Novinky
Já bych byl spíše pesimista, 911 se prodává líp než všichni její konkurenti dohromady, takže kde jinde by se měla vyplatit zástavba manuálu než u 911. U R8 to moc reálně nevidím kvůli daleko nižším prodejům.
Pokud si dobře pamatuji, při uvedení říkali, že o V8 vedle V10 nebyl moc zájem, proto není v nabídce a začínají rovnou V10. Pokud je to pravda, tak bych nečekal, že se slabší model objeví. Přeplňování podle mne moc nepomůže, protože pořád musíš zachovat odstup od V10. Ale to jsem tu už v minulosti psal. Leda by sázeli na daňově výhodnou verzi, takovou ultru (ale to u R8 znamenalo snad něco jiného).
Minulý rok dodali asi 1600 kupé. Plus ještě nějaké spydery předchozí generace (ani ne tisíc).
O R8 s menej ako 10 valcami sa spekuluje uz dlhsie, ale zatial ziadne vyjadrenie, ktore by pre mna bolo relevantne som nikde nezohnal.
Mozem teda zacat spekulovat na zaklade historie a mne dostupnych faktov.
Historia - prva R8 😒br /> V8 bola defakto prebrany motor z RS4, akurat so "suchou klukou"...
Dostupne vyjadrenia - blaa, blaa, RS4 pouzije V6 biturbo...
takze ak sa 1+1=2 a motor z RS4 znova prebere zakladna R8a, asi to fakt bude onen V6 (uz)biturbo 3.0 TFSi, ktory sa upravi z S4.
Je to takto dobre ?
Za mna nie. A ekonomicky ani pre Audi a jej klientov v Cine nie tak uplne.
Tam totiz je danovo riadne zvyhodneny az prave motor s objemom pod 2,5 litra.
Nehovoriac o fakte charakteru. R5 je proste R5 ! Miluju ho po celom svete, Amici sa modlia za prichod modelov s tymto motorom ! A ja sa k nim pridavam !
Ako uz vdaka SQ7 ( a plus studie TT quattro turbo koncept z Wortersee minuleho roku ) vieme, E-Lader tu je a funguje !
S nim a s 1 turbom by mohli aj 2,5ku vysteglit na defakto lubovolne parametre tak, aby bola decentne pod V10-ami, ale jej charakter a danove zvyhodnenie v Cine by k nej mohli prilakat este viac zaujemcov. Nehovoriac o tom, ze keby pouzili tu pomocnu 48V siet, ktora by tam musela byt implantovana, ( ale na tak drahe auto v tom problem nevidim ) mohli by urobit ten system zase o nieco dokonalejsi - teda aj 11 kW pom. motor v prevodovke, ktory by bol 10 kW generator a R8 by sa mohla stat mini/mild hybridom, co by zase znamenalo nejake CO2-ky nizsie...atd... 😉
No co uz. Treba cakat a modlit sa... 😉
Mozem teda zacat spekulovat na zaklade historie a mne dostupnych faktov.
Historia - prva R8 😒br /> V8 bola defakto prebrany motor z RS4, akurat so "suchou klukou"...
Dostupne vyjadrenia - blaa, blaa, RS4 pouzije V6 biturbo...
takze ak sa 1+1=2 a motor z RS4 znova prebere zakladna R8a, asi to fakt bude onen V6 (uz)biturbo 3.0 TFSi, ktory sa upravi z S4.
Je to takto dobre ?
Za mna nie. A ekonomicky ani pre Audi a jej klientov v Cine nie tak uplne.
Tam totiz je danovo riadne zvyhodneny az prave motor s objemom pod 2,5 litra.
Nehovoriac o fakte charakteru. R5 je proste R5 ! Miluju ho po celom svete, Amici sa modlia za prichod modelov s tymto motorom ! A ja sa k nim pridavam !
Ako uz vdaka SQ7 ( a plus studie TT quattro turbo koncept z Wortersee minuleho roku ) vieme, E-Lader tu je a funguje !
S nim a s 1 turbom by mohli aj 2,5ku vysteglit na defakto lubovolne parametre tak, aby bola decentne pod V10-ami, ale jej charakter a danove zvyhodnenie v Cine by k nej mohli prilakat este viac zaujemcov. Nehovoriac o tom, ze keby pouzili tu pomocnu 48V siet, ktora by tam musela byt implantovana, ( ale na tak drahe auto v tom problem nevidim ) mohli by urobit ten system zase o nieco dokonalejsi - teda aj 11 kW pom. motor v prevodovke, ktory by bol 10 kW generator a R8 by sa mohla stat mini/mild hybridom, co by zase znamenalo nejake CO2-ky nizsie...atd... 😉
No co uz. Treba cakat a modlit sa... 😉
Ja ti poviem co jej chýba (50😄 ,lepší automat. A tiež sa dá kúpiť za veľmi slušné peniaze.
Tak za novou Astru by ses stydět fakt nemusel, já ji ještě naživo neviděl 😄 Mondeo je těžší, to mu ubírá na šmrcu, ale v USA už maj ostrou verzi 2.7 EB..... to by nemuselo být marné 😄 Superb v reálu stejně v ČR vyhraje, co si budem povídat a špatné auto to není, ceník jsem nikdy netestoval... nemusíš to zas přehánět, snad jsem ti vysvětlil proč jsem na tebe reagoval tak, jak jsem reagoval.
Ta 508 - mne se to auto líbí, vypadá dobře, i v interiéru se povedla, ale... něco jí chybí. Nevidím prostě důvod, proč ty peníze nedat jinam, proč zrovna Peugeot. A ten Cee´d? Ten byl pro mne příjemným překvapením od Kie, jen mi tam chybí nějaká středně silná benzinová motorizace, protože GDI mi přišlo nevýkonné a pak až 1.6T je už drahá.
Hele a víš, že jsme v diskuzi pod supersportem a řešíme tady korejce? Ja jen že jsme offtopic jak prase >😒]
Ta 508 - mne se to auto líbí, vypadá dobře, i v interiéru se povedla, ale... něco jí chybí. Nevidím prostě důvod, proč ty peníze nedat jinam, proč zrovna Peugeot. A ten Cee´d? Ten byl pro mne příjemným překvapením od Kie, jen mi tam chybí nějaká středně silná benzinová motorizace, protože GDI mi přišlo nevýkonné a pak až 1.6T je už drahá.
Hele a víš, že jsme v diskuzi pod supersportem a řešíme tady korejce? Ja jen že jsme offtopic jak prase >😒]
Tak s tímhle se ztotožnín, ale když Optima nasadí kombík a sleví z cen (a že to někdy umí) tak už je to zase zajímavější a když se podíváš třeba na Ceeda, nemužeš upřít, že Korejci se sakra snaží a kolikrát je to logičtější volba, než renomovaná evropa.
Když se prezetuješ jako zhrzený passatista, tak si musíš pobrečet 😉 A co má společného to, že můžeš mít víc aut s tím, že jezdíš v Passatu? No nic... 😁
To jo. Ale já svý napsal i k tomu supersportu. Ale nikdo se moc nezapojil. Korejci atd tady vyvolávají mnohem větší příspěvkovou smršť. >😁 ...což je teda smutný. 😢
JJ, když bereš auto jako věc a pokrátíš to cenou, je to asi tak. Cee´d neřeším - nechci být arogantní 😄 Optima je jiná, už ve člámku jsem psal, že je OK. K tvému žebříčku v soukromce - Mondeo je super, ale nemá odpověď na to BiTDI240... Superb když ho buděš v REÁLU kupovat (a prosím nereagujte teď vy, kdo znáte jen ofic ceníky) vychází dráž než Passat a nemůže mít spoustu věcí ve výbavě. Nejlíp jsi vystihl 508 - nevím proč, ale je taková nějaká. A Insignia - za mě slabota, ale jestli do toho šlápnou s novou tak, jako s novou Astrou (osobní zkušenost), bude v segmentu veselo.
Twoe a nepiš, že jsem "jezdec Astry", nebo mi to urve květák! >😒] >😒] >😒]
Twoe a nepiš, že jsem "jezdec Astry", nebo mi to urve květák! >😒] >😒] >😒]
JJ, už jsem se ti i omluvil - máš to v soukromé zprávě. Nebudu to tady datlovat znovu. prostě jsem se zastal flyboye, kterej napsal pravdu a nasál :no: nepočítaných. A samozřejmě, že budu radši jezdit v Passatu nebo Mondeu než v Optimě, to podepisuju veřejně. >😁
Nekaž mi to 😄
I want to believe.
Aspoň teda ten automat dneska je lepší než první R-Tronic. To byl fuj.
... Ale víš, já toho o R8 moc nevím, mě dneska koumák Ozzman odhalil jako "jezdce passatu" a pěkně mi to všechno vysvětlil. Bože můj...
I want to believe.
Aspoň teda ten automat dneska je lepší než první R-Tronic. To byl fuj.
... Ale víš, já toho o R8 moc nevím, mě dneska koumák Ozzman odhalil jako "jezdce passatu" a pěkně mi to všechno vysvětlil. Bože můj...
Ale je to dobrá zpráva. Atmo V8 v manuálu si jistě jako ojetina bude držet dobrou cenu. >😒] neříkám, že ta šestka biturbo automat bude pomalejší, to ne, ale bude to trošku jinej zážitek. Asi sterilnější. Míň se toho dotkneš. Zase dál od zážitku se syrovými starými supersporty a taky dál od nenáročnosti a robustnosti, kterými je R8 V8 v manuálu mezi supersporty tak jedinečná. Škoda, že manuál položili úplně. Dřív ho měla i V10. 😒