Novinky
Viděl jsem Camaro poprvé v roce 1969 v Brně při závodě ETC řízené Dr. Helmutem Markem. Nezapomenutelný zážitek. :-!
To Camaro je nádherné, o tom žádná, ale dávat do takového auta el. parkovací brzdu, to je na odstřel marketingového oddělení! Ještě štěstí, že u Fordu k takovému trapnému lapsu nedošlo!!! 😄 :yes:
Ano to je fakt...super to mají Amíci, že mají na výběr z několika podobných konkurujících si supr aut, které jsou navíc relativně dostupné.
Parkovací brzdu u káry s 650 HP a zadním nahonem faakt nepotřebuješ, to jezdí bokem i bez ní.
A na to zabrzdit v kopci ti bohatě stačí >😁
A na to zabrzdit v kopci ti bohatě stačí >😁
Každopádně super auto! :yes: 😉
Staré ZL1 má skladem Auto Outlet [odkaz]
Nevěřím, že to tady někdo umí opravdu slušně servisovat a to se nebavím o specialitách 😉
Všichni na to poskytují záruku tam by měli být shopni komunikovat s výrobcem když se vyskytne něco atypického.
Já bych SRX v daný motorizaci nechtěl, nejelo to, žralo jak ruská lokomotiva a na nekvalitním povrchu to bylo hlučný a nekomfortní.
Super sedačky a ne špatný řízení. 😉
O tom že by to nejelo se dá polemizovat, s tím že to nejezdí zrovna za 10 souhlasím
Můžu ti sem hodit seznam, od synchronizovaný převodovky po head-up >😁
[odkaz]
Jen tak namátkou, i vaše slavné turbo, bez kterého dnes nedají tvé slavné evropské automobilky ani ránu měli jako první v USA u GM >😁
Camaro skutečně není konkurencí Porsche >😁
Možná tak Vette a to si najdi časy na kolo na okruhu, budeš se dost divit.
Cadillac, Camaro i Vette mají podvozky laděné na Nurburgringu, brzdy Brembo a naprosto špičkové V6 a V8 jak atmo, tak s turby nebo kompresorem.
Milovník eu školy webpaja ti potvrdí, jak perektně ty auta zatáčí a jaký maj výkon.