kupuje. Podle mě je to snad nejhorší investice vůbec, při příjezdu domů má hodnotu o 100 000 nižší a každým rokem klesá... Já pravidelně obměňuju auta v bazaru na protiúčet a tak jsou měsíční náklady na provoz za hubičku... :-!
Ze zbytku vyškrtejme účelové registrace, jejichž mistrem je Ford, Seat, Volkswagen a Škoda...
Pak se můžeme začít bavit o tom, kde je přirozený vkus a možnosti :-!
Aj keď sa na hlavu postavíš.
BTW: veľmi veľká časť predajov na IČO sú predaje jednotlivcom :-!
Napr: ja mám dve autá na IČO a rozhodol som sa slobodne. A v mojom okolí poznám x takých ako ja.
Že podnikatelé zneužívají odpočty a reálně si nakupují auta do rodin (a ano, týká se to opravdu hlavně těch prémií), je úplně jinou kapitolou.
Pokud vybíráš auto pro podnikání pohledem rodinným, tak nejde o nic jiného než o zneužívání a obcházení zákona, ne-li přímo o porušování - pokud jej využíváš převážně pro rodinné účely :-!
O žádný porušování ani obcházení zákona nejde. Vtip je v tom, že stačí, abych auto použil třeba jen 1x v měsíci k podnikání a už si ho můžu z 80% daňově odepsat a uplatňovat ve stejné výši další náklady kromě PHM a parkování. Vše v rámci zákona.
Takže můžeš zajít na živnosťák a pak taky využívat tyto výhody. Ale musíš se smířit s daleko většími nevýhodami (větší odvody SP a ZP, podnikatelská rizika, nemoci, dovolená atd. atd.)