Novým generálním ředitelem největšího ruského výrobce automobilů AvtoVAZ se stane Nicolas Maure (55), který v současnosti řídí rumunskou automobilku Dacia z francouzské skupiny Renault.
Obávám se, že úmyslem renaultu není expandovat s ladou do evropy, aby konkurovala dacii. Myslím, že mají právě v úmyslu působit zejména na ruském trhu. V této v podstatě dvoutřídní společnosti, však jedna právě dostává krutě nafrak - a to potencionální kupci lady. Takže arese má pravdu.
V podstatě funguje: poklesy prodejů Lady jsou menší, než pokles trhu.
Je ale pravda, že hodně obyvatelů Ruska (to nejsou jen Rusové ;-) ) na nové auto nemá i přes poskytované šrotovné. A ti co mají, je rozhodně nechtějí utrácet za domácí značku, ta není dostatečně prestižní. Prim hrají stále dovozy, zákazníci snadno došli k závěru, že výroba zahraničních značek v Rusku nedokáže zajistit ani standardní kvalitu auta.
Hm, stejně inteligentě se k Rusku postavila EU na popud USA. Výsledek? USA je expanduje na ruský trh a impotenti z EU si hrají na spasitele. Více myslet, přesněji psát.
A kde USA "expanduje" na ruský trh? Nějaké příklady? Vždyť americké a kanadské firmy a banky dodržují vůči Rusku stejné embargo, jako firmy a banky v EU. :-!
Tak čekám na ty příklady, jak americké firmy a banky v současnosti čile spolupracují s Putinovým Ruskem. Ale hlody ze serveru Sputnink, Aeronet a podobných putinovských hlásných troub. neberu! :-)
jak jste na ty rudokremelské lži přišel, sankce platí pro všechny stejně, tak tu nešiřte takové lži a ještě si tu otvíráte hubu s nějakým myšlením, zde psali o vás: [odkaz]
Jako v zásadě jo... ale tohle je dobrý prohlášení: Hledejte proto objektivní pravdu v co možná nejkvalitnějších zdrojích, jako jsou například vědecké výzkumy.
Tady se přímo vnucuje výsledek jednoho vědeckého výzkumu, který dokázal. že lidé uvěří všemu, co je vědecky dokázané.
Gilgith, myslím, že tentokrát s tečkou, mě opravuje... tak
Zase plácás nesmysly
Obcas píses veci které mají smysl ale nekdy plácás takové blbosti, ze delám ostudu lidem z Vysociny.
Viz tvuj vcerejsí slint:
"A pak - ten Andersson teda nic moc historie: GM = ochrana před věřiteli... pak SAAB = krach a prodej Číňanům... horší to být asi nemůže" - pokud to myslís vázne tak jsi solidní blbecek.
Andersson je Svéd a svoji kariéru v automobilovém prumyslu zacínal u firmy Saab kde pusobil do roku 1993. Potom pracoval v General Motors na ruzných vedoucích pozicích v oblasti nákupu komponentu, v minulém desetiletí do roku 2009 jako Group Vice President of Global Purchasing & Supply Chain.
Takze podle tebe kreténku nese kazdý manazer General Motors zodpovednost za hospodárské problémy koncernu v minulém desetiletí a za prodej Saabu? Ty ses zralej na Chocholouska.
Jo a v letech 2009 az 2013 Andersson velice úspesne vedl ruského výrobce, vytáhl ho ze ztrát atd. Ale to CTK/Auto.cz nenapsali takze blbecek Ja První 123 to neví.