Novinky
Je to obyčejné auto... nezapomínejme na to. Přes to jich od počátku prodali téměř 11.000.000ks
Motory snad slabší, i kdyby byli silné, někteří lidé stejně budou fňukat... Cílovka silné motory tolik nepotřebuje, hledá kvalitu, životnost a dlouhodobou spolehlivost. To dostane.
Kdo chce silnější motory, budou k mání nová auta v DE 1,8 & 2,0 man. i automaty prodávané "jako starší", protože nemají Euro VI., ale Euro IV.
Je to levné a extrémně kvalitní auto za +-380t v dobré výbavě, za +-490t v plné výbavě i se spolehlivým automatem a umí "zaparkovat samo". Podvozek je na CZ díry skvělý.
Motory snad slabší, i kdyby byli silné, někteří lidé stejně budou fňukat... Cílovka silné motory tolik nepotřebuje, hledá kvalitu, životnost a dlouhodobou spolehlivost. To dostane.
Kdo chce silnější motory, budou k mání nová auta v DE 1,8 & 2,0 man. i automaty prodávané "jako starší", protože nemají Euro VI., ale Euro IV.
Je to levné a extrémně kvalitní auto za +-380t v dobré výbavě, za +-490t v plné výbavě i se spolehlivým automatem a umí "zaparkovat samo". Podvozek je na CZ díry skvělý.
😜
I v noci jede plná dálnice max 150... a na to Ti i moderní 1,33 stačí... a fakt vydrží víc při levnějším servisu.
A proto je Toyota vyhledávaná.
😄
Svokor má yaris s 1,33 a ak ho požičia manželke a ta vezie aj kamarátove deti v aute, tak musí jazdiť kopce na dvojke, čo to nejde. 1,6 v corolle je pre totálne letargického vodiča, iste nie pre trochu viac aktívneho človeka. Chyba nie je ani tak v chýbajúcom výkone, ale v tom, že všetky tieto bezturbové motory majú výkon až hore a k tomu sa pridáva dosť nepríjemný hluk... Je to obrovský rozdiel ísť 150 po dialnici atmosférou a s turbomotorom... to je rozdiel 500 - 700 ot./min. Veľmi som o nej dumal, lebo je podľa mňa veľmi pekná aj z vonku aj z vnútra, super priestranná, spoľahlivosť super tiež. Avensisa som mal, pekne to išlo, ale corollu by som bral jedine s 1,8 motorom.
Co se týká motorů, tak tam se dá jakž takž souhlasit, nicméně je to pořád auto třídy Golfa, Astry atp. A vzhledem k nulovým sportovním ambicím asi není potřeba cpát do toho bůh ví co. S atmosférou 1,6 to není brzda provozu a je to téměř nesmrtelný. Navíc Corolla sedan je v Evropě opravdu okrajovka, ale například v Asii se bude prodávat i jako hybrid a výběr motorů a výbav je tam také jiný.