bude dostatek vozů Lada Niva, Zilů a Kamazů v ČR? .......................... samozřejmě.
A bude dostatek těchto vozů v Německu? ....................................... samozřejmě.
A bude dostatek těchto vozů i v Ženevě? ........................................… samozřejmě, Putinova výstavka úspěchů Ruského automobilového průmyslu je putovní! ;-)
je to moc sikovna verzia... 5 dverak otvara nive nove moznosti pouzitia...na pracu fajn auto a stale moc kompaktne a sikovne... kolko to moze merat na dlzku? 4,2-4,3 metra? kedze trojdverak ma len 3,7m ..... takze nadalej to bude velmi kompaktne auto a ocenujem slusnu svetlu vysku.... ak by som hladal auto do terenu kde vojde viac ludi tak urcite radsej nivu ako duster .. niva je v terene nezmar :yes:
Ak by to aj u nas stalo rovnake peniaze co v Rusku verim tomu ze by Lada toho predavala ovela viac ako teraz. Minimalne firmy co podobne auta potrebuju.
mozes si kludne kupit 2 tonove pajero ktore v terene pojde za 14-15 litrov a je velke ako tank s ktorym sa v terene uz nevytocis tak obratne ako s nivou ... a dost mozno pri slabsej zrucnosti s nim skoncis na bruchu uz v prvom blate este skor ako zacnes jazdu lesom ..... ale ak si myslis ze bude v terene sikovnejsie a praktickejsie .. tak nevahaj ;-) ... nikto ti nivu nenuti
niva ako pracant do terenu nema chybu.... a zadarmo samozrejme nic nejazdi... ani duster nepojde v terene za 4 litre .. on nepojde v skutocnom terene vlastne vobec... lebo je to len pouhe SUV na urovni yetiho.. nic viac...
No ved preto som pisal,ze keby to bolo za rovnake peniaze. Ked pridam tuch 150 tisic som ale stale na cca polovici toho co stoji nieco podobne. Ale to je len hypoteza a ci by o to potom bol zaujem by rozhodli ine faktory.
Zase ked si fir.zakaznik co to potrebuje na dopravu nejakych robotnikov do lesa ci ineho terenu,za cenu jedneho defika mas dve Nivy. Za 5 rokov to odpises a kupis dalsie. :-) a je jedno ci to bude ten defik,nacarra alebo L200.
Mazdy hnijouo sto šest a takový fiat a lafa 70-80. let, to byla ptaky perla. Ještě s motory boxer - to byla výhra v jackpotu >:D
nebo takové slavné 2,5 TD od VM Motori >:D >:D >:D
automobilovy svet se za tech 30-40 let posunul dopředu
krome ruska, tak je novinkou to co bylo novinkou před 40 lety
a technologie stále spickova, uz 40let ta sama >:D >:D >:D
A taky z,ikvidovat v Sýri za půl roku tolik teroristůa fanatiků, co USA za 4 roky vid, s třetinou letadel >:D >:D >:D
EU umí jen kecat a pouštět sem všechny imigranty a spolu s nimi smao i teroristické bunky atd co se v tom krásně schovaj a ještě "nabádaj ty hodné a umírněné", z nich rozhodně všeichni hodní nejsou, to sou jen plky. Oni sou hodní dokud jich je ve městě 5 000 na 50 000 bílých. Jak jich je 20 000 na 30 000 hodní být púřestávaj, asi takhle >:D
Když se kácí les, lítaj třísky. Tak je to v každé válce. Kolik lidí zlikvidovala US army v iráku, vietnamu a jinde a kolik němci při tažením sojuzem, vid >:D
Asad je v Palmýře, us a EU kecy že to nejde, a ono to jde. IS zvedá kotvy a mizí....
To jste četl na Sputniku?
Realita je jiná: [odkaz]
Migranti sem putují, protože je před příchodem ruSSáka likvidoval ruSSáky podporovaný diktátor a potom přišly kazetové bomby na celá města, civilisti, necivilisti od ruSSáků.
žádnou Palmýru nerozporuji
ale to, že ruSS a komunisti zabíjí nejvíce civilních obětí, ruSS bombarduje civilisty, nemocnice používá kazetové bomby [odkaz] , spojenci cílené útoky a v daleko větší míře než ruSS jak jsem uvedel v odkaze [odkaz] ,
tak například v afghanistánu bylo zabito za 10 let přítomnosti ruSSa 2 mil. civilistů, 5 mil. donuceno k emigraci, za 14 let přítomnosti NATO 40 tis. z toho 30 tisíc bylo zabito islamisty, 2 mil. se vrátilo z emigrace, ani ti náckové nezabíjeli tolik jak ruSSáci, nikdo nezabil více lidí než komunisti (nejvíc čínští potom sovětští), nikdo nezabil víc Slovanů než ruSSáci, nikdo nezabil víc křesťanů než ruSSáci, co tam máš dál rudá hysterko
Ježíš marjá Toppere: Lada 4x4 se vyrábí v 5 dveřovém provedení už dlouhé roky! To není žádná novinka!!!! Novinkou je jen 5-dveřové provedení výbavového stupně Urban.... P/rý "nové možnosti použitia".... Už dost stupidních postřehů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...a taktiež komentujú ich vlastnosti a cenu. Tak je to tu takmer pri každej jednej diskusii, kde 80 % diskutérov sú "sopliaci" jazdiaci na "profi" tunningových fárach. Skutočný tunning je veľmi veľmi odborne i finančne náročný, teda, ľudia čo sa mu venujú a rozumejú si musia kopec peňazí najprv zarobiť (teda majú čo to v hlave) , nie je to len o nalepení samolepiek a prítlačného krídla zvyšujúceho spotrebu o 2 l na 100... :-)
...k téme:
V súčasnej dobe neexistuje univerzálne vozidlo, ktoré vyhovuje úplne všetkému, vždy je tu kompromis a ak človek nájde niečo rýchle v terénne i na ceste, výkonné, pohodlné a relatívne úsporné, tak je to brutálne drahé a pre bežné masy nedostupné.
Teda niva od podstaty nie je určená ľuďom do mesta ako imidžové suv s poháňanou iba prednou nápravou. Taktiež nie je určená ako fleetový manažérsky voz na cestovanie po diaľniciach, atď.
Komu je určená - ľuďom vyžadujúcich nízku cenu (takže netreba porovnávať z defendrom), vyžadujúcim obratnosť a naozaj vysokú priechodnosť terénom (teda netreba porovnávať s duster, yeti a pod.), nepožadujúcim pohodlie bežného cestného vozidla...
Teda je určená - poľovníkom, firmám pracujúcim v nedostupnom teréne (elektrikári, plynári...), chatárom, rybárom, ľudom obľubujúcich pobyty v prírode atď...
Toto je len jeden z marketingových ťahov automobilky, ako ten "rebrinák" trošku skultúrniť a ukrojiť z trhu trošku viac ostatným. Vidím v tom len logický krok a jedinú chybu v tom, že na západné trhy, kde je zákaznik predsa len rozmaznanejší, to mali uviesť už dávno.
V globále je veľmi málo vozidiel na trhu, ktoré si reálne s nivou konkurujú, svojich zákazníkov si nájde i keď ich nebude nikdy väčšina. ;-)
Mám ve svém okolí několik NIV různého stavu a stáří a když vidím jak ty mladý reznou 2x víc než Feliciie ve svý době. Niva je tak pro firmu, které se to velmi velmi rychle zaplatí. Prostě spotřebák, protože po 3-4 letech v provozu v terénu je auto obvykle na šrot a nevyplatí se ho opravovat. Někdo si koupí Hiluxe na let 10-15, jiný nivu na 3-5. Ovšem Hilux má nějakou zůstatkovou hodnotu.
To je hrozná námaha co, nastříkat to tlakově Tectylem nebo čím >:D
Resp. dát si to někam udělat. Pak ti neshnije nic.
Otec všechny šáde vždycky vzal Resistinem, dutiny i spodek a do prahů ještě nalil ruský syntetický olej tzv "Agresor", který rozežral sice všechny bakelity a palsty, ale neshnilo s ním žádné železo. A Tak mu krom předních blatníků vydržela naezrezlá šáde 12 let, pro některé taky zázrak. :-)
Chtěl bych vidět ty řeči, kdyby sis kupoval třeba nového passata a prodejce by ti řekl, že by sis měl nastříkat dutiny, .................. no bóže, vždyť to nic néni.
Tomu se právě říká ta objektivita při posuzování ruských a ostatních aut. :-!
Nástřik dutin není samospasitelný. Pokud je plech špatně válcován rezne uvnitř a tomu žádný nástřik nepomůže a to je vlastnost ruských plechů používaných na Nivy.
Je to zajímavé, ale tím výrazným prodloužením Niva zcela ztrácí svoji nesmrtelnou designovou jiskru. Schopnosti v terénu budou taky výrazně omezené, protože přechodový úhel je mnonem menší, nemluvě o poloměru zatáčení... :'-(:no:
svými kecy nic nezměníte na tom, že je to velmi nekvalitní auto a jen díky době, kdy tu nic nebylo, jej někteří nostaligici u nás vnímají jinak než vyspělý svět, jako ***