Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen svolává 200.000 aut kvůli konektoru, do servisu musejí i Superby

Svolávané Passaty byly vyrobeny v loni nebo předloni. V případě Superbů musejí na kontrolu auta vyrobená mezi březnem a říjnem loňského roku.
Zpět na článek
24. 3. 2016 17:22
24. 3. 2016 20:27
24. 3. 2016 21:34
24. 3. 2016 22:20
24. 3. 2016 22:19
25. 3. 2016 07:42
25. 3. 2016 08:45
25. 3. 2016 12:58
25. 3. 2016 15:19
25. 3. 2016 04:05
Avatar - speedfred
24. 3. 2016 17:22
Pri
obiehaní na okreske ti zhasne motor,tak to musí byť pekný adrenalín.
Rozbalit vlákno
2
24. 3. 2016 20:27
Re: Pri
To neni dulezity, jestli ti zhasne za jizdy motor, ale jestli se pak muzes chytit mekceny pristrojovky vo tom to je >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
24. 3. 2016 21:34
Re: Pri
Copak chytit... ale když do přístrojovky tlučeš hlavou, protože Ti chcípnul motor nebo dsg neřadí... to pak pochopíš genialitu konstruktérů!
24. 3. 2016 17:26
tajna akce "deiselgate" teda vlastne konektor
tajna akce "deiselgate" teda vlastne konektor >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinNatural
24. 3. 2016 17:46
Re: tajna akce "deiselgate" teda vlastne konektor
... takže po opravě konektoru bude mít "auto" poloviční výkon a dvojnásobnou spotřebu (resp. "my je do toho servisu dostaneme") >:D >:D >:D
24. 3. 2016 18:52
Tak nevím...
Něco podobného se mi stalo asi před rokem se zánovní Octou 2.0 TDI na plné "á cvaj" někde směr Hannover, jel jsem v levém pruhu a najednou mi zhasnul motor. Podařilo se mi sjet doprava až do odstavného pruhu a pak provést klasickou opravu IT Crowd, tedy vypnout a zapnout. Naštěstí motor naběhl a v nouzáku jsem se doplazil do cíle. V servisu mi pak cosi vyměnili. Je ale pravda, že v ten den hodně pršelo, takže se problémy daly čekat. Musím ale říct, že Škoda má lepší nouzák než Audi, tam nás v kopci předjížděly kamióny a ještě na nás houkaly, co blbnem...
Pro místní zarputilé "šáde" fanoušky - oceňuji, že s poslední verzí Octy 1.6TDI DSG jsem nedávno dojel do cíle i zpět bez poruchy. Dokonce i v dešti, což byl zatím skoro vždycky základ nějakého průšvihu. Takže v zásadě opravdu nic pro samohybům se zastřelenou slepicí ve znaku nic nemám.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - wakantanka
24. 3. 2016 20:08
Re: Tak nevím...
Ten tvoj popis poruchy mi pripomenul jeden Favorit s ktorym ked clovek presiel hlbsiu mlaku,alebo silno prsalo,zrazu isiel na 3 a sem tam len na 2 valce. Ale tam bola pomoc lahka. Viecko rozdelovaca dolu,osusit vnutro potom kable od sviecok a vrch viecka a potom to zase slapalo. A nepomohla ani vymena tesnenia a kablov. Zaujimave ze na inom kuse to nerobilo,len ten jeden bol na vodu akysi citlivy. :-)
24. 3. 2016 20:43
Re: Tak nevím...
Bohužel nemám moderní auta tak prošmejděné, abych vědel, kam šáhnout. Dlužno říct, že spíš obdivuji, že s těmi kilometry kabelů a počtem konektorů blížícím se raketoplánu ta auta vůbec ve slejváku mohou fungovat.
24. 3. 2016 22:20
Re: Tak nevím...
Aha, tak tudy vedou Tvoje myšlenkové pochody :-)
24. 3. 2016 22:19
Re: Tak nevím...
Hele, Horste, Ty, když hodně prší, očekáváš, že Ti za jízdy zhasne motor?? ... Nebo jak si mám vyložit tu Tvou větu o očekávaných potížích v souvislosti s deštěm? ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
24. 3. 2016 22:34
Re: Tak nevím...
No, když jezdíš koncernovým autem, tak asi jo... tak jsem to aspoň pochopil.

Takže to je s kritikou o krok dál, než já.

Vlastně není... já očekávám potíže pořád - bez ohledu na počasí.
;-)
25. 3. 2016 06:51
Re: Tak nevím...
No abych pravdu řekl, jednu dobu to už tak skoro vypadalo. Pravda, motor mi zhasnul jen jednou (ale vcelku mi to stačilo), v nouzáku jsem ale tehdy dojížděl vcelku pravidelně a vždycky to začalo dlouhou jízdou v dešti. Fakt je, že mi drahá A. začala od té doby říkat Král deště, protože to začínalo vypadat, že kamkoli jedu, musí tam pršet.
Bohužel mi firma zapůjčila vždycky nějaký koncernový vůz, takže je klidně možné, že bych měl problémy i s Lexusem ;)
25. 3. 2016 07:42
Re: Tak nevím...
:-))). tak o je pech. no, ja mam odjeto nejvice asi prave s koncernovymi povozy a zatim (tedy tukam) jsem nikdy zadny takovy problem neresil a ani s ostatnimi
nekoncernovymi vozy jsem se za deste nikdy nikde nezastavil... dosud neznam vlastne ani nouzovy rezimy a podobne vychytavky, ktere se mi (tukam na drevo) vyhybaji.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 08:39
Re: Tak nevím...
Nevím.
V jedné firmě jsem dostal služební Oktávku... 2.0 už s common-railem... a jezdil jsem do Stuttgartu.
Vyjel jsem poprvé... a vracel jsem v nouzovém režimu.
Následovala garanční oprava...
Jel jsem podruhé... a vracel se v nouzovém režimu...
Následovala garanční oprava...
Vyjel jsem potřetí - a nedojel ani na česko-německé hranice!
Dojel jsem tehdy, v nouzovém režimu, do značkové opravny Škoda někde u Berouna... tam to nechal stát - a víckrát jsem to auto už nechtěl vidět.

Jako "náhradu" jsem dostal tehdy VW Transporter 2.5 4 Motion... byla to plečka rachotivá, ale jezdila aspoň spolehlivě.

O pár let později jsem, v jiné firmě, dostal Passata... a popsal tady desítky příspěvků s trablema, co jsem s nám měl... včetně omračující lhostejnosti servisů...

Hodně jich bylo s elektronikou.. ale tehdy jsem byl i tady napadán, že si vymýšlím. Dokonce tady zazněly výhrůžky, že si mě přes IP adresu zjistí a dají mě k soudu!
Těšil jsem se, ale neudělali to.

Takže já mám jasno - koncern už nikdy.
;-)
25. 3. 2016 08:45
Re: Tak nevím...
nemel jsi "vyhlasenou" b6-tku z pocatku vyroby? ta byla vskutku "povedena".
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 09:57
Re: Tak nevím...
Ne-e, B-7... nebo to byla vlastně spíš 6,5
:-)

Každopádně vyrobena v březnu 2013... to, že předchozí kousky byly ještě horší je skutečně děsivá představa.

Zbavil jsem se jí v srpnu 2015, měla najeto něco přes 100tisíc, já už vlastně nevím kolik. 140? Nebo tak nějak.

A byl to fakt běs. Nejvíc mě vadil přístup lidí v servisu. Porucha se může stát... ale lhostejnost těch lidí kolem byla fakt urážející.

Jak říkám... never ever again.
25. 3. 2016 12:58
Re: Tak nevím...
prosimte co vsechno se ti tam podelalo? b sedmicky uz byly celkem v poho... ja mam ted pul roku b8 20000 km bez problemu, mel jsem tiguana 40000 km/4 roky take bez problemu a sharana 2 roky/20000 km take bez problemu - ano, jsou to zatim male najezdy, uvidime, co dal.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 14:27
Re: Tak nevím...
Nechce se mi to tady psát znova... bylo toho hodně.
4x nenastartoval... 2x stávkovalo dsg... celou dobu byl hlučnej a žral přes 7 litrů... i když palubní počítač psal 6,4... display palubního počítače se zbláznil a otočil = co bylo světly, bylo tmavý... a co tmavý, bylo světlý - a celý to bylo zrcadlově obrácen. Svítící kontrolky, co nezastavily auto nepočítaje, upadlý plasty na dveřích a povolenou sedačku řidiče... mám 88kg.

Auto přes milion... a servis, co Ti řekne na seznam závad za prvních 30tis km "to máte jedno, na 30tis se stejně jenom mění olej...

Hrůza.
Už nikdy.
25. 3. 2016 15:19
Re: Tak nevím...
hm, toho je fakt dost. ja treba nema dsg ani v jednom aute, takze teto casti budu kazdopadne usetren ;-).
Avatar - Ja Prvni 123
24. 3. 2016 21:38
Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným pedálům
ale o tom se tady nemluví.
Aspoň zatím.

A nedá mi to: VW neinstaloval software umožňující manipulovat s testy emisí... VW instaloval software, který sám o sobě poskytoval zkreslená data.
A zkreslená nikoliv v detailu... ale v násobku.
A měl tu drzost na tom postavit marketing.

To jen, aby se nezapomnělo... pro ten příval zbytečných informací.
;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
25. 3. 2016 07:33
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
Vzpomenu si na tebe, až bude mít svolávačku Fiat (fakt je, že ten nebude svolávat 800t.aut - to by si nějaký musel půjčit) Kdyby koncern nebyl, musel by sis ho vymyslet, jinak bys neměl komu nadávat.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 08:31
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
No, to bude od Tebe hezký... ale rozlišíš, že nereju do té svolávačky, ale do toho podvodu, že jo?
;-)

A oni pořád ohýbají fakta... takže ta poslední formulace zní, že jejich software umožnil nějakým zlým nestoudníkům podvádět... ale bylo to jinak: koncern sám podváděl a je tedy zlým nestoudníkem.
;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2016 11:29
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
A jakou má ten sw podvod souvislost s pedály a konektorem???
Já se s Tebou nehádám, že nepodváděli. Formulaci, že s jejich sw podváděli "nějací zlí nestoudníci" jsem nikde nezaznamenal a nevěřím tomu, že zazněla. Jen bys asi chtěl, aby v jakémkoli článku o VW byl dlouhý úvodní odstavec, který pojedná o podvodu s emisemi a o tom, jací jsou *. Jsou, ale nepotřebuju to číst půl roku poté třikrát denně.
25. 3. 2016 12:55
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
hele, tuhle jsem na toto tema mluvil zase s jednim velmi dobre etabkovanym dokturkem u vw. potvrdil mi, ze totozny sw na diesel maj vsichni a strasne se podivoval nad tim, ze si myslel, ze s dieselgate konecne procitnou i politici a pochopi tu nesmyslnost te honby za par gramy co2, nox, atd., protoze to v celkovem kolaci je relativne nepatrny zlomek a hnou se si. prakticky neda. ale nepochopili samozrejme nic, podvadet se bude dal. a taky se podivoval na tom, jaka smesna "opatreni" (sitko v sani, sw) byla prijata a uspesne odsouhlasena jako reseni... proste saskarna az do morku kosti.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2016 13:20
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
Nemám o tom nejmenších pochyb. Jenže veřejným odhalením, že to dělají všichni, by jen EU ukázala, co je to za bandu neschopných bIbů. Která nejdřív schválí jakási čísla, a pak zjistí, že jich nelze reálně tak lehce dosáhnout. Tak povolí podvody s demontáží alternátorů, přelepováním spár, řídkými oleji a jízdou z kopce. Když pak praskne, že dokonce automobilky učí auta poznat test, raději než mít naprostou blamáž nechají to vyhnít. Kolik je to měsíců, co to propuklo? Kolik bylo uveřejněno OFICIÁLNÍCH EU výsledků testů jiných automobilek? Kolik času zabere to, co už udělali sami různé firmy, které odhalili Opel, Renault a pod.? Zkrátka není politický zájem odhalit.
Tím neomlouvám automobilky, ale chápu je. Zákazník chce každý nový model výkonější než minulý, zároveň s nižší spotřebou, a levnější , max. stejně drahý jako minulý model. A do toho chce EU snižovat emise. Perpetum mobile neexistuje.
25. 3. 2016 13:50
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
pises to naprosto presne. jen si nejsem jist, ze motivaci eu neni zakryt diletanstvi ve vlastnich radach. oni si podle me vubec neuvedomuji, jaci diletanti to jsou.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 14:21
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
A to je přesně důvod, proč to sem píšu... tak jak to říkáš to není pravda.

Ano, normy jsou padlý na hlavu nedávají smysl... a všichni mají jiný výsledky v reálném provozu, než při testu... ale:
všichni přehušťují gumy, zalepují spáry... všichni jezdí cyklus, který nemá s realitou nic společného, všichni mají verzi "green" hlavně proto, aby snížili "koncernové emise" a tudíř platbu výpalného soudruhův v Bruselu... ale JEN slavný a slovutný VW cíleně podváděl. Jeho SW detekuje test a sniží výkon i spotřebu... nestačily mu ty metody ostaních, vlastně nikdy nedokázal vyvinout pořádnej motor. A tak to ošidil.

Lidi strašně zapomínají... tak to připomínám. Stejně, jako připomínám zločiny komunistů a zlatý Jakešovi kouhoutky v koupelně, co mu zaplatil "pracující lid"... tak to nezměním a pořád je dost takových, co nadšeně hýká nad Babišem, stb zmetkem, co krade i teď... a když mu na to přijdou, tak to označí za mediální kampaň proti němu, a ve své obhajobě uvede, co kdo udělal špatně za posledních 25 let.

Je to úplně stejný...
25. 3. 2016 15:18
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
no a to je prave to, v cem nemas pravdu - emisni test detekuji vsichni a to samozrejme i benzinove motory (a pochopitelne vsichni pri nich upravuji chod motoru, ev. periferii). to je prave to stezejni na te cele veci.

babise a komunisty obhajovat nikdy nebudu.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 15:42
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
No, ale to říkají jen Němci od VW a přidružených periodik... jinak to asi pravda nebude.
Mám k autům blízko, minimálně jsem měl ještě nedávno. A u žádné jiné značky jsem nezažil takové rozdíly v chování a vlastně ve všem, co to auto dělá nebo "říká".

Začíná to optimistickou rychlostí, optimistickou spotřebou... a končí to podvodem s emisema.
25. 3. 2016 15:56
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
tak ja jsem treba cech a ten dokturek u vw je take cech ;-). ale to je jedno, francouzi, italove, atd. se dobrovolne k manipulativnimu sw nikdy nepriznaji, nejsou to preci blbi nemci ;-).
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 17:25
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
No, především ti Němci byli ještě blbější - oni se nepřiznali... oni se nechali chytit.

Že v USA je jen důsledek toho, že EU je vlastně "čtvrtá říše", takže tady se jim to stát nemohlo.

;-)
25. 3. 2016 20:13
Re: Horší je těch 800 tisíc aut svolávaných kvůli vadným ped
ze vw (a ostatni nemecke znacky rovnez) jsou tak pitomi a naftak klidne prodavaji v usa, je samozrejme jen a pouze jejich blbost. je samozrejme pravda, ze ostatni vyrobci do tohoto "rizika" nesli a vw reklamou clean diesel tomu nasadil korunu.
25. 3. 2016 04:05
Das Katastrophe
Koncernový "zirkuss" má v poslední době samé problémy. ČÍM TO ASI JE?
Rozbalit vlákno
18
25. 3. 2016 07:47
Re: Das Katastrophe
ma problemy nelisici se od problemu ostatnich automobilek, je to tim, ze se vsichni snazi delat bmw za cenu trabanta (vcetne samotneho bmw >:-[] ), auta jsou pretechnizovana a jejich zivotnost/spolehlivost omezena. hlavne jsou cim dal omezenejsi moznosti levnych oprav banalnich problemu.
Avatar - speedfred
25. 3. 2016 10:26
Re: Das Katastrophe
Ale ľudia chú to BMW za cenu Trabíka a výrobcovia sa im to iba snažia poskytnúť.
25. 3. 2016 12:48
Re: Das Katastrophe
jiste, to s tim samozrejme koresponduje.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 15:49
Re: Das Katastrophe
Výrobce se jim snaží vysvětlit, že jim to poskytují...
;-)

Dacia je levný auto... a je to levný auto.
Golf je lepší jen v detailu, je méně spolehlivej, ale stojí trojnásobek - při koupi i při provozu.

Proč?

Je to jen marketing.
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2016 12:37
Re: Das Katastrophe
Kdyby se VW aspoň nechoval tak, že už dávno je to BMW...
25. 3. 2016 12:49
Re: Das Katastrophe
proc by nemel, kdyz zrovna bmw uz ma premiove snad jenom to jmeno? ;-)
Avatar - speedfred
25. 3. 2016 13:05
Re: Das Katastrophe
Tak to s tebou nesúhlasím. Pozri sa na výber motorov,prevodoviek,výbavy a karosérie aké len xceš.
25. 3. 2016 13:52
Re: Das Katastrophe
hm, no dobre, tam je vyber sirsi. ale kvalita a zivotnost je uplne prumerna, technicka vyspelost taktez.
Avatar - speedfred
25. 3. 2016 13:57
Re: Das Katastrophe
No nespoľahlivosť je občas daň za nové nevyskúšané technológie. Mam pocit,že teraz už nie je čas testovať-zákazníci otestujú,len musí byť rýchlo nový model.
25. 3. 2016 15:22
Re: Das Katastrophe
co myslis temi novymi nevyzkousenymi technologiemi? 4x4 bez mezinapravoveho diferencialu (a to neni jen tedy reseni bmw) nebo motor bez jednoho valce zato s jednim turbem navic? ... ja tak nejak nemohu vypatrat nic novatorskeho, co by bmw v posledni dobe na automobilovy trh prineslo.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 15:47
Re: Das Katastrophe
Souhlas.
Tím méně VW.
;-)
25. 3. 2016 15:54
Re: Das Katastrophe
no jisteze, z hlediska mechanicke propracovanosti byl na vrcholu passat b5.5. vsechny dalsi passaty jsou po mechanicke strance horsi konstrukce... ja jen nevidim tu premii ani u bmw.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 15:54
Re: Das Katastrophe
Jo, v tom máš pravdu.
Bohužel.
Avatar - speedfred
25. 3. 2016 16:24
Re: Das Katastrophe
laserové svetla,idrive,adaptívne tempomaty,ABS - to vsetko neprinieslo len BMW ,ale myslel som podobne veci.
Za 3valcami hľadajme Brusel,nie je to chyba automobiliek
25. 3. 2016 20:50
Re: Das Katastrophe
Je to chyba naše (zákazníka) . Automobilka nabídne motor se spotřebou X l. a tupý zákazník tomu věří a chce tento,, úsporný "motor. No a automobilka ho nabídne napříč všemi třídami. A my tleskáme a placame se po ramenou jaký že to je pokrok
Prd oturbeny 3 válec má na dálnici větší spotřebu než 6 válec. Já jsem za v,R 6 nebo 8 :-)
25. 3. 2016 21:31
Re: Das Katastrophe
no, uprimne, oturbene malorazky jsou zejmena produktem legislativy eu. kdyby ti v nizsi stredni misto 1,2 tsi nabidli atmosfericky dvoulitr s realne prakticky stejnou spotrebou, pritom by stal o nejakych 30 000 tisic mene, co bys vzal?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud