Tatra je ráda, že žije a vyrábí řádově stovky náklaďáků ročně. A i to je po málo. Luxus v podobě výroby osobáku si dovolit nemůže. Už nyní chybějí peníze na vlastní vývoj náklaďáků, proto ukončuje pomalu výrobu vlastních kabin (civilní řada)a montuje kabiny DAF.
tu boli kupé a Ecorra tam nebola. :-!
Teraz su tu sportiaky a Ecorra tu znova nieje... :-!
To ju ignorujete, alebo bude o nej specialny clanok zvlast ?
A vobec, viem ze by to znamenalo kopec roboty a cestu "daleko na vychod" pre vas, ale navrhujem vyhladat PÁNA Karla Bordovského, urobit s nim interview ( mal na starosti vývoj vsetkych motorov od T613 dalej + motorsport, teda buginy a aj motor do Ecorry ) a aj bratov Hajdůškových a urobit s nimi interview o Ecorre !
To by bol clanok ! :-!:yes: