Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropští designéři Hyundaie chtějí supersport

5 komentářů

Anonym
to není marketingově vůbec blbej nápad. Nic nestrhává média a pozornost tak, jako supersport. Třeba Nissan si s Godzillou zvedl image až neskutečně, navíc auto je vzhledem k ceně strašně, až neskutečně, rychlý.

Nikdy si Hyun. ani Nissan jako supersport nekoupím, ale to mi nebrání v tom uznat rychlost GTR. A dokonce si fakt myslím, že od Hyundaie, kdyby se mu povedlo něco podobného, by to nebyl až tak špatný tah.

Dneska jsem objektivita sama, jdu do sebe lidi, asi stárnu... >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Blbej nápad? Asi jo. Blbé jméno.........blbý nápad. Není náhodou, že si zpěváci a herci často mění jméno aby se dali lépe "prodat"... 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Špatnej příklad, nissan už dávno image měl, říká ti něco Skyline? 😉
Anonym
Njn, ale nebylo tak celosvětově známý auto. Bylo to jako že jsme věděli, že Japonci něco takovýho maj atd. Kdybys ho měl tenkrát koupit, nebyl by na něj myslím servis a ani dealerství - myslím. To bys mohl dolézt až k Datsunu, ale podle mě je gétéero těžší váha.
Jakože GTR zná dneska každej kluk, myslím, že Skyline v dobách jeho slávy znali jen petrolheadi a to hlavně z doslechu. Málokdo v něm jel nebo tak.

Však víš, jak to myslím. Dokonce nevím, jestli vůbec kdy byl Skyline s volantem vlevo.
Avatar - Ham.
Ham.
No ona je to dnes už spíše nutnost pokud chtějí bojovat s největšími koncerny jako rovný s rovnými, a to jistě chtějí (posun z low costu je za poslední roky patrný), tak se bez supersportu asi neobejdou, protože všechny velké koncerny jej mají, Toyota má, FCA má, VW má, GM má, Honda má, Nissan má, Daimler má, Ford má. Takže pokud nechtějí zůstat vnímání jen jako výrobci masových plechovek bez schopnosti uspět s náročnějším produktem, tak je supersport skoro must.