Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bude Nizozemí první zemí bez aut se spalovacími motory?

67 komentářů

gil54
....liberálního přístupu ke cofee shopům. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K holkám profesionálkám a lehkejm drogám maj náhodou skvělej a jedinej možnej přístup :yes: 😄

Narozdíl od socialistický Francie [odkaz] :no: :no:
esenbe
Přesně ... legalizace veškerých drog by tomu jedině prospěla. Koneckonců je jen na tobě co uděláš se svým životem.

Například takový kokain by mohl stát pár korun. Jistě bych si koupil ... například před rande 😁
Marihuana zase vyřeší nevrlost,nespavost a nechuť k jídlu ve stáří apod.

Navíc by potom nikdo neměl potřebu brát blivajz typu pervitin nebo heroin.Být kokain a tráva za 150 korun Kg tak nikdo o ničem jiném ani neuvažuje. Tedy pokud chce nutně fetovat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je spočítaný že boj s drogama vyjde daleko dráž než legalizace! 😉

Je to jen o tupejch politicích 😐
Kharl.ANTIDIESEL
jj
TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😄
07.04.2017 00:00 = 666.666 ???????
malá rekapitulace týdenních událostí 😉
07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
03.04.2016 11😁0 = 276.000 rezervací
02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hittman
Hittman
To by ten náš národ byl ještě vymatlanější, než je doteď, kdy je legální pouze chlast a cigáro.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
>😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Eště dál je Norsko kde je 1/3 prodanejch aut na elektriku už dneska 😉

Ten Holandskej termín je asi moc brzy, Norsko to plánuje od roku 2036 a někdy okolo roku 2050 to bude platit pro celou Evropu
Anonym
Mě se líbí, jak víš (někdo ví) co bude v roce 2050...
Věděls v roce 1985 že bude internet? Věděl někdo v roce 1925 že bude druhá světová?
Neber to osobně. Ale já na tyhle dlouhodobý předpovědi nevěřím - stačí se kouknou zpátky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jasně že nevíme kdy bude 3. světová - aspoň trochu přibližně jak to bude s vývojem třeba aut spíš víme = teda to že spalovací motor je a bude na ústupu

Stejně tak víme že uprchlíků časem eště přibude a že přes Klausovo popírání přijdou změny klimatu atd. Jen to moc nezdůrazňujeme tomu davu = aby sme nejančili dopředu, úplně stačí když jančíme pozadu >😁 >😒]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Jsi chytrej jako rádiio a taky směšnej
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jen sečtělej 😉

A ty drzej 😐
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Warren Buffet je sečtělej, ty jsi jenom hloupý k-o-k-o-t, co si myslí že všechno zná všechno ví a všude byl
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ubožáčku >😒]

Proč zrovna Warren Buffet? 😉

Buď rád že diskutujem virtuálně >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
protože toho přečtě hodně za den, neznám nikoho kdo čte větším tempem jak on, on ale hlavně nečtě jenom proto aby přečetl určitý počet slov a vět za určitou dobu, on hlavně tomu co čte rozumí

Taky jsem moc rád že diskutujem virtuálně
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle ti věřim >😒]
Blatouch
Nafta a benzin jsou zatizeny obrovskymi danemi, kdyz budou zatizeny jen DPH, je to uplne jina situace.
andy2214
je to presne tak. jestli lidstvu nekdy neco neslo, je to predpovidat budoucnost. nejlepsi je podivat se jak si ji ruzne v minulosti, treba i vcelku nedavno, predstavovali a jaka je realita. spis bych rekl, ze prave proto je vetsi sance, ze vse bude uplne jinak ne si malujeme. auta na elektriku jako tutovka me bavi. nejak nevidim ze by se k tomu melo schylovat, nic pouzitelneho porad neni a s ekologii a zavislosti na rope to neni o moc lepsi nez klasicke spalovaky. o autech na elektrinu se mluvi uz.. pres sto let.. a ja tam nejaky pokrok moc nevidim. skrtneme si dotace a nesmyslnou politiku zvyhodnovani.. a kolik by jezdilo z toho minima elektroaut co jezdi? jeste daleko mene.. me se elektrina zda jako slepa ulicka.. a vyvoj ktery nikam nevede - jen k velmi omezene pouzitelnosti - me v tom utvrzuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejde o předvídání budoucnosti a útlumu spalovacích motorů :-!

Třeba bude budoucností vodík a ne elektřina. I když na tu to teď vypadá spíš

Neustále omilanej dojezd je spíš blbost, totální většina aut najede do 40 km denně

A viz průjezdy Amerikou kde sou násobně delší vzdálenosti s Teslou, v mrňavý Evropě nemůže bejt problém
Avatar - Hittman
Hittman
Díky dotovaným slevám. Tady se pluje na to, že má nafta nižší daň jak benzín, v Norsku se to chválí, že je něco zvýhodněné před něčím jiným, aby to donutili lidi koupit.
Anonym
a větrných mlýnů. A hele, bude to země mešit a elektromobilů. :-! >😒]
ericn
Schválně čeho tam bude za 9let víc? Muslimů nebo elektromobilů 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je těžká otázka >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To bude ráj, jen ty baterie NiMH, popř. Li-Ion budou muslimáci pravděpodobně měnit za baterie typu TNT 8-s 8-s 8-s
ericn
TNT - Že by nějaká hi-tech baterka? >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
takový urychlovač částic >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Holandsko bylo multikulti dávno než sme se narodili = moc mešit tam už nepřibude

Narozdíl od elektromobilů kterejch bude přibejvat všude = Superchargery se stavěj už i u nás 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
multikulturní = multiproblémová 😉

Jen aby se časem opět nestala monokulturní (islámskou) zemí >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kde si v multikulturní společnosti žil? Nebo aspoň někdo z rodiny nebo tak? Nebo se řídíš kecama Zemanů, Chovanců, Konvičků apod.? 😄

Já myslel že než se otevřely hranice s východní Evropou žili si v klidu a pohodě 😉

Islamistů sou necelý 2 miliardy obyvatel Země přes 7 miliard = to bude v pohodě >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kolegyně poslala dítě na výměnný pobyt do Anglie. Dítě bydlelo v rodině, kde ona byla nějaká vietnamka a on nějaká naplavenina z východu. Prostě typická anglická rodinka >😒] 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bacha pokusy o čistou rasu tu už byly a prej nic moc >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hele, fungovalo to na hrachu, fungovalo to na pejscích...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A nefungovalo na lidech.. 😉

Hele už si vymyslel to období našich dějin na který můžeš bejt hrdej?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vím, nezapomněl jsem, ale stále končím na době kamenné u věstonické venuše >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je přece jen trochu daleko.. 😄

Co 1. republika? Ekonomicky sme se po staletích zřejmě díky Rašínovi skvěle oddělili od Rakouska a byli mezi 10ti nej- zeměmi světa. Na Hradě typickej představitel inteligence a zřejmě velmi slušnej člověk diskutující problémy země ne s Ovčáčkem a Tvrdíkem ale s Čapkem atd. - v tý době to možná ani líp nešlo

Vlastně i se Zemanovym oblíbencem Peroutkou kterýmu přispěl milionem (!) na dnes Ovčáčkem tak prohlíženej magazín Přítomnost >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jo, jenže napsat první rep. by bylo svým způsobem dost laciné, svým způsobem i nepravdivé. Proč?

Protože za 1. rep. jsme byli vyspělou zemí ne kvůli té první rep., ale prostě protože jsme byli průmyslovou zemí Rakousko-Uherska. Stejně tak byla první republika spojena s mnoha ne úplně šťastnými kroky, a hlavně byla živena zlatým věkem průmyslového rozkvětu. Že ta první republika nic extra nebyla, se ukázalo např. při světové krizi ve 30. letech, no a korunu tomu dal Mnichov a slabost a strach národa. Koneckonců návrat po 45 opět ukázal, že ta první republika nikdy neměla vzniknout. Komunisty nám sem nikdo neimportoval ani nevnutil. Ty jsme si, kámo, pustili k moci sami... Takže první republika za mě ne.

Ale možná právě to období před, kdy jsme byli vyspělou zemí Rakousko-Uherska. To by asi byla má odpověď na tvoji otázku. Jsem hrdý na dobu, kdy žil Laurin a Klement.

P.S. Zdravím blbce, co nám dávají dislike >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo souhlasim že pozdni Rakousko-Uhersko bylo zajímavý ale to sme nefungovali po svým ale podle Vídně. Myslím že národní buditelé z tý doby by byli s Masarykem spíš spokojený..

Jak to myslíš s tou krizí? Přežili sme jakžtakž dobře = třeba sousední Polsko násobně hůř..

Komunisti tu bohužel měli vliv už za 1. republiky = a to nemyslím jen neúspěšnej atentát na premiéra Kramáře a úspěšnej na ministra financí Rašína

Slabost a strach sou průser = podívej co s náma už rok dělaj uprchlíci a to tu doteď žádnej neni 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, právě že komunisti tu byli už dávno. Jinak řečeno, v nástupu komunismu u nás vidím právě selhání té "první republiky".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak si to myslel s tou krizí 30. let?

V čem vidíš to selhání 1. republiky? Část obyvatel prostě smýšlí extrémisticky. Tehdy i dnes. Na Slovensku maj komunisti 0,3% nebo kolik a sou naprosto mimo hru. U nás od revoluce trvale kolem 15% a sme nejkomunističtější stát na světě = i dneska máme exkomanče ve vládě a nikdy nebylo jinak ;-\
zlysoused
Podle mě můžeme být hrdí na to, co jsme dokázali za posledních 25 let. Když si vzpomenu, jak tahle země vypadala v roce 89, jak vypadala města a vesnice, jak vypadaly fabriky, v jakém stavu bylo životní prostředí, tak všichni občané ČR udělali obrovský kus práce. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jednoznačně souhlasim :-!

Bohužel tenhle názor poslední dobou moc nefrčí + nebejt gigantickejch léváren mohli sme na tom bejt o dost líp..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jednoznačně nesouhlasím. Za těch 25 let z toho mála, co tu bylo, nezbylo takřka nic. Jen dluhy.

Co rádoby funguje, jsou jen povrchní věci. Zkrátka se lidu maže med kolem huby. Naše země nemá naprosto žádné hodnoty ve společnosti, nefungují základní principy a pravidla morální společnosti, právního státu. Vzdělání nemá žádnou hodnotu.

Jediné, co země může nabídnout, je bohužel levná pracovní síla a levné pozemky pro zahraniční výrobu. Na tohle mám být hrdý? Že jediné, co můžeme světu nabídnout, je laciný hektar v průmyslové zóně a laciní CNC obráběči či svářeči??

Tak na tohle fakt hrdý nejsem 8-s 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Máš zásadně chybně tu 2. větu. Ekonomicky to je jinak než si představuješ - máš-li zájem rád rozeberu. Stručně všechny podniky na tom byly jako Škodovka = ve volnym trhu a bez výhody ultranízkejch cen bez šance. Tak jako se Škodovkou a VW to melo proběhnout se všemi firmama. VW za 30 miliard koupil a všeho se zbavil a hned v první vlně dalších 40 investoval. Kdyby tak privatizace pokračovala..

Ekonomicky sme na tom výrazně líp než v `89 za 25 let sme Rakousko a spol relativně dohnali a už zase patříme mezi vyspělý státy světa. Že je to Rakousko furt před náma o tom žádná ale na jeho úrovni bysme asi nebyli ani kdyby sme dělali všechno správně
Avatar - Emel
Emel
Nicméně už i v tom Holandsku je zřejmý odklon od multi-kulti a obecně od liberalismu... na základě diskusí s holandskými kolegy v holandské hospodě 😉 . Většině z nich je to líto.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj nevyhráváme 😐

No spíš nám Putin a kámoši dávaj docela na * >😒]
Avatar - Emel
Emel
Hm hm... Putin zamachroval, shrábl Krym a nikdo s tím nedokázal nic udělat... no fajn, ale co z toho? Nebylo to trošku vítězství Pyrrhy? 😄
Holandsko bola imperialna mocnost s koloniami po celom svete uz v case, ked nase narody trpeli pod Habsburgami, Luxemburgami atd.atp., okopavali polia pre zemepanov a jedine malovanie, co poznali, bolo certa na stenu.

Takze je logicke, ze boli multikulti a maju historiu spolunazivania s ludmi inej viery, rasy a farby.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přesně :yes: :-!

A nerozumím za co jako má bejt to :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Problém vašeho "multikulti vnímání" je v tom, že v dobách kolonialismu měli ti ostatní poměrně jasně vymezené své postavení a velmi omezený prostor k rozletu. Jenže současná doba jim naopak dává čím dál větší volnost, hloupá Evropa ve všem ustupuje (ono je to snadnější, než zkoušet přemýšlet nad řešením problémů) a schopnost vymezit jasné parametry fungování s každým dnem klesá.
Vlastizrádce bych čekal leckde, ale tady opravdu ne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jistě, a elektřinu budou nakupovat od ČEZu z Temelína a budou se plácat, jací jsou ekologové... 8-s 8-s 8-s

Nicméně u severských zemí ten potenciál je. pokud budou masivně investovat do technologií a budou budovat např. přílivové elektrárny nebo větrné parky na mořích a vybudují si infrastrukturu, pak může přijít i ten elektromobil. Proč ne.

Jenže politici se udávají cestou, kdy chtějí nařizovat výsledek, aniž by řekli, jak se k tomu kýženému výsledku racionální cestou dobrat. A tím, že někdo něco jen tak zakáže, nebo tím, že tu začnou rozhazovat statisícové dotace - aniž by řekli, kde na ně vezmou peníze - tak takhle je vše předem odsouzeno k totálnímu krachu 8-s :-!
Paulie88
Jsem rád, že žiji v České republice, že jsem obrovskej vlastenec a že by ty naše trubky ve vládě takováhle totální zhovadilost nikdy nenapadla ...

Tyhle severské země, včetně Norska, Dánska atd... tam je to jeden magor vedle druhýho a nemusí jít ani o auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tomu řikám velký sebevědomí :yes: >😁

A extrémní neznalost >😒]

[odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
NA ROZDÍL OD KECÁLISTŮ JAKO TY TO V NIZOZEMÍ DOBŘE ZNÁM. Poslední dobou jdou ode zdi ke zdi, jeden rok je zvýhodněno to, jeden rok zase druhé, prodeje lítají nahorů a dolů. Celkově jsou lidi opravdu nasraní a už jsou úplně na limitu co se týče multikulti. Jejich multi-kulti bylo budováno stovky let a je jemně vyváženo, tedy ............ bylo. Záplava z minulého roku spoustu lidí silně znervózněla takže i ti lidé co byli původně pro jsou teď proti. Politici kteří jsou u moci nemají pud sebezáchovy, jsou posedlí sluníčkařením a politickou korektností a tak to nemůže dopadnout ani u nich jinak než že se k moci dostane nějaká strana s nabídkou rychlého a konečného řešení ...
Jinak Ty kamaráde ............. úplně záříš jako sluníčko (samozřejmě mezi námi hlupci jsi tady jediný kdo ví, zná a má vždy pravdu).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavě nevyrovnaná reakce. Kam přesně jezdíš? 😄

Furt dám spíš na lidi jako Drbohlav a Sedláček než Konvička a Zeman = ale každýmu dle jeho gusta 😉

Možnost fakt de o spiknutí tisíců intelektuálů, VŠ profesorů atd. proti hodnému Zemanovi Ovčáčkovi Tvrdíkovi apod. 😄

Nebo historik profesor Igor Lukeš = zrovna sem s nim dočet dobrej rozhovor. Ale lidi spíš veřej Ovčáčkovi [odkaz] :yes: >😁 >😁

A pravdu má jen jeden nich = ten druhej je lhář prolhanej. Jenže kterej žejo >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hochu, tys ještě nepochopil že člověk nemusí být se sluníčkáři a zastydlými hipíky proti ZemanovoKonvičkovoOvčáčkovi a nebo naopak. A že je možné nesnášet jak jeden extrém (sluníčkářskoekologgickoteroristickou lobby) ale i druhý extrém (Zeman, Okamura, Klaus a spol.). 2 bandy cvoků a mezi nimi lidi kteří jen chtějí aby se věci odehrávaly v poklidu, což ani jedna extrémní strana ani druhá nemá vůbec zapotřebí. K tomu bandy politicky korektních ***ů .......... a máme megaprůser.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavá reakce - že se ti nechce říct kam do toho Holandska jezdíš 😉

Hochu tys nepochopil že já nemám s ekologickou lobby ani sluníčkářema nic společnýho 😄

Jen řikám že lidi jako Zeman, Klaus atd. velmi výrazně poškodili náš stát - nesrovnatelně víc než Bursíkové a Matěj Stropnický apod.

A že nejen poškodi LI ale momentálně maj drsně navrch a bůhví kam nás to dovede

100x lepší korektní *** než úmyslně škodící kradnoucí atd. politik ve vysoký funkci - to je megaprůser. A to neni žádná teorie co by kdyby ale realita 😉

A taky si možná nepochopil jak moc je Holandsko před náma [odkaz] 😐 :-!
kundalini_it
Pokud si Evropa neuvědomí priority, nezreviduje pohled na EU a hlavně nezačne poslouchat své občany tak mnoho lidí udělá to co Breivik. Ale bude tu velký rozdíl. Velká část bude namířena proti establishmentu, který jde čím dál více proti obyvatelům a tvoří si vlastní imaginární svět, který bohužel platí obyvatelstvo, kterého se nikdo neptá. Tak jako v Holandsku, kde výroba z obnovitelných zdrojů tvoří 6,2% celkové výroby (jádro 1,1😖-navíc Holansko ze všech zemí EU má největší nárůst výroby Takže zakažme spalovací motory a vyrobme si ještě více elektřiny z fosilních paliv. Opravdu na takovéhle lidi platí jen defenestrace.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Nemyslím si, že se tak stane. V Nizozemí je hodně elektromobilů, ale povětšinou jako druhé auto v rodině, auto do práce a do města. Holanďan je cestovatel. Dokud mu nevyrobí elektrický obytňák s dojezdem 1000 a více km, tak to nedá 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo docela dost jich překvapivě jezdí i do Česka

A narozdil od 17. Číny sou i největší zahraniční investor v Česku :yes: 😄
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Nizozemci vlastní v ČR neskutečné množství nemovitostí. Na Vysočině si koupili i celý kemp. A možná nejen tam.
jme
To je od nich vychytralé, svoji zemi předají přistěhovalcům a přestěhují se k nám 😉

Jen doufám že tu taky nebudou chtít zavádět zákaz spalovacích motorů.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Toho bych se fakt nebál = jak víme sem nechtěj ani válečný uprchlíci >😁

Útlum spalovacích motorů bude celosvětovej. Vyspělý bohatý země jako Norsko nebo Holandsko dou jen trochu napřed :-!
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ten důvod je dobře znám. Nizozemí skončí pod vodou.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Elektromobil, jako auto do práce a do města...nemá chybu. Co se týče boje s emisemi, bylo by dobře se zaměřit na opravdové zamořovače a ne jen do nekonečna "ostřelovat" jednoduché terče. >😒]
zlysoused
V tak hustě obydlené zemi jako je Nizozemí je nejlepší podporovat hromadnou, zejména kolejovou, dopravu. To je nejekologičtější a prostorově nejefektivnější řešení.
Avatar - Hittman
Hittman
známé, co se tam přivdala, tak lidé už teď utíkají z důvodu toho, že díky přívalu uprchlíků tam již není bezpečno a lidé se bojí pouštěť děcka ven, tak budou mít další důvod, proč z této země zmizet >😒]
jano2058
sen ako celý sever. :yes: