Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model X: Na evropském trhu za minimálně 2,7 milionu korun

Tesla konečně nabízí svou druhou řadu, Model X, i Evropanům. Elektrické SUV s křídlovými zadními dveřmi levné není.
Zpět na článek
11. 3. 2016 19:12
11. 3. 2016 20:36
11. 3. 2016 20:20
11. 3. 2016 20:27
11. 3. 2016 20:35
11. 3. 2016 20:37
11. 3. 2016 21:43
12. 3. 2016 00:05
12. 3. 2016 08:05
12. 3. 2016 08:47
12. 3. 2016 10:06
12. 3. 2016 10:10
12. 3. 2016 23:18
12. 3. 2016 11:04
12. 3. 2016 12:25
12. 3. 2016 12:32
12. 3. 2016 14:12
12. 3. 2016 14:28
12. 3. 2016 14:39
12. 3. 2016 16:06
12. 3. 2016 16:12
12. 3. 2016 17:05
12. 3. 2016 23:24
12. 3. 2016 16:05
12. 3. 2016 16:57
12. 3. 2016 17:05
12. 3. 2016 17:40
12. 3. 2016 18:05
12. 3. 2016 18:16
12. 3. 2016 22:27
12. 3. 2016 19:20
12. 3. 2016 20:46
12. 3. 2016 21:14
12. 3. 2016 21:25
13. 3. 2016 00:22
13. 3. 2016 08:23
12. 3. 2016 13:34
12. 3. 2016 17:06
12. 3. 2016 18:07
12. 3. 2016 22:29
5. 4. 2016 17:43
Avatar - Twingo
11. 3. 2016 19:12
Předražená
Jak jsem to tak četl tak Tesla nic převratného snad kromě poloautonomního řízení a nahoru výklopných dveří nic nenabízí a za cenu skoro 4 miliony Kč (Top výbava) nevidím nějaký důvod proč si koupit Teslu a ne třeba Land Rover nebo Mercedes Benz.
Rozbalit vlákno
19
11. 3. 2016 20:36
Re: Předražená
Nebo byt pro milenku na okresnim meste, prima Rolex na ruku, Mini Coopera a troje Levisky. To mas tezky..:)
12. 3. 2016 12:12
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
jj
TO MUSÍŠ TAKY POŘÁDNĚ A VÍC ČÍST TY KOUMÁKU ABY SES O TESLE MODEL X [odkaz] NĚCO KLOUDNÝHO DOZVĚDĚL >:D >:D >:D
VĚTŠINA ČESKÝCH INTERNETOVÝCH DENÍKU JE NĚKOMU ZAPRODANÁ A KECI V ČLÁNKU TOMU TAKY ODPOVÍDAJÍ. JEN MÁÁÁÁLO REDAKCÍ PÍŠE PRAVDU ;-)
NO HELEĎ FERDO NEBUDU TI MAZAT MED KOLEM HUBY, JE TO JASNÝ JAK FACKA
Základní cena je 78.000€ * 21% DPH = +2.500.000 CZK :-) máš?
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
NIC PRO ČESKÝ CHUDÁKY A SOMRÁKY !!
12. 3. 2016 12:21
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
Jseš zoufalec. :-!
12. 3. 2016 12:27
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
nekecej a jaks na to přišel ty ňomiči :-)
12. 3. 2016 12:32
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
Vidím ne...zoufalec :-!
12. 3. 2016 12:43
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
specifikuj konkretizuj co vidis nebo spíš se ti zdá že vidíš? :-)
12. 3. 2016 13:13
Re: TESLA MODEL X Classic Door 2017 za +2.200.000 CZK
Vidim auto, ktoreho vyrobca nepocita s tym, ze ho vo Viedni v bytovom dome v starom meste zaparkujem do garaze, nepocita s podzemnymi garazami, jedine, ze by som chcel v nakupnom centre v nom len sediet 2 hodiny.

Ci niekto ma alebo nema prachy, to nemozes vediet, ale ked nas ostatnych tak vyrazne prevysujes majetkom a inteligenciou, tak urcite vies, ake su minimalne rozmery garaze pre toto auto a beznu vysku podlazia v rodinnom dome, takze to napis, aby ti, ktori peniaze maju, vedeli, ci ich garaz je dost vysoka a siroka.
12. 3. 2016 13:35
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU nic pro €jr
jj
SOUDRUZI NÁMOŘNÍCI : V ROCE 2012 a 2013 a 2014 EXISTOVAL PROGRAM QE TZV. KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ MĚSÍČNÍHO BALÍKU PENĚZ NA TRH
09/2012 = 40.000.000.000 $
10/2012 = 40.000.000.000 $
11/2012 = 40.000.000.000 $
12/2012 = 40.000.000.000 $
-------------------------------------:… />01/2013 = 85.000.000.000 $
02/2013 = 85.000.000.000 $
03/2013 = 85.000.000.000 $
04/2013 = 85.000.000.000 $
05/2013 = 85.000.000.000 $
06/2013 = 85.000.000.000 $
07/2013 = 85.000.000.000 $
08/2013 = 85.000.000.000 $
09/2013 = 85.000.000.000 $
10/2013 = 85.000.000.000 $
11/2013 = 85.000.000.000 $
12/2013 = 75.000.000.000 $
--------------------------------------… />01/2014 = 65.000.000.000 $
02/2014 = 65.000.000.000 $
03/2014 = 55.000.000.000 $
04/2014 = 45.000.000.000 $
05/2014 = 45.000.000.000 $
06/2014 = 35.000.000.000 $
07/2014 = 25.000.000.000 $
08/2014 = 15.000.000.000 $
09/2014 = 05.000.000.000 $
-------------------------------------:… />1.500.000.000.000 $ * 24Kč = 30.000.000.000.000 CZK = 30.000 MILIARD KORUN
;-)
děleno 3.000.000 Kč za MODEL X = 10.000.000 ks elektromobilů MODEL X :-)
ještě někomu není něco jasný [odkaz] ?? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
12. 3. 2016 14:08
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU nic pro €jr
Teraz mi je to uplne jasne, ANTIDIESEL JE ZAMESTNANEC SILOVEHO REZORTU alebo mestsky polis, prezradila ho neschopnost pochopit pisany text >:D >:D >:D
12. 3. 2016 14:28
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
>:D >:D >:D >:D >:D
teds na to kápnul kámo ;-) ale že seš to ty ...

10.03.2016 = rozšířila ECB program QE z 60 na 80 MILIAD €jro pumpování každý měsíc ... [odkaz] ;-) [odkaz]
PS: nic pro srrrče s výučákem 3smenny votroky a póvlčechososialdruhu ;-)
HLOUPÝ KDO DÁVÁ HLOUPĚJŠÍ KDO NEBERE ;-)
12. 3. 2016 16:21
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
Ako suvisi QE s vyskou mojich 2och vykurovanych garazi, ktore tu boli uz v case Bundesbank pod vedenim Axela Webera, ty srrrc , ktory vdaka neschopnosti pochopit pisany text mozno skoncil zakladnu skolu po 9 tich rokooch uz v 5tej triede >:D >:D >:D , co je zrejme z toho, ze nevies vytvorit suvislu vetu >:D >:D >:D
12. 3. 2016 19:37
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
proooooomiň brouku, ja teprv ted to přečetla cos to po mě chtěl ? "minimalne rozmery garaze pre toto auto" :
Výška auta se zavrenymi dvermi je 1.684 mm s otevřenými 2.362 mm [odkaz] [odkaz]

No a pokud se ti nevejde do garáže tak vyměň garáž přeci nebo rovnou celý barák a pokud se ti nechce tak si počkej na MODEL X CD 2017 [odkaz] ;-)
15. 3. 2016 17:36
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
Uz len spocitat kolko islo na dotovanie elektromobilov, pozicky pre teslu, zakazky pre spacex a dotacie pre gigafactory.
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 12:09
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
Důvod to má pouze v zemích, kde vládnou ekofašisti. Kde dostaneš k Tesle dotaci, parkování a úlevy a Golf R tě vyjde zhruba za stejnou cenu - 2 miliony. Jako třeba Norsko. Jinak je to samozřejmě nesmysl.
12. 3. 2016 12:48
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
no to se ti jako DÍZLOFILOJ [odkaz] může leda tak zdát ale jen do tý doby, dokať chytneš RAKA [odkaz] Procházkou po onkologii v jakékoli zatím pro tebe dostupné nemocnici zjistíš, že zdaleka tvoje sociální pojištění nepokrývá problém jménem VDECHOVÁNÍ NANOČÁSTIC NESPÁLENÝCH SRAČEK DÍZLOVÉHO MOTÓRU ;-) a to prosím denně a všude

ANO MÁŠ PRÁVO DÝCHAT RAKA, POKUD CHCEŠ, ALE NEMÁŠ PRÁVO NUTIT DÝCHAT JINÝ LIDI A UŽ VŮBEC BUDOUCÍ GENERACE :-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 14:33
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
Není žádná vědecká studie, která by potvrzovala, že dnešní doprava v Evropě, která je silně normovaná, způsobuje rakovinu plic. Buď ji tady předlož, nebo zanech těch propagandistických keců. Já nejsem Zemanův volič, abych se nechal tak snadno oblbnout. Taktika tebou 1000x opakovaná lež se v pravdu nezmění.

Ostatně si myslím, že zdravotní prostředí daleko více ohrožují vyřazené baterie s těžkými kovy, že moderní dieselové motory. Btw. sám za sebe jezdím jen s benzíny už řadu let.
12. 3. 2016 20:49
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
je tak pardon ty nejdeš DÍZLOFIL ty seš POŠAHANÝ DÍZLPAT [odkaz] Slepej jak patrona a umíněnej. Stohy toho byly popsány ty moderní dízle narvat ti moudra do palice bejsbolkou >:D
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 23:14
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
A zase jen jediné, co umíš...urážky, když nejsou argumenty. Nic víc. Jsi jen brepta.
13. 3. 2016 10:27
Re: KVANTITATIVNÍ UVOLŇOVÁNÍ aneb PUMPOVÁNÍ TRHU po €jrososi
hmm no a ty seš holt ten harlejdejviďžejo >:D Hele dízl***, koukejte takhle se to dělá a dělat se to má [odkaz] a pořádně >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
11. 3. 2016 19:15
Je to trochu drahé ...
Mimochodem u AutoBondu ve Vysočanech maji Leaf (se slabší baterkou) za 560tis Kč .... a přiznám se bez mučení, že i to je pro mě drahé ;-)
Rozbalit vlákno
9
12. 3. 2016 12:51
Re: Je to trochu drahé ...
nj tak to budeš jezdit na kole prde, to ti neuškodí. Alespoň nebudeš škodit společnosti kupováním benzin/dízl/lpg/cng [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D
12. 3. 2016 13:59
Re: Je to trochu drahé ...
No to by bylo úplně úžasné pokud by všichni jezdili jen na kole ....
12. 3. 2016 14:30
Re: Je to trochu drahé ...
no to by bylo ale proto je potřeba něco udělat ;-)
12. 3. 2016 14:56
Re: Je to trochu drahé ...
... bez auta se klidně obejdu. Už teď jezdím okolo 10 tis km za rok na kole ....
12. 3. 2016 20:51
Re: Je to trochu drahé ...
no tak ještě přesvědči dízlkamarády jinak to tvoje kolo je naškodu. Zaprvý protože nejseš holka a zadruhý protože leda na silnici čucháš dízlraka ;-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 23:16
Re: Je to trochu drahé ...
Nestraš raku...
13. 3. 2016 10:33
Re: Je to trochu drahé ...
nevotravuj ksindle
13. 3. 2016 10:32
Re: Je to trochu drahé ...
emigruj do Norska a vysrr se na českou díru tady to nemá význam ;-) [odkaz]
13. 3. 2016 12:18
Re: Je to trochu drahé ...
Jo Kadle to není tak jednoduché ... V zahraničí jsem trávil hodně (pracovního) času a o to více to mám doma rád. Oceňuju Teslu jako opravdu průkopnickou automobilku, ale v ČR, kde jezdí 3/4 aut, která bys těžko v bazaru prodal za víc jak 80 tis., nabídka superauta za 3 miliony osloví opravdu mizivou skupinu lidí. Potřebovali bychom vymést hlavně staré dýzly a to by snad šlo pokud bys elektroauta polorozdával za cca 100 tis. ... Ono se stejně rozdává hafo peněz skrz dotace neziskovkám nebo eurodotace, tak by to bylo asi jedno, dneska jsou peníze stejně jen nějaká číslíčka v kompkůtrech ....
Avatar - Plautus
11. 3. 2016 20:20
Čajka
100tis. EUR v základe za túto čajku zo Silicon Valley je naozaj dosť. Chcelo by to väčší cenový jemnocit.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2016 20:27
Re: Čajka
mozno keby to nemalo tie paradne kridlove dvere tak by bola cena priemnejsia... za mna je to hodne neprakticke riesenie..... nejaky box na strechu ci nosice na bicykle asi nehrozi..... navyse otvarat a zatvarat ich elektricky a cakat pritom 10 sekund to po nejakych 5-6 nastupovaniach omrzi aj tazkeho flegmatika ... to nema sancu s nervami vydrzat asi nikto.... tie zadne dvera skratka mali byt klasicke.... ani nechcem vediet co to bude stat penazi ked ti niekto tie paradne kridlove dvere tukne zboku .. ale tak za vynimocnost sa plati... a niekedy az dost neadekvatne cifry ... navyse ciste subjektivne este napisem ze mne sa to auto vizualne vobec nepaci.... viem si predstavit lepsie investovane 3 melony ( nova Q7 ) ... ale ok... snad tesla vie co robi... moc si preslapy dovolit nemoze... tak uvidime ako jej to pojde dalej
Avatar - Plautus
11. 3. 2016 20:35
Re: Čajka
Možno chceli konkurovať aj Štefanovi Kleinovi, a mysleli si, že to poletí >:D
Chcel som napísať, aby sme v tom hľadali i pozitíva, napr. v daždi pri vystupovaní máš striešku nad hlavou a môžeš si pod ňou roztiahnuť dáždnik, lež vykročíš >:-[] Ale ako tak na to pozerám, tak v daždi ešte nejaký ten sajrajt zo strechy natečie i do auta. Vcelku by ma zaujímalo, ako to majú vyriešené.
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2016 20:37
Re: Čajka
presne tak... este ti za dazda pri otvarani do tej elektrickej hracky natecie.... ja neviem ale pride mi ze logika tu dostala na frak a zvitazila akasi lacna nepraktickost az gycovost.... ozaj za toto dat co i len 2 melony su defakto vyhodene prachy.... a povedzme su uprimne... ani samotna vizaz nic moc.... vcelku podpriemerny dizajn .. je to akesi prapodivne vajce

skoda ze tesla nemysli viac prakticky.... mohla byt dnes lidrom v oblasti elektomobilov a sfuknut aj leaf ... miesto toho vyraba drahe a nie moc krasne hracky neviem ozaj pre koho ... navyse stale neviem kedy chce zacat produkovat zisk... ale nezda sa mi zeby model X mal byt spasou
Avatar - Machýrek
11. 3. 2016 21:43
Nesmysl
Zbytecne, predrazene a jeste navic s idi0tskym oteviranim zadnich dveri.
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2016 12:53
Re: Nesmysl
ale máš recht že ty idiotský krovkový dveře si mohli odpustit a hned by byl [odkaz] o rok dřív a za 2.000.000 CZK ;-)
11. 3. 2016 21:54
!!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Jak si může toto ubohé předražené elektroprase na čtyřech kolech dovolit na své ohyzdné karoserii nosit dveře, které připomínají legendární a božský Gullwing 300SL?!?

JAK JE TO MOŽNÉ !!!!!!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - speedfred
11. 3. 2016 22:39
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Gullwing mal tie vráta patentované?? Len sa pýtam
11. 3. 2016 23:07
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Nepíšu "krádež patentu", píšu "svatokrádež".
Netvrdím, že se to nedá dát na žádný jiný auto. Třeba DeLorean je OK. Ale na tomhle střepu to vypadá jko růže zapíchnutá do hromady hnoje.
Na tohle musí to auto mít grády. na fabii by to taky vypadalo hrozně.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2016 00:41
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Gullwing ne ale TESLA tuhle verzi která je lepší než u konkurence patentovanou má ;-)
12. 3. 2016 07:47
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Což je jistě pro všechny fanoušky a majitele Gullwingu jakožto i pro celý koncern Daimler děsivá a důležitá zpráva. Zatímco tenhle kýbl díky tomu vytáhne Teslu z červených čísel, kde smrdí i přes obří státní subvence.... >:D :-!
12. 3. 2016 10:02
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
Xko Teslu fakt z niceho nevytahne, a prave FW to auto neskutesne prodrazuji a casem jeste prodrazi na servisu, FW byli zrejme nejvetsi zajimavosti a take nejvetsi chybou u modelu X

doc ernych cisel se Tesla dostane s modelem 3 a Y
12. 3. 2016 12:54
Re: !!! SVATOKRÁDEŽ !!!!
co je todle zavola "fostek" >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
11. 3. 2016 22:44
Líbí se mi víc jak S
Je to hodně zajímavé auto.
Rozbalit vlákno
37
12. 3. 2016 00:06
Re: Líbí se mi víc jak S
Auto na hory. Jen ty hory nesmí být daleko:)
12. 3. 2016 07:57
Re: Líbí se mi víc jak S
Jj do Jizerek a zpět to klapne >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2016 08:53
Re: Líbí se mi víc jak S
z Brna?
12. 3. 2016 09:22
Re: Líbí se mi víc jak S
Z Prahy, naložíš rodinku, plný kufr, rakev s lyžemi na střechu ... jejda ono to vlastně díky zadním dveřím nejde. Tak to asi na hory nepojedeme >:D

Kdepak asi udělali soudtuzi z Tesly chybu? Hmmm ;-)
12. 3. 2016 10:04
Re: Líbí se mi víc jak S
Hlavně, že si to nechali patentovat (viz výše). Okopírovat SUV, kterýmu nejde dát na střechu lyžorakev, by byl fakt trhák! >:D
btw na obrázkách to máš vysvětlený - vozí se to za autem, vešel se tam i snoubič.
12. 3. 2016 11:41
Re: Líbí se mi víc jak S
Jj takže si musíš koupit originál Tesla tažné zařízení - tak za 50k, k tomu originální Tesla držák na lyže, další. X tisíc a výsledek?

1.) nedostaneš se pořádně do kufru
2.) vypadá to jak, když jede traktor orat na pole

Fakt pecka, o co jednodušší a hlavně pohlednější je mít střešní nosič a box :yes:
Avatar - Dylan McKay
12. 3. 2016 20:38
Re: Líbí se mi víc jak S
Tvl já tady napíšu, že se mi to auto líbí a vy mě už posíláte na hory! >:D

Tak aby bylo jasno- nelyžuju, nejezdím na hory a nenávidím sníh.
12. 3. 2016 20:41
Re: Líbí se mi víc jak S
LOL >:D :yes:
12. 3. 2016 10:05
Re: Líbí se mi víc jak S
co jsem procital zkusenosti Ceskych majitelu Tesel S, tak dojet z CR do Alp neni zadnej problem, a cela trasa 800-1200km se da zvladnou za dobu delsi o 1-2 hodiny oproti spalovaku, coz neni nijak zasadne horsi nez s tim spalovakem
12. 3. 2016 10:10
Re: Líbí se mi víc jak S
Hm, to jsem se právě chtěl zepat někoho, kdo to zná. ..Teď odhlédněme od mejch keců v jiných příspěvcích...Nevíš, jak je to z dynamikou? Jako třeba to zrychlení je samozřejmě hustý. Chtěl bych vědět, jestli to je bez dobití jednou, třikrát, desetkrát, třicetkrát? Zajímalo by mě to. Ne promo-kecy firmy, ale prostě zkušenost někoho, kdo to má a zná.
12. 3. 2016 10:36
Re: Líbí se mi víc jak S
"fakta" se daj najit celkem snadno na netu, v plne zatezi na okruhu v zavode vydrzi Tesla S s 85kWh baterkou jezdit nejaktch 100km, tedy ne o moc mene nez co ve stejnem tempu zvladne treba Audi RS6 ktera na na 80 litrovou nadrz zvladne nejakych 110-120km

ohledne tech delsich tras, tak ti majitele predtim meli auta typu A6-A7, BMW 5-7 BMW E-S a podobna a dane trasy tam popisovali ze jedou proste tak jak byli zvikli jezdit se spalovakem a jedine kde se jim trasa prodluzuje casove jsou zastavky na dobijeni u SC kde travi v prumeru 30-40 minut misto aby tankovali u benzinky treba 10-12 minut
12. 3. 2016 11:05
Re: Líbí se mi víc jak S
OK, díky, tohle jsou zajímavé info.
Ještě jedna upřesňující otázka - neber to jako rýpání, fakt to nevím.
To Audi nezvratně pojede stejně i s deseti litry v nárdži jako s plnou (nechme váhu paliva být). Jde mi o to, jestli tesla třeba po třičtvrtěhodině toho okruhování jede stejně nebo skoro stejně jako na začátku, popř jak dlouho jede stejně?
Jinak ten čas nabíjení je OK, stejně si chce každej dát kafčo a jít na *. To je všechno dobrý. A ještě životnost baterek? jako dá se pětiletá tesla prodat? Jestli je toho moc, sorry, nechce se mi googlit. A když ty znáš lidi, co to maj, je to pro mě insider info.
12. 3. 2016 12:28
Re: Líbí se mi víc jak S
skoukni si videa na teslarati.com, maj tam zabery a data ze zavodu ktere absolvuji s Teslou na americkych okruzich

se zarukou 8 let na baterie te zajima zivotnost baterek? znas nekoho kdo by se nekde chlubil ze jiz musel menit za sve baterku v Tesle? ja myslym ze jeste nejaky 4 roky nikoho takoveho budes hledat marne
12. 3. 2016 12:33
Re: Líbí se mi víc jak S
OK, dík. To je docela zajímavý i ten odkaz. Skouknu. :yes:
12. 3. 2016 13:09
Re: Líbí se mi víc jak S
Saman: jaké jsou podmínky té záruky ? Jaký pokles kapacity zahrnují ?
12. 3. 2016 13:51
Re: Líbí se mi víc jak S
vse mas na strankach tesly, ale vpodstate podle toho co na vsem video blogu na youtube zverejnuje Brorn, tak kdykoliv je v servisu tak mu preventivne meni nejake z clanku v baterii, a je to asi jeden z mala lidi co maji v Tesle jiz najezdeno k 300 tisicum km
12. 3. 2016 13:22
Re: Líbí se mi víc jak S
Saman: SC nejsou moc na dálnicích, takže k těm nabíjecím časům připočti nutnost sjetí z dálnice do města a cestu zpět. Koukal jsem například na trasu Bolzano - Brno, na dálnici tam je SC pouze jeden na Brenneru a to ještě jen v jednom směru
12. 3. 2016 13:52
Re: Líbí se mi víc jak S
na to jsi prisel kde? podle mapy je vetsina SC po EU prave u dalnic [odkaz]
12. 3. 2016 16:18
Re: Líbí se mi víc jak S
Přišel jsem na to tak, že na mapě z tvého odkazu jsem vyhledal přesné polohy SC. U Salzburgu musíš jet cca 18 km navíc, v Linzi to dělá cca 13 km s průjezdem přes předměské čtvrti, ve Vídni je to jen o 3 km dál ale bohužel místo pohodlného obchvatu musíš projet komplet celou Vídeň vnitřkem takže přidaná časová ztráta kromě nabíjení bude min. půl hodiny a ve špičce ještě daleko víc. Jediné solidní nabíjení je u Emmsu, tam musíš navíc jen něco přes kilometr

Copak ty ses na to nedíval ?
12. 3. 2016 16:54
Re: Líbí se mi víc jak S
no super, u 3 z asi 500 SC se musi zajizdet >:D jest enejakou perlu jsi vykoumal?

asi jako kdybych ja si stezoval ze pred HK doted neni na D11 smer HK benzinka a teprve se tam stavi a kdys me tam nahodou dojde benzin, tak k te naproti prez dalnici budu muset ujit asi 8km

a docvaklo ti taky nekdy ze i Tesly dokazou jezdit i na elektrinu z jinych nabijecek nez jsou SC? a vsiml sis nekdy ze treba v tom Nemecku jiz casto neni problem nabijet primo na benzinkach? ale nojo kdys vono je to u SC zadarmo, ja zapomel Cesky skudlil >:D
12. 3. 2016 18:23
Re: Líbí se mi víc jak S
Saman: prosím tě co to plácáš o 500 SC ? Byla řeč o cestě z ČR do Alp tak jsem se podíval jak to vypadá ve skutečnosti a vybral trasu Brno - Bolzano kterou jezdím nejčastěji. A tam je SC pouze pět takže těch ostatních 495 mi je zcela k ničemu.

A příměr s benzinkou u HK je dost mimo mísu, pro benzín tam možná odbočíš 8 km ale kolik bys najel kdybys chtěl na nejbližší SC ? A i když si zajedu 8 km, natankuju bleskově. Jak dlouho trvá nabíjení na benzince ?
12. 3. 2016 18:40
Re: Líbí se mi víc jak S
a ty jako hodlas stat u vsech SC na ceste? 500km das i s tezsi nohou na jedno nabijeni, a jak jsem psal dobijet muzes i jinde nez jen u SC, nebo ty benzin/naftu muzes tamnkovat treba jen u Shellu?

a to ze jedes z Brna nemuzu vedet, ja treba jezdim z Prahy, proto jsem nepsal o konkretnich SC, ale o celkove siti SC po cele EU, ale asi jsi to nepochopil, tak to sorac

mimochodem vetsina lidi s Teslou v CR predpokladam nabiji "doma a v praci" a pak na siti stanic kuprikladu od CEZu, jak vidno v CR je jiz prez 100 kusu Tesel a to i presto ze v CR dosud neni ani jeden funkcni SC, a i tak ti lide jezdi, no jak to jen delaji? asi kouzlo
12. 3. 2016 19:49
Re: Líbí se mi víc jak S
Dát 500 km s jedním nabíjením mi nepomůže když cesta měří 1000 km (nejezdím z Brna ale ještě o 150 km dál). Takže pokud je dojezd s těžší nohou 250 km, musel bych nabíjet nejmíň třikrát

A možnosti nabíjet kdekoliv není žádná výhra. Ano, nabíjet se může, ale protáhne se to. Pokud zmíněné tankování na šelce trvá pět minut, tak stejných pět minut trvá i na jakékoliv jiné pumpě, Ovšem srovnání časů dobíjení na SC versus jinde (pumpy, ČEZ ...) už vypadá úplně jinak. Takže ano, nemusíš využít SC ale cesta se pak výrazně protáhne. Je tak těžké to pochopit ?

Sečteno a podrtženo, nevěřím že cesta Teslo do Alp se proti spalováku protáhne jen o 1-2 hodiny. Podle mě je to citelně déle. V tom spočívá to "kouzlo"
12. 3. 2016 21:26
Re: Líbí se mi víc jak S
no tak holt az do smrti budes drepet v nejakem fosilnim aute no, beztak ti EV vadej a nekoupis si ho, tak proc resis jestli s nim nekam dojedes nebo nedojedes?
13. 3. 2016 03:42
Re: Líbí se mi víc jak S
Chceš snad naznačit že ježdění fosilním autem je něco méněcenného ?
12. 3. 2016 12:40
Re: Líbí se mi víc jak S
Tady máš jedno pomalé kolo na NS za 8:50 BTG a baterky spadly z 88% na 59% na jednom kole.
[odkaz]
Takže ve třetím kole (cca 60 km) by už musel hodně rychle hledat nejbližší dobíječku.
No a borec, který to vzal na NS vážně a chtěl to vzít hákem, tak skončil po pár km s přehřátými baterkami a zbytek musel dojet systémem klobouk.
[odkaz]
12. 3. 2016 14:08
Re: Líbí se mi víc jak S
to video s tim kde se tesla prepla do servisniho modu Tesla vysvetlila, zaprve na danem ayte byl neautorizovany zasah a zadruhe dana konfigurace chemie baterii se jiz nepouziva

a i tak pokud ma nekdo potrebu z auta zdimat maximum na severni smicce, holt pro nej moc Tesla S nebude, ale je me jasne ze ze zdejsich prispevatelu do diskuze si tam minimalne vsichni davat par okruhu tak 1x tydne? ja se teda priznam ze severni smicku jsem jel jen 2x v zivote, jednou s pujcenym Golfem GTI a jednou se svim bejvalim Cliem RS (vlastnil jsem postupne 3 Clia), holt ten okruh tak nejak nemam holt za barakem no
12. 3. 2016 19:29
Re: Líbí se mi víc jak S
Při normálním splývání s provozem (90-110) a předjetí kohokoli, kdo překáží (při řazení zpět do svého pruhu tam máš tak 170) najedeš nějakých 295 km (70D), 310 km (P85+), respektive 340 km (P90D).
Problém je, že na dálnici spotřeba děsně letí nahoru - na okresce to udržíš okolo 190 Wh/km, na dálnici při 130 km/h si to vezme nějakých 290 Wh/km.
12. 3. 2016 11:13
Re: Líbí se mi víc jak S
Reálný dojezd v zimních období? Dva dospělí, dvě děti, lyže, bágly? Topit? Dojet o dvě hodiny později není zásadní rozdíl? Pro mně trochu jo:)
12. 3. 2016 11:21
Re: Líbí se mi víc jak S
Tak to víš, že jo. Řekni to dětem, které se už na pražském okruhu ptají "už tam budem", že 1-2 hodiny navíc jsou zanedbatelné. Fakt blbost ;-) :yes:

Btw tou A6, 5/7er nebo E/S těch cca 400-600 km ujedeš na jeden zátah, kdežto Teslu budeš muset "někde" na půli cesty na 45 minut dobít, abys dojel. To je fakt výhoda :yes:
12. 3. 2016 14:09
Re: Líbí se mi víc jak S
no sak nikdo vam teslu lidi nenuti :-)
12. 3. 2016 17:04
Re: Líbí se mi víc jak S
to sic ne, ale nutíš nám, že není žádný rozdíl v tom nastřádat na osmi hodinách cesty dvě navíc:)
12. 3. 2016 18:03
Re: Líbí se mi víc jak S
nikomu nic nenutim, nechapu co ti na tehle vete neco nuti ;-)
"a cela trasa 800-1200km se da zvladnou za dobu delsi o 1-2 hodiny oproti spalovaku, coz neni nijak zasadne horsi nez s tim spalovakem"
12. 3. 2016 19:17
Re: Líbí se mi víc jak S
jen je to blbost, když tvrdíš, že 1-2 hodiny rozdílu jsou zanedbatelné... ;-)
12. 3. 2016 21:27
Re: Líbí se mi víc jak S
pro me zanedbatelne jsou, kazdej ma holt jine priority
12. 3. 2016 23:35
Re: Líbí se mi víc jak S
Jo, já ti to neberu. Jen bych rád viděl jak se budeš tvářit, až budeš hodinku až dvě stepovat u trafa než se ten "šuplík" nabije a ostatní pasažéři elektromobilu (myslím třeba děti) budou pěkně otravný. Je celkem jedno jestli budou sedět v autě nebo na "pumpě" ;-)
12. 3. 2016 22:27
Re: Líbí se mi víc jak S
V pohodě. jen takový popichování:)
12. 3. 2016 00:05
dveře
Zajímalo by mě, jak bude vypadat nastupování dozadu v nějakém opravdu prudkém lijáku. Cena mi nepřijde přehnaná. Svoje kupce si určitě najde.
Rozbalit vlákno
6
12. 3. 2016 08:05
Re: dveře
Myslíš, vrcholná verze 4 mega? Za to můžeš mít nadupanou Corvettu na víkendy, pořádnej německej übersedan nebo kombi na autobány a hory atd a ještě pěkně vybavený malý skákadlo do města (klidně elektro)

Nebo jiný nápad za 4. Na víkendy Alfa 4c (netrváme na hrubé síle), k tomu plně narvanej Cherokee diesel (byla to předváděčka, koupili jsme ho za 1.3 třeba) na tahání karavanu, hory, loď. No a furt zbude víc jak pulmego na to skákadlo. Čili dáme i GTI nějaký malý. Představuju si tyhle tři auta vedle sebe ve veliké světlé garáži. Jsem spokojen... A pak se najednou rozplývají a místo nich tam stojí Model X s otevřenými zadními dveřmi. Auvajs.
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2016 08:47
Re: dveře
aku to ma vlastne svetlu vysku.... vyzera to X-ko dost ucupene pri zemi ... aspon takto z fotiek.... za mna .. tie zadne dvere mohli byt klasicke ... pomohlo by to cene praktickosti a zrejme aj nizsej hmotnosti a malo by to aj dalsie vyhody ( moznost dat na strechu nosic alebo box )

za 3 miliony je z coho vyberat .... chapem ze kupca X-ka zrejme vie do coho pojde .. napriek tomu ale za tu cenu najdeme mnoho zaujimavejsich a praktickejsiich a urcite aj krajsich aut..
12. 3. 2016 10:06
Re: dveře
tak nemudruj a ty kary si kup :-!
12. 3. 2016 10:10
Re: dveře
Já nemudruju a káry který chci mám :-!
12. 3. 2016 12:58
Re: dveře
fostek je na černý listině €jrotrotlů s výučákem, nebrat vážně >:D >:D
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 23:18
Re: dveře
Nech si ty soudy pro někoho jiného, elektrotrolle.
Avatar - KANKUNEN
12. 3. 2016 10:35
Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Nejhorší na tom je, že se na to budoucím majitelům skrz daně skládají lidé, kteří vlastní auto typu první Fabka.
Rozbalit vlákno
10
12. 3. 2016 10:41
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
to by me fakt zajimalo kolik lidi v dotcenych zemich se skladaji na podobna auta a vlastni auta typu prvnich fabii >:D

takze pokud do fosilnich paliv slo celostvetove za rok 2015 na 5.3 bilionu USD na ruznych rotacich a ulevach, tak to ti nevadi? ze ta suma vychazi na cca $740 na kazdeho abyvatele tehle planety? a nebo v prepoctu na auta to dela cca $5300 na kazde auto na tehle planete za rok, takze pokud mas doma auto, tak je to jako bys kazdy rok zaplatil cca 125 tisic jen zato ze to auto muzes mit, jezdit s nim a jeste platit dalsi penize za palivo do nej, a za dalsi fosilni paliva diky kterym se to palivo vyrabi ;-)

lidi jsou zvlastni tvorove, na jedne strane jim vadi par tisic na dotacich pro EV a na druhe strane jim nevadi desitky tisic na dotacichj na spalovaky >:D

tak jen abys v tom mel jasno, podle IMF (mezinarodni menovy fond) a jejich zpravy za rok 2015 slo do porpory EV (abaterky, vodik, palivove clanky) celosvetove cca 2 miliardy USD, a do podpory ciste benzinovych, naftovych a plynovych aut slo celosvetove 3.6 bilionu USD
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 12:04
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Je to zvrácenost. Projekt, který nikdy nic nevydělal, žije jen z dotací.

A nelze směšovat podporu průmyslu - že země dá pobídku v podobě odpuštění daní na omezenou dobu za získaná pracovní místa a státní podporu elektrických spotřebičů za miliony pro koncové zákazníky, jak to tady tlačí ecošaman.
12. 3. 2016 12:23
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
nebejt dotaci tak nejezdis v zadnem aute ;-) a kdys teda tak presne vis jak ten zvracenej projekt funguje jen diky dotacim, tak se prosim rozepis a konkretne vypis veskere dotace diky kterym ten projekt zije a v danych sumach, at vidime jak presne to mas pozjistovane :-) abys pak totiz nezjistil ze z verejnych dotaci maj splaceno vse co kdy dostali a na dalsich dotacich cerpaj mnoha mnoha nasobne mene nez nektere jine automobilky, a treba bys zjistil i to ze ziji diky investorum a uverum ktere jsou ze soukromem sektoru nikoli z verejneho
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 14:37
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Neříkej...jestli na sebe něco vydělalo, tak to je automobilový průmysl a pak zákazníci - dálnice, paliva, opravy. Benzín a nafta jsou základem trhu všude na světě.

Stačí se podívat, že Tesla hospodaří pořád v míbnusu. A pak na její prodeje. U nás ji skoro nepotkáš, nejvíce jich jezdí ve zvráceném Norsku.
12. 3. 2016 16:00
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
je usmevne jak nekteri jedinci (drtiva vetsina) jasa nad tim jak jim vlady danych zemi seberou obri finance na danich a pak jim s velkou slavou umozni si poridit neco co je silne zadotovane z tech jejich dani >:D a prave diky tomu ze je neco zakladem trhu tak se do toho sipou dalsi dotace aby se to udzelo v chodu a penezovod hned tak rychle nevyschnul ;-)

Tesla hospodari v minusu protoze porad masivne investuje, a danej podnikatelskej plan byl oznamen jiz na samem zacatku i s tim ze zisk bude nejdrive v roce 2018, ale spise az v roce 2020, a vidis presto do Tesly tecou dalsi finance ze soukromeho sektoru, ne z verejneho, ale ze soukromeho ;-) takze ti muze bejt vlastne uplne fuk jak hospodari, z tvejch dani nebo dani americanu Tesla rozhodne nezije narozdil od fosilnich automobilek ktere placou pokazde kdys jim trosku klesaj prodeje a hned na vsechny strany mavaj o pomoc jinak ze zacnou propoustet ;-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 16:11
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Pokud vím, tak poslední takový zásah byl v době krize - tzv. šrotovné. Jinak o dotacích pro Škodovku a Hyundai nevím... pokud nepočítáš, jak jsme výše psal vytvoření podmínek pro získání klíčové investice v rámci hospodářské soutěže napříc evropskými zeměmi.

Mercedes, BMW, Audi pořád investují, řádově více než Tesla a pořád jsou v plusu. To není argument. Tečou taky od něj...celá řada investorů je opustila. A fuk mi to není, protože jsem za to, že státy do trhu mají zasahovat co nejméne. A to co se děje kolem tzv. ecoaut, není zrovna férové. A i z mnou odvedených daní chce náš stát tyto hlouposti dotovat.
12. 3. 2016 17:01
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Tesla pusoby jenak v CR? toliko k te Skodovce

ja as doted zil v domeni ze Tesla je Americka a ze v te Americe se zachranovalo hned nekolik automobilek miliardama dolaru, miliardama ktere nektere ty automobilky jeste ani nesplatili

aha aha, jo investuji radove vice, a taky jsou radove vice vetsi, a maj zavedene portfolio nekolika modelu, ale mam dojen ze vysvetlovat tobe jak funguje firma a jak tezke je vybudovat tak velkou firmu aby vykazovala zisk je zbytecne, stejne bys to nechapal a mlel dokola tu svou, jsem zvedav az jednou bude Tesla v zisku, to pak budes psat co? a za 15-20 let budes psat co az v autosaloonu nenajdes jedinej autak be elektromotoru?
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 23:21
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Za 20 let Tesla nebude existovat. Spíe mnohem dříve. A pokud by ekofašisti dosáhli toho, že vše bude mít elektrické motory, neva...tak budu jezdit ve stylových amerických veteránech v jedné i dvou stopách. ;-) Mě nedostanou. :-! >:D
12. 3. 2016 16:32
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
Zisk = vynosy - naklady , a investicia sa do nakladov nedava naraz cela, odpisy funguju aj na zapade a preto financny leasing vynasli tam , takze este par rokov nebude elon v pluse a uz mu neuveri ani OTIK ANTIDIESEL >:D
12. 3. 2016 17:02
Re: Auto vyrobené z dotací a koupené z dotací
no vidis ja mu verim, a jiz me par tisicovek vydelal, krom toho ze investice se jiz zaplatila, holt kazdej to mame jinak :-)
12. 3. 2016 11:04
Wow
Za cenu 4-5 (nebo 7, podle vybavy tohoto nablyskaneho hogo-fogo nesmyslu) rodinnych vozu stredni tridy v plne parade zde mame cosi, co ujede polovicni vzdalenost (teoreticky, tesim se na test, ono to bude podstatne min, az si tester zacne nastavovat sedadlo a pusti si radio) a pri prvnim jarnim destiku bude pri vystupovani mokra pulka interieru. A to se vyplati.
Na toho Muska by se mel podivat regulator trhu s el. energii. Tankovat zdarma je bezva napad. Treba by jako kompenzaci mohl sponzorovat verejne osvetleni.
Rozbalit vlákno
22
12. 3. 2016 12:25
Re: Wow
sedacky a radio by vzhledem ke spotrebam v danem aute bezproblemu fungovali nekolik mesicu >:D nebo zeby snad nejake radio v nejakem aute zralo tolik? safra a ja zil v domeni ze se jedna o jednotky wattu
12. 3. 2016 12:32
Re: Wow
No, tak si posun sedacku parkrat nahoru a dolu, dopredu a dozadu nez najdes spravnou pozici za volantem (nebo kdyz to ma pamet, udela to to vozitko samo, jakmile si tam sedne jiny ridic), zapni si vyhrivani/odvetravani, masazni funkci ... a pak se podivej, co to udela s dojezdem. Ono posouvat elektromotorky sedadlo + dejme tomu 80-100 kg zive vahy (to sedadlo taky neco vazi), nejde lusknutim prstu, ty jednotko wattu 8-s
12. 3. 2016 14:12
Re: Wow
ja ti nevim ale elektricke sedacky v Audi A6 me bastili radove asi 10W po dobu 1 minuty? no to je teda desna palka to ti povim, je ti jasne ze baterie ma kapacitu v kWh?

no vyhrivani sedacek netusim, pustil jsem si to vzivote asi tak 5x na par minut, a to jeste v dobe kdy v aute nebylo webasto, tak nejak asi nemam potrebu mit smazenej zadek a koule, ale proti gustu..... >:D
12. 3. 2016 14:28
Re: Wow
Jasne, Webasto v elektroaute ... a ted tu o pejskovi a kocicce. Kapacita v kWh je mi celkem jasna. 10W vytapeni sedacek (predpokladam, v te nejvetsi zime, ze, to maji baterie rady, v lete zase odvetravani), kolik je to posouvani sedadla? V mem manualu (spalovaci motor) se nedoporucuje posunovat el. posuvne sedadlo, pokud neni zapnuty motor (proc asi).
Co tam mas dal. Tak treba povinne sviceni (to je prd, ja vim, tim se baterka vubec nevybije), klima (banalni, ze), radio (banalni, ze ... ono kdyz osolis celou reprosoustavu, tak je to taky par watiku) ... navigace (nebo tam mas pichnutej smartphone ... v aute za 2,3 mega).
Jak rikam, moc se tesim na test.
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 14:39
Re: Wow
No a pak 2 zimy a baterky jsou v ..... jako ostatně všechny. A co pak....výměna. A za kolik? 100? 200 litrů?
12. 3. 2016 16:06
Re: Wow
ja myslim ze tebe to trapit nemusi, ty si Ev stejne nikdy dobrovolne nekoupis, tak proc te to trapi kolik to pak bude stat :-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 16:12
Re: Wow
Ne nekoupím. Doufám, že co nejdépe zůstanu u benzínu s pořádným motorem. Ale vadí mi - a hodně, že to stát dotuje.
12. 3. 2016 17:05
Re: Wow
a proc ti teda nevadi ze stat dotuje asi tak 150 tisic krat vic benzin a anaftu? to ti nevadi ze ti seberou na danich z kazdeho litru paliva vic nez 50% aby ty penize pak mohli obratem naladovat do firem ktere zajisti ze ty si to palivo koupis?

nojo dalsi nouma co basti koblizky ktere mu nekdo vezme aby mu je s velkou slavou pak umoznil znova koupit :-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2016 23:24
Re: Wow
Daň a dotace je rozdíl A nikde jsem netvrdil, že vysoké zdanění u nás mi vyhovuje. Založením jsme pravičák konzervativec....proto jsem proti dotacím. Raději snížit daně.
12. 3. 2016 16:05
Re: Wow
jake vytapeni, o vytapeni jsi v prvnim postu nenapsal ani pismenko a najednou to vstahujes na celej strom diskuze, laskave nevkladej pod prsty neco co jsem nenapsal a ani bych to nenapsal ;-)

a ano Webasto dela dokonce modul i pro elektromobily a v severskych zemich je to celkem bezne i prave v elektromobilech ;-) je porad lepsi spotrebovat 0.3 litru E85 za 1hodinu a pritom jezdit na elektrinu
12. 3. 2016 16:57
Re: Wow
Napisu to tu naposled. Jsem zvedav, jaky bude dojezd tehle nadhery v realnych podminkach. Tipuji tak 50-60% udavane hodnoty. Rad bych videl test v zimnich podminkach.
Poznamecka k tem stastlivcum, co udajne vymenili svoje A8 a MB za toto ... 10 minut stojim na pumpe, kdyz u stojanu prede mnou stoji 4-5 aut. Imaginarni situace: dojedu s rodinou na dalnici k el. stojanu v Tesle, a prede mnou stoji 4-5 aut ... co dal? Stravim tam 1-2 hodiny. A v aute si u toho nezatopim, musim na pumpu. Jedu-li do Alp (takze bratru 700-900 km), musim dalnicni el. zasuvku absolvovat prinejmensim 2x, ne-li 3x ... hm, to uz chvili zabere). Pak udrzovat dalnicni tempo, aby mi ta pracne natankovana stava vydrzela dele. No to je predstava pro krale.
Tohle auto je v nasich podminkach nepouzitelne. Mozna pro metrosexualni exoty do mesta, tam je nabijecka v kazdem parkingu (1-2 kusy, mozna). Pro rodinne jezdeni tohle smysl nema.
12. 3. 2016 17:05
Re: Wow
ja myslim ze te to trapit nemusi, beztak by sis to auto nekoupil ani kdyby melo 8 valec ;-)
12. 3. 2016 17:40
Re: Wow
No to je argument jako hrom. Tohle auto je posledni novinkou firmy, ktera se vidi jako zachrance celosvetove ekologicky prijatelne mobility (protoze ev jsou eko-neutralni, ze).
A ono ejhle. Bachorky, pohadky, plane kecy. Nedojede to ani z Prahy do Pece a zpet, aniz by to cekalo hodiny u zasuvky. Za 2,5 mice trochu smutne. Inu, jak uz tu padlo, non est disputandum de gustibus.
12. 3. 2016 18:05
Re: Wow
to tvrdis ty, ja nic takoveho nikde netvrdim

a do Pece dojedu, a u zasuvky to tam muze stat jak dlouho chce, klidne i u te u nasi chalupy :-)
12. 3. 2016 18:16
Re: Wow
Ty budes koukam vcelku dobry Ezop. A nebo spis jen dalsi teoretik.
12. 3. 2016 22:27
Re: Wow
Mne se myslenka elektroauta libi, ale spis neco jako i3, ktery pres noc nabiju v garazi a druhy den se s tim muzu pohybovat po meste. Popravde si taky nedokazu predstavit cestu 800-1000km s necim co ma dojezd okolo 350km a plne nabiti je za hodinu a pul. Muj nazor je ze nabijeni musi clovek planovat na cca kazdejch 300km, protoze to vybit na nulu proste neches... Na DW s tim(S85D) jeli na otocku do Krusnych hor a taky to radsi v Chomutove nabili.
12. 3. 2016 19:20
Re: Wow
Vyhrivani interieru na 22 stupnu, vyhrivani prednich sedadel na nejvyssi stupen a pustena klima ti ubere kilometr dojezdu kazdych deset minut (priblizne 0,25 kWh).
12. 3. 2016 20:46
Re: Wow
Neblbni, Saman si vezme na cestu svetr s jelenem od babicky a nemusí ani topit a ani si vyhrivat sedadla >:D >:D >:D

.... A nakonec i dojede po 1-2 hodinách navíc ;-)
12. 3. 2016 21:14
Re: Wow
Svetla (ne denni, potkavacky, obcas dalkova)? Navi? Radio? A nebo detem na dlouhou streku film do monitoru? Predstava, ze si tu * chtel ohrat vic nez jeden pasazer nebo ridic by rad jeste ohraty venec volantu ... Pak nejaka ta zacpa ci jine zdrzeni ... no ono se nascita ... pak to najednou ubere kilometr kazdych 5 minut a to se ta mrcha ani nehnula z mista. Bezva.
12. 3. 2016 21:25
Re: Wow
Jo, i se svetlama, pustenym Spotify na 3G, navigaci, pripojeny kamere a telefonu v nabijecce to bere pritom, co je zmineny nahore, kilometr dojezdu co 10 minut.
Film do monitoru to neumi, bohuzel.
13. 3. 2016 00:22
Re: Wow
Kilometr/10 min ... to je udaj, co to hlasi samo, nebo nejake hausnumero, ktere uz nekdo overil v praxi?
Monitor do operky hlavy nebo vyklapeci ze stropu si snad lze prikoupit ... za 2,3 mega+ bych ocekaval nejakou motnost dovybaveni.
13. 3. 2016 08:23
Re: Wow
Overeno v praxi :-) Ono to spotrebu ukazuje o dost detailnejc nez benzinaky.
Ne, monitor do operky ani na strop si origo neprikoupis - moznosti doplnkovy vybavy jsou dost omezeny.
12. 3. 2016 13:34
cena/výkon
Je to drahá sranda, za stejnou cenu je bezkompromisní vybavený Cayenne SE hybrid/GLE 500E nebo případně XC90 T8, k tomu do města Egolf/Leaf a ještě by zbylo na nějakou zábavu. Navíc dotační politika. A k tomu je to ošklivý.
Pro někoho kdo neví co s penězma je to na rozvážení dětí do školy po městě dobrý, ale na SUV k ničemu. Kolik km to ujede s 3t plaťákem nebo lodí?
Nechci si k cestě na hory přidat několik hodin a ujet navíc kilometry kvůli nabíjení.
Prostě jako designovej doplněk do města dobrý, jinak k ničemu. Stejnou práci odvede Leaf/egolf a podobní.
Rozbalit vlákno
3
12. 3. 2016 17:06
Re: cena/výkon
No, je to tak. Podle mého má smysl pro Teslu vyrábět sportovní kupé nebo městské vozidlo. Limuzína nebo SUV jsou mimo mísu.
12. 3. 2016 18:07
Re: cena/výkon
to SUV bych asi taky ozelel, ale "limuzina" v podobe Modelu S ukazala svetu ze se prodava dobre a ze dokaze fungovat ve vetsine moderniho sveta, ano misto X bych i ja zvolil spise XC90 T8
12. 3. 2016 22:29
Re: cena/výkon
Ještě jsem asi nikdy neviděl jet v Tesle S víc než jednoho člověka...
Avatar - Ja Prvni 123
16. 3. 2016 19:27
Konečně elektro SUV! Za to půjde pověsit ten vozík s motorem
Jinak je to úplná kravina.
Neuvěřitelně drahý...
Neuvěřitelně nepraktický...
Neuvěřitelně neekologický - spočítejte si, jak se ta elektřina skutečně vyrobí... a kolik stojí výroba těch speciálních dílů auta - zejména baterky?

Hnus.

Malé auto do města a okolí jako hybrid - pro snížení spotřeby paliva využívající rekuperace energie - mi smysl dává.
Tyhle kraviny ani z dálky a při největším úsilí.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 17:43
Tesla
Vlastním a provozuji 2 elektromobily. Dojezdy obou jsou max 200km. Mám to i kde nabíjet, doma na střeše solár, na chatě vodní elektrárna 100kW. Najedu toho dost, navážím si s tím i v práci k bagru naftu a servis, cesty pro díly, nákupy, chata, návštěvy.... Zkušenosti tedy jakési mám. Chce to plánovat, i volit méně kopců, více měst v cestě atd.
No, velice jsem si přál Teslu X, byl jsem i na Floridě v showroomu to omrknout, když to před lety avizovali, pak se svézt o kousek dál u dealera...
Pak po letech odkládání a slibů zveřejnili cenu, no a nemusel jsem ani dlouho uvažovat, že nesmysly nepořádám. Dát 4 mega za auto nehodlám. Ať si to milej Elonek strčí za klobouk. Dále budu jezdit ve svém vozovém parku, a počítat, že někde budu muset po cestách dobít. Koupim silnější palubní nabíječky, a tím eliminuji slabší stránku starších aut....(i když i ty nový kolikrát nenajedou tolik, jako ty moje)
Toyota RAV4 EV + VW Golf CityStromer
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cechblog
8. 4. 2016 00:07
SLEPÁ CESTA VÝVOJE PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala by asi 10x více energie než dnes vyrabí. Z čeho? Když je proti jádru.
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala by asi více drahých kovů než je dnes známých nalezišt.
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala by nové technologie na skladování elektřiny. Kapacita baterií za 25 let stoupla jen 3x.
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala nové technologie na nabíjení baterií.
Elektromobily jsou slepou uličkou vývoje, tak jako byly CD.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cechblog
8. 4. 2016 00:08
ZHOVADILOST PRO HOVÁDKA, SEKTÁŘE A TĚM CO SE TO LÍBÍ
Po stu let vývoje jsme se dopracovali oklikou na začátek. Auta znovu jezdí na uhlí.
Celková účinnost elekromobilů je 15% vložené energie proti 35% u dieselu.
Uhlíková stopa je tedy více než dvojnásobná. Kdo tenhle humus propaguje je šílenec.
Ztráty při přenosu elektřiny (10% v zimě horší), v nabíječce (15% spínaný zdroj), u vlastního nabíjení akumulátorů (10-35% dle typu), samovybíjení, pokles kapacity s teplotou (hlavně v zimě) a ztráty vlastního elektrického pohonu (5-25%), dále ztráty měničů při regulaci pohonu, atd. Potom vám vychází účinnost elektrického pohonu oproti ropnému dokonce nižší.
Rozbalit vlákno
0