Já to nechápu, proč prostě nevznikne jakási fabrika, která bude plodit dodávku a každey si pak na to plácne svoje logo. Bez tak je to tímhle segmentem takhle proříznutý, chce se mi z toho .... >:D
Mno to je proste bussines :-) Zvlast v dobe ked su tieto typy aut spotrebnym firemnym tovarom a kazda automobilka si chce ukrojit z kolaca je taketo rebrandovanie logicke. Na druhej strane to setri peniaze aj samotnemu uzivatelovi a na vacsinu oprav rozsiruje servisnu siet. Vzdy je nieco za nieco.
No, ale vždyť to tak je!
Tak s čím máš problém...? ;-)
A jen pro přehlednost: původní Talento bylo o hodně kratší, než normálně krátký Ducato... nebylo to hezký, ale ve městech to mělo výhody: ukrutně krátkej rozvor znamenal k nevíře malej poloměr otáčení. :-)
:-)
To sis splet - jelito tady zatím není.
Ale třeba přijde. ;-)
Jinak máš pravdu... ale ty psal, že se ti chce zvracet z nějakého stavu - a současně jsi volal po zradikalizování tohoto stavu.
Moc to neřeš.
Zrovna malých dodávek je pár - a prodávají se každá pod třemi a více jmény, ale popravdě mně to teda vůbec nevadí.
Dodávka je užitkové auto, takže logicky ta užitečnost je první.
Tak schvalne kolko dalsich dodavok ktore nemaju dvojca ci trojca v tejto triede v dnesnej dobe najdes? MB ma Vito, VW Transporter a Ford Transit Custom. Hyiundayov klon predch. Vita nepocitam.
Dá se předpokládat, že naftové motory budou od Renaultu. Takže nastane paradoxní situace, kdy do menšího Dobla můžete pořídit naftový dvoulitr a do většího Talenta jen 1.6.
A právě z těch opravdu malých oturbených motorů mám vážně obavy. Přece motory budou tahat skoro třeba 3 tuny a to je podle mne hmotnost na aspoň dvoulitr, pokud rovnou ne na 2,2ku. Krásné si představit dodávku s motorem z Jeepu Cherokee se 147 kW....
Do Fiorina dává Fiat svůj 1.3 MJet do Nema Citroen a Peugeot svůj 1,4 D. Zabudovat motor , změnit palubovku , masku je jen otázka úchytů a montážních bodů.
No ta 1.6dCi je pro užitkáč otázkou, asi ještě nikdo neví, co s tím motorem udělá zatěžování k maximu a velké nájezdy... Jesm zvědav, jestli se objeví nějaké zprávy o stavu Trafiku s tímhle motorem a nájezdem víc jak 200tis km ;-)
Tohle auto fakt ne. Vím to už dlouho, že tohle ohlásili, ale prostě Traffic nepovažuji za cosi skvělého a proti původním eurovanům je tohle krok zpět (aspoň já to tak vnímám) a stávající Scudo je pořád lepším autem, kterému bych stále dal přednost. Na druhou stranu původní verze byla, že by snad Scudo v plné míře nahradilo Doblo, což tak spousta zákazníků bude asi stejně vnímat. Takže tohle auto je jen doplněk, co díru do světa neudělá, jen pro doplnění portfoilia. Pořád se dá koupit za rozumné peníze Ducato, takže není potřeba kupovat tento nepodarek. Předpokládám, že to je jen dočasné zaplácnutí díry v momentě, kdy vyhořela spolupráce s PSA.
To bych za sebe zase tak netvrdil. Trafic/Vivaro atd. si aspoň drží odlišný vzhled od Transporteru, kterému se nyní PSA a Toyota (bohužel) dost přiblížili. V novém Talentu dokonce vidím drobné odkazy na původní provedení... jen ty motory mne mrzí...