Zase z toho nedelejme kovbojku. 520d touring zacina na 1,24mil a to je v manualu. Prihodme obligatnich 50-60k za automat a jsme na rozdilu 60tis v neprospech volva. Za to si clovek 30d urcite nepriplati. ;-)
Á BMW klub zase řádí. Pokud se nepletu, tak poslední dva roky vždy Volvo navýšilo prodeje o 8-9% a těžko se to změní letos, když jdou do prodeje klíčové modely. Klientela Volva byla vždy specifická, ale od převzetí Geely se líbí více a více lidem. Ať se vám to líbí nebo ne. A že kupující vnímají tyto vozy jako prémii je také jisté a o to jde. Šestiválce je zřejmě netankují a německé stálice nudí ;-)
Předchozí S80 jsem měl čtyři roky.
Zkus vynechat ten prosťáčkovský pohled na svět typu rozdělení na tábory, kdo nejde s námi jde proti nám atp., a debatuj jako dospělý. ;-)
No, v tom je ta pointa, žádný bmw klub není, honda club ano.
Napsal jsem pod článkem o volvu, že cena nového modelu je sebevědomá, ty reaguješ zablábolením o bmw klubu. Prostá potřeba se agresivně vymezit, typická pro vás z honda clubu. Pokud jde o mně, už jsem tu byl označen za značkofila různých značek a koncernů, záleží jen, komu se moje kritika daného auta v daný moment nezdála. Jinými slovy, mně zajímají auta, ne značkové kluby, v tom je mezi námi rozdíl, a o tom byla moje poznámka. ;-)
Asi jo. Jemně mu naznačuju, "nechovej se jako blb z honda klubu", a on, "kolik mám vyhledat tvých příspěvků o honda klubu?"
Takže se ptá, "mám vyhledat, kolikrát jsi mi už říkal, abych se nechoval jako blb z honda klubu"? >:D
Někdy je tu fakt pr.del. ;-)
uz toho zakladneho 187kw benzinu mi na papieri pride hodne optimisticka.... len nedavno sme sa v teste mensich dizlovych aut strednej triedy ( optima, talisman ) dozvedeli ze to pod 6,5 litra nebude sranda... a realne tych 6 az 6,5 litra tie auta zozeru.... a to sa bavime o dizloch nie benzine.... a v autach o triedu nizsie posadenych .. a vykonom doslova az hodne nizsie posadenych .... 6,8L na papieri dozaista vyzera moc pekne a lakavo ale v reale to bude 8 podla mna minimalne... auto zrychlujuce za 7s ktore meria hadam 5 metrov a urcite vazi aspon 1,5 tony to so 187kw za 6,8L urcite neda... len pre porovnanie zhruba tolko zerie 47kw htp vo fabii ( jazdil som s nou pred par rokmi ) ... som zvedavy na realny test tejto v90tky ale vidim to niekde v rozmedzi 8-9 litrov s lahkou nohou... s tazkou urcite aj 12.... zdasa ze je najvyssi cas uz zacat merat spotreby realne... lebo cim dalej tym vidim na papieri tych dnesnych aut vacsie bludy....
dizajn samozrejme moc pekny... exterier nema chybu.... dokonala vizaz... volvo jede :yes:
prečo riešiš papierovú spotrebu? Všetci vieme,že je to blud,a keď im to tak vyšlo v laboratorii tak nech to tam napíšu. A k tomu tu ťaháš ešte HTP-ečko.
presne tak... za 8 litrov mozes klido pido jazdit aj so 6 valcom v audine ... tu v tomto nebude mat volvo ziadne vyhody.... a ked pritlacis tak ver tomu ze vo volve ta spotreba porastie este rychlejsie ako v nejednom 6 valci...
som zvedavy na realny test akehokolvek volva v90 a jeho spotrebu... rad si ju porovnam s inymi autami tohto segmentu ktore maju vacsie objemy a viac valcov ... ved mozno sa mylim.. uvidime
Zadní světla, který jdou až pomalu na střechu podél okýnka, mi vždycky připadaly dost ošklivý. Snad všechny automobilky už tedle lacinej design opustily. Volvo furt né a né.
zadne svetla posadene na vysku vo volvach maju svoju tradiciu.... tu by som problem nehladal... ja vidim vacsi problem po otvoreni dveri .. ale tak zase je to subjektivne ok
skoda ze tie dnesne volva napriek oznaceniu T5 uz nemaju 5 valce.... ono vobec by som sa nepohneval absencii 6 valcov ak by volvo nasadilo svoje typicke 5 valce .... ale takto som sklamany... oznacenie T5 ale pod kapotovy vytunene 4 valce... pride mi to podobny fejk ako tie udajne dva vyfuky v octavii RS .....
inak 5 valec by bol podla mna aj idealny kompromis medzi 4 valcami ( ktore sa mnohym zdaju malo na vacsie auta ) a 6 valcami ( ktore uz pridu niekde az zbytocne ) .... volvu by 5 valec aj vzhladom na historiu a imidz pasoval... velka skoda
ono uz to zakladne turbo je delo.... neskutocne delo..... napriek tomu ma mrzi ze tam uz nevidim pod kapotou 5 valcov.... to je ako vidiet subaru bez boxera... uz by to potom nebolo take fajnove no jo...
ale za mna aj ten zaklad je ozaj vykonom pecka... stejne mna najviac mrzi smer akym sa ubera interier volva a nie jeho motory... ale exterier je ozaj dokonaly .... tu volvo nema konkurenciu :yes:
no iba dizlová RS má fejk výfucky,benzínová má myslím origo 2ks.
Pred rokmi som hladal nejaké pohldlné auto a bol som opáčiť XC70 a S80 ale to rachtanie R5 pri jazde v meste+vtedajšie automaty :no: , šiel som o dům dál
Jeden čas jsem vlastnil 965ku. Přes obrovskej motor to auto bylo ukrutně líný ale ten pocit když jsem parkoval vedle "trpasličího" Jaguaru šéfa byl k nezaplacení.. To monstrum snad sahalo do jiného časového pásma. Jízda v něm byla neskutečně pohodlná. Dodnes se mi po něm stýská.. :-)
Jedna věc je design (i když třeba mě se to líbí) ale hlavní výhoda takto umístěných světel je, že jsou lépe vidět. Třeba při dešti na dálnici, když se za autem "práší" nejsou světla umístěná dole zdaleka tak dobře vidět jako ty výše umístěné.
a to vsetko za krasnych 4,9 litra na sto .. dokonale auticko ... kam sa hrabu mali slabi a pazravi zruti ako talisman ci optima ktori v dvojkolke s pidimotorcelmi stejne pod 6 nepojdu ;-) ... volvo je opat technicky dokonale .... ako vzdy :yes:
mna mrzi najviac asi ten interier... skoda ze nesli cestou ktoru si vydlazdili predchodcami z nedavnej minulosti ... pritom exterier je ozaj neskutocny :yes:
Ty vazne myslis ze to volvo s 4x4, automatem, 2x foukanym 2L a pohotovostni hmotnosti beznou pro vyssi stredni bude jezdit za 4,9l? Jestli talisman a podobni nejdou v realu pod 6, tohle nepujde v realu pod 7,5-8l.
5er byla optimalizovana uz docela davno, jak postnul dole audirs6 dnes uz zjevne umime optimalizovat zase o neco lepe (doufam ze pristi A8 to zvladne rovnou pod ctyri normovane litry >:-[] ). Realitu co vidim kolem sebe (a je jedno kolik turb ty 4 valce maji) je vzdy kombinace kolem 8L, nebo lehce pod. Ty 4,9L v tomhle aute bude jeste mene realne nez ty papirove 4,4L u talismanu.
keby si cital vyssie co som pisal ( postaci ked omrknes hned moj prvy prisepvok nahore ) tak by si vedel ako som to s tou spotrebou myslel ;-) vravi sa tomu aj ironia....
no ale vazne teraz.... podla mna to pod 8 nepojde... ale stale to bude fajn vzhladom na ten vykon a 4kolku :yes:
Takze bravo Volvo hovoris ? >:D
a co povies na toto ? :
BMW 730d xDrive Limousine
Automatic Getriebe Steptronic
( 8° ZF 8HP - teda najlepsia prevodovka co existuje, nie ako vo Volve ! )
195 kW [265 PS]5,2 - 4,8 l/100km....
Tak zase kombinacia diesel + DSG nikdy nebola velka slava u VW, alebo uz to zlepsili? 8st. HDM by som povazoval za stastnejsiu volbu u velkeho parnika. :-)
Tu ide o dobu vzniku a dostupne technologie. Aky stary je 2.0 BiTDi ?
Preto som ani Mariachimu nedal aktualne cisla A8 3.0 TDi quattro, lebo v novej to bude musiet byt na urovni 7er, a nie ze nie. :-) Na to je medzi nimi moc velka rivalita, aby si to nechali ujst. :-)
jinak poskladejte si lepe vybavenou stredni tridu, skoncite na velice podobnych cenach i u 4 valcu, mnohdy se k danym cenem sakra tesni i auta o tridu nize a taktez se 4 valci
Jak "poskládejte si", tohle jsou taky základní ceny, ke kterým si poskládáš zbytek.
Passat je za 1-1,1 jako 2.0TSI 4x4 nebo 2.0BiTDI 4x4, tj. o 400 níž než Volvo v Momentum. Kolem těch 1,4 je třeba A4 Avant 3.0TDI 200kW, za 1,5 je A6 ve stejné konfiguraci.
poskladej si podobne vybavenou Audi A4 a V90, zjistis ze cena neni moc rozdilna v radu desitek tisic a presto se jedna o jine kategorie vozu, obdobne vybavena A6 je radove o stovky tisic drazsi ;-)
a jen tak do placu, klidne bych si typl ze 6 a 8 valce se v A6 v pristi generaci jiz take nedockame, natoz v A4, a obdobne i u konkurence v podobe BMW a MB
fakt si na hlavicku chalan ?!
Doteraz som ta mal za sice trochu zeleno uvazujuceho, ale ako-tak ok...
A6 nebude o moc drahsia - je to uz dosluhujuci model, porovnaj si ju s A4 ( novinkuou ) a pochopis, ze ano, rozdiel je, ale fakt maly. Az pri top motorizaciach je velky, lebo tie verzie su uplne inde - proste V8 uz v A4/S4 a neskor RS4 nenajdes, a aj preto bude S6 a RS6 taka draha.
A dalsi brutal - V6 a V8 v buducej A6 !!!! Tak toto si fakt zabil >:D Esteze som sedel rozvaleny v kresle - nemal som ako odpadnut >:D
Takze: Audi rightsizing - pocul si to uz niekedy ? Ak nie - dostudovat ! :-!
Proste pre A6 je a bude NOSNA MOTORIZACIA V6 ! ( Jasne ze v EU nafta, ale inde benzin ) A S6 V8 ? No ked nie v benzine, tak ale v nafte na 95%
Vid priklad Audi SQ5 TDi - a to je len zaciatok - naftovych "S-iek" bude pribudat.
No a V8 ? RS6, RS7... :-)
Takze uz nepis take bludy, zbytocne sa rozculujem :-!
zajdi si do Audi a nech si poskladat pdoobnou A4 nebo A6, silne zaplaces ;-) ale je me jasne ze jak ja jsem chorej do "zelena" tak ty jsi chorej do "ropna"
sice to hrotis, ale cca +/- jo. Aj ked ako som uviedol, v buducnosti nebudem mat problem na EV presadnut. Len nech sa vyriesi dojazd a rychlonabijaci znovu-dojazd ( po 15 min. 400 km ako to Porsche - to berem :yes: ) a bude vsetko v poradecku. ;-)
A ta A4 a A6 - no neviem..., ideme sa bavit o akej motorizacii, pohone, prevodovke, priplatkovej vybave...?
Ak si poskladas nejaku klasicku 3.0 TDi quattro a nejake to extra, budes prekvapeny, ako su si uz blizko ( vdaka vysokym cenam novinky - A4 ). No a nehovoriac o tom, ake zlavy na vybavu na A6 aktualne su... ;-)
Já v tom Momentum žádný velký luxus nevidím... na Volvu už mají ceník, můžeš mrknout:
[odkaz]
A6 3.0TDI 160kW 500Nm je za 1.464, V90 Momentum D5 173kW 480Nm je za 1.477... asi je to Volvo o kousek líp vybavené, ale žádný velký rozdíl tu není. A nakonec ani ta 200kW verze není zase o tolik dražší.
Tak to je pořádnej konkurent pro Superba. Jen ta cena. Tohle bych si pořídil z autobazaru tak za 500 bych to dal :-) Je to něco mezi BMW, Audi, Superbem, Passatem- tak takhle to vypadá teda jako Volvo. Ale 1,4 mega...
twl, kdo na to má si dneska kupovat auto za 1,3 mil? nebo jako lidi na to peníze asi mají, ale, že to vůbec někdo absolvuje, já bych takové peníze za auto nikdy nedal, příjde mi to hrozně zbytečné, koupil bych si bazarové za půlku... ;-)