Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis: Hyundai ukáže konkurenta pro BMW 3

Hyundai oznámil na autosalon v New Yorku premiéru konceptu značky Genesis. S největší pravděpodobností půjde o vůz, brousící si zuby na trojkové BMW.
Zpět na článek
18. 3. 2016 08:59
18. 3. 2016 09:08
18. 3. 2016 10:14
18. 3. 2016 10:35
18. 3. 2016 11:04
18. 3. 2016 11:45
18. 3. 2016 12:54
18. 3. 2016 09:14
18. 3. 2016 09:44
18. 3. 2016 10:23
18. 3. 2016 11:09
18. 3. 2016 11:22
18. 3. 2016 11:24
18. 3. 2016 11:25
18. 3. 2016 11:22
18. 3. 2016 11:27
18. 3. 2016 11:49
18. 3. 2016 11:55
18. 3. 2016 12:11
18. 3. 2016 08:59
WHOAAA
...hey ale to vuubec nevypadá špatně :-O co na tom, že to trošku připomíná AM LAGONDA, mě se to líbí a Genesis má v USA evidentně dobře našlápnuto ;-)
Rozbalit vlákno
6
18. 3. 2016 09:08
Re: WHOAAA
Genesis vyvolal rozruch, ale moc jich nejezdí.
Každopádně díky za každé nové... RWD auto v segmentu:)
18. 3. 2016 10:14
Re: WHOAAA
...dle amerických prodejů si vede vcelku slušně, samozřejmě na obdobné konkurenty typu Lexus a Acura zatím nemá, ale dotahuje. Ono je to jako s většinou aut, člověku se to líbí, než vidí výrobce/značku. Pak i kdyby to auto bylo sebelepší ho deklasuje jen proto, že to není jeho oblíbená značka. I dle recenzí z US fór si Genesis u majitelů vede dobře, defacto je v průměru jako obdobné vozy. Vcelku se na každém autě sere něco, jen na každém něco jiného...
18. 3. 2016 10:35
Re: WHOAAA
No jo, ale ankety u majitelů jsou ošidné. příklad:

zeptej se lidí, co mají doma rádio za tisícovku z marketu, jak jsou spokojení. Většina bude. protože jsou to lidi, co si tohle kupujou a nemají velká očekávání. Pro ten svůj účel jim to splňuje a jsou tedy spokojeni.
A potom se zeptej lidí, co jsou HiFi fajnšmekři a mají aparaturu kolem padesáti litrů. Asi budou taky spokojeni, ale dost z nich bude mít výhrady a budou říkat, že v tom a v tom by to mohlo být lepší. Protože tomu fanděj a rozuměj.
Znamená to ale, že ty šumítka za litr jsou stejně dobrá, jako ty apecy za půl kila? Leda h...
a stejný to máš u aut. Už tím, že si někdo koupí kundaj a věří tomu, že je to nářez, je jasný, co je to za zoufalce a dá se s velkou pravděpodobností čekat, že bude s tou pojíznou hromadou hnoje spokojen.

A to je problém všech anket spokojenosti. jednou jsem nějakou četl a hodně spokojeni byli se svou károu majitelé Matize(Sparku). Zajímalo, by mě, jak by to dopadlo, kdyby předmětné Sparky dostali do rukou majitelé normálních aut (ne nutně německé prémie) Třeba lidi s Peugeotama, Mazdama a třeba Alfama. Nějaký jezdci kompaktů a nižší střední. A měli toho Sparka ohodnotit...
Chápeš?
18. 3. 2016 11:04
Re: WHOAAA
chápu, však tohle je jasný snad sebevětšimu deb*loy >:D málokdo si koupí něco, co nechce, neberu-li v potaz nedostatek peněz... Jen jsem to psal v závislosti na rostoucích prodejích Genesisu v USA, nic víc nic míň. Kdyby to byla opravdu hrozná auta, asi je lidi nekupují, nicméně tím se jich nijak nezastávám... Jediný problém v malém úspěchu bude spíš cena. Když vidím, jaký má H/G ceny nastavené v ČR jak na osobákách a zejméná na užitkáčích, což je vuubec mega pr*ser, tak se nemůžou divit, že ten prodej moc nejde. Nový Genesis sedan v plný palbě jsem měl možnost zkusit v listopadu a až na ty otřesné hodiny uprostřed je to auto překvapivě dobré, dokonce hodně dobré. Jsem benzínovey, takže absence nafty mi vuubec nevadila... Je ale vidět, že zoufale neprodávají a stáhli za pár měsíců, co jim to stojí na saloně už o puul mega. I když je to auto na svoji třídu štědře vybavené, chtě nechtě se v ČR nálepky Hyundaie prostě nezbaví... I Lexus na tom pracoval roky, ale tam to šlo i díky hybridnímu pohonu...
Avatar - fOE
18. 3. 2016 11:45
Re: WHOAAA
Tohle ale plati jen pokud se bavis o nejake cenove hladine. Ano s cenovou hladinou rostou i ocekavani (proto prave v hodnocenich premie casto dopada dost bidne, ikdyz je lepsi nez mainstream lide ocekavaji jeste vic). A ted, je hyundai na US trhu levnejsi nez obdobna Acura / Infiniti / Lexus? Pokud ano mozna mas pravdu. Pokud stoji stejne a kupce si prece najde a ten kupec je pak jeste spokojeny tak je tvuj koment mimo.
18. 3. 2016 12:54
Re: WHOAAA
...nepíšu o něčem, když o tom nic nevím, samozřejmě, že je Genesis levnější než Acura Lexus atp. Tyhle značky jsou v US dobře zavedené a mohou si svoji cenovku dovolit. H/G moc jinak nez cenou asi neumí v US zabodovat, je poměrně výrazně levnější v konečném prodeji po slevě...
18. 3. 2016 09:14
Hyundai/Genesis
Nechcem byt za rypala, ale pokial ma pamat neklame, tak Genesis uz ma byt brana ako samostatna automobilka - v podstate luxusna odnos koncernu - preto ma na webe zameranom na auta dost prekvapuje nadpis Genesis:Hyundai predstavi xxxx, to potom budu nadpisy aj Lexus:Toyota predstavi xxx, Audi:VW predstavi xxx ?
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2016 09:44
Re: Hyundai/Genesis
:yes:

že mě to nepřekvapuje... ;-\
18. 3. 2016 10:23
Už zase
to teď bude každej den nějakej nadpis, jak Hyundai útočí na německou prémii? To je nějaká soutěž redaktorů v trapnosti?

Marketing Hyundaie. Taková ubohost. Vyberou si hvězdu segmentu a začnou krákorat, jak na ní útočí se svou plečkou. Včera S-kláda maybach, dneska 3er.

Když se ale podívám na reklamní projev Hnůjdaje v ČR, nepřekvapuje mě, že tahle ubohost je celosvětová.
Rozbalit vlákno
15
18. 3. 2016 11:09
Re: Už zase
...měl jsem 4 Hyundaie, Lantru, Accenta, XG, Sonatu. Nelze říct, že by to byla na tu dobu špatná auta, neříkám, že bych je nekoupil znova. Co mě ale bezpečně odrazuje je ten marketing, v tom máš pravdu. Hrát si na krále s průůserovou i40 a vcelku průměrným Tucsonem mi přijde neuvěřitelně arogantní a hlavně totálně nepravdivé. Koncern jako takový sice není zrovna můj favorit, ale nedá se mu upřít, že v ČR je králem Škodovka, byla je a nejspíš zůstane... Podle mě ten lživý marketing a velmi nesmyslně položené sebevědomé ceny odrazují od koupi jinak dobrých aut...
Je zajímavé, jak an to jde Kia, bratr z vlastní stáje... Je to pravý opak a funguje lépe, než u hjondéé >:D

Co mě ale nejvíce dostává je, jak se dokážou všude vetřít. "kdyř nemáme proti fabii combi konkurenčního kombíka, tak čechy oblbneme tím, že ix20 je nejlepší kombík na světě"...přitom do karoserie kombi to má daleko, byť se jistá praktičnost nedá upřít
18. 3. 2016 11:22
Re: Už zase
A co teprve i20 Active nejlepší SUV, to mě taky dostalo :-)
18. 3. 2016 11:24
Re: Už zase
Bože, to jsem ani nezaregistroval. Děs... >:D
18. 3. 2016 11:25
Re: Už zase
...asi tak no... Na jednu stranu by ix20 mohlo byt opravdu jejich bestseller, jelikož na to, kolik nabízí vnitřního prostoru je zvenku rozměrově velmi praktické, vyšší posaz pro posádku taky ujde. Jenže... >:D
18. 3. 2016 11:22
Re: Už zase
Přesně! Tím ubohým marketingem se sami odsuzujou prodávat auta jenom pitomcům. A u lidí, co se trošku o auta zajímají, se strašně shazujou a zesměšňujou. Jak jim potom chtějí prodávat prémiová auta?

kdyby byl článek rozumnej a nějak realistickej, nenaštval by mě tolik. Přesně v duchu posledního odstavce, ten byl správně. Ať se znovu pochluběj tím Coupé, který je fakt MOC DOBRÝ. Ať řeknou, že je to auto ve stejném duchu, co do něj investovali a jak se snažili. Ale když je několikrát ve článku napsánej blábol typu "korejská trojka" tak budou za klauny, i kdyby to auto bylo super. A ta lůza, co nasaje ix20 a co by se nechala zblbnout stejně na tohle nedoplivne.
18. 3. 2016 11:27
Re: Už zase
Coupé jsem zkoušel to první, před "faceliftem", aj cena nebyla zase až tak nejhorší vzhledem ke kvalitám auta, které nesporně má, jenže ten kudrlinkový design až moc připomínal korejský produkt... Což někomu může vyhovovat. Ale Hyundai už mnohkrat dokazal, že umí udělat velmi vkusné auto bez blbůstek a to kupéčko za tu cenu by mohlo mít ten vzhled vnějšku trošku víc evropštější... Nicméně jízdně v kliidku...
Avatar - fOE
18. 3. 2016 11:49
Re: Už zase
Cetli jsme oba stejny clanek? Ja tam vidim uvahy a predpoklady autora, zadna velkohuba vyjadreni nikoho od hyundaie.
Tady mam spis pocit nekdo vidi rude a plive siru sotva spatri Hyundai v nadpise. 8-s
18. 3. 2016 11:55
Re: Už zase
No pokud v tom nadpise je zároveň i jméno prémiové automobilky, na kterou se Hyundai jakože sápe, tak máš plnou pravdu. Můžeš být v klidu, je to tak a já nezapírám. :-!
Avatar - fOE
18. 3. 2016 12:11
Re: Už zase
Nezapiras, ale pochopils, ze se poustis do Hyundaie proto co nenapsal Hyundai, ale redakce auto.cz Neprijde ti pak na slova autora, ktery nema s Hyundai nic spolecne, reagovat psanim o ubohostech Hyundaie jako lehce mimo?
Ten rudy hadr je zlo, co? :-)
18. 3. 2016 12:40
Re: Není Hyundai jako Genesis
Tento titulek použila v zásadě všechna média, ale rozčilení Fosteka nechápu. Vůbec bych nespojoval dementní marketing Hyundai ČR s tvorbou vlastní luxusní značky Genesis.
Jestliže si H/G jako vzor vzalo nejlepší malý sportovní sedan a stvořil svou vlastní interpretaci, pak je to na potlesk!
Kde je něco podobnýho od evropských slovutných značek? Kde je něco proti tomu od Mitsubishi, kde jsou Xedosy?

Upřímně...pokud bude Genesis malý RWD sedan slušný, pak je to na obdiv a potlesk. Třeba se k podobný výrobě přikloní i další. :yes:
18. 3. 2016 13:23
Re: Není Hyundai jako Genesis
Sláva, konečně se přidal někdo, kdo má trochu rozum a nezamrznul v české kotlině...
18. 3. 2016 21:00
Re: Není Hyundai jako Genesis
Lepsie by som to nenapisal
18. 3. 2016 13:20
Re: Není Hyundai jako Genesis
prosím už dost. Myslíš si, že vedení českého zastoupení Hyundai (vedené v lepším případě psychopatem) vede marketingové kampaně taky v USA a jinde na světě? To asi ne, což? Proto bych podle marketingové prezentace Hyundai na českém trhu nesoudil image Hyundai v Americe. Ježkovy voči... Tím nechci říct, že jsem fanoušek Hyundai. Jen jsem už nemohl číst ty nesmysly... 8-s
Avatar - wakantanka
18. 3. 2016 15:02
Re: Není Hyundai jako Genesis
No ono ani netreba chodit za ocean. Staci mrknut ockom na SK a vtedy vychadzaju mark.aktivity Hyundaia v cechach ako absolutny svetovy unikat. Az sa divim,ze maju stale to iste vedenie.
18. 3. 2016 13:16
Re: Není Hyundai jako Genesis
Já mám pocit, že za prvé mícháš hrušky a jabka a za druhé, že jsi pevně usazen v ČR (jistě pupku světa :-) ). V článku se píše o Severní Americe. K tomu ještě navíc přidej, že dosud (do oddělení brandu Genesis od Hyundai ve formě samostatné značky) Hyundai nekonkuroval prémiovým značkám (Lexus, Infinity, Acura), ale mainstreamovým značkám. Proto je logicky levnější než prémiové. Teprve s nedávno nově oddělenou novou značkou Genesis začíná konkurovat prémii. A jak se mu to povede, to se teprve uvidí.
7. 7. 2016 18:27
hnůjdai už nikdy
"Hyndai nemusí lhát a podvádět, hnůjdai je prostě nejlepší". Tak to je agresivní a nechutná reklama, která případné zájemce odradí. Sám jsem v r. 2004 podlehl reklamě, že Hyundai i30 je konkurence ke Golfu. Tak jsem to koupil a byla to nejhorší koupě v mém životě. Auto je to pěkné, motor je dobrý, ale celkově je ta kvalita asi to nejhorší, co se dá v Evropě koupit. A ten marketing HMCZ, tak to ze všeho nejhorší. Přijdete do servisu s tím, že vám klepe v řízení a oni řeknou, že je to provozní hluk. Přijdete reklamovat po 12tis km brzdové kotouč a oni řeknou, že je to v normě. Potom si to musím nechat opravit za vlastní. A další a další závady... takže hnůjdai už NIKDY. :no:
Rozbalit vlákno
0