Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

budoucnost
jets_cz
| 18. 3. 2016 10:44
za "pár" let bude ježdění autem jen přeprava, radost už ne :-(
budoucnost
qp
| 18. 3. 2016 13:06
Už se těm vašim vizím musím smát >:D

Kdo ti brání si koupit starou škodovku, třeba erko nebo nějakou nádhernou 130ku a užívat si jízdu? ;-)

Nebo si kup pár Fiest ST, nějaké Ferrari do zásoby a máš na dalších 20-30 let vystaráno a pak už ti to bude stejně jedno ;-)

Připomíná mi to matikáře před 100 lety, kterému dali kalkulačku a on chudák "musel" odložit tužku a papír na počty a zůstali jen na zapisování údajů...
budoucnost
ryccardo
| 18. 3. 2016 14:38
Dost blbá příměra s matikářem. Dneska si koupíš auto a vymýšlíš jak vyblokovat všechny ty elektronický nesmysly, který za tebe auto ovládají. Čím víc auto ovládá elektronika, tím míň ho ovládá řidič.
budoucnost
qp
| 18. 3. 2016 14:51
Áha, tak jsem asi vyjímka (včetně mého okolí). Nikdy mě nenapadlo vypnout ABS (stejně nejde vypnout), přerozdělovač brzdného účinku, kontrolu stabilizace, protiprokluz nebo odblokovat kontrolu tlaku v pneu... Proč bych to měl dělat? Přoč by to měla většina lidí dělat?

Nepopírám, ať je klidně možnost vše vypnout třeba delším podržením tlačítka (pro vás, typuju tak 2% řidičů), ale po vypnutí a zapnutí motoru, ať se z5 vše aktivuje.

Myslím, že by to byl úměrný kompromis, ne?
budoucnost
ryccardo
| 18. 3. 2016 16:07
Nejsi vyjímka jsi řidič uživatel. Ne řidič Řidič, ale na tom není nic špatnýho. Jen pak prostě nechápeš to o čem píše jets_cz nebo já. ;-) ABS vypnout jde. Musí se udělat vypínač na příslušnou pojistku. ;-) Nicméně s ABS se ještě dá žít. ESP a ASR je problém. Jenže to všechno funguje z jedněch čidel.

Souhlasím s tvým návrhem. Tak to bylo, ale automobilky to z neznámýho důvodu přestaly do aut vypínatelný montovat. ;-\
budoucnost
qp
| 18. 3. 2016 18:18
Pouze jako uživatele bych se nedefinoval. Rád se projedu rychle, nebo projedu oblíbené trasy (hodně klikaté) rychle (taky s lehkým malým autem se na rovince moc nevyřádím >:D ) , ale ani tam mě v podstatě elektronika neomezuje. A na prohrabávání u přechodu nic super nevidím ;-)

Proto ty poznatky o omezování moc nechápu...
budoucnost
ryccardo
| 21. 3. 2016 08:48
No na suchým asfaltu tě nevypínatelný ESP až tak moc nelimituje, i když taky umí občas při ostrý jízdě obtěžovat, ale co takhle v zimě? To je nevypínatelná stabilizace katastrofa. Na používání ruční brzdy můžeš zrovna zapomenout, 4x4 si v zatáčce taky neužiješ, protože to idiotský ESP furt stojí na brzdách, ale co je nejhorší u aut se 4x4 ti to totálně devalvuje vlastnosti 4 koly, protože když pojedeš někde sněhem kde je částečný prokluz kol nutný tak ti ESP nesmyslně bude pořád brzdit až tě nakonec třeba taky zastaví, což je v hlubokým sněhu dost problém. Osobně vyzkoušeno s Yetinou. Prostě jak si psal je nutný mít možnost to v případě potřeby vypnout.
budoucnost
qp
| 21. 3. 2016 09:54
Ano, u 4x4 souhlasím, kdyby tam bylo tlačítko ala offroad a tím by se esp třeba omezilo na polovinu, nebo úplně vyplo. V podstatě v hlubokém sněhu stejně nikoho jiného nemůžeš ohrozit, takže o nic nejde. A v podstatě po překročení třeba 55km/h po dobu delší jak 10 vteřin by se celý režim vypl a bylo by z toho o5 normální auto. (největší problém jsou líní programátoři, kteří by to v pohodě udělali a myslím, že ještě sofistikovanější a tedy blbuvzdorné)

Jak říkám, jsi vyjímka 1-2% řidičů a situací, kdy to vyžaduješ... :yes: ale i na toto by se mělo myslet.

Jinak málokdy uvidíš maminku vezoucí deti do školky ve 4x4, proto tam bych to bral pouze na dočasné vypnutí, které bude trochu složitější (rozuměj blbuvzdorné) aby se náhodou nestalo, že by to nechtěně vypla.
Jinak souhlas ;-)
Automatické brzdění....
praděda7
| 18. 3. 2016 15:50
....vůz bude automaticky brzdit kdykoliv a kdekoliv....bude dobře být stále ve střehu a pevně připoutaný.... ;-) Doufejme, že ta věc půjde po automatickém zabrzdění zase odbrzdit... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku