Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hymermobil B-Class DynamicLine: Novinka mezi obytnými vozy (+video)

Hymer si pro letošní rok připravil novou kompaktní modelovou řadu B-Class DynamicLine, u níž bylo cílem nabídnout maximální možný komfort v kombinaci s nízkou hmotností.
Zpět na článek
2. 4. 2016 09:52
2. 4. 2016 18:18
3. 4. 2016 04:23
Avatar - martin.filak
2. 4. 2016 09:52
hmotnost
Ano, řečí čísel je hmotnost 2990 kg hluboko pod hranicí 3,5 tuny. Všichni, co mají obytná auta, však ví, že ani papírová doložnost 510 kg není dostatečná. Stačí připočítat příslušenství jako markýzu, klimatizaci, TV, sat., silnější (větší) motor atd. Nakonec nějaké to oblečení, jídlo, pití, posádku nevyjímaje a na digitální váze se pomalu rozsvěcuje čtyřka...
Rozbalit vlákno
3
2. 4. 2016 18:18
Re: hmotnost
Asi tak, tých 2990 je labutia pieseň, resp.s tou vahou je to úplné holátko so základným motorom, bez motorovej klimatizácie, atď. Po striedmom dovybavení je tam 3200kg a to píšem o veľmi dietnom dovybavení…
3. 4. 2016 00:46
Re: hmotnost
jo jo. dobrý je pro srovnání kouknout na americké obytňáky. tam žádná 3,5 tuna neplatí. a do 3,5 tuny se tam nedá sehnat nic, ani transit s vestavěnou postelí.

auta menší než i ten menší hymer jsou tam na čtyřech pěti tunách naprosto automaticky. a to v základu. s další tunou na doložení se počítá hned. čistá voda, špinavá voda, bomby s plynem...

zajímavý je to i u toho transitu. v evropě je milion verzí do 3,5 tuny. v americe žádná. ale i ta základní má nosnost 1,5 tuny.

kvůli legislativě tak jezdí v evropě rodiny na dovolený v papírovejch domečkách. dá se to chápat, nikdo nechce jít dělat řidičák na ávii.
3. 4. 2016 04:23
Re: hmotnost
Řidičák není hlavní problém, horší že nad 3,5 tuny je obytňák braný jako náklaďák se vším všudy - mýto, zákazy apod ...