Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Subaru Impreza je zde, od studie se v klíčových oblastech dost liší

59 komentářů

Avatar - habanero1
habanero1
Mě se naopak koncept nelíbil, ale tohle je pěkné :yes: akorát design mi přijde takový Amerikáno, ale jsem zvědav naživo
esenbe
[odkaz]

[odkaz]
Jiribbb
[odkaz]

A nebo ne, my nikomu nemusíme nic dokazovat, uděláme to raději jen průměrně, ať nevyčníváme. Ti, co jezdí se Subaru, by si rozhodně za design nepřiplatili...
alapli
Nádherné auto, ale tady v testu by prohrálo i s Rapidem...pro nesmírnou nadčasovost a hlavně ten KUFR... 😄
coolibra
Díky za odkaz, alespoň jsem se dozvěděl , že v Austrálii se ještě nezbláznili a nejprodávanějším autem je tam Mazda 3, následovaná Toyotou Corolla. A kde je Golf nejprodávanější to auto Evropy? No soudruzi až na osmém místě hluboko za Hyundai I30, to je sranda, že? No a co se týče Imprezzy je to absolutní bomba a rád bych si ji koupil jen aby se dovážela.
esenbe
není se čemu divit ... amerikanos mucho kupují subaros 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Další krásný koncept v háji. 😒 Zatím se mi to jeví ošklivější, než Impreza současná. Ale teprve první fotka, tak snad...
topan
Aktualna Impreza sa stale predava na niektorych europskych trhoch (Nemecko, UK, Svajciarko, Pobaltske krajiny a mozno este niekde).
Sedan asi nema sancu. Hadam tam ponechaju ten dvojliter, niet nad poriadnu atmosferu. A diesel sa urcite neukaze v Impreze.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Koukám, že urážky jsou nedílnou součástí tvého diskuzního přirození, že? Trošku nadhledu, Helmute. ;-\
Provocateur
No vidíš, když už nic, tak Subaru dělá alespoň hezký koncepty. U Hondy neumí ani to >😒]
Avatar - TeeJay
TeeJay
Po shlédnutí těch dalších fotek se mi moc optimizmu do žil nevlilo. Kdyby to byl současník minulé generace amerického Civicu (před faceliftem), tak dejme tomu. Tohle je prostě zase mimo prostor a čas. A ta fotka čistě z profilu, tvar bočních oken s divnou spodní linií, to je jako nějaká čína. 😲 Tohle [odkaz] se to fakt líbilo méně?
Avatar - iudex
iudex
Tiež ma neteší, že krásny koncept nepreviedli do série (ale kedy to Subaru naozaj spravilo?). Každopádne by som ešte s úplným odpísaním novej generácie počkal, zrejme je tendencia porovnávať túto obyč. verziu s WRX STi, čo nie je úplne fér (je to dosť odlišný model). Normálna Impreza sa u nás ani nepredáva a tá americká verzia [odkaz] vyzerá horšie, ako toto.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kterou jim začal budovat Colin McRae pomalu mizí. Ten kult modrého auta na zlatých kolech hodili Japonci za hlavu a teď nemají ani auto, které by se dalo předělat do rallycrossu. Teď bych šel raději do Fordu RS kvůli lepšímu motoru a závodní současnosti. 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
navyse rolu stvordveroveho sportoveho sedanu u nas zastava model WRX sti .... tiez mam obavy o prichod imprezy k nam .... ale snad aspon ako hatch pride ... chvalim tvoj nadhlad a hodnotenie situacie ... zatial tiez preto neprepadam ovaciam a oslavam z tohto pohladu 😉

auto ako take je ale moc pekne ... severoamerickym zakaznikom tak nejak uz tradicne dopredu opat zavidim :yes:
d_arrow
Podla mna je to velmi pekne auto - problem je len v tom, ze sa sedan do EU vobec nedostane a mozno ani Impreza ako taka ... mozno v XV mutacii. U nas idu len SUV/crossovery/Kombi idealne v nafte, takze sportovy benzinovy 4x4 sedan nema velmi sancu, aj ked si myslim, ze je tu v tomto smere ista diera na trhu.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
je zásadní. Od Imprezy jsem vzhledově nic neočekával, protože Subo design moc neumělo, ale teď mi docela spadla brada. Auto je štíhlé, prolisy nápadité, jen ta kola by měla být větší, ale jde to. V té červené bude určitě vypadat lépe než v tradiční modré.
Nonsens
neprekročili svoj tieň, ani pruser ani sláva.
esenbe
To byla jakože řečnická otázka ... klasické AWD subaru s automatem nikdy nenabízelo.

I když teda automatová réza je momentálně jediné subaru doma a je to paráda i tak 😊
ozawasan
auta primárně pro evropský trh. Dělá je pro Ameriku, Austrálii a Japonsko. Jejich pokus o dieselovou úlitbu evropskému trhu neskončil nikterak slavně. Je dobře, že vidí těžiště v benzínu a hybrid - no to se dalo logicky čekat. Je to trend, ze kterého nemusím být nadšen, ale ten nikdo nezastaví.
Koncept byl hezčí, ale tady tenhle výsledek nevypadá zle. S motorizací alá Levorg, to bude příjemné vozítko.
Avatar - praděda7
praděda7
Jo kamaráde, kdyby nebyla v Aussie na highwayích maximálka jen 110, tak by si Mazda 3 a Corolla ani nečutly a 6 válcové Holdeny a Fordy by se vyráběly a prodávaly dál... :-!
Provocateur
Probém je spíš v tom, že rally i rallycross přesedlali na auta B segmentu. A to je pro Subaru problém, protože kdyby přišlo s autem menším než Impreza, tak by ho neměli kde prodávat. V USA i Japonsku jsou prodeje B segmentu minimální a kvůli Evropě určitě nové auto dělat nebudou.
Provocateur
To, že STi prohrává na body, díky svoji "neuniversálnosti", s Golfem R není žádné překvapení. Jakékoliv STi by i v minulosti prohrálo na body s podobně zaměřeným autem jako Golf.
free78
zepředu a zboku to vypadá jak 14 let stará mazda. Sice tedy už přestalo platit, že Subaru musí být hnusný, ale že by z tohoto člověk sedl na zadek, to ne.
Nenadchne, ale ani neurazí.
marianek
Auto vypadá skvěle. Oželel bych dotykový displej, jinak (podle fotek) není co bych vyčetl. Moc rád vidím ruční brzdu. Tu opravdovou, ne ten elektronický nesmysl.
Po skvělém Levorgu další Subaru s možným potenciálem. Už se těším.
Avatar - iudex
iudex
Určite nie, mne sa súčasná generácia STi páči, ale na fotke máš WRX, čo už nie je Impreza, rovnako ako STi. Imprezu som Ti dal vyššie a to je len des á la Daewoo.
Avatar - Covenant
Covenant
Na těhle fotkách to vypadá líp, diky ....jen bych ho malinko snížil... 😉
Avatar - Cuba66
Cuba66
...velmi kvituji, že vzpěry víka kufru zajíždějí aspoň do tapezierungu. Přesně tohle řešení bych přivítal, a teď mě miromen sežere, na Toyotě Corolle 😄
esenbe
Myslím, že hlavní změnou je krásný interiér a útěk před elektronickou ruční brzdou ! :yes:
Dizajn exteriéru je spíše takové uhlazení stávající generace. Doufám, že dorazí do čr co nevidět ...
DrRS
Je škoda, že Subaru přestalo nabízet klasické AWD s automatickou převodovkou.. Nezdá se, že impreza to změní..
MariAchi
Mas nejake argumenty, nebo se jen nudis?
Nebo te tvuj honda guru poslal rozhybat diskusi trollenim?
Asi to posledni, ze?
lled
V tom nadpise to mas spatne....ma tam byt "Postavíme auto, ze kterýho bolí oči..."
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
subaru uz dnes umi aj dizajn ..... mam citak ze to zacalo byt fajn uz od prichodu XV par rokov dozadu .... ta krivka tahajuca sa celym bokom auta od prednych svetiel a prepletajuca sa pomedzi klucky dveri az k zadnym partiam je na novej impreze moc specificka a nemozem z nej spustit oci.... je to ako magnet ...... ta celkova tvarova vyvazenost a elegancia je taktiez na jednicku.... a co ma tesi..... moc utulne a pouzitelne posobi aj interier .... snad pride aj do eu .. ci uz ako sedan alebo hatch... kazdopadne subaru ako take a teda aj impreza ( okrem japonska ) frci hlavne v amerike a tam cakam veky uspech imprezy.... ozaj moc pekne auto... uvidime kam ho v pripade prichodu posadia v eu a s akymi motorizaciami sa bude u nas ponukat ..... zrejme WRX sti ako sportovy top model ostane prave v tejto svojej top motorizacii vyhradeny len sam pre seba ... a impreza uz bude mat slabsie motory... tym by aj imprezu priestorom v ktorom operuje odlisili od vykonneho WRX sti lebo ozaj si neviem predstavit na trhu imprezu sti po boku WRX sti ... snad len v tom pripade ak by impreza u nas bola len ako hatch... ale inak dva "rovnake" velkostou a aj vykonom podobne sedany su u nas asi nerealne .. teda takmer urcite

subaru :yes:
d_arrow
Dik za info, mal som za to ze Impreza v EU uz umrela nadobro, ale hatch sa da s 2.0i a dokonca manualnou prevodovkou v Nemecku dostat - to pred takym rokom snad ani nebolo. Kebyze motyka vystreli a dovezu tu Imprezu sedan, vazne by som uvazoval nad nahradou svojho Legacy Sedan 2.0i (2005), inak mi bude musiet vydrzat aspon dalsich 10 rokov, nasliapnute ma na to dobre 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Asi to poznáte, že sa vám dizajn nejakej značky áut zrazu prestane páčiť, že z nepochopiteľných dôvodov začnú vyrábať nie moc pekné autá a vy len dúfate, kedy toto obdobie zas pominie. Po Mazde, ktorá od príchodu CX-5-ky robí podľa mňa opäť pekné autá, ktoré zaujmú aj Európu, sa už od Japoncov dúfam pridáva aj Subaru. :yes: Treba si novú Imprezu porovnať so súčasnou generáciou a aj keď sa to môže niekomu zdať podobné, tak nová generácia pôsobí príjemne dynamicky a už bez hľadania vlastnej identity. Za mňa teda :yes:
[odkaz]
[odkaz]
esenbe
Kolem mě jezdí jenom subaru STI ... a jeden vybrakovaný focus ST, který podle mě další rok už nevyjede >😁
Provocateur
Na značky nehledím. Mně spíš vadí, že se v současné době závodí v nákupních taškách 😄
Proto předpokládám, že Subaru v top soutěžích v nejbližších letech neuvidíme. Zvlášť když u sportovních modelů (verzí) tvoří prodeje C-segmentu a výš min 95% prodejů. B-segment nemá v tomto žádný potenciál. Kdo by kupoval třeba Subaru Justy WRX STi? Stačí se podívat kolem sebe, kolik jezdí Golfů GTI, R, Focusů ST, RS, Meganů RS oproti Polům, Fiestám, Cliům ve sportovních verzích.
ozawasan
u automatu o tom fakt nevím - i když nejlepší klon systému byl právě u AT - s VTD.Ale mechanika tří diffů u AT asi těžko...
Avatar - praděda7
praděda7
Subaru WRX a STi hnal dopředu vývoj pro potřeby Subaru Rally teamu. Od té doby, co se Subaru neangažuje v WRC, se vývoj nasměroval jinam a performance vozy utrpěly. Emisní normy mají na tom také svoji vinu, jak všichni víme. :-!
Avatar - praděda7
praděda7
........kym v minulosti chcel kazdy vyrobca sportiak a nejake kabrio ... tak dnes uz chce kazdy ekologicke hybridy a elektromobil..................měl jsi napsat "každý výrobce musí chtít".... ;-\
esenbe
a taky je to nuda. Kdybych někomu v pravotočivé zatáčce na finské rallye řekl, že za 20 let bude závodit hyundai,škoda a citroen tak by mě pravděpodobně dali pěkně přes hubu.
fan.mj
Presne tak, výborne napísané :yes:
esenbe
Srovnáváš myslím jablka s hruškama.
V roce kolem 1990 - 2000 ještě nedošlo k takové globalizaci automobilového průmyslu.
Volkswagen byl v podstatě na úrovni subaru. Malá značka, která hrála pouze na svém rybníčku v evropě. Měla pár modelů jako Golf/pol👋passat a dodávky.
Subaru takovouto značkou zůstalo. Není součástí žádného velkého koncernu.
Kdežto volkswagen se rozrostl do obřích rozměrů. V té době nebylo jednoduché postavit 4X4 s 2.0 turbobenzínem o výkonu 250 koní a zároveň skvělými jízdními vlastnostmi. Dokázali to pouze značky s vlastním know-how.
Dnes dokáže takové auto postavit naprosto kdokoliv. Volkswagen a jeho deriváty škoda/seat. Budeme obdivovat konstruktéry seatu za skvělý a převratný motor ? Nebo konstruktéry škodovky za parádní podvozek. To těžko. Jsou to auta přes kopírák. Takové auto dnes vyrábí i Opel, Mini, Ford apod.
V podstatě i já, kdybych měl dostatek financí si mohu založit automobilku. Koupit si halu, nakoupit někde motor 2.0 Turbo s 300k, pohon 4x4, převodovku a dát na to kapotu a znáček esenbemotors. Budou pak všichni říkat jak dělám lepší auto než subaru ?? ...

Subaru je prostě přeživší z časů minulých. Z časů kdy se dělala auta jinak. Auta, která měla charakter a také svoje nedostatky.
Avatar - leone
leone
........škoda, že se neliší ve tvaru předních oken,...ten "trojúhelníček",...ta hnusná móda dnešní doby je pro mne naprosto nepřijatelná !!!!!!!! dál mě taková auta už vůbec nezajímají :no:
Avatar - iudex
iudex
Dá sa to podať aj takto, teda že Subaru prešľapuje namieste, zatiaľ čo konkurencia ide rýchlo dopredu. Stačí si pozrieť, kde boli v polovici 90 rokov najsilnejšie Golfy a spol. a kde Impreza, dávať vtedy do jednej vety vtedajší Golf GTI a Imprezu WRX bolo smiešne; dnes Golf poráža "Imprezu" (nielen v nemeckých, ale aj v anglických testoch). Takže svoju jedinečnosť Impreza skrátka stratila. Nie je horším autom, ako bola, avšak konkurenčné hotheče sú dramaticky lepšími autami, než boli dakedy a tak teraz Rezu nielen dobiehajú, ale i predbiehajú. A tak hoci ma srdce tiahne k Subaru, vyberajúc dnes cca. 300k hotheč(hotsedan) by som zrejme skončil skôr u konkurencie.
Avatar - AnGeor
AnGeor
prosim te... [odkaz]

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pak si myslím, že generační obměna STI nás v blízké době nečeká, přišlo (společně s Levorgem) o dost později než Impreza.
Avatar - iudex
iudex
Zrejme nie, predpokladám zase na jednej strane Imprezu z bežnými relatívne slabými motormi a potom STI (či WRX) ako samostatný športový model.
esenbe
Subaru někdy nabízelo klasické AWD s automatem ?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U minulé generace bylo ikonické WRX STI odděleno jako samostatný model a Impreza žádnou STI variantu nedostala, údajně aby se zbytečně neprodražovala či co. V této generaci tomu bude jinak?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U Subaru je ale stále vše v pořádku a k žádnému ústupu od sportovních modelů nedošlo, právě naopak. Ale trochu se odklonilo od své závodní minulosti...BTW "ekologické hybridy", "hybridní crossovery" - mně to tedy zní spíše jako noční můra. 8-s
Avatar - Glaukos
Glaukos
když může rallycros jezdit Civic Coupe, tak proč ne BRZ?
[odkaz]
Avatar - Hittman
Hittman
Nevím, na co ten koncept, když série z něho nemá ani zblo.
Avatar - Hittman
Hittman
Tak jako vždy, ale má své zákazníky - konzervativce.
Avatar - iudex
iudex
Ako fanúšik Subaru, ktorého pubertálny sen bola modrá Impreza so zlatými diskami a tromi päťkami na boku to hovorím nerád, ale máš úplnú pravdu. Dakedy bola Impreza (WRX, neskôr STi) pojem, legenda, ktorej hatchbacky danej triedy pozerali len z úctivej diaľky na výfuky. Dnes STi v testoch na body prehráva aj s Golfom R a v prípade porovnávačky s Focusom RS by to zrejme bolo K.O. Ešte je šanca, že verzia STi bude jednak vyzerať podstatne lepšie, ako tento základ a hlavne že sa posunie ďalej oproti súčasnej STi, ktorá oproti predchodcovi tak nejak stagnovala.
Arese
Design nové Imprezy mě sice neuchvátil, ale rozhodně ani nezklamal. Největší ocenění a ovace si ale toto auto zasluhuje za zachování poctivé MECHANICKÉ PARKOVACÍ BRZDY. Pořádná páka těsně u ruky, potažená kůží, místo debilního tlačítka. To je nádhera a balzám na duši, přesně tak to má být! Bravo, Subaru, alespoň ty máš rozum, děkujeme!!!! Je vidět, že když se chce, tak to jde!!! 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
esenbe
Subaru si podle mě nepohoršilo - nová impreza STI je dle všeho stále skvělé auto. Prostě se jen objevilo více konkurence.
Nemusím taky připomínat kolik stála originální impreza STI z roku 1997 a kolik vůči ní stál GOLF apod. a kde byla technika volkswagenu v těch dobách.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
taky lancer uz pre istotu nastupcu ani nevyvija... ono problem vidim v tom ze sa nam za posledne roky dost vyrazne zmenila "automobilova klima" a priority v automobilovej vyrobe a doprave .... kym v minulosti chcel kazdy vyrobca sportiak a nejake kabrio ... tak dnes uz chce kazdy ekologicke hybridy a elektromobil... povedane tak po lopate bez dlhych reci 😉 .. ono sportiakom uz dnes ruze nekvitnu a obavam sa ze ich era je uz pomaly ale isto na konci ... dnes uz malokto tuzi po kabriu a sportiaku bohuzial ... naopak kazdy chce hybridne SUV/crossovery alebo rovno elektromobil 😉 ...
MariAchi
Me fascinuje, jak se vzdy najde nejaky prostacek, ktery ma radost z toho, ze v Jiznim Bangladesi neni Golf nejprodavanejsi auto - a jeste k tomu absolutne bez elementarnich znalosti tamejsiho trhu. Vid, soudruhu?
Jestli ridis tak, jako uvazujes a pises komenty, tak tu Imprezu ti vrele doporucuju - samozrejme maximalne v meritku 1:43.
Avatar - skejpa
skejpa
Mě se koncept nelíbil, připadal mi hrozně těžkopádný. Tohle je podle mě mnohem lepší 😄

EDIT: ale po shlédnutí více fotek trochu mírním nadšení. Zadek je hrozně velkej 😁