Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota GT86 2017: Vylepšení dokonalého

Toyota GT86 si získala slušnou porci fanouškovské základy. Největší světový výrobce automobilů ovšem neusíná na vavřínech a svůj sporťák aktuálně inovuje.
Zpět na článek
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 14:28
Klíčová otázka zní...
... přidají koně? ;-\
Rozbalit vlákno
44
17. 3. 2016 14:36
Re: Klíčová otázka zní...
V tiskovce o nich nic nebylo, takže nejspíš ne e.
Avatar - white label
17. 3. 2016 14:54
Re: Klíčová otázka zní...
Pokud ne, pak lze těžko psát o dokonalosti... ;-)
Avatar - Cuba66
17. 3. 2016 15:06
Re: Klíčová otázka zní...
No já nevím, ale mně osobně nechyběly. Ale je fakt, že většině lidí, který uměj jezdit rychle jen rovně a správný a rychlý průjezd zatáčkou neznají a neumí, tak těm ty koně chybět budou, o tom žádná...
Avatar - white label
17. 3. 2016 15:32
Re: Klíčová otázka zní...
Jasně, správnému petrolheadovi prostě chybět nemohou, dyť by to byla jejich ostuda..., chybět mohou pouze těm, co umí jezdit jen rovně, o tom žádná... :*) >:D >:-[]
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 15:37
Re: Klíčová otázka zní...
Tak tak správný petrolhead nepotřebuje koně, má přece rychlé nohy. :-!
Avatar - Cuba66
18. 3. 2016 13:15
Re: Klíčová otázka zní...
CHerokee+white label = zeptám se chlapi, jeli jste v tom? Někde po okreskách? Nebo to máte jen načtený z časopisů a nakoukaný z youtube? :-!

P.S.: Ale ještě jinak, aby jste mně neobviňovali z nadržování. Taky si dovedu představit, jaký by to asi bylo, kdyby to mělo víc, jen říkám, že na vyblbnutí to stačí :-) Mimochodem jsem někde viděl verzi doplněnou o turbo, nějaký úpravce už to dělá :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 3. 2016 14:30
Re: Klíčová otázka zní...
o kompresor a vypadalo to dokonale
17. 3. 2016 15:31
Re: Klíčová otázka zní...
Kolik koní byste si u atmosféricky plněného čtyřválce představoval? Mimochodem tato Toyota má stejný výkon, jako mívala Honda Civic Type-R. ;-)
Avatar - white label
17. 3. 2016 15:37
Re: Klíčová otázka zní...
Teď si na to kápl, ano "mívala"..., stejný výkon měla CTR už v roce 2001!, jenže tady v tom nadpise se píše něco o roku 2017. ;-)
17. 3. 2016 15:48
Re: Klíčová otázka zní...
Však kápnul, vzhledem k tomu, že dnešní Civic má turbo. Ptal jsem se ovšem na atmosférický motor. Roky jsou irevelantní. Tato Toyota je zajímavá právě kombinací atmosférického motoru, manuálního řazení a zadního pohonu.
17. 3. 2016 15:54
Re: Klíčová otázka zní...
Na dnesnim trhu se za tuhle cenu tezko najde auto, se kterym je takova zabava. A kone navic.....to opravdu nepotrerbuje.
17. 3. 2016 16:03
Re: Klíčová otázka zní...
Vidím to podobně. :yes:
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 20:52
Re: Klíčová otázka zní...
A proto je to prodejní propadák...
18. 3. 2016 06:51
Re: Klíčová otázka zní...
Souhlasím... Tedy ne, že by druhá výkonová verze nebyla vhodná. Ale víc klasický zábavy za tyhle peníze nikde nekoupíš.
Avatar - fOE
17. 3. 2016 15:57
Re: Klíčová otázka zní...
To je vsechno v poradku, nic to ale nemeni na tom co pise white label. Casy se zmenili a clovek dnes ocekava tak nejak vic nez jen zrychleni z devadesatek. Ne, neni to alfa a omega, ale stejne to clovek ocekava. Me osobne je GT 86 velice prevelice sympaticka, ale ikdyz chtela zachovat atmosfericke plneni a vsechny dalsi vyhody, neznamena to ze je spravne, ze rezignovala na "silovou" stranku veci. Onen 2L je krasna zakladni motorizace, vlastne jako zaklad ikdyby mel jen 180k, proc ne, ale nad tim melo byt jeste neco s vykonem kolem 240-250k (objem 2,5L by to jiste zvladl) jakym se sveho casu chlubila S2000. Udelalo by to 1) auto dnesnim HH konkurence schopne i v primce a 2) bezkonkurence ve vsem jinem a cena? Cena by snad nemusela byt vyssi. Kdyz se svede Nissan 370z s V6 prodavat za 900tis Kc.
Takto mi GT86 prijde jako nedotazeny projekt, obrovsky potencial, ale nevyuzity naplno.
Avatar - Individualita
17. 3. 2016 16:07
Re: Klíčová otázka zní...
Díky tobě už nic nemusím psát :yes:
17. 3. 2016 16:24
Re: Klíčová otázka zní...
Nikdo neříká, že by mohla mít GT86 verzi s dalším motorem, pokud možno bez turba, aby nezapadnul do dnešní šedi. Jen jsem se ptal konkrétně na současnou verzi dvoulitrového čtyřválce bez odpovědi. Člověk očekává více, ale zábavných aut dnes spíše ubývá.
Avatar - iudex
17. 3. 2016 16:24
Re: Klíčová otázka zní...
Do bodky. :yes:
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2016 16:29
Re: Klíčová otázka zní...
Dakujem za usetrene datlovanie tu toho cca isteho :-! :yes:
17. 3. 2016 16:37
Re: Klíčová otázka zní...
Vypada to, ze ti je spis "velice sympaticka" tva vlastni vysnena verze GT86 nez ta na trhu. Pro dobre svezeni GT86 vic kw nepotrebuje. Pokud hledas zadokolku s atmosferou a pohonem zadnich kol, pak existuje Genesis. Vypada skvele, kw to ma... Podle me vsak zbytecne mnoho.
Zabava za volantem neni o kw.
17. 3. 2016 16:47
Re: Klíčová otázka zní...
Dobře to vystihuje tento článek/video. [odkaz]
Avatar - fOE
17. 3. 2016 19:02
Re: Klíčová otázka zní...
No v podstate se to da rict i tak. Nepochybuju o tom, ze 200k na dobre svezeni staci, ale jestli ma podvozek na vic, jakoze vse naznacuje ze ano, tak by to vetsi stado koniku z dobreho zakladu udelalo vyborny vysledek (pro lidi co uvazuji jako ja, a pro lidi co uvazuji jako ty by tu furt byla zakladni motorizace).
18. 3. 2016 06:53
Re: Klíčová otázka zní...
Když se trochu sáhne na podvozek, který je primárně vybaven a nastaven tak, aby tě pobavil už skoro od rozjezdu, tak musíš sáhnout na motor. Dá se tam dostat s kompresorem 300HP, pak je ale lepší zěmnit i pneu, jejich šířku atd...
Avatar - white label
17. 3. 2016 16:39
Re: Klíčová otázka zní...
Přesně tak...
Avatar - woody-alien
17. 3. 2016 17:35
Re: Klíčová otázka zní...
:yes: Přesně tak.
Avatar - defusiq
17. 3. 2016 20:18
Re: Klíčová otázka zní...
Zapomínáte, že se v článku píše pouze o Toyotě a ne Subaru. Toyota dělala karoserii a mají svojí (malinko odlišnou) verzi podvozku. Popravdě nevím jak to mají domluvený, ale předpokládám, že na motor ani hrabat moc nemůžou, takže udělaj facelift, aby se o autě začalo opět mluvit a zvýšili se prodeje. Pořád to nevylučuje novou verzi GT86/BRZ a ani novou verzi od Subaru (STI koncept by byl...) a jak to většinnou u STI verzí bývá, zvedá se i výkon. Jestli se to bude týkat i BRZ, to je pouze spekulace a jestli ano, tak to určitě nebude nějaký výsoký navýšení výkonu (jestli vůbec nějakej navíc bude), ale spíš bych to viděl tak na sympatických 225 koní, ale to už spekuluju o spekulaci...

Nicméně bych se nedivil, kdyby Subaru v následujícím kvartálu představilo zmodernizované BRZ a kdo ví....třeba i to STI, když budeme hodně velcí optimisti ;-)
Avatar - RWD
17. 3. 2016 21:44
Re: Klíčová otázka zní...
Jako majitel BRZ s tebou vesměs nesouhlasím. Souhlasil bych, pokud by cena byla velmi podobná nebo stejná a pokud by také náhradní díly byly na stejné/podobné cenové úrovni (brzdy apd.). Toto ale nedovedu posoudit, tak to ber jako otázku...
Jinak ze zkušenosti téměř denního ježdění za různých podmínek můžu říct, že současnému motoru chybí (když bych hledat mouchy) zejména silnější spodek otáček a Nm (dané atm. plněním) avšak zejména pokud jede víc lidí jak řidič (větší hmotnost). Každopádně řadit mezi 6 - 7,5 tis. znamená generovat naprostý dostatek výkonu v kombinaci se zatáčkami mnohem více, než člověk potřebuje. Na rychlejším okruhu kde by si člověk mohl dovolit smažit ve vysokých rychlostech a potřebuje lepší dynamiku bych si vyšší výkon uměl klidně představit.. ale když jezdím okresky normálně v provozu na běžných silnicích, kde vstupují další faktory, jako je kvalita silnice, provoz, teplota, mokro, námraza, písek, hlína od traktorů, atd. atd. se umí každá zatáčka chovat jinak a byť bych ji na okruhu na suchu mohl jet rychlostí*2 a ještě bych si říkal, že by to chtělo víc, tak v běžných podmínkách když se v zatáčce kloužu pomalu,ale přesně a jistě abych to nerozbil a nevyjel do příkopu mám zábavy také až dost a na nějaký vyšší výkon si ani nevzpomenu a kdyby byl, nechal bych ho u ledu :-) Takže asi tak. Nevím na jaké úrovní řidiče jsi ty, ale až já si řeknu, že těch 200 koní je málo a chtěl bych slidovat v 150km/h, tak to uznám, ale zatím tam nejsem :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 3. 2016 14:34
Re: Klíčová otázka zní...
tak s vyšším výkonem by muselo zřejmě přijít i jiné naladění, resp. pneumatiky...
Avatar - white label
17. 3. 2016 16:11
Re: Klíčová otázka zní...
To je v pořádku, ale co brání tomu, aby případně vznikla i nějaká silnější verze, byť především pro "nonpetrpolheady" co chtějí občas jezdit rychle i rovně/v dlouhém táhlém? >:-[]
17. 3. 2016 16:35
Re: Klíčová otázka zní...
Nic tomu nebrání, i když v dnešní Evropě možná ano. :-| Jen aut, která umí jezdit rychle a rovně, je dnes velké množství.
Avatar - white label
17. 3. 2016 16:44
Re: Klíčová otázka zní...
Ale to nejsou sportovní kupé s awd..., to je přesně to, co na trhu (v podobné cenové relaci) chybí.
17. 3. 2016 16:55
Re: Klíčová otázka zní...
Na to právě narážím. Myslel jste pravděpodobně sportovní kupé s rwd. ;-) Aut se sportovním chováním s atmosférickým motorem, manuálním řazením a pohonem zadních kol na trhu moc není a už vůbec ne v této cenové hladině. :-)
Avatar - iudex
17. 3. 2016 17:04
Re: Klíčová otázka zní...
A preto je škoda, že Toyota neponúkne niečo tým, čo presne túto konfiguráciu hľadajú, len chcú trochu viac dynamiky než ponúka tento "na pľúca" trochu slabý atmo dvojliter.
Avatar - white label
17. 3. 2016 17:08
Re: Klíčová otázka zní...
Ano, s rwd, pardon.
Avatar - Bully_
18. 3. 2016 10:07
Re: Klíčová otázka zní...
Jenze NA dvoulitr u CTR nebyl tak "ekologicky" sesnerovany, mel kratsi prevody a pres svou vyssi hmotnost to auto litalo (v primce) o poznani rychleji. Co do zabavy to jsou ale uplne jina auta.
17. 3. 2016 14:54
Re: Klíčová otázka zní...
Na autoforum psali, že ano, ale pouze 5 a pro USA :-)
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 15:39
Re: Klíčová otázka zní...
Tuž tak to je slabota. Tak to se nebude prodávat líp jak mizerně...tedy jako dosud. Je to škoda...sportovně to vypadá, má to sportovní jízdní vlastnosti, tvrdý podvozek jak prkno, jen to nepodává moc sportovní výkony.
Avatar - white label
17. 3. 2016 15:42
Re: Klíčová otázka zní...
Kdyby tohle auto bylo na trhu úspěšné aspoň z poloviny tak, jak je úspěšné v diskusích, musel by to být prodejní šlágr.
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 15:53
Re: Klíčová otázka zní...
Tak to je velmi výstižně napsáno. Kousek ode mě je Toyota...a měli tam firemní, pak ho i vylepšovali a nebyli schopni ho rok udat. A od té doby jsem je tu snad neviděl. Jedině že by přímo na objednávku, ale když tak fakt jen kusovky. :-(
Avatar - Cuba66
18. 3. 2016 13:32
Re: Klíčová otázka zní...
A svezl si se? A jestli ne, tak proč? Nebyli ochotní, nebo sis řekl, že s takovou mr...u slabou ti to za to nestojí? :-)
Avatar - woody-alien
17. 3. 2016 17:51
Re: Klíčová otázka zní...
Zatím je to s GT-86 (aspoň v Evropě) podobně jako v epitafu Viktora Dyka věnovaném Otokaru Březinovi.
"Každý ho chválil, nikdo nečetl." A to je škoda.
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 20:59
Re: Klíčová otázka zní...
A pokud koně nepřidají, tak to jiné nebude. Ono to zabírá. Na mustanga, kde je taky atmo + manuál se čeká 6 - 9 měsíců.
Avatar - Magister
18. 3. 2016 07:20
Re: Klíčová otázka zní...
Nebude. A mám pocit, že tady se sešli všichni její majitelé v ČR.
18. 3. 2016 06:50
Re: Klíčová otázka zní...
Kterou jinou novou RWD za 750k navrhuješ? Zvýšení je o 5HP. Místo potlesku vzdechy jak u starých babek! :-|
18. 3. 2016 09:11
Pro všechny co jim 200 koní k zábavě stačí
bych nechal stávající verzi a ostatním bych nabídnul totéž s turbem, nebo kompresorem, okolo 300 hp. Ono by se to vyselektovalo a ti pravověrní by zůstali u slabší verze:)
Protože moci si vybrat, to je jedna z věcí, která se zákazníkům líbí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
18. 3. 2016 10:05
Re: Pro všechny co jim 200 koní k zábavě stačí
A je docela pravděpodobné, že tento krok by byl obchodně úspěšný.