výkladní skřín americké konstrukční školy. Naháderný dravý vůz se skvělými parametry a dle všeho perfektně odladěný. A pak že to nejde, pro nadšence i s fofrklackem. Tohle se GM hodně povedlo :yes::yes:
JJ, jde i se 6 stupňovým manuálem. I když vzhledem k tomu výkonu a krouťáku by stačily i 4 stupně. Parádní auto! Škoda, že se v Evropě takové nedělají, nebo že ho nevozí tady jako Mustangy. Chevy u nás vyklidil trh...i když se nelze divit s těmi asijskými plečkami, co tu nabízel.
O tom, že by měli být se nepřu. Dávám feedback od člověka, který auto nevý kupoval právě tam a když byl problém, tak mu řekli, že má jezdit na benzín. To bylo řešení... Proto chci kupovat auta tam, kde je bez výhrad umí servisovat ;-)
Jo jo, nedělalo se to se 7 litrovým motorem? Možná se pletu. To je pravda. Ale je s tím dost pak papírování, problémy na StK a dost si na tom přihazují. Vím, že dříve u nás Camara šla. V Německu se tuším ještě vozí.
To Camaro je nádherné, o tom žádná, ale dávat do takového auta el. parkovací brzdu, to je na odstřel marketingového oddělení! Ještě štěstí, že u Fordu k takovému trapnému lapsu nedošlo!!! :-):yes:
To je každopádně špatný přístup no a pokud to nebyli schopni oservisovat, měli to kompenozovat jinak třeba odkoupením auta a poskytnutím slevy na nové nebo jinak. Ale to už je o přístupu, ně některé servisy třeba BMW nebyly v minulosti taky zrovna chvalozpěvy co vím a mercedes na chodově znám osobně, tam sem chodil. Servis byl v pohodě, tam sem byla asi 2x ale zato prodej náhradních dílů, tam bych mohl od minuty pracovat a veděl bych toho víc jak oni. >:D
O Servisu nevím, já tam nejezdím, každopádně Outlet není jediný dovozce, je tu i Impexta, Denker, Simix a další.
Všichni na to poskytují záruku tam by měli být shopni komunikovat s výrobcem když se vyskytne něco atypického.
GM by mělo hlavně investovat do nějakých lobbistů, kteří by pracovali na tom, aby se změnily nesmyslně nízké rychlostní limity na US dálnicích. Pak by s takovým vozem bylo potěšení i cestovat a nejen se "prohazovat" po bulvárech... ;-)
Tak nejdřív lezu do zádele rusku, ted zas us vládě. Teda kucíí, se musíte rozhodnout >:D >:D
[odkaz]
Jen tak namátkou, i vaše slavné turbo, bez kterého dnes nedají tvé slavné evropské automobilky ani ránu měli jako první v USA u GM >:D
Camaro skutečně není konkurencí Porsche >:D
Možná tak Vette a to si najdi časy na kolo na okruhu, budeš se dost divit.
Cadillac, Camaro i Vette mají podvozky laděné na Nurburgringu, brzdy Brembo a naprosto špičkové V6 a V8 jak atmo, tak s turby nebo kompresorem.
Milovník eu školy webpaja ti potvrdí, jak perektně ty auta zatáčí a jaký maj výkon.
Jasně, dělat z objevu držáku na nápoje je vážně ctnost >:D Aneb to může obdivovat vážně jen primitivní čecháček, který leze té zvrácené zemi do zádele a uctívá jejich nepovedené, primitivní produkty, kam patří i auta. Které byly, jsou a budou sto let za opicema v porovnání s Evropou. Nějaká klimatizace (která stejně v evropských autech fungovala v prototypové bázi), nepotřebný a zbytečný head-up, synchronizovaná převodovka (která je dnes pro nadšence zlo) a další prvky, to by jim šlo. Americká nátura - jak se ještě víc rozprasit a zlenošit, to je jim podobné. Není divu, že od nich i dnes proudí tolik zbytečné a automatizované technologie (tablety, iPhony,...), která narušuje a upozaďuje lidský faktor a dělá z lidí ovce a z daných předmětů amorfní prvky, jež likvidují potěšení z jejich užívání. Ovšem když mají udělat auto pro řidiče, tak selhávají v každém důležitém bodě. Komiksový a pouťový komediantský vzhled společně s jednolitou, dunivou V8 vážně nestačí. Jsou to pravěké křápy sofistikované asi jako cihla z nejbližší stavby. Jakákoliv americká srágora je výsadou primitivů z posilovny a pozérů, kteří s autem jen popojíždějí po centru, gumují pneumatiky nebo si hrají na machírky doma na bulvárech, ruku z okýnka, brýle na držce a výraz ''podívej kotě, jak jsem nedokázal našetřit na Porsche, ve kterém jezdí ostatní co mají vkus a rádi řídí'' >:D
Přesednul z Tiguanu a do VW se po ročním lavírování opět vrátil. A to si jinak na nic nestěžoval.
Já bych SRX v daný motorizaci nechtěl, nejelo to, žralo jak ruská lokomotiva a na nekvalitním povrchu to bylo hlučný a nekomfortní.
Super sedačky a ne špatný řízení. ;-)
Jasně, že je...jen píšu, že to auto na E85 nechtělo jezdit a nikdo si s tím nevěděl rady. Proto jsem k nákupu i nových amerik velmi, ale velmi rezervovaný.
Nevěřím, že to tady někdo umí opravdu slušně servisovat a to se nebavím o specialitách ;-)
Zase bych to tak neglorifikoval, kamarád tam kupoval SRX 2011 jako nový, mělo být bi-fuel a samozřejmě na E85 odmítalo jezdit, jedno kde natankoval. Pořád problémy, nakonec se toho zbavil. ;-)
Ne jo a půlka bezpečnostních a komfortních prvků byla do býroba jako první zavedena u US značek. Kdo to asi vyvinula vymslel, vid.
Můžu ti sem hodit seznam, od synchronizovaný převodovky po head-up >:D