Testy
Ada je zase tady
4
Fiat, Ford a francouzské... Jakkoli si tento vůz jistě své zákazníky najde, stará evropská moudrost stále platí. Nebo snad ne? 😉
Přejít do diskuze
Ve finale je to jeden z nejpůsobivějších Fordů na trhu 😉 . Jezdí mi pod oknem každý ráno nový RAM a to je taky mazec!
Seděli jsme v obou a více místa je v D-maxu. Má jinak tvarovaná zadní sedadla. Zkoušeli jsme i Jeep Wrangler ulimited a Grand Cherokee. Wrangler je uvnitř malý a Grand Cherokee je sice velký, ale - nechci automat, nechci 3 (_!_) tlačítek a hejblátek na palubce a nedovedu si představit narvat tam do kufru 2 ovce nebo vozit tam slámu 😁.
Ked hladas auto na robotu nie zla volba. Ale ak ma pracovat prilezitostne,vtedy ten Ranger urobi viac parady.
co brečíš, devítitisícovku bys nenacpal ani na korbu ............ 😄 no a kam s ní doletěli ....... 😄 :yes:
suhlas... bud novy hilux alebo novu L200 .. po inom by som v tejto triede ani nepozeral ... tieto modely su uz dlhodobo dva najlepsie pickupy na trhu :yes:
ja by som volil L200.... nasiel som porovnanie novej L200 vs D max a L200 tu uz jasne vedie.... ma prepracovanejsiu 4kolku... je menej hlucna ... ovela obratnejsia .... a v neposlednom rade s novym 2,4 dizlom DI-D mivec aj najuspornejsia v segmente ... ale samozrejme ak je problem len priestrannost tak ziadny pickup v tomto nie je idealny... su to pracovne vozy .... na komfort bude lepsi urcite land cruiser alebo pajero
PS: rozmery v kabine
( maximalny pozdlzny priestor vpredu L200 1120mm , D-max 1100mm )
( maximalny pozdlzny priestor vzadu L200 1110mm , D-max 920mm )
papierovo by teda nova L200 mala byt na dlzku priestrannejsia ako D-max a vzadu o dost vyrazne
PS: rozmery v kabine
( maximalny pozdlzny priestor vpredu L200 1120mm , D-max 1100mm )
( maximalny pozdlzny priestor vzadu L200 1110mm , D-max 920mm )
papierovo by teda nova L200 mala byt na dlzku priestrannejsia ako D-max a vzadu o dost vyrazne
S L200-kou toho mam cosi nabehane (min.gen.) a pokial sa tam nic nemenilo, tak by to malo byt ok. Poväcsinou fakt traja az styria sme ju vyuzivali ked sa islo na chatu, taky usek cca 5 km tazkeho terenu a gut. Len teda v terene sme si my vyssi mali 100 chuti davat prilby, lebo sme mali co robit, aby sme si neobuchali hlavy o interier. >😒] Ale to bol fakt ze tazky teren.
Ak to beres na normalne mimoterenne vyuzitie, tak 4 chlapi by nemali mat problem. Nieje to A8 long, ale da sa. >😁
Ak to beres na normalne mimoterenne vyuzitie, tak 4 chlapi by nemali mat problem. Nieje to A8 long, ale da sa. >😁
... ale tašku s notebookem a nebo nákupem není kam dát... Smysl má snad leda "dvoudvéřová" verze pojatá jako dvoumístná s odkládacím prostorem místo zadních minisedadel...
Ak spolahlivý pick-up tak L200 alebo Hilux ... ale ako toyoťák musím priznať že ani ten Range nevypadá zle 😄
U nás za posledný mesiac registrujem asi 3 nových Rangerov. Veľmi impozantné auto, ale Raptor hoc aj prech. gen. je vzhľadom, výkonom a zvukom určite niekde inde. >😁
kamoš má D-Max a nevie si ho vynachváliť. Pochvaľuje si hlavne tú možnosť prepraviť 4 urastených chlapov + náklad na korbe. A bol ho kúpiť v poľsku u ofiko dealera. Ceny tam údajne oveľa lepšie, viac predvádzačiek aj skladoviek. Záruka platí rovnako aj u nás, na prehliadky chodí tuším niekde na slovensku.
Koukám na to, asi to tak projedu 😉 Navigace mam, mapu... sakra, tu sem nechal doma >😁 Kdyztak zavolam >😁
Má někdo osobní zkušenost s přepravou 4 vzrostlých osob v Double Cab - Ford Ranger, Isuzu D-max, Mitsubishi L200, VW Amarok, Toyota Hilux....? Už tu u minulého testu Rangeru někdo psal, že druhá řada sedadel je u něj prostorově úsporná. Zkoušeli jsme zatím jen Isuzu a Mitsubishi, Isuzu bylo prostornější. 😉
Ty si vždy niečo nájdeš. Toto má aj vyššiu svetlú výšku, aj 4 x 4 , aj diesel, aj to môže ťahať viac ako tvoj Outlander, aj tak je to na nič?
Outlander pouze s TDI jsi zapoměl dodat. Tohle ani nekomentovat, jinak dnes budeme podle mě první, budu dávat update z Náchoda a případnou objízdnou trasu 😉