Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Camaro ZL1: Osm válců, deset rychlostí, jedenáct chladičů

Chevrolet oficiálně představil novou generaci Camara ZL1. Má výkon okolo 640 koní, desetistupňový automat a podle automobilky vynikne úplně ve všem.
Zpět na článek
16. 3. 2016 12:29
16. 3. 2016 12:47
16. 3. 2016 14:26
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 09:09
Naprostá špička
výkladní skřín americké konstrukční školy. Naháderný dravý vůz se skvělými parametry a dle všeho perfektně odladěný. A pak že to nejde, pro nadšence i s fofrklackem. Tohle se GM hodně povedlo :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
16. 3. 2016 09:35
Re: Naprostá špička
Kde čteš o manuálu? Pokud je nový automat lepší než v zásadě taky nový 8°, pak jedině dobře. 7G-Tronic byl oproti němu bleskurychlý atlet.

Každopádně super auto! :yes: ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 09:45
Re: Naprostá špička
Máš ho na fotce, ten manuál >:D
Avatar - Magister
16. 3. 2016 09:51
Re: Naprostá špička
JJ, jde i se 6 stupňovým manuálem. I když vzhledem k tomu výkonu a krouťáku by stačily i 4 stupně. Parádní auto! Škoda, že se v Evropě takové nedělají, nebo že ho nevozí tady jako Mustangy. Chevy u nás vyklidil trh...i když se nelze divit s těmi asijskými plečkami, co tu nabízel.
16. 3. 2016 10:12
Re: Naprostá špička
Na takový krouťák už bude potřeba posilovač spojky ne? ;-) Je to impozantní kousek, to bez diskuze! :-)
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 12:18
Re: Naprostá špička
......11 chladičů..........jeden chladí řadící páku......... ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 10:24
Re: Naprostá špička
vozí se ofiko Corvette, někam i Camaro ale ne k nám. Nicméně spousta firem ti ho ochotně doveze.
Staré ZL1 má skladem Auto Outlet [odkaz]
Avatar - Magister
16. 3. 2016 11:04
Re: Naprostá špička
Jo jo, nedělalo se to se 7 litrovým motorem? Možná se pletu. To je pravda. Ale je s tím dost pak papírování, problémy na StK a dost si na tom přihazují. Vím, že dříve u nás Camara šla. V Německu se tuším ještě vozí.
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 11:14
Re: Naprostá špička
Oni ti to komplet přihlásí co vím a zařídí na vše vyjimky.
16. 3. 2016 12:46
Re: Naprostá špička
Zase bych to tak neglorifikoval, kamarád tam kupoval SRX 2011 jako nový, mělo být bi-fuel a samozřejmě na E85 odmítalo jezdit, jedno kde natankoval. Pořád problémy, nakonec se toho zbavil. ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 13:02
Re: Naprostá špička
3,6 LFX bifuel je, nicméně v součanosti nemá E85 smysl, když stojí 23,90-24,90 a N95 stojí 25,50 >:D
16. 3. 2016 13:16
Re: Naprostá špička
Jasně, že je...jen píšu, že to auto na E85 nechtělo jezdit a nikdo si s tím nevěděl rady. Proto jsem k nákupu i nových amerik velmi, ale velmi rezervovaný.
Nevěřím, že to tady někdo umí opravdu slušně servisovat a to se nebavím o specialitách ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 14:08
Re: Naprostá špička
Umí a na Cadillacy znam výborný lidi, ale musíš vědět kam jet. Někdy sou holt garážníci lepší jak velké servisy :-)
16. 3. 2016 14:29
Re: Naprostá špička
Bavím se o servisu navázaném na tebou doporučenýho prodejce >:D
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 14:35
Re: Naprostá špička
O Servisu nevím, já tam nejezdím, každopádně Outlet není jediný dovozce, je tu i Impexta, Denker, Simix a další.
Všichni na to poskytují záruku tam by měli být shopni komunikovat s výrobcem když se vyskytne něco atypického.
16. 3. 2016 14:50
Re: Naprostá špička
O tom, že by měli být se nepřu. Dávám feedback od člověka, který auto nevý kupoval právě tam a když byl problém, tak mu řekli, že má jezdit na benzín. To bylo řešení... Proto chci kupovat auta tam, kde je bez výhrad umí servisovat ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 15:01
Re: Naprostá špička
To je každopádně špatný přístup no a pokud to nebyli schopni oservisovat, měli to kompenozovat jinak třeba odkoupením auta a poskytnutím slevy na nové nebo jinak. Ale to už je o přístupu, ně některé servisy třeba BMW nebyly v minulosti taky zrovna chvalozpěvy co vím a mercedes na chodově znám osobně, tam sem chodil. Servis byl v pohodě, tam sem byla asi 2x ale zato prodej náhradních dílů, tam bych mohl od minuty pracovat a veděl bych toho víc jak oni. >:D
16. 3. 2016 15:12
Re: Naprostá špička
Přesednul z Tiguanu a do VW se po ročním lavírování opět vrátil. A to si jinak na nic nestěžoval.
Já bych SRX v daný motorizaci nechtěl, nejelo to, žralo jak ruská lokomotiva a na nekvalitním povrchu to bylo hlučný a nekomfortní.
Super sedačky a ne špatný řízení. ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 23:22
Re: Naprostá špička
ostatní motorizace byly spíš horší než lepší.

O tom že by to nejelo se dá polemizovat, s tím že to nejezdí zrovna za 10 souhlasím
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 12:24
Re: Naprostá špička
GM by mělo hlavně investovat do nějakých lobbistů, kteří by pracovali na tom, aby se změnily nesmyslně nízké rychlostní limity na US dálnicích. Pak by s takovým vozem bylo potěšení i cestovat a nejen se "prohazovat" po bulvárech... ;-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 12:41
Re: Naprostá špička
Můžeš si zajet na okruh no...
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 14:31
Re: Naprostá špička
To je slabá náplast na to, že máš v garáží něco s čím si můžeš pohrát jen párkrát do roka... ;-\
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 14:36
Re: Naprostá špička
njn, tak sou ta postavený zákony.
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 15:40
Re: Naprostá špička
Zákony tvoří lidi na lidi a lidi jsou tu od toho, aby nesmyslné zákony upravili nebo zrušili...ne aby jenom víc zohli hřbet a drželi hubu... ;-\
Avatar - CHerokee
16. 3. 2016 17:12
Re: Naprostá špička
Je to tak. Faktem ale je, že oni mají velké množství okruhů pro veřejnost a tady kanály, kde se může závodit.
16. 3. 2016 17:52
Re: Naprostá špička
Výkladní skříň americké konstrukční školy >:D Ty jsi vtip. Amíci žádnou konstrukční školu nebo rukopis nemají. Žabaři >:D
Avatar - CHerokee
16. 3. 2016 19:22
Re: Naprostá špička
A ty vypadáš na nevzdělaného Hujdaj střelce dle svého vyjádření. :-)
16. 3. 2016 21:27
Re: Naprostá špička
>:D >:D >:D Ta sedla! :-)
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 23:19
Re: Naprostá špička
Ne jo a půlka bezpečnostních a komfortních prvků byla do býroba jako první zavedena u US značek. Kdo to asi vyvinula vymslel, vid.
Můžu ti sem hodit seznam, od synchronizovaný převodovky po head-up >:D
17. 3. 2016 00:02
Re: Naprostá špička
Jasně, dělat z objevu držáku na nápoje je vážně ctnost >:D Aneb to může obdivovat vážně jen primitivní čecháček, který leze té zvrácené zemi do zádele a uctívá jejich nepovedené, primitivní produkty, kam patří i auta. Které byly, jsou a budou sto let za opicema v porovnání s Evropou. Nějaká klimatizace (která stejně v evropských autech fungovala v prototypové bázi), nepotřebný a zbytečný head-up, synchronizovaná převodovka (která je dnes pro nadšence zlo) a další prvky, to by jim šlo. Americká nátura - jak se ještě víc rozprasit a zlenošit, to je jim podobné. Není divu, že od nich i dnes proudí tolik zbytečné a automatizované technologie (tablety, iPhony,...), která narušuje a upozaďuje lidský faktor a dělá z lidí ovce a z daných předmětů amorfní prvky, jež likvidují potěšení z jejich užívání. Ovšem když mají udělat auto pro řidiče, tak selhávají v každém důležitém bodě. Komiksový a pouťový komediantský vzhled společně s jednolitou, dunivou V8 vážně nestačí. Jsou to pravěké křápy sofistikované asi jako cihla z nejbližší stavby. Jakákoliv americká srágora je výsadou primitivů z posilovny a pozérů, kteří s autem jen popojíždějí po centru, gumují pneumatiky nebo si hrají na machírky doma na bulvárech, ruku z okýnka, brýle na držce a výraz ''podívej kotě, jak jsem nedokázal našetřit na Porsche, ve kterém jezdí ostatní co mají vkus a rádi řídí'' >:D
Avatar - Barrichello
17. 3. 2016 00:34
Re: Naprostá špička
Tak nejdřív lezu do zádele rusku, ted zas us vládě. Teda kucíí, se musíte rozhodnout >:D >:D

[odkaz]

Jen tak namátkou, i vaše slavné turbo, bez kterého dnes nedají tvé slavné evropské automobilky ani ránu měli jako první v USA u GM >:D

Camaro skutečně není konkurencí Porsche >:D
Možná tak Vette a to si najdi časy na kolo na okruhu, budeš se dost divit.

Cadillac, Camaro i Vette mají podvozky laděné na Nurburgringu, brzdy Brembo a naprosto špičkové V6 a V8 jak atmo, tak s turby nebo kompresorem.
Milovník eu školy webpaja ti potvrdí, jak perektně ty auta zatáčí a jaký maj výkon.
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 12:29
Camaro
Viděl jsem Camaro poprvé v roce 1969 v Brně při závodě ETC řízené Dr. Helmutem Markem. Nezapomenutelný zážitek. :-!
Rozbalit vlákno
2
16. 3. 2016 12:47
Re: Camaro
Myslíš šéfa RBR? ;-)
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 14:26
Re: Camaro
Ano, právě toho.... ;-)
16. 3. 2016 21:29
Super auto, ale...
To Camaro je nádherné, o tom žádná, ale dávat do takového auta el. parkovací brzdu, to je na odstřel marketingového oddělení! Ještě štěstí, že u Fordu k takovému trapnému lapsu nedošlo!!! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
16. 3. 2016 22:08
Re: Super auto, ale...
Ano to je fakt...super to mají Amíci, že mají na výběr z několika podobných konkurujících si supr aut, které jsou navíc relativně dostupné.
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 23:21
Re: Super auto, ale...
Parkovací brzdu u káry s 650 HP a zadním nahonem faakt nepotřebuješ, to jezdí bokem i bez ní.
A na to zabrzdit v kopci ti bohatě stačí >:D
Avatar - fOE
17. 3. 2016 08:07
Re: Super auto, ale...
Docela by me zajimal jizdni rezim kde bude ta elektricka rucka konkretne v tomto aute na obtiz a clovek si posteskne za klasikou.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2016 09:02
Re: Super auto, ale...
Tak to sme dva >:D