Promiň já překouknul, že tvůj příspěvek tu diskuzi dočista povznesl >:-[] >:-[]
S tím grázlem mě vždycky potěšíš. Já jsem přeci největší mafián pod sluncem a ty první sis toho všimnul. >:D >:D
;-) ... vcelku zabavka.... skoda ze taketo dlhe promo videa dnes automobilky uz akosi nerobia...
v akej rychlosti bol ten crash test toho cerveneho favoritu? .... lebo ta celna zrazka vyzerala v hodne nizkej rychlosti... kedze uz v 50tke by z neho neostalo asi nic
PS: ale si to tam vedla tych 105-tiek pekne hasi po tej ceste ... vedla nich je to hotovy hot hatch :yes:;-)
Pokud si uvědomíme, v jaké době a za jakých podmínek oba filmy vznikaly, tak to není tak zlé! :-) Hlavní problém bylo najít v ubohoučkém interiéru Elkového Fáčka nějaký prvke, kterým by se bylo možné pochlubit - nakonec to byly jen palubní hodiny a účinné ostřikovače čelní okna :-)
P.S. Ale ta mladičká Brožovka by stála za hřích, že? ;-):yes:
Áno, to priznáva aj sám Vávra. Nedávno som ho stretol na jednej vernisáži venovanej architektúre, tak som mal nutkanie sa mu poďakovať za účinkovanie v Českej sode. >:D
najlepsie to prve video jak tresne s dverami cas 1:45 ;-) .. ale chapem ze svojho casu to bol prijemny zvuk ...
cas 10:30 ... tak s tymto by dnes malo problem aj nejedno dnesne radoby SUVecko s megarazvorom a megaprevismi tahajuce brucho po zemi..... tu sa favo pochlapilo :yes:
byla Brožová maximálně vytížená jako pornoherečka, jedno porno za druhým. Škodovka musela dost zaplatit, aby si Katka našla "díru" v točení porna. Škodovka už tenkrát musela být v balíku. Přetáhla i pornokolegini Brožové Hrubešovou?
Vyjímečně s tebou naprosto souhlasím, Betone odvedl (při všech těch brutálních omezeních) skvělou práci! :-):yes::yes::yes:
Dokonce se mi Fávo svým způsobem líbí víc, než Felicia, je mnohem víc italské. Nejhorší je pro mě Felda po faceliftu, ten čumák z Octavky a hranatý přední nárazník ke zbytku kastle vůbec nepasoval... :'-(
Jo, ta rozpěrná tyč byla nutnost a to v podstatě hned po koupi, jinak se už nevešla. Jinak auto a svou dobu jezdilo dobře. Pár tisc km jsem v něm strávil a mám 100 chutí si jej koupit jen tak na hraní ;-)
No jasně jsem si všimnul, že Fanoušovi asi chybělo zrcátko ve sluneční cloně u spolujezdce, protože Kateřina se nám šlechtí u zpětného zrcátka :-)
Já Fanouše nikdy neměl, tak nevím.
P.S.: Po 105L a 130L jsem hupnul po revoluci hned do BMW E30. Připadal jsem si jak na jiný planetě.... S Fanoušem jsem pak jezdil jen chvíli potom, co jsem prodal Mazdu 6 (měl jsem ho půjčenýho). A řeknu vám, že jsem celkem koukal jak to frčelo :-) , ale na to zrcátko si nepamatuju...
No nechci ti brát iluze, ale Fáčko bylo neuvěřitelný papírák - stačilo jen dovřít kapotu motoru dlaní a ne spuštěním z výšky, a už jsme na ní měli pořádný lavór. A kamarád si u tohoto auta, když ho měl na originálním podprahovém heveru, otevřel dveře, protože si něco zapomněl v kabině. A prasklo mu čelní sklo (hned jsem si pak oba do auta namontovali rozpěru mezi přední tlumiče, která kroucení skeletu hodně omezila). :-)
Kecáš naprosté kraviny a navíc žalovatelné. V roce 1987 či 88, kdy se ten film točil, se ještě žádné pornofilmy v Česku nenatáčely a Brožovka je pravděpodobně netočila vůbec. To už by jich totiž byl plný internet. ;-) Ano, Hrubeška nějaké soft erotické snímky v 90. letech natočila, ale o Brožové jsem to tedy nikdy neslyšel.
A Škodovka koncem 80. let rozhodně nebyla v balíku, ale naopak před bankrotem, protože se vývojem Fáva finančně úplně vyčerpala a ještě zadlužila. Proto pro ní bylo jedinou šancí spojení se silným zahraničním partnerem... :-!
no mne sa pacilo hlavne to ze s tymi starsimi autami si mohol vyjst aj na pole... ci zist po schodoch jak v tom prvom videu alebo kludne aj tuknut do plechovej smetnej bedne na parkovisku a nic tym autam nebolo ... proste zvladnu aj viac ako len jazdu po superkvalitnej ceste.... to dnesne vozy su uz docela hrkalky ktore len niekde suchnes a su z toho hotove ... jemny dotyk a uz s na nich dere lak.. jamky na dverach pri obycajnom dotyku od susedovych dveri ... to sa favoritu stat nemohlo