výkladní skřín americké konstrukční školy. Naháderný dravý vůz se skvělými parametry a dle všeho perfektně odladěný. A pak že to nejde, pro nadšence i s fofrklackem. Tohle se GM hodně povedlo :yes::yes:
JJ, jde i se 6 stupňovým manuálem. I když vzhledem k tomu výkonu a krouťáku by stačily i 4 stupně. Parádní auto! Škoda, že se v Evropě takové nedělají, nebo že ho nevozí tady jako Mustangy. Chevy u nás vyklidil trh...i když se nelze divit s těmi asijskými plečkami, co tu nabízel.
Jo jo, nedělalo se to se 7 litrovým motorem? Možná se pletu. To je pravda. Ale je s tím dost pak papírování, problémy na StK a dost si na tom přihazují. Vím, že dříve u nás Camara šla. V Německu se tuším ještě vozí.
Zase bych to tak neglorifikoval, kamarád tam kupoval SRX 2011 jako nový, mělo být bi-fuel a samozřejmě na E85 odmítalo jezdit, jedno kde natankoval. Pořád problémy, nakonec se toho zbavil. ;-)
Jasně, že je...jen píšu, že to auto na E85 nechtělo jezdit a nikdo si s tím nevěděl rady. Proto jsem k nákupu i nových amerik velmi, ale velmi rezervovaný.
Nevěřím, že to tady někdo umí opravdu slušně servisovat a to se nebavím o specialitách ;-)
O Servisu nevím, já tam nejezdím, každopádně Outlet není jediný dovozce, je tu i Impexta, Denker, Simix a další.
Všichni na to poskytují záruku tam by měli být shopni komunikovat s výrobcem když se vyskytne něco atypického.
O tom, že by měli být se nepřu. Dávám feedback od člověka, který auto nevý kupoval právě tam a když byl problém, tak mu řekli, že má jezdit na benzín. To bylo řešení... Proto chci kupovat auta tam, kde je bez výhrad umí servisovat ;-)
To je každopádně špatný přístup no a pokud to nebyli schopni oservisovat, měli to kompenozovat jinak třeba odkoupením auta a poskytnutím slevy na nové nebo jinak. Ale to už je o přístupu, ně některé servisy třeba BMW nebyly v minulosti taky zrovna chvalozpěvy co vím a mercedes na chodově znám osobně, tam sem chodil. Servis byl v pohodě, tam sem byla asi 2x ale zato prodej náhradních dílů, tam bych mohl od minuty pracovat a veděl bych toho víc jak oni. >:D
Přesednul z Tiguanu a do VW se po ročním lavírování opět vrátil. A to si jinak na nic nestěžoval.
Já bych SRX v daný motorizaci nechtěl, nejelo to, žralo jak ruská lokomotiva a na nekvalitním povrchu to bylo hlučný a nekomfortní.
Super sedačky a ne špatný řízení. ;-)
GM by mělo hlavně investovat do nějakých lobbistů, kteří by pracovali na tom, aby se změnily nesmyslně nízké rychlostní limity na US dálnicích. Pak by s takovým vozem bylo potěšení i cestovat a nejen se "prohazovat" po bulvárech... ;-)
Ne jo a půlka bezpečnostních a komfortních prvků byla do býroba jako první zavedena u US značek. Kdo to asi vyvinula vymslel, vid.
Můžu ti sem hodit seznam, od synchronizovaný převodovky po head-up >:D
Jasně, dělat z objevu držáku na nápoje je vážně ctnost >:D Aneb to může obdivovat vážně jen primitivní čecháček, který leze té zvrácené zemi do zádele a uctívá jejich nepovedené, primitivní produkty, kam patří i auta. Které byly, jsou a budou sto let za opicema v porovnání s Evropou. Nějaká klimatizace (která stejně v evropských autech fungovala v prototypové bázi), nepotřebný a zbytečný head-up, synchronizovaná převodovka (která je dnes pro nadšence zlo) a další prvky, to by jim šlo. Americká nátura - jak se ještě víc rozprasit a zlenošit, to je jim podobné. Není divu, že od nich i dnes proudí tolik zbytečné a automatizované technologie (tablety, iPhony,...), která narušuje a upozaďuje lidský faktor a dělá z lidí ovce a z daných předmětů amorfní prvky, jež likvidují potěšení z jejich užívání. Ovšem když mají udělat auto pro řidiče, tak selhávají v každém důležitém bodě. Komiksový a pouťový komediantský vzhled společně s jednolitou, dunivou V8 vážně nestačí. Jsou to pravěké křápy sofistikované asi jako cihla z nejbližší stavby. Jakákoliv americká srágora je výsadou primitivů z posilovny a pozérů, kteří s autem jen popojíždějí po centru, gumují pneumatiky nebo si hrají na machírky doma na bulvárech, ruku z okýnka, brýle na držce a výraz ''podívej kotě, jak jsem nedokázal našetřit na Porsche, ve kterém jezdí ostatní co mají vkus a rádi řídí'' >:D
Tak nejdřív lezu do zádele rusku, ted zas us vládě. Teda kucíí, se musíte rozhodnout >:D >:D
[odkaz]
Jen tak namátkou, i vaše slavné turbo, bez kterého dnes nedají tvé slavné evropské automobilky ani ránu měli jako první v USA u GM >:D
Camaro skutečně není konkurencí Porsche >:D
Možná tak Vette a to si najdi časy na kolo na okruhu, budeš se dost divit.
Cadillac, Camaro i Vette mají podvozky laděné na Nurburgringu, brzdy Brembo a naprosto špičkové V6 a V8 jak atmo, tak s turby nebo kompresorem.
Milovník eu školy webpaja ti potvrdí, jak perektně ty auta zatáčí a jaký maj výkon.
To Camaro je nádherné, o tom žádná, ale dávat do takového auta el. parkovací brzdu, to je na odstřel marketingového oddělení! Ještě štěstí, že u Fordu k takovému trapnému lapsu nedošlo!!! :-):yes: