Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VC Bahrajnu F1 2016: Nejrychlejší v kvalifikaci byl Hamilton

Kvalifikace na pouštní Velkou cenu Bahrajnu formule 1 potvrdila formu Mercedesu. Ferrari ale pomalé není, i když to v trénincích tak vypadalo...
Zpět na článek
2. 4. 2016 20:06
MERCEDES ÜBER ALLES
Hleďte!
Nový ročník Formule 1 pokračuje podle plánu. A tehdy zříte nad svými pomatenými hlavami jasné světlo zářící trojcípé hvězdy, která opět nemilosrdně zdrtí veškeré protivníky jako obtížný hmyz!
Kéž by vám to ukázalo správný směr a vyvedlo vaši mrákotami obestřenou mysl z útrap šílenství a beznaděje! Daleko od japonských a korejských vtipů na čtyřech kolech!
MERCEDES ÜBER ALLES!!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
2. 4. 2016 20:38
Re: MERCEDES ÜBER ALLES
teda pekne ti to vyhrava takto na vecer >:D >:-[] >:D >:-[]
Skoda len, ze po treningoch, v ktorych bol v kazdej jednej spolocnej jazde Nicco rychlejsi ako Lewis (ok, raz boli na tisicinu rovnako :-) ), tak v kvalifikacii zrazu ( hlavne v Q1) nestacil. 77 tisicin - toto je pre mna smutne cislo dnesneho dna. :-!
Jo, a k tomu MB über alles - myslis tento ?
[odkaz]
>:D >:D >:D >:D
Avatar - speedfred
2. 4. 2016 21:22
Re: MERCEDES ÜBER ALLES
Keď im pravidla uštrikovali podľa ich motoru >:D
Avatar - CHerokee
2. 4. 2016 23:00
Re: MERCEDES ÜBER ALLES
Ony to jsou dnes spíše vysavače než motory...
Avatar - speedfred
3. 4. 2016 09:41
Re: MERCEDES ÜBER ALLES
Tak tie pohonné jednotky majú veľký potenciál si myslím,len by to chcelo "troska" povoliť obmedzenia.
Zvuk je teda nič-moc oproti atmosféram,ale toto je to taký zaujímavý mix rôznych pazvukov.
Avatar - Barrichello
2. 4. 2016 21:21
Manor skvěle
Wehrlein porazil oba Saubery, oba Renaulty a ještě jednu Force India. 16. místo je skvělý výsledek :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
3. 4. 2016 11:19
Re: Manor skvěle
Ano, je otázka jestli to tak bude fungovat po návratu k běžný kvalifikaci. Každopádně zajel skvěle! Stejně jako oba HAASy ;-) :yes:
3. 4. 2016 12:00
Re: Manor skvěle
Máš nějaký info? O návratu k "běžný" kvalifikaci jsem neslyšel. jen, že se samozřejmě týmy nemůžou shodnout a tak Todt a Bernie zase vymýšlí kvalifikace slepené z různých formátů...Přitom pokud nebude nejlepší tým "penalizován" na startu, vždy si vyjede PP...
3. 4. 2016 12:36
Re: Manor skvěle
Todt je v Bahrajnu, mělo by se to upéct ještě tento víkend ;-)
Avatar - AUDIRS6
3. 4. 2016 13:03
Re: Manor skvěle
videl som interview s Bernim a tiez sa tak vyjadril, ze tento raz este po novom a na buducej VC uz asi klasicky. ;-)
3. 4. 2016 13:57
Re: Manor skvěle
Bernie a Todt to údajně blokli ;-\
3. 4. 2016 14:33
Re: Manor skvěle
No právě proto. Těm dvěma už by měl někdo dát do držky ;-\
3. 4. 2016 15:16
Re: Manor skvěle
takže opět nic nedohodnuto, zase rokování ve čtvrtek a je údajně na stole opět jiná kvalifikace na bázi spítání časů....fakt kocourkov
Avatar - Barrichello
4. 4. 2016 10:39
Re: Manor skvěle
U Haasu sem to čekal, ale Manor se oproti austrálii zvedl, samo jen Wehrlein, Haryanto na to jezdecky nemá, to se ale dalo čekat, škoda že místo něj nejezdí Rossi nebo Stevens
3. 4. 2016 00:24
Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Sport, kde se točí miliardy dolarů má zapotřebí šetřit gumy a palivo?Spadli ti přeplacení páprdové z Marsu?Tři části jako do minulého roku, libovolný počet jakýchkoliv gum na kvalifikaci, žádné omezení paliva ani průtoku a to by jste viděli kvalifikaci a závod. A najmout manažera F1 za 10mil dolarů na rok (po vzoru NHL, nebo NBA) a vyházet všechny kostlivce, kterým jde jen o svoje kšeftíky.
Dnešní kvalifikace?Absolutně k ničemu...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 01:01
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Buď v klidu, už za 14 dní začíná nová sezona krále motorsportu WEC ;-)

Takže se bude na co dívat.
3. 4. 2016 10:08
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Můžu tě uklidnit, že i přes problémy které dělají F1 Bernie a spol, je to vrchol a královna motorsportu. Ostatně Lewis to demonstroval rekordem okruhu. WEC je něco jiného,také má své problémy a vrchol to fakt není.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 13:03
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Titul královna motorsportu měla F1 naposledy v roce 2008. I potom mě do roku 2014 bavila, ale šlo to už jen strmě dolů a s čistokrevným atraktivním závoděním to mělo pranic společného. A upadá to dál, schizofrenie okolo pravidel, nudné motory a zvuk, zbytečné nové okruhy, jež v kalendáři končí jen díky lobbingu, zatímco tradiční okruhy jsou neustále v ohrožení, do toho další pseudozměny pravidel, sterilní chování jezdců,...prostě z F1čky, jednoznačného vrcholu motorsportu zbyla postupem času už jen kostra a jméno. WEC si už pár let jezdí suverénně na špici světového motorsportu. Lidé tu sérii na rozdíl od F1 naprosto milují, návštěva exponenciálně rostě každý rok, přibývají nové a atraktivní okruhy, každou sezonu jezdí více a více aut, v Le Mans je rekordní účast, samotní jezdci, týmy a diváci parafrázovali dopis, který posílala komise jezdců FIA s tím dovětkem, že oni ve WEC nechtějí měnit vůbec nic. Je to jednoduše nosník pokroku a toho nejlepšího současného závodění, adrenalinu, atmosféry a profesionality. A žádné problémy ta série nemá, právě naopak nevídaně prosperuje a je ideálně pokryta i mediálně. Úspěch u lidí a návštěvnost na okruzích přesně reflektuje, jak je na tom WEC a F1. A pokud chceš žít v minulosti, můžeš, ale budeš současně odtržený od reality.
3. 4. 2016 13:59
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Takže TY rozhoduješ co je a co není královna motorsportu? Ty jsi vlastně bůh! :yes: :yes: :yes:

Úžasný! >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 14:35
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Kde píšu o sobě? Jasně popisuju, že o tomhle titulu rozhoduje prestiž dané série, která je založena na zájmu, návštěvnosti a spokojenosti diváků a veřejnosti. Atraktivita, vývoj technologií, nabídka emocí, adrenalinu, soubojů, profesionality a různorodosti je drtivě na straně WEC. Zatímco technologie, postupy, rychlost a lineup pilotů a týmů se zvyšuje rok co rok, F1 je ve slepé uličce, bloudí v kruhu a přichází s rozhodnutími, které metodicky celou sérii ještě degradují. Žádné osobní dojmy, nic než fakta.

WEC úroveň motorsportu a závodění jako takové posouvá a vyvíjí ho, působí tam nejlepší světoví hráči, ať už v prototypech a GTčkách a kategorie se rok co rok překonávají, což je přesně to, co by královna motorsportu měla dělat.
3. 4. 2016 14:00
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Hybridy jsou obecně blbost, jak v F1, tak ve WEC. Navíc ta auta jsou neuvěřitelně ošklivá, když je srovnám se starými céčky. Mimochodem, současný světový šampionát vytrvalců se jezdí od roku 2012.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 14:28
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Naopak, hybridy ve WEC posouvají hru dál a auta jsou díky nim nejrychlejší prototypy v historii. Porsche ukázalo, jak se to má dělat. Letošní 919 je nádherná, Toyota ujde, Audi je raketoplán. Na krásu ta auta nejezdí, na efektivitu a aerodynamiku ano.

WEC funguje dokonale jak namazaný stroj, hybridy F1čku zničily. Tohle samotné ukazuje, jak se realizuje a jak dobře se vede WEC a jak bídně F1. Ve WEC jsou navíc celkem 4 kategorie, špičková LMP1, high end současného motorsportu, LMP2 - pole neskutečně vyrovnaných prototypů, potom GTE Pro, což je nejprestižnější a nejatraktivnější odvětví ze všech GT závodů, nejhezčí souboje, auta a nejtalentovanější posádky. GT Am jen doplňuje bohatost této série.

WEC se jezdí od roku 2012 oficiálně, ale už celá léta předtím se stejný formát a koncepce jezdila pod názvem ILMC apod. Jinak je to stále Světový vytrvalostní šampionát pod jinými jmény.
3. 4. 2016 14:47
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Píšeš jen jako zapálený fanoušek, ale realita je poněkud jinde. Jsou to dvě odlišné série, v každé jde o něco jiného. F1 jsou otevřená auta. Tvoje nadšení z série pramení z toho, že na trať pošleš čtyři výkonostní série ve stejný čas na trať a jsi blahem bez sebe. LMP1 je Audi pak dlouho nic pak Porsche a Toyota. 6 aut (nebo max9) a zbytek kompars a hra jak dlouho mě bude trvat se proplétat pomalejšími vozy. Ano pokud tě to baví tak ti to neberu, ale mě to baví v le Mans tak 15min, pak 6hodin přestávka, 15min večer a pět minut před cílem. Technologie v tom žádné nevidím (hlavně ten naftový hnus v Audi) a vrchol technologií ani náhodou. Návštěvnost v F1 nevidím jako problém, jen souvisí s vysáváním pořadatelů BE. Já miluji závodění kolo na kolo a tomu se pořád nejvíce přibližuje F1, ježdění na údržbu v WEC mě fakt nebere. A nahnat GP3, GP2 spolu s F1 v 14hod? Zkus to navrhnout >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 15:13
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Píšu jako zapálený fanda motorsportu, ze kterého vzešlo v posledních 8 letech totální nadšení do endurance a do WEC a totální zklamání z F1 (kterou sleduju aktivně od roku 1997), protože WEC je vším, čím byla kdysi F1čka - jednoduché. Zájem lidí a chvála celé WEC hovoří jasně, stejně jako oprávněná kritika a často poloprázdné tribuny místy až zoufalé formule.

Tímhle příspěvkem jsi dokonale odkryl sebe svou ignoranci, protože ti nevěřím díky tomu ani slovo o tom, že jsi fanda nějakého závodění. Protože jsi za A neviděl očividně vůbec poslední sezony WEC a zejména tu poslední, kdy si Porsche dávalo Audi k snídani a co závod to dokonalý thriller a nevídané, nelítostné souboje. Le Mans jsi za B rovněž neviděl a pokud k němu přistupuješ tak jak píšeš - že se na něj tím pádem jednoduše nedíváš, tak se ani nedivím, že jsi tak pomýlený a zmatený. LM se jede na plný kotel od začátku do konce, kolo co kolo padají téměř konstantní časy, jede se celou dobu na hraně, jezdci auta taví, protože moc dobře ví, že mohou v konečném důsledku rozhodovat vteřiny. V každé kategorii máš moment co moment souboje na krev a to se týká všech závodů WEC. Na rozdíl od těch formulových se o těch závodech hovoří i měsíce po jejich skončení, viz. Silverstone, Spa a LM z minulého roku. WEC, to jsou sprintové závody, které jsou označeny za vytrvalostní jen díky objemu celkového času, během kterého se jezdí. A pokud namítneš, že se byť jen vzdáleně cokoliv šetří, tak se sám usvědčuješ z toho, že o sérii a motorsportu obecně nic nevíš. Je to lež jako věž! WEC je sprint jako prase, v porovnání právě opět s F1! Kde jim posledních několik let vytrvale bez studu hlásí to, jak mají šetřit celý závod pneu a palivo. A tak to jde závod co závod. Prostě z bývalé královny výsměch.

Já na rozdíl od tebe motorsport opravdu miluju a sleduju každý závod z obou (a mnoha dalších šampionátů), takže můžu krásně porovnávat a sledovat jednotlivé odlišnosti. Zatímco WEC zraje jako víno a nabízí nejlepší technologie, která strčí F1čku do kapsy spolu v ruku v ruce s předjížděním, souboji a rozmanitostí, o které si může nechat F1 zdát a hlavně duchem závodění, překonáváním konkurence a sebe sama, což už F1 nemá vůbec.

A dej si sám dobrovolně za uši za tvrzení, že se ve WEC jezdí na údržbu. To je tak ubohá a sprostá lež, která zneuctila všechno to bombastické závodění, že je to něco podobného jako kdybys navrhl, že Iron Maiden hrají hip hop 8-s

Prostě jsi zaujatý a neumíš vybruslit z té komerční scény F1, kterou před lety znal každý český strejda a na ty vytrvalostňáky se sám ani nekoukáš, protože máš zažité na předsudcích a stereotypech, že je endurance o nějakém spoření. A hlavně si lhát do kapsy s tím, že máš radši závodění kolo na kolo. Což nabízí právě WEC. Jen s tím bonusem, že se bojuje minimálně 4 hodiny a v rámci nejen jediné, ale rovnou 4 kategorií. Ale ty nejsi vůbec v obraze, jinak bys nenapsal takovou snůšku nesmyslů. Hele já se taky nevyjadřuju k ragby, protože o něm vážně moc nevím. Tak se snaž WEC neplísnit a na F1 dále koukej s domněnkou, že jeden souboj za závod a umělá předjetí s DRS něco znamenají, ale věz, že královna motorsportu už to dááávno není.
3. 4. 2016 15:25
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
kdo má číst takové příspěvky? :-|
F1 sleduju od roku 1980, několikrát jsem byl naživo, stejně tak na plackách, skupině C z které postupem vzešlo WEC. Nejsem zapálený, jen realistický fanda a opravdu mě neberou závody 6ti aut. Pokud jsem zaregistroval v posledních letech v le Mans (kategorie LMP1) (přiznávám ostatní závody nesleduju) nějaké předjetí, tak bych je spočítal na prstech jedné ruky. A většina byla při startu. A za tím o jsem viděl, si stojím. Jsou to závody na výdrž. Když se ti to líbí tak to sleduj. Ale nenazývej to královnou, nebo vrcholem motorsportu. P.S. s hnusem TDI v zádech...ano to je vrchol motorsportu!
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 15:42
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Tohle byl příspěvek určený přímo tobě, který ti měl promluvit do duše. Protože z duše nesnáším, když se někdo ze své škatulky nedokáže porozhlédnout po světě a okolních sériích a alespoň se na ně nejdříve podívat a uznat/respektovat jejich atributy. Takhle jen tendenčně a naslepo kritizuješ něco, o čem nemáš páru. Já ti vyloženě doporučuju se podívat na první závod letošního WEC. Budeš nejpozitivněji šokován tím, co uvidíš.

Pokud nejsi zapálený fanda, tak se není čemu divit. Realistický může být analytik. Ale fanda je buď zapálený/nadšený nebo unuděný.

Sezony WEC se účastní 33-34 aut. Le Mans pojede dokonce 60 aut. Teď to porovnej s F1, kde navíc jezdí auta jako vláčky. Kolikrát dochází k větším soubojům na špičce? Nebo i ve středu pole? 3x až 4x za sezonu. Ve WEC se bojuje závod co závod v každé kategorii. Audi proti Toyotě v roce 2012 a 2013, Audi proti Porsche a Toyotě v roce 2014, Porsche proti Audi v roce 2015, v LMP2 je to tak neskutečně vyrovnané, že může vyhrát kdokoliv. GTE Pro souboje Ferrari, Aston Martin a Porsche, v LM hlavně Ferrari, AM a Corvette. Každý závod je ke stovce soubojů a předjetí, v LM jsou to i stovky.

Jednoduše rozdíl třídy oproti F1. Nemůžeš hodnotit WEC, pokud se nekoukáš na ostatní závody a celou sezonu. Jako kdyby se někdo díval jen na GP Monaka a vynášel soudy.

Jinak označení WEC se používalo už v letech 1981-1985...

WEC JE králem motorsportu, s tím se jednoduše smiř.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 15:54
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Audi a jejich naftu taky nemusím, ale když je člověk naživo v Le Mans a vidí tu raketu potichu svištět v neskutečné rychlosti nocí, tak zjistíš, že to má velké kouzlo. A jejich výsledky a výkonnost mluví sami za sebe. Mám raději, když prototyp zpívá, jako to předvádějí Rebelliony, vůbec nejlepší, nejhezčí a nejlépe znějící jsou GTčka, ale to je právě ta rozmanitost o které mluvím.

LMP1 má daná pravidla. Jsou tu tři značky, přičemž každá svůj prototyp pojala jinak. Což je další filosofický a konstrukční prvek, který byl tak typický pro F1. A nevidím důvod, proč by mělo být na dieselu, když byl tak dominantní a stále je tak konkurenceschopný, cokoliv špatného. To byla právě hozená rukavice ostatním, také jsem čekal, kdy konečně přijde někdo s benzíňákem a vrátí titul správnému motoru a palivu. A ono přišlo Porsche. S dokonalým hybridem, který letos všichni okopírovali. A příští rok může přijít někdo s úplně jiným řešením. V LMP2 bude nový dodavatel motorů. Přibývají dodavatelé nových šasi. V GTE Pro jsou úplně nová GTčka, která jsou rychlejší o 2 sekundy a mají rozšířené aero alá GT1. Vidíš tohle v F1? Ti se po degradaci po roce 2008 zmohli na ještě větší průse* v roce 2014. Otázka je, jestli těžší a větší auta pomohou v roce 2017 cokoliv změnit. Ten trend oblíbenosti WEC bude jen růst, F1 jen upadat. Pokud se nestane zázrak. Takhle jsou karty rozdány, naše preference stranou.
3. 4. 2016 16:18
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Tvoje nadšení ti neberu, ale POŘÁD MÍCHÁŠ JABLKA S HRUŠKAMA. V F1 jsou všichni víceméně konstruktéři, v WEC jsou to jen 3! automobilky (z toho dvě od VW) Každá jiný koncept. Ostatní jsou jen cupové závody různých tříd. Žádnou auru v tom nevidím, jen nacpat na trať co nejvíc aut a o zábavu je postaráno a bouračky taky. OK, sleduj to, ale nedělej z toho něco co není. Já budu sledovat F1 se svými problémy a ty sleduj WEC i s těmi TDIčky.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 16:41
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
A zase ignoranství a diletantství. Je jasné, že F1 a WEC jsou odlišné, ale proto je tu porovnáváme, protože zatímco jedna je polomrtvá série žijící ze zašlé slávy a jména, ta druhá je neoddiskutovatelný Olymp světového motorsportu. A je úplně fuk, že jedna série je Open Wheels a druhá endurance prototypy a GTčka.

Každý moc dobře ví, že v F1 je kromě Ferrari každý tým usídlen ve Velké Británii a že dochází k fluktuaci zaměstnanců mezi jednotlivými centry každou sezonu. Jak můžeš napsat, že jsou ve WEC jen 3(?!!) automobilky a konstruktéři? A víš ty vůbec, co to znamená cupové závodění? Hele zpátky do školky a šup, doučovat se, protože tobě chybí z této oblasti byť alespoň základní povědomí. LMP1 je královská prototypová světová série, LMP2 je nejlepší dvojkový prototypový šampionát světa, GTE Pro je nejelitnější šampionát GTček na světě a GTE Am je pořád prestižnější než třeba ELMS nebo ILMS. Ve WEC je 7 továrních(!) automobilek - Porsche, Audi, Toyota, Ferrari, Aston Martin, Chevrolet, Ford, což je tisíckrát víc, než v F1, která má jen Ferrari, Mercedes a nově Renault. Ostatní nejsou žádné automobilové značky. Pokud chceš porovnávat týmy, tak to ani nezkoušej, protože WEC opět rozemele F1 na kaši.

Tohle není žádné ''nacpat na trať co nejvíce aut'' - takhle se vytrvalostňáky jezdí odjakživa a je to jasná výhoda a prvek, který přidává na obrovské atmosféře a atraktivitě, kterou ty neustále dokola neoprávněně a nesmyslně zpochybňuješ a kritizuješ, navíc bez vlastní zkušenosti. Vlastně bez jakékoliv zkušenosti, jak ses sám přiznal.

A není to série postavená na bouračkách, to jsi zase v NASCARU, který považuju za žumpu motorsportu. A jasně jsem ti psal, že sleduju WEC i F1 od 90. let, takže nevím, proč zase jedeš tu tvoji černobílou mantru. Na rozdíl od tebe mohu tyto dvě série posuzovat a hodnotit, takže naprosto objektivně označuji WEC za jasného krále současného motorsportu. Nebudu o tom tvrdit něco, co to není. Je to nejlepší série, pro které mluví všechno - od faktů, praxe, zájmu diváků, odborníků, veřejnosti, prosperity, perspektivnosti, atraktivity, pokroku a všeho co k závodění patří. A teď se jdu podívat na VC Bahrajnu, jestli pole 20 aut dokáže předvést za hodinu a půl alespoň vzdáleně srovnatelnou show co Porsche s tím ''TDíčkem'' za 5 minut závodění ;-)
3. 4. 2016 16:57
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
Jsem nevěděl, že Toro Rosso sídlí v Anglii. Já mám pořád zato, že Faenza leží v Itálii.... A Hinwill leží ve Švýcarsku, milý pane. McLaren je mimochodem automobilka, byť malá. Víš, že má jako jediná Trojkorunu?
3. 4. 2016 19:19
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
koukám, že ty jsi asi jeden z pořadatelů...a pořád pleteš všechno dohromady a F1 srovnáváš se závodem 4 kategorií...fakt s tebou nemá cenu diskutovat. Ano na závody 6ti aut a komparsu se nedívám. Nepotřebuji se koukat na TDIčka a jak se tam pletou převlečený pracháči a herci ostatním kategoriím. Děkuji zůstanu u F1.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 4. 2016 19:51
Re: Bernie a Jean a jejich pomahači do blázince
S tebou koukám očividně žádná diskuze nemá cenu. Jsi uvízlý ve své škatulce, neschopný uznat, že je nějaká série na lepší úrovni než komerční a vyhulákaná F1, kterou znal každý strejda díky zlaté éře. Od tebe nejdou žádné argumenty a odsuzuješ něco, co sám neznáš a ani znát nechceš. Nechápu, proč jakkoliv reaguješ. Já se koukám na každý závod obou sérií, ty jsi neviděl ani jeden celý závod WEC. Už vidíš ten rozdíl s přínosem do diskuze? Asi jako když se hádá majitel, co má Audi a BMW a ten druhý, co má jen Audi tvrdí, že jsou čtyři kruhy lepší bez toho, aniž by BMW vyzkoušel nebo vlastnil.

A úroveň a atraktivitu sérií lze srovnávat jakkoliv.