Pokud to nebude v EU homologované, Euro norma atd., tak to může být docela problém. Nemyslím, že by to stálo za to tahat z venku, zas to nebude nic, co by se nedalo normálně koupit u konkurence.
Tak třeba já jsem dost zvyklý číst a sledovat zahraniční recenze či návody a těm ruským se rozhodně nevyhýbám protože mají na věci dost jiný pohled. Stejně tak jsem kdysi objednával tlumič výfuku na RAV4 ze zahraničí protože u nás se tenhle kus plechu co nějaký mamlas v toyotě navrhl tak že vydrží jen 70tis prodával pouze s katem za 32tis a v zahraničí bez katu za 1500 s poštou. Takže tohle může být ve spostě situací dost matoucí.
Já to beru a je dobře, že Renault vypadá jako Renault ;-) , jen se ty auta až příliš začínají podobat jedno druhýmu, stejně jako je to u Audi, Škody, VW a dalších.
A mimochodem zrovna Škoda a VW jsou přesně za tu " firemní identitu " dost často kritizované. :-)
Nechápu... Vy máte problém třeba v tom, že Yeti je v Číně taky o 20 cm delší? Plete se Vám s českým Yeti? Myslím si, že se modely nepotkají, pokud časem Renault usoudí, že by to v EU zkusil, tak z něj bude grand captur.. :-!
Souhlas, k tomu ještě nástupce Koleosu, kterej bude nejspíš vypadat jako větší Kadjar.
Jakmile se u nějaký automobilky víc povede vzhled nějakýho modelu, už se to snaží naroubovat na všechny ostatní modely napříč výrobním programem. A že jich jen v Evropě je požehnaně....... :no:
Nový Kaptur by mal byť prvý zo súrodencov chystaného SUV tria Renault/Dacia/Datsun. V prípade Dacie to bude nová generácia Dusteru, čo by teda znamenalo, že Renault Duster v Rusku končí. V prípade Datsunu už čo to naznačil minuloročný koncept GO-cross. To bude model pre indický trh.
Kaptur sa bude vyrábať v moskovskom závode Renault Russia (predtým Avtoframos), kde pred kompletnou modernizáciou búchali Moskviče.
z pohladu nazvu aj modelu je nemozne aby si europan pomylil captur s kapturom ktory u nas nemame a takisto aby si kaptur v rusku mylili s europskym capturom ktory tam zase oni nemaju
v com je teda problem? zakaznik sa nemoze zmylit lebo ani nema na to moznost kedze oba modely sucasne sa na ziadnom spolocnom trhu neponukaju
Hele, nakonec ať si dělají co chtějí. Kdyby začala Toyota pod názvem Korola prodávat Avensis, je to taky jejich boj... ale taky bych z nich měl srandu :-)
"Jistotou je též pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem, který je v Rusku povinností."
>:D >:D >:D >:D
No fajn, tak to treba zavolat nasim, nech z tade stiahnu vsetko na MQB-cku, lebo tam mame len Haldexy, a aj do Mnichova, lebo ani oni vo svojich x-drivoch nemaju medzinapravovy diferak, a aj do Fordu a vobec - vsetkym, KTORI MAJU LEN MEDZINAPRAVOVU SPOJKU MIESTO MEDZINAPRAVOVEHO DIFERENCIALU ! >:D
Prečo, však to idú predávať len v Rusku a tam je len jeden Kaptur. Je bežné predávať pod jedným alebo podobným menom dva modely, aj naopak, predávať jeden model pod rôznymi menami. Ale nikdy nie na tom istom trhu predsa.
Nádherné auto,veliká škoda,že v Evropě nebude,jistě by se prodal 1000000 za rok,no spíš dva ;-):yes::yes::yes::yes: Krásná čtyřkolka,s vynikající spolehlivostí Renault :yes::yes: