...v pátek za Bolkou směrem na Jičín. Musím uznat, že to je opravdu větší auto a optika Seatu mu moc slušela. Právě tato černá barva, kola naživo nevypadala tak malá jako tady.
No nevim, dle fotky to vypada na kompresorem nafouklou Fabku. Nedokazu si predstavit, ze by to ve skutecnosti byl nejaky zazrak, kdyz to na fotce a videu vypada docela tuctove.
video nepokračuje? Podle přední optiky by bylo hned jasno. Zadní lampy jsou ála Superb. Ale ještě jednou jsem se díval na video, klidně to může být Ateca.
Mně přijdou i ta světla Seatu a Škodovky skoro stejná. Nevím na co má koncern 2 značky se stejným designem a technikou. Snad jen kvůli tomu, že je potřeba nabídnout severní skoroVW a jižní skoroVW.
No lenze u toho Dusteru su stejné aj oni >:D
Pokial si fakt zamestnancom Renaultu a teda si insider a je predpoklad, ze by "si mal vediet ako to v automotive funguje...", tak by si sa nad tymto nemal vobec cudovat.
Nieco ine je rebrandovany model - vas Duster, alebo Toledo/Rapid a ine su modely na rovnakej platforme, ale s osobitym vyzorom.
Ja niesom insider Skody alebo Seatu, aby som ti vedel povedat, ci bude Yeti a Ateca len rebrand, alebo kazde zvlast model na rovnakej platforme. Priklanam sa ale tomu rebrandu po vzore Rapid/Toledo.
Este stale je tam ale väcsia odlisnost, ako u "vasich Dusterov" :-)
Stále je tu rozdíl mezi tím, kdy rebrand je na malém levném autě - třeba ten Duster nebo taky Up! / Citigo / Mii a mezi případem, kdy by tak měl být dělaný vrcholný model dvou značek, ne ?
Navíc ten Duster se neprodává 2x na stejném trhu, Seat / Škoda budou...
V případě Dusteru a dalších modelů Dacie nejde o rebrand. Nechápu, jak to někdo na webu o autech může dávat do souvislosti s tím, co se děje se ŠkodouSeatu.
Vazena redakcia - ani Ateca, ani Kodiak, ale novy YETI. Pride na trh zaciatkom buduceho roka. Bude postaveny na rovnakej platforme ako Ateca, len s mierne upravenym dizajnom celnej a zadnej masky. Tu sa samozrejme testuje s karoseriou Atecy.
Dobrý den, na tom něco bude! I podle aktuálních zpráv Martina Freie, který se vrátil z prvních jízd s prototypem Atecy, by SUV od Seatu mělo být opravdu sourozencem budoucího Yetiho. A jeho dojmy z nového SUV samozřejmě přineseme i na Auto.cz,
díky!
Martin
jedno, co to je za krabici. Ale co mi jedno opravdu neni, je skutecnost, ze kdejaky trouba ma potrebu za jizdy brat do ruky telefon, za jizdy na nem aktivovat kameru a za jizdy venovat svoji pozornost necemu tak pitomemu jako je nataceni jinych ucastniku sil. provozu.
Kdybyste tam tu kameru meli aspon napevno jako on-board, kde staci jedno tlacitko a uz to nataci, tak nereknu ani popel. Ale chlubit se na automobilovem webu tak priblblym chovanim, je podle me postavene uplne na hlavu!
No taky mne zaujalo, že má někdo potřebu jezdit jako blbec (nechat se předjet, pak hurá plyn, do levýho, aby zas zpomalil) na dálnici jen proto, aby natočil (mobilem v ruce) nějakou novinku. A pokud to byl zdejší redaktor, pak to má na silnicích nějak vypadat... :-)
Já nějak vůbec nechápu, co se tu řeší. Atecu již známe a testovací kousek z videa jí plně odpovídá. Pravděpodobně jde o závěrečnou fázi jejího testování nebo testování nové varianty (Cupra?). Podobně u nás svého času jezdila i předprodukční Toleda.
Proč by tedy mělo jít o cokoli jiného? Navíc Ateca je sourozenec Yetiho, ne Kodiaqu.
....naprosto přesná odpověď,.....nevím co se tu řeší,..
.................mě jen zklamala samotná Ateca,...neboť po představení studie "V20V", je toto hodně velké zklamání :no::no:
souhlas. Ale v20v a ateca jsou dvě různá auta.
Můj tip je že v20v přijde, je to větší suv coupé seatu na bázi skody kodiaq. porovnej obě studie a uvidíš. A myslím že v podstatě odpovídá suv coupe které má dělat skoda v cíně na bázi kodiaqu. Proto se ještě nerozhodli s coupé jít do evropy - příliš stejné s chystaným seatem (ten v číně není ne).
Tedy škoda se stává takovým starším a větším bratrem seatu, který od ní modely přebírá. Jen aby to nebylo za chvíli příliš.
Potkal jsme ji na R10 při sjezdu na Černý most, pokračoval dál na Hradec Králové.
Pravostrané řízení a hnusná tmavě modrá barva. zezadu to má proporce Fabie 2 úzké a vysoké z boku to jde.
No nevim, nevim, jestli predloni prodelal 10x vice nez loni vydelal. Takhle bude na jednorocni ztratu vydelavat 10 let a co ty dalsi roky predtim, na ty vydela kdy? Seat uz mel byt davno zrusen a ztrata by byla mnohem mnohem mensi :-);-)
Skoro měsíc po tom, co video se stejným autem zveřejnil server iDnes (Franta Dvořák, 26. února), se objeví na specializovaném auto webu?!? To je teda rychlost, páni redaktoři! >:D >:D >:D
Video na rozdíl od zdejšího dílka včetně přední masky, čili koukněte sem a není o čem diskutovat:
[odkaz]
Edit: Ale úkol byl splněn, článek o Škodovce vyšel >:D >:D >:D
Zezadu to vypada stare jak to Santa Fe pred Seatem a zepredu to vypada dost divne. Predek vypada ze je okopirovan z Yetiho. Cilem bylo udelat auto, co bude levne a nebude vycnivat, takze takova nudna masovka. Cil byl splnen ;-)
No a od verze Cupra bych cekal nejake ty vzrusujici emoce a ne nemocnost z Yetiho
Dement za volantem který ohrožuje ostatní řidiče,tím že v jedné ruce drží mobil a čučí místo na provoz někam na krabici z Škoda Werke...a vy mu ještě uděláte oslavný článek..hm >:-[]
jakkoli je tenhle Seat určitě lepší, než ta zrůda Vision S s těmi nad sebou umístěnými lucerničkami ( :no::no::no: ), tak nedosahuje funkcionalistické elegance současného Yeti.
Proč se Škoda snaží dělat tak extravagantní auta? Může na ty hrůzy obchodně dojet!
tak od slovenskyho vandraka muze vylezt jenom hnusny a potom jeste hnusny a nic jinyho. dokud ho nekopnou do pr*d*ele pres hranici do cobolakova tak to lepsi nebude.
Další řadový model, který budou obdivovat akorát podplacení novináři a důchodci ve fábiích....a po pár (2) letech automechanici, které to bude víc než dobře živit!
Zdravím ADO. Rendlíka jsem na rozdíl od VW nikdy neměl, takže nemůžu srovnávat.
Ale s VW jsem si "UŽIL" 4 roky ....:no:
Nyní si v rodině s fábií "UŽÍVÁ" tatík. Jen v motoru 29 000 Kč a to má nahrkáno skutečných 110 000 km.
Mimochodem kolega má tvoji "oblíbenou" značku ("rendlíka"). Konkrétně CLIO r.v. 98, který má nalítáno 350 000 km a NO PROBLEMO a vypadá to bez problémů s motorem na dalších 350 000 km :-) .
Nebudu zde rozvíjet různé hypotézy jako 99% lidí tady, ale reálné zkušenosti mám za 20 let s autama prostě jiné.
Přeji Ti spoustu štěstí, které budeš se ŠKODOU potřebovat víc než na hlavní výhru v EuroJackpotu.