Zdravím, jazdil niekto z vás ten benzínový motor? Na papiery vypadaju výkonové údaje sľubne ale zrýchlenie a reálna spotreba nic moc. Zlý motor,alebo to zabíja prevodovka?
Asi pred pol rokom som na konkurencnom serveri debatoval s clovekom, ktory robi pre Getrag a asi na projekcii, lebo vedel komplet detaily co a ako od nich chce Ford a ako oni musia prevodovky dimenzovat ( citaj poddimenzovavat koli $€ !!!!! )...
S hrozou som pochopil, ako strasne su tie motory SW skrtene pre 1., 2., ale aj 3.!!! prevodovy stupen tak, aby neprekrocili maximalne limity na ktore je prevodove ustrojenstvo stavane !
Mne sa ale nezda vsetko co hovoril, nakolko ak ide do prevodovky napr. 300 Nm na 1., alebo 5-om stupni, je jej to jedno - problem bude, kolko pojde do diferaku ! No a asi koli nim - slabsie dimenzovanym - ich tak skrtia... 8-s
Ja mel v minulem Mondeu 2,0 EB ale s dvojspojkou...a opravdu na prvni dva stupne je vykon omezovany a az pak je to to prave orechove....uzasna akcelerace od 80-100 nahoru.....jinak spolehlivost prikladna tak jako ticho a kultura....s dieslem se to neda srovnat....holt spotreba taky ne >:D
8,8-9,3..65% dalnice 35% mesto ....pokud jsem jezdil vic okresky, tak spotreba nizsi.
Dalnice 150-180, okresky 110-130....skoda kratke 6tky.....jezdilo by to na dalnici i okreskach mene....zkousel jsem jezdit podle predpisu a pak to slo i pod 8...ale mucirna >:D
Btw otec ma s manualem a spotrebu ma nizsi - prumer mel ted dle pp 8,8
Doma ho mám ve dvou vydáních, viz. moje recenze. Velmi příjemné svezení, plynulý zátah v širokém spektru otáček a skutečně velmi tichý. Parametry S-Maxu budou souviset mimo automatu také s tím, že je to přeci jen těžší a větší/vyšší "krabice".
A reálná spotřeba s tímto motorem je v S-Maxu okolo 10,5, což je vzhledem k tomu, že 200-210 PS diesely jezdí za 8,5, naprosto odpovídající a OK.
No ja ti nevim, realne jsme se znamym pri jeho vybirani vozu projizdeli prave S-Max s EB a automatem a jako kontra bylo BMW 2GT 220i (soukrome, nebot to jako predvadecku v CR nesezenes...).
No a BMW, byt je papirove slabsi, tak bylo v jakemkoliv rezimu znatelne dynamictejsi a navic s nizsi spotrebou, nedostalo se ani na 9 litru, kdezto Ford byl porad pres 10...
No, ale vzhledem k faktu, ze na 2GT se neda vubec koukat, to vyhral Ford, ale s dieselem. :-)
Tak ono 2 GT (v manuálu) je dle oficiálních dat také o 220 kg lehčí, než S-Max a je také menší, což dává logický předpoklad pro menší spotřebu. A větší dynamiku deklarují BMW i údaje výrobců, kdy i automat od BMW je stejně rychlý jako manuál.
Pokud vyjdu ze zkušeností s Kugou, kde bude předpokládám stejný klasická automat jako v Esku, ne dvojspojka, tak tento je prostě pomalý a při kickdownu je potřeba počítat s prodlevou 1,5 - 2,0 sekundy do plného sepnutí a záběru.
A pokud je navíc 2.0 EB v Esku ještě na nižší kvalty skutečně přidušený (může být, nevím, už v minulosti to ale Ford někde dělával), tak se to na dynamice zase podepíše.
A co se týká vzhledu - teď jsem párkrát GTčko potkal a je to minimálně nezvyk vidět takový vagon s ledvinkami vpředu (mi osobně se nelíbí vůbec).
BMW pro pricnou zastavbu pouziva dvojspojku jen pro trivalcove motorizace, 2 GranTourer 220i ma HDM automat Aisin - asi to nejlepsi pro pricnou zastavbu. Moc krasy ale tohle auto nepobralo...
Zvenku proti staršímu S-maxu pro mě jednoznačně mnohem horší. Interiér vypadá velmi dobře, ale podle mě by takhle mělo vypadat Titánium, a ne nějaká rádoby prémiová nadstavba.
Šeldne, ty pořád objevuješ ameriku.
Lexus NX je auto na podvozku velikosti nižší střední.
To, že Superb končí tam, kde GS začíná, je sakra normální. Tak stejně za ty peníze můžeš mít levnou A6, 5-er, E-klasse. No a? To je nějaká novinka?
Ano, máš pravdu. Problémem Vignale není cena, ale to, že za tuhle cenu dostáváš totálně neadekvátní protihodnotu.
Jestli někdo nadává na DS že to není prémie, tak u VIgnale musí šílet. DS má totiž přinejmenším prémiový design. Ale Vignale? Tady není prémiové zhola nic.
Rohypnole, za prémii to rozhodně nepovažuji, viz můj první příspěvek. Ale cena je stejně neadekvátní k hodnotě jako u nemalé části konkurentů. Alhambra taky není prémiová, ani to o sobě netvrdí, a stojí v maxu totéž.
A hlavne...technika vw ani nedosahuje Fordu....napriklad ..masazni sedacky vpredu...u Fordu..13 posltaru , ktere opravdu masiruji...u VW se hybe pouze s bederni operkou...a ta ma simulovat "masaz" ..vtip ne?
LED svetal..u Fordu natacesi plne adaptivni...menici kuzel v nekolika rezimem...u VW sviti jen rovne...a pri rychlostech nad 100km-h zesili svetelny kuzel...a pri svecuji mlhovkama...
coz prisvecovani mlhovkama...je nejvetsi tragedie co jsem zazil....u Fordu (minula generace) je ve svetlech primo lampa navic, ktera opravdu pri zatoceni volantu osvetlí velky kus cesty a prikopy ci chodniku ve meste smerem od auta...kdez to u VW a jinych...se rozne mlhovka.. >:D , ktera dosvitne asi 1,5m >:D tak ze stejne jen tma.
Infotainment stojí za ...
Pohon všech kol proti haldexu 5 o ničem
Motory zcela srovnatelné s konkurencí
Výbavové prvky zcela standartní, nic mimořádného
Však ti písal rozdiel vo svetlách a masáži. Moja skúsenosť ked máš u Fordu adaptívny tempomat,tak sa da prepnúť aj na obyč, u VW nie. Pre mna dôležitá vec.
sorry, ale tohle jsou detaily. Stejně tak ti můžu napsat, že u Passatu máš virtualní přístrojový štít atp. ... Podstatné je ale "železo" a tam Ford ničím nevyniká, naopak třeba DSG či hladex umí VW lépe.
Lepší je cenově srovnat Ghibli a Passat ve vrcholný naftě - jeden V6 druhej R4, jeden prémie druhej lidový auto, jeden vyšší druhej standardní střední třída >:-[]
Cena je naprosto mimo realitu , jedná se přeci o MPV od Fordu.
I milion je palba..podobně jako za předražený Sharan.
Momentálně je za normální penízě do 800 tis.v prakticky max.výbavě Seat Alhambra..a ještě zbude na Fiestu pro manželku ;-)
Počkej, to je vidět že nechápeš co to je Vignale! To je přeci prémie! Koupíš to u exkluzivního stolu a budeš mít jednoho Fordího podrždráta pro všechno >:D >:D
A jelikož se Ford neustále ***, tak prostě někdo toho podrždráta zaplatit musí >:-[]
Tvoje vzory ti brát nebudu >:-[] Ale je fakt trapné, když vše hážeš na Kima, jako kdyby mohl za vše... Pokud to tak totiž opravdu je, tak je to naopak svým způsobem génius. Jeden člověk, kterého na slovo poslouchají miliony...
Proboha co tady někteří vypotí... Alhambra Style advanced 2,0TDI DSG, dám kožená sedadla a metalízu a jsem přes milion. A přede mnou konfigurátor s příplatky za pár set tisíc. Když zaklikám všechno, jsem na 1 280.000,-!!!! Bez čtyřkolky.
Srovnávej srovnatelné.
Jistě, ale furt mám normální mainstream a nikdo mi necpe do zadku, že jsem si pořídil prémii a že mám jakože něco lepšího než ti ostatní. A o tom je ta povrchnost a lacinost Vignale >:-[]:-!
Takže jediný, co tě štve, že cenově úplně normální Vignale ford popisuje jako prémii? No, jsou to plky (od Fordu), ale každý výrobce má své reklamní "plky". Třeba Skyactiv.
Pro mě je to normální nejvyšší stupeň výbavy.
Co mě pobaví, když někdo, kdo neustále nadává na VW, že neumí vyrobit spolehlivý motor (souhlasím), pak píše, že Ford "v železe ničím nevyniká".
Jestli má lepší 4x4 VW nebo Ford nevím, ale vsadím výplatu, že to nevíš ani ty.
Spolehlivost nechávám poněkud stranou. Ano, VW takřka neumí vyrobit spolehlivý motor (tedy - on to nepochybně umí, ale nechce se mu a raději jde po co nejnižších výrobních nákladech za každou cenu). Proč nechávám spolehlivost poněkud stranou? Protože prvního majitele to zajímat dvakrát nemusí díky záruce.
Nicméně nezlob se na mě, ale ani tady Ford nic závratného nepředvádí. 1.6 EB měl pokud si pamatuji dost problémy, TDCI nevěřím ani za mák. Je ale fakt, že třeba 1.0 EB se zřejmě vyvedl.
ANo, v zásadě mi vadí na Vignale především ta falešná prémiovost, to obelhávání zákazníka, že za své peníze dostává něco víc. Býv Vignale normální TOP výbavou jako dříve Ghia, neřeknu ani popel.
Asi jsi zaspal někdy v r.2002. TDCi jsou na tom se spolehlivostí velmi slušně, a o zásadních problémech 1,6EB v nějakém významnějším počtu taky neslyším.
Srovnej s 1,8TSI ( ;-) ) .
Nezaspal, jen jim tak nevěřím >:-[] 1.6 EB není tak problémový, protože není vůbec >:-[];-) Říkám, měl pokud si dobře pamatuji taky dost zásadní konstrukční vady.
BTW, zkus srovnat srovnatelné. Alhambru za 800 v nejvyšší ceníkové výbavě sice máš, ale jen předokolku se základním benzínovým motorem. Dle logiky ceníku by (neexistující) Alhambra s výkonnějším dieselem, AT a AWD taky byla za milion. Sharan přes 1,1. S-max v "normální" nejvyšší ceníkové výbavě je v této konfiguraci taky "jen" za srovnatelné mega.
A u Vignale předpokládám ve výbavě věci, které když si u konkurence zaklikáš, tak ti cenu taky posunou do obdobných výšin.
Srandovní na tvém kopání do Fordu je to že na rozdíl od jiných firem kteří o svých autech prohlašují že jsou prémiová či s nádechem prémie Ford nic takového v materiálech ani na webu nemá. Čtu tam o luxusu a ten v mainstreamu na autech Vignale opravdu vidím včetně těch služeb jak ty píšeš toho "podrždráta". Možná když se budeš dobře učit tak tě někde zaměstnají aspoň jako výše zmíněného podrždráta.
Nějak Vás pánové nechápu. Vlastní někdo z Vás S-Maxe? A vlastní někdo z Vás S- Maxe Vignale? Jak se tedy někdo může vyjadřovat k něčemu co viděl jen na obrázku, neseděl v tom, nejezdí v tom a nemá to osahané. ;-)