Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným pedálům
ale o tom se tady nemluví.
Aspoň zatím.
A nedá mi to: VW neinstaloval software umožňující manipulovat s testy emisí... VW instaloval software, který sám o sobě poskytoval zkreslená data.
A zkreslená nikoliv v detailu... ale v násobku.
A měl tu drzost na tom postavit marketing.
To jen, aby se nezapomnělo... pro ten příval zbytečných informací. ;-)
Nevím.
V jedné firmě jsem dostal služební Oktávku... 2.0 už s common-railem... a jezdil jsem do Stuttgartu.
Vyjel jsem poprvé... a vracel jsem v nouzovém režimu.
Následovala garanční oprava...
Jel jsem podruhé... a vracel se v nouzovém režimu...
Následovala garanční oprava...
Vyjel jsem potřetí - a nedojel ani na česko-německé hranice!
Dojel jsem tehdy, v nouzovém režimu, do značkové opravny Škoda někde u Berouna... tam to nechal stát - a víckrát jsem to auto už nechtěl vidět.
Jako "náhradu" jsem dostal tehdy VW Transporter 2.5 4 Motion... byla to plečka rachotivá, ale jezdila aspoň spolehlivě.
O pár let později jsem, v jiné firmě, dostal Passata... a popsal tady desítky příspěvků s trablema, co jsem s nám měl... včetně omračující lhostejnosti servisů...
Hodně jich bylo s elektronikou.. ale tehdy jsem byl i tady napadán, že si vymýšlím. Dokonce tady zazněly výhrůžky, že si mě přes IP adresu zjistí a dají mě k soudu!
Těšil jsem se, ale neudělali to.
Hele, Horste, Ty, když hodně prší, očekáváš, že Ti za jízdy zhasne motor?? ... Nebo jak si mám vyložit tu Tvou větu o očekávaných potížích v souvislosti s deštěm? ;-)
Něco podobného se mi stalo asi před rokem se zánovní Octou 2.0 TDI na plné "á cvaj" někde směr Hannover, jel jsem v levém pruhu a najednou mi zhasnul motor. Podařilo se mi sjet doprava až do odstavného pruhu a pak provést klasickou opravu IT Crowd, tedy vypnout a zapnout. Naštěstí motor naběhl a v nouzáku jsem se doplazil do cíle. V servisu mi pak cosi vyměnili. Je ale pravda, že v ten den hodně pršelo, takže se problémy daly čekat. Musím ale říct, že Škoda má lepší nouzák než Audi, tam nás v kopci předjížděly kamióny a ještě na nás houkaly, co blbnem...
Pro místní zarputilé "šáde" fanoušky - oceňuji, že s poslední verzí Octy 1.6TDI DSG jsem nedávno dojel do cíle i zpět bez poruchy. Dokonce i v dešti, což byl zatím skoro vždycky základ nějakého průšvihu. Takže v zásadě opravdu nic pro samohybům se zastřelenou slepicí ve znaku nic nemám.
ma problemy nelisici se od problemu ostatnich automobilek, je to tim, ze se vsichni snazi delat bmw za cenu trabanta (vcetne samotneho bmw >:-[] ), auta jsou pretechnizovana a jejich zivotnost/spolehlivost omezena. hlavne jsou cim dal omezenejsi moznosti levnych oprav banalnich problemu.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
No, to bude od Tebe hezký... ale rozlišíš, že nereju do té svolávačky, ale do toho podvodu, že jo? ;-)
A oni pořád ohýbají fakta... takže ta poslední formulace zní, že jejich software umožnil nějakým zlým nestoudníkům podvádět... ale bylo to jinak: koncern sám podváděl a je tedy zlým nestoudníkem. ;-)
Ten tvoj popis poruchy mi pripomenul jeden Favorit s ktorym ked clovek presiel hlbsiu mlaku,alebo silno prsalo,zrazu isiel na 3 a sem tam len na 2 valce. Ale tam bola pomoc lahka. Viecko rozdelovaca dolu,osusit vnutro potom kable od sviecok a vrch viecka a potom to zase slapalo. A nepomohla ani vymena tesnenia a kablov. Zaujimave ze na inom kuse to nerobilo,len ten jeden bol na vodu akysi citlivy. :-)
No abych pravdu řekl, jednu dobu to už tak skoro vypadalo. Pravda, motor mi zhasnul jen jednou (ale vcelku mi to stačilo), v nouzáku jsem ale tehdy dojížděl vcelku pravidelně a vždycky to začalo dlouhou jízdou v dešti. Fakt je, že mi drahá A. začala od té doby říkat Král deště, protože to začínalo vypadat, že kamkoli jedu, musí tam pršet.
Bohužel mi firma zapůjčila vždycky nějaký koncernový vůz, takže je klidně možné, že bych měl problémy i s Lexusem ;)
Bohužel nemám moderní auta tak prošmejděné, abych vědel, kam šáhnout. Dlužno říct, že spíš obdivuji, že s těmi kilometry kabelů a počtem konektorů blížícím se raketoplánu ta auta vůbec ve slejváku mohou fungovat.
no, uprimne, oturbene malorazky jsou zejmena produktem legislativy eu. kdyby ti v nizsi stredni misto 1,2 tsi nabidli atmosfericky dvoulitr s realne prakticky stejnou spotrebou, pritom by stal o nejakych 30 000 tisic mene, co bys vzal?
co myslis temi novymi nevyzkousenymi technologiemi? 4x4 bez mezinapravoveho diferencialu (a to neni jen tedy reseni bmw) nebo motor bez jednoho valce zato s jednim turbem navic? ... ja tak nejak nemohu vypatrat nic novatorskeho, co by bmw v posledni dobe na automobilovy trh prineslo.
Nechce se mi to tady psát znova... bylo toho hodně.
4x nenastartoval... 2x stávkovalo dsg... celou dobu byl hlučnej a žral přes 7 litrů... i když palubní počítač psal 6,4... display palubního počítače se zbláznil a otočil = co bylo světly, bylo tmavý... a co tmavý, bylo světlý - a celý to bylo zrcadlově obrácen. Svítící kontrolky, co nezastavily auto nepočítaje, upadlý plasty na dveřích a povolenou sedačku řidiče... mám 88kg.
Auto přes milion... a servis, co Ti řekne na seznam závad za prvních 30tis km "to máte jedno, na 30tis se stejně jenom mění olej...
Je to chyba naše (zákazníka) . Automobilka nabídne motor se spotřebou X l. a tupý zákazník tomu věří a chce tento,, úsporný "motor. No a automobilka ho nabídne napříč všemi třídami. A my tleskáme a placame se po ramenou jaký že to je pokrok
Prd oturbeny 3 válec má na dálnici větší spotřebu než 6 válec. Já jsem za v,R 6 nebo 8 :-)
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
ze vw (a ostatni nemecke znacky rovnez) jsou tak pitomi a naftak klidne prodavaji v usa, je samozrejme jen a pouze jejich blbost. je samozrejme pravda, ze ostatni vyrobci do tohoto "rizika" nesli a vw reklamou clean diesel tomu nasadil korunu.
laserové svetla,idrive,adaptívne tempomaty,ABS - to vsetko neprinieslo len BMW ,ale myslel som podobne veci.
Za 3valcami hľadajme Brusel,nie je to chyba automobiliek
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
tak ja jsem treba cech a ten dokturek u vw je take cech ;-). ale to je jedno, francouzi, italove, atd. se dobrovolne k manipulativnimu sw nikdy nepriznaji, nejsou to preci blbi nemci ;-).
no jisteze, z hlediska mechanicke propracovanosti byl na vrcholu passat b5.5. vsechny dalsi passaty jsou po mechanicke strance horsi konstrukce... ja jen nevidim tu premii ani u bmw.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
No, ale to říkají jen Němci od VW a přidružených periodik... jinak to asi pravda nebude.
Mám k autům blízko, minimálně jsem měl ještě nedávno. A u žádné jiné značky jsem nezažil takové rozdíly v chování a vlastně ve všem, co to auto dělá nebo "říká".
Začíná to optimistickou rychlostí, optimistickou spotřebou... a končí to podvodem s emisema.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
no a to je prave to, v cem nemas pravdu - emisni test detekuji vsichni a to samozrejme i benzinove motory (a pochopitelne vsichni pri nich upravuji chod motoru, ev. periferii). to je prave to stezejni na te cele veci.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
A to je přesně důvod, proč to sem píšu... tak jak to říkáš to není pravda.
Ano, normy jsou padlý na hlavu nedávají smysl... a všichni mají jiný výsledky v reálném provozu, než při testu... ale:
všichni přehušťují gumy, zalepují spáry... všichni jezdí cyklus, který nemá s realitou nic společného, všichni mají verzi "green" hlavně proto, aby snížili "koncernové emise" a tudíř platbu výpalného soudruhův v Bruselu... ale JEN slavný a slovutný VW cíleně podváděl. Jeho SW detekuje test a sniží výkon i spotřebu... nestačily mu ty metody ostaních, vlastně nikdy nedokázal vyvinout pořádnej motor. A tak to ošidil.
Lidi strašně zapomínají... tak to připomínám. Stejně, jako připomínám zločiny komunistů a zlatý Jakešovi kouhoutky v koupelně, co mu zaplatil "pracující lid"... tak to nezměním a pořád je dost takových, co nadšeně hýká nad Babišem, stb zmetkem, co krade i teď... a když mu na to přijdou, tak to označí za mediální kampaň proti němu, a ve své obhajobě uvede, co kdo udělal špatně za posledních 25 let.
No nespoľahlivosť je občas daň za nové nevyskúšané technológie. Mam pocit,že teraz už nie je čas testovať-zákazníci otestujú,len musí byť rýchlo nový model.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
pises to naprosto presne. jen si nejsem jist, ze motivaci eu neni zakryt diletanstvi ve vlastnich radach. oni si podle me vubec neuvedomuji, jaci diletanti to jsou.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
Nemám o tom nejmenších pochyb. Jenže veřejným odhalením, že to dělají všichni, by jen EU ukázala, co je to za bandu neschopných bIbů. Která nejdřív schválí jakási čísla, a pak zjistí, že jich nelze reálně tak lehce dosáhnout. Tak povolí podvody s demontáží alternátorů, přelepováním spár, řídkými oleji a jízdou z kopce. Když pak praskne, že dokonce automobilky učí auta poznat test, raději než mít naprostou blamáž nechají to vyhnít. Kolik je to měsíců, co to propuklo? Kolik bylo uveřejněno OFICIÁLNÍCH EU výsledků testů jiných automobilek? Kolik času zabere to, co už udělali sami různé firmy, které odhalili Opel, Renault a pod.? Zkrátka není politický zájem odhalit.
Tím neomlouvám automobilky, ale chápu je. Zákazník chce každý nový model výkonější než minulý, zároveň s nižší spotřebou, a levnější , max. stejně drahý jako minulý model. A do toho chce EU snižovat emise. Perpetum mobile neexistuje.
prosimte co vsechno se ti tam podelalo? b sedmicky uz byly celkem v poho... ja mam ted pul roku b8 20000 km bez problemu, mel jsem tiguana 40000 km/4 roky take bez problemu a sharana 2 roky/20000 km take bez problemu - ano, jsou to zatim male najezdy, uvidime, co dal.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
hele, tuhle jsem na toto tema mluvil zase s jednim velmi dobre etabkovanym dokturkem u vw. potvrdil mi, ze totozny sw na diesel maj vsichni a strasne se podivoval nad tim, ze si myslel, ze s dieselgate konecne procitnou i politici a pochopi tu nesmyslnost te honby za par gramy co2, nox, atd., protoze to v celkovem kolaci je relativne nepatrny zlomek a hnou se si. prakticky neda. ale nepochopili samozrejme nic, podvadet se bude dal. a taky se podivoval na tom, jaka smesna "opatreni" (sitko v sani, sw) byla prijata a uspesne odsouhlasena jako reseni... proste saskarna az do morku kosti.
:-))). tak o je pech. no, ja mam odjeto nejvice asi prave s koncernovymi povozy a zatim (tedy tukam) jsem nikdy zadny takovy problem neresil a ani s ostatnimi
nekoncernovymi vozy jsem se za deste nikdy nikde nezastavil... dosud neznam vlastne ani nouzovy rezimy a podobne vychytavky, ktere se mi (tukam na drevo) vyhybaji.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
A jakou má ten sw podvod souvislost s pedály a konektorem???
Já se s Tebou nehádám, že nepodváděli. Formulaci, že s jejich sw podváděli "nějací zlí nestoudníci" jsem nikde nezaznamenal a nevěřím tomu, že zazněla. Jen bys asi chtěl, aby v jakémkoli článku o VW byl dlouhý úvodní odstavec, který pojedná o podvodu s emisemi a o tom, jací jsou *. Jsou, ale nepotřebuju to číst půl roku poté třikrát denně.
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
Vzpomenu si na tebe, až bude mít svolávačku Fiat (fakt je, že ten nebude svolávat 800t.aut - to by si nějaký musel půjčit) Kdyby koncern nebyl, musel by sis ho vymyslet, jinak bys neměl komu nadávat.