Spíš tomu designérovy přečetli riot act...... >:D No a kde zůstaly ty benzinové turbomotory...? Auto je teď velké jak kráva a Toyota to pořád pytlíkuje s nějakýma svrbínkama... ;-)
Ale Toyota/Lexus už turba má a protože nevěří, že by je někdo pro ně vyráběl kvalitně, tak si je vyrábí sama. A to by sakra bylo, aby nebyla spolehlivá.... :-! Držák... >:D Moje máma měla uvolněný "držák"......... >:D
Což o to, ani současná generace nebyla designově k zahození. Nicméně dvě věci - provedení sedan, a absence trochu výkonnějšího motoru dávají jasnou odpověď na to, kam toto auto patří - na východní trhy.
Přesně tak. Osobně by se mi tam líbil dvoulitr z Avensisu, nebo alespoň ta 1,8. Je nutné si uvědomit, že je to svými rozměry téměř auto střední třídy (se svými 462 cm jen o 13cm kratší než Avensis a co je zajímavější, s 1,6 motorem je dle údajů Corolla dokonce o 10kg těžší než Avensis!).
Na co by ti byla 1,8???? Ta se vyrábí taky, ale u nás se neprodává. Navíc má 140 Ps. což je o 8 koní víc než jedna šestka. To ti vyřeší chip za cca 5000 kč., který ti zvedne výkon na 139 koní a 170 Nm. krouťák.
Aj to len pre dôchodcu... >:D.
Svokor má yaris s 1,33 a ak ho požičia manželke a ta vezie aj kamarátove deti v aute, tak musí jazdiť kopce na dvojke, čo to nejde. 1,6 v corolle je pre totálne letargického vodiča, iste nie pre trochu viac aktívneho človeka. Chyba nie je ani tak v chýbajúcom výkone, ale v tom, že všetky tieto bezturbové motory majú výkon až hore a k tomu sa pridáva dosť nepríjemný hluk... Je to obrovský rozdiel ísť 150 po dialnici atmosférou a s turbomotorom... to je rozdiel 500 - 700 ot./min. Veľmi som o nej dumal, lebo je podľa mňa veľmi pekná aj z vonku aj z vnútra, super priestranná, spoľahlivosť super tiež. Avensisa som mal, pekne to išlo, ale corollu by som bral jedine s 1,8 motorom.
Ještě k tomu Yarisu 1,33 - já teda nevím, ale něco jsem s ním najezdil a spíš to bude řidičem(kou). Jede asi pomalu a pak se diví, že musí jet do kopce na dvojku. Nebo má snad kamarád stokilový děti? :-!
Re: v DE jsou 1,8 a 2,0 často v plných výbavách za ceny 1,6
mobile.de, jsou 1,8 a 2,0 často v plných výbavách za ceny 1,6. Týdně se jedna dvě objeví - vozí je na objednávku. Mají vždy do 10.000km. Je to dovoz nových aut a v budoucnu budou i tyto modely po faceliftu.
Re: v DE jsou 1,8 a 2,0 často v plných výbavách za ceny 1,6
Aha, takže to kvantum Mercedesů, Audin a BMW co u nás jezdí, patří na východní trhy, když to jsou sedany, jo? :-! Ty budeš nějakej "sedanobijec" :-!
Co se týká motorů, tak tam se dá jakž takž souhlasit, nicméně je to pořád auto třídy Golfa, Astry atp. A vzhledem k nulovým sportovním ambicím asi není potřeba cpát do toho bůh ví co. S atmosférou 1,6 to není brzda provozu a je to téměř nesmrtelný. Navíc Corolla sedan je v Evropě opravdu okrajovka, ale například v Asii se bude prodávat i jako hybrid a výběr motorů a výbav je tam také jiný.
Corolla vypadá skvěle, konečně něco jiného než koncern a kor
Je to obyčejné auto... nezapomínejme na to. Přes to jich od počátku prodali téměř 11.000.000ks
Motory snad slabší, i kdyby byli silné, někteří lidé stejně budou fňukat... Cílovka silné motory tolik nepotřebuje, hledá kvalitu, životnost a dlouhodobou spolehlivost. To dostane.
Kdo chce silnější motory, budou k mání nová auta v DE 1,8 & 2,0 man. i automaty prodávané "jako starší", protože nemají Euro VI., ale Euro IV.
Je to levné a extrémně kvalitní auto za +-380t v dobré výbavě, za +-490t v plné výbavě i se spolehlivým automatem a umí "zaparkovat samo". Podvozek je na CZ díry skvělý.