Ekonomika
Zvenku proti staršímu S-maxu pro mě jednoznačně mnohem horší. Interiér vypadá velmi dobře, ale podle mě by takhle mělo vypadat Titánium, a ne nějaká rádoby prémiová nadstavba.
takže jestli chci čtyřkolku v naftě, automatu a plné výbavě, tak bude stát 1,3 milionu? za Forda? Svět se zbláznil... ;-\
Za Superb už je to ok? A za spoustu podobných....
Nie je to OK.
Nedavno bol v slovenskej Pravde test Superbu s velmi zabavnou cenovkou tak som si pozrel cennik a zistil, ze Superb bez problemov konkuruje Lexusu GS.
Teda, konkuruje cenou...
Nedavno bol v slovenskej Pravde test Superbu s velmi zabavnou cenovkou tak som si pozrel cennik a zistil, ze Superb bez problemov konkuruje Lexusu GS.
Teda, konkuruje cenou...
Šeldne, ty pořád objevuješ ameriku.
Lexus NX je auto na podvozku velikosti nižší střední.
To, že Superb končí tam, kde GS začíná, je sakra normální. Tak stejně za ty peníze můžeš mít levnou A6, 5-er, E-klasse. No a? To je nějaká novinka?
Lexus NX je auto na podvozku velikosti nižší střední.
To, že Superb končí tam, kde GS začíná, je sakra normální. Tak stejně za ty peníze můžeš mít levnou A6, 5-er, E-klasse. No a? To je nějaká novinka?
Ano, máš pravdu. Problémem Vignale není cena, ale to, že za tuhle cenu dostáváš totálně neadekvátní protihodnotu.
Jestli někdo nadává na DS že to není prémie, tak u VIgnale musí šílet. DS má totiž přinejmenším prémiový design. Ale Vignale? Tady není prémiové zhola nic.
Jestli někdo nadává na DS že to není prémie, tak u VIgnale musí šílet. DS má totiž přinejmenším prémiový design. Ale Vignale? Tady není prémiové zhola nic.
Rohypnole, za prémii to rozhodně nepovažuji, viz můj první příspěvek. Ale cena je stejně neadekvátní k hodnotě jako u nemalé části konkurentů. Alhambra taky není prémiová, ani to o sobě netvrdí, a stojí v maxu totéž.
Fordy mají jednu výhodu, mnohem lepší techniku už v základu, ale to je asi nesmysl ti to vysvětlovat.
Kup si základní S-Max a pořád dostaneš pořádný podvozek, slušný pohon i převodovku, tohle je nadstavba.
Kup si základní S-Max a pořád dostaneš pořádný podvozek, slušný pohon i převodovku, tohle je nadstavba.
A hlavne...technika vw ani nedosahuje Fordu....napriklad ..masazni sedacky vpredu...u Fordu..13 posltaru , ktere opravdu masiruji...u VW se hybe pouze s bederni operkou...a ta ma simulovat "masaz" ..vtip ne?
LED svetal..u Fordu natacesi plne adaptivni...menici kuzel v nekolika rezimem...u VW sviti jen rovne...a pri rychlostech nad 100km-h zesili svetelny kuzel...a pri svecuji mlhovkama...
coz prisvecovani mlhovkama...je nejvetsi tragedie co jsem zazil....u Fordu (minula generace) je ve svetlech primo lampa navic, ktera opravdu pri zatoceni volantu osvetlí velky kus cesty a prikopy ci chodniku ve meste smerem od auta...kdez to u VW a jinych...se rozne mlhovka.. >😁 , ktera dosvitne asi 1,5m >😁 tak ze stejne jen tma.
LED svetal..u Fordu natacesi plne adaptivni...menici kuzel v nekolika rezimem...u VW sviti jen rovne...a pri rychlostech nad 100km-h zesili svetelny kuzel...a pri svecuji mlhovkama...
coz prisvecovani mlhovkama...je nejvetsi tragedie co jsem zazil....u Fordu (minula generace) je ve svetlech primo lampa navic, ktera opravdu pri zatoceni volantu osvetlí velky kus cesty a prikopy ci chodniku ve meste smerem od auta...kdez to u VW a jinych...se rozne mlhovka.. >😁 , ktera dosvitne asi 1,5m >😁 tak ze stejne jen tma.
O masážích nevím, ale VW má plně adaptivní systém v Passatu ne?
No ted tendrujeme auta..nejlvenejsi vychazi passat...tak jsem se poprve zacetl do ceniku a popisu....a popsal jsem popis LED svetel jejich slovy...
A v čem je ta technika lepší??
Infotainment stojí za ...
Pohon všech kol proti haldexu 5 o ničem
Motory zcela srovnatelné s konkurencí
Výbavové prvky zcela standartní, nic mimořádného
Tak v čem to je?
Infotainment stojí za ...
Pohon všech kol proti haldexu 5 o ničem
Motory zcela srovnatelné s konkurencí
Výbavové prvky zcela standartní, nic mimořádného
Tak v čem to je?
Však ti písal rozdiel vo svetlách a masáži. Moja skúsenosť ked máš u Fordu adaptívny tempomat,tak sa da prepnúť aj na obyč, u VW nie. Pre mna dôležitá vec.
sorry, ale tohle jsou detaily. Stejně tak ti můžu napsat, že u Passatu máš virtualní přístrojový štít atp. ... Podstatné je ale "železo" a tam Ford ničím nevyniká, naopak třeba DSG či hladex umí VW lépe.
Presne to mi napadlo...
Lexus sice nevyraba MPV, ale za 1.3 melona je Lexus NX v porovnatelnej/lepsej vybave.
Nehovoriac o tom, ze velky RX (RX 200t) zacina na 1.35 melona.
Dat za MPV od Forda 1.3 miliona je zly vtip.
Lexus sice nevyraba MPV, ale za 1.3 melona je Lexus NX v porovnatelnej/lepsej vybave.
Nehovoriac o tom, ze velky RX (RX 200t) zacina na 1.35 melona.
Dat za MPV od Forda 1.3 miliona je zly vtip.
7míst máš kde? Co takhle srovnat Ghibli a i20? 😉
Lepší je cenově srovnat Ghibli a Passat ve vrcholný naftě - jeden V6 druhej R4, jeden prémie druhej lidový auto, jeden vyšší druhej standardní střední třída >😒]
Ještě lepší jsou zcela jiný koncepce karoserie, možná F488 a ten Passat. To je správně "kůprovský" >😒]
Tak jistě takové prachy jdou platit jen za VW nejlépe Passat.Už jsi někdy viděl ceník Sharanu?
ceník sharanu znám.. ale sharan je konkurence pro galaxy od fordu.. ne s-max.. ten ma konkurenci v podobe touranu 😄
Cena je naprosto mimo realitu , jedná se přeci o MPV od Fordu.
I milion je palba..podobně jako za předražený Sharan.
Momentálně je za normální penízě do 800 tis.v prakticky max.výbavě Seat Alhambra..a ještě zbude na Fiestu pro manželku
😉
I milion je palba..podobně jako za předražený Sharan.
Momentálně je za normální penízě do 800 tis.v prakticky max.výbavě Seat Alhambra..a ještě zbude na Fiestu pro manželku
😉
Počkej, to je vidět že nechápeš co to je Vignale! To je přeci prémie! Koupíš to u exkluzivního stolu a budeš mít jednoho Fordího podrždráta pro všechno >😁 >😁
A jelikož se Ford neustále ***, tak prostě někdo toho podrždráta zaplatit musí >😒]
Prostě Vignale!
A jelikož se Ford neustále ***, tak prostě někdo toho podrždráta zaplatit musí >😒]
Prostě Vignale!
Ó jak jsi moudrý. Asi jako severokorejský vůdce Kim.
😉 :yes: Souhlas, kolega o5 perlí!
Proboha co tady někteří vypotí... Alhambra Style advanced 2,0TDI DSG, dám kožená sedadla a metalízu a jsem přes milion. A přede mnou konfigurátor s příplatky za pár set tisíc. Když zaklikám všechno, jsem na 1 280.000,-!!!! Bez čtyřkolky.
Srovnávej srovnatelné.
Srovnávej srovnatelné.
Jistě, ale furt mám normální mainstream a nikdo mi necpe do zadku, že jsem si pořídil prémii a že mám jakože něco lepšího než ti ostatní. A o tom je ta povrchnost a lacinost Vignale >😒] :-!
Takže jediný, co tě štve, že cenově úplně normální Vignale ford popisuje jako prémii? No, jsou to plky (od Fordu), ale každý výrobce má své reklamní "plky". Třeba Skyactiv.
Pro mě je to normální nejvyšší stupeň výbavy.
Co mě pobaví, když někdo, kdo neustále nadává na VW, že neumí vyrobit spolehlivý motor (souhlasím), pak píše, že Ford "v železe ničím nevyniká".
Jestli má lepší 4x4 VW nebo Ford nevím, ale vsadím výplatu, že to nevíš ani ty.
Pro mě je to normální nejvyšší stupeň výbavy.
Co mě pobaví, když někdo, kdo neustále nadává na VW, že neumí vyrobit spolehlivý motor (souhlasím), pak píše, že Ford "v železe ničím nevyniká".
Jestli má lepší 4x4 VW nebo Ford nevím, ale vsadím výplatu, že to nevíš ani ty.
Přečti si, jak novináři hodnotí Mondeo AWD...
Spolehlivost nechávám poněkud stranou. Ano, VW takřka neumí vyrobit spolehlivý motor (tedy - on to nepochybně umí, ale nechce se mu a raději jde po co nejnižších výrobních nákladech za každou cenu). Proč nechávám spolehlivost poněkud stranou? Protože prvního majitele to zajímat dvakrát nemusí díky záruce.
Nicméně nezlob se na mě, ale ani tady Ford nic závratného nepředvádí. 1.6 EB měl pokud si pamatuji dost problémy, TDCI nevěřím ani za mák. Je ale fakt, že třeba 1.0 EB se zřejmě vyvedl.
ANo, v zásadě mi vadí na Vignale především ta falešná prémiovost, to obelhávání zákazníka, že za své peníze dostává něco víc. Býv Vignale normální TOP výbavou jako dříve Ghia, neřeknu ani popel.
Spolehlivost nechávám poněkud stranou. Ano, VW takřka neumí vyrobit spolehlivý motor (tedy - on to nepochybně umí, ale nechce se mu a raději jde po co nejnižších výrobních nákladech za každou cenu). Proč nechávám spolehlivost poněkud stranou? Protože prvního majitele to zajímat dvakrát nemusí díky záruce.
Nicméně nezlob se na mě, ale ani tady Ford nic závratného nepředvádí. 1.6 EB měl pokud si pamatuji dost problémy, TDCI nevěřím ani za mák. Je ale fakt, že třeba 1.0 EB se zřejmě vyvedl.
ANo, v zásadě mi vadí na Vignale především ta falešná prémiovost, to obelhávání zákazníka, že za své peníze dostává něco víc. Býv Vignale normální TOP výbavou jako dříve Ghia, neřeknu ani popel.
Asi jsi zaspal někdy v r.2002. TDCi jsou na tom se spolehlivostí velmi slušně, a o zásadních problémech 1,6EB v nějakém významnějším počtu taky neslyším.
Srovnej s 1,8TSI ( 😉 ) .
Srovnej s 1,8TSI ( 😉 ) .
Nezaspal, jen jim tak nevěřím >😒] 1.6 EB není tak problémový, protože není vůbec >😒] 😉 Říkám, měl pokud si dobře pamatuji taky dost zásadní konstrukční vady.
BTW, zkus srovnat srovnatelné. Alhambru za 800 v nejvyšší ceníkové výbavě sice máš, ale jen předokolku se základním benzínovým motorem. Dle logiky ceníku by (neexistující) Alhambra s výkonnějším dieselem, AT a AWD taky byla za milion. Sharan přes 1,1. S-max v "normální" nejvyšší ceníkové výbavě je v této konfiguraci taky "jen" za srovnatelné mega.
A u Vignale předpokládám ve výbavě věci, které když si u konkurence zaklikáš, tak ti cenu taky posunou do obdobných výšin.
A u Vignale předpokládám ve výbavě věci, které když si u konkurence zaklikáš, tak ti cenu taky posunou do obdobných výšin.
Neřeš teď cenu. Co je na Vignale prémiového?? NIC.
Teď řešme cenu. Co je na Vignale prémiového? CENA >😒] 8-s
Teď řešme cenu. Co je na Vignale prémiového? CENA >😒] 8-s
Srandovní na tvém kopání do Fordu je to že na rozdíl od jiných firem kteří o svých autech prohlašují že jsou prémiová či s nádechem prémie Ford nic takového v materiálech ani na webu nemá. Čtu tam o luxusu a ten v mainstreamu na autech Vignale opravdu vidím včetně těch služeb jak ty píšeš toho "podrždráta". Možná když se budeš dobře učit tak tě někde zaměstnají aspoň jako výše zmíněného podrždráta.
Nějak Vás pánové nechápu. Vlastní někdo z Vás S-Maxe? A vlastní někdo z Vás S- Maxe Vignale? Jak se tedy někdo může vyjadřovat k něčemu co viděl jen na obrázku, neseděl v tom, nejezdí v tom a nemá to osahané.
😉
😉
S hrozou som pochopil, ako strasne su tie motory SW skrtene pre 1., 2., ale aj 3.!!! prevodovy stupen tak, aby neprekrocili maximalne limity na ktore je prevodove ustrojenstvo stavane !
Mne sa ale nezda vsetko co hovoril, nakolko ak ide do prevodovky napr. 300 Nm na 1., alebo 5-om stupni, je jej to jedno - problem bude, kolko pojde do diferaku ! No a asi koli nim - slabsie dimenzovanym - ich tak skrtia... 8-s
Dalnice 150-180, okresky 110-130....skoda kratke 6tky.....jezdilo by to na dalnici i okreskach mene....zkousel jsem jezdit podle predpisu a pak to slo i pod 8...ale mucirna >😁
Btw otec ma s manualem a spotrebu ma nizsi - prumer mel ted dle pp 8,8
A reálná spotřeba s tímto motorem je v S-Maxu okolo 10,5, což je vzhledem k tomu, že 200-210 PS diesely jezdí za 8,5, naprosto odpovídající a OK.
No a BMW, byt je papirove slabsi, tak bylo v jakemkoliv rezimu znatelne dynamictejsi a navic s nizsi spotrebou, nedostalo se ani na 9 litru, kdezto Ford byl porad pres 10...
No, ale vzhledem k faktu, ze na 2GT se neda vubec koukat, to vyhral Ford, ale s dieselem. 😄
Pokud vyjdu ze zkušeností s Kugou, kde bude předpokládám stejný klasická automat jako v Esku, ne dvojspojka, tak tento je prostě pomalý a při kickdownu je potřeba počítat s prodlevou 1,5 - 2,0 sekundy do plného sepnutí a záběru.
A pokud je navíc 2.0 EB v Esku ještě na nižší kvalty skutečně přidušený (může být, nevím, už v minulosti to ale Ford někde dělával), tak se to na dynamice zase podepíše.
A co se týká vzhledu - teď jsem párkrát GTčko potkal a je to minimálně nezvyk vidět takový vagon s ledvinkami vpředu (mi osobně se nelíbí vůbec).