Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Professional odhaluje Talento, jímž nahrazuje Scudo

Fiat Professional prostřednictvím prvního snímku představuje model Talento, který je výsledkem spolupráce s francouzskou automobilkou Renault.
Zpět na článek
25. 3. 2016 12:58
25. 3. 2016 14:41
25. 3. 2016 15:58
25. 3. 2016 17:18
25. 3. 2016 20:55
26. 3. 2016 10:17
26. 3. 2016 11:12
26. 3. 2016 17:15
25. 3. 2016 18:19
26. 3. 2016 10:13
26. 3. 2016 13:29
26. 3. 2016 21:07
26. 3. 2016 21:39
25. 3. 2016 12:58
Už zase...?
Já to nechápu, proč prostě nevznikne jakási fabrika, která bude plodit dodávku a každey si pak na to plácne svoje logo. Bez tak je to tímhle segmentem takhle proříznutý, chce se mi z toho .... >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - wakantanka
25. 3. 2016 13:21
Re: Už zase...?
Mno to je proste bussines :-) Zvlast v dobe ked su tieto typy aut spotrebnym firemnym tovarom a kazda automobilka si chce ukrojit z kolaca je taketo rebrandovanie logicke. Na druhej strane to setri peniaze aj samotnemu uzivatelovi a na vacsinu oprav rozsiruje servisnu siet. Vzdy je nieco za nieco.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 14:31
Re: Už zase...?
No, ale vždyť to tak je!
Tak s čím máš problém...?
;-)

A jen pro přehlednost: původní Talento bylo o hodně kratší, než normálně krátký Ducato... nebylo to hezký, ale ve městech to mělo výhody: ukrutně krátkej rozvor znamenal k nevíře malej poloměr otáčení.
:-)

[odkaz]
25. 3. 2016 14:41
Re: Už zase...?
...zase brzdi, není to tak. To že pár značek přeznačkovalo modely jiných značek stále vyvažuje spousta jiných, co mají svoje originály ty jelito >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
25. 3. 2016 15:26
Re: Už zase...?
:-)
To sis splet - jelito tady zatím není.
Ale třeba přijde.
;-)

Jinak máš pravdu... ale ty psal, že se ti chce zvracet z nějakého stavu - a současně jsi volal po zradikalizování tohoto stavu.

Moc to neřeš.

Zrovna malých dodávek je pár - a prodávají se každá pod třemi a více jmény, ale popravdě mně to teda vůbec nevadí.
Dodávka je užitkové auto, takže logicky ta užitečnost je první.
Avatar - wakantanka
25. 3. 2016 20:20
Re: Už zase...?
Tak schvalne kolko dalsich dodavok ktore nemaju dvojca ci trojca v tejto triede v dnesnej dobe najdes? MB ma Vito, VW Transporter a Ford Transit Custom. Hyiundayov klon predch. Vita nepocitam.
Avatar - wakantanka
27. 3. 2016 08:23
Re: Už zase...?
Nv200 je mensi a uzsi. Dokonca aj v clanku je uvedene ze aj Nissan bude mat svoj derivat Trafficu.
25. 3. 2016 18:39
Re: Už zase...?
Tak to vidím poprvé, vypadá fakt srandovně :-)
25. 3. 2016 15:58
motory
Dá se předpokládat, že naftové motory budou od Renaultu. Takže nastane paradoxní situace, kdy do menšího Dobla můžete pořídit naftový dvoulitr a do většího Talenta jen 1.6.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - martin.filak
25. 3. 2016 16:41
Re: motory
A právě z těch opravdu malých oturbených motorů mám vážně obavy. Přece motory budou tahat skoro třeba 3 tuny a to je podle mne hmotnost na aspoň dvoulitr, pokud rovnou ne na 2,2ku. Krásné si představit dodávku s motorem z Jeepu Cherokee se 147 kW....
25. 3. 2016 17:18
Re: motory
On by tam Fiat asi mohl tu svoji 2.2D dávat, ale prodražilo by to vývoj a výrobu.
Avatar - 1975ak
25. 3. 2016 20:55
Re: motory
Do Fiorina dává Fiat svůj 1.3 MJet do Nema Citroen a Peugeot svůj 1,4 D. Zabudovat motor , změnit palubovku , masku je jen otázka úchytů a montážních bodů.
26. 3. 2016 10:17
Re: motory
Což je samozřejmě blbost. Ve všech zmíněných je Fiati 1,3 MJTD, žádné 1,4 HDI tam není..., jen se to tak jmenuje...
;-)
Avatar - m.z.
26. 3. 2016 11:12
Re: motory
Ale dával se tam.
[odkaz]
Avatar - 1975ak
26. 3. 2016 17:15
Re: motory
Citroen má u 1.4 jinej zdvih a vrtání, je to jiný motor.
25. 3. 2016 18:19
Re: motory
No ta 1.6dCi je pro užitkáč otázkou, asi ještě nikdo neví, co s tím motorem udělá zatěžování k maximu a velké nájezdy... Jesm zvědav, jestli se objeví nějaké zprávy o stavu Trafiku s tímhle motorem a nájezdem víc jak 200tis km ;-)
26. 3. 2016 10:13
no
Tohle auto fakt ne. Vím to už dlouho, že tohle ohlásili, ale prostě Traffic nepovažuji za cosi skvělého a proti původním eurovanům je tohle krok zpět (aspoň já to tak vnímám) a stávající Scudo je pořád lepším autem, kterému bych stále dal přednost. Na druhou stranu původní verze byla, že by snad Scudo v plné míře nahradilo Doblo, což tak spousta zákazníků bude asi stejně vnímat. Takže tohle auto je jen doplněk, co díru do světa neudělá, jen pro doplnění portfoilia. Pořád se dá koupit za rozumné peníze Ducato, takže není potřeba kupovat tento nepodarek. Předpokládám, že to je jen dočasné zaplácnutí díry v momentě, kdy vyhořela spolupráce s PSA.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - martin.filak
26. 3. 2016 13:29
Re: no
By mne zajímalo, na čem přesně spolupráce padla, když další dvě auta dělají pořád společně....
Avatar - sendador
26. 3. 2016 21:07
Re: no
Je fakt,ze nastupce rady Scudo/Jumpy/Expert vypada mnohem lepe nez Talento/Traffic/Vivaro. Co se tyce kvality a techniky nedokazu posoudit.
Avatar - martin.filak
26. 3. 2016 21:39
Re: no
To bych za sebe zase tak netvrdil. Trafic/Vivaro atd. si aspoň drží odlišný vzhled od Transporteru, kterému se nyní PSA a Toyota (bohužel) dost přiblížili. V novém Talentu dokonce vidím drobné odkazy na původní provedení... jen ty motory mne mrzí...