Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Takata prý odhaduje náklady kvůli airbagům až na 2,7 bilionu jenů

11 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
To je cca půlka rozpočtu ČR..........za to by se dal postavit kanál Labe - Odra - Dunaj a vody by bylo hned dost. Takhle se to zaplatí kvůli jakýmsi nafukovacím pytlíkům, které se nafukují když nemají a nenafouknou, když je potřeba... 😉
Avatar - defusiq
defusiq
jn
ryccardo
Docela by mě zajímalo jak přišli na to, že k úmrtí došlo kvůli airbagu. Když přijedou hasiči k nehodě kde je mrtvola zamotaná v airbagách tak se dá dost těžko určit jestli airbag vystřelil tím správným způsobem a ta mrtvola už žádný svědectví taky nevydá natož, aby si šla stěžovat.
vondry87
A co když té mrtvole z lebky kouká kus kovu s nápisem "Takata - your safety is our top priority" >😁
ryccardo
No pak bych to chápal.
Avatar - praděda7
praděda7
Myslím, že by Takata měla zapracovat na tom, aby se ten její airbag, když už tedy někoho zabije, dal použít i jako body bag... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Problém s airbagy je ale úplně někde jinde. Je to především nemožnost odzkoušet jeho správná funkčnost před tím než dojde k nehodě. Ano, kontrola funkčnosti určitě u výrobce průběžně probíhá, ale při té je airbag znehodnocen. Ten, který je namontovaný v autě testován být nemůže. ;-\
ryccardo
To máš sice pravdu, ovšem pokud odzkoušíš jeden kus, respektive provádíš nějakou průběžnou kontrolu v rámci výroby, tak máš dost přesný obrázek o tom jak ti airbagy fungují.
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, statisticky ano. Ale fakticky zaručit, že bude fungovat zrovna ten tvůj, nejde. To zjistíš, až když do něčeho pořádně picneš... 😉
ryccardo
Všechny komponenty co máš v autě fungují jen na základě statistický kontroly. Není běžný, že systémy v autě prochází 100% kontrolou, která navíc stejně není nikdy 100% 😉 Ale jinak máš pravdu 😉
Joab
Takata v ofiko vyjádření odmítla, že by takovej odhad připravili a prej je to kec. Jsem zvědav, jestli ten článek nějak upravíte😊
[odkaz]