Nějak jsi zapomněl na bavoristy.To je hodně silná a agresivní internetová komunita,jak jim někdo šáhne na ikonickou X6,tak v nich hned bouchnou saze. >:D
Tak do toho jdu! podle mě je X6 jedno z nejstupidnějších aut a kupujou si ho lidi, ktrří chtějí oslnit a vůbec netuší, že tím dávají jednoznačně najevo, že nerozumí vůbec autům a jací jsou snobští.
Pokud by se ikonicnost merila podle vyskytu ve zdejsich diskuzich, aniz by vuz souvisel s clankem, octavia, potazmo skodovky, by zcela jiste vyhraly, to je fakt.
že dost dobrý jsou (nesmějte se) japonský teréňáky. o kterých nebyla ve čánku ani zmínka.
Šedé dovozy...pěkný termín. Co to jako je?
Jinak pro mě není z japonských sporťáků ikonický nic, ale dobrý některý jsou. Ikonický je slný slovo.
Ikonický je třeba 300SL.
Ikonický je Roayle.
Ikonický je F40.
Ikonická je Miura.
Ikonická je Corvette.
Ikonickej je Discovery.
Ikonickej je VW Brouk nebo Mini.
No v kontextu automobilového průmyslu. Myslím jako první MIni. Stejně jako Kačena nebo T.
S těma japoncema ale měním stanoviko. Třeba WRX a pro spoustu lidí GTR jistě snesou toto označení. Unáhlil jsem se
Ikonická je DS.
Ikonický je Mustang.
Ikonická je 911.
Ikonické je Quattro S1.
A asi je ikonický i NSX a nejen proto, že ho spoluvyvíjel Ayrton.
Asi si nepochopil zmysel tej ankety. Myslim ze promile z tych ludi by si chcelo kupit DS, mini, 911,mustanga a pod, ale vacsina by chcela aspon na chvilu vlastnit sky alebo supru.
Souhlasím s MX5, to je opravdu ikonické auto, definuje vlastně celou kategorii lehkých roadsterů. Land Cruiser může být, ale myslim, že v této kategorii je to buď Jeep, nebo nějaký Range, pravděpodobně Defender.
I když jsou obojí skvělá auta, zas to nepřehánějme. Výkonově samozřejmě stíhalo kde co. To, že výkon Supry nebo godzilly šel zvedat o desítky až stovky koní, aniž bys musel otočit první stránku katalogu HKS, je druhá věc.
Nicméně, Godzilla je hrubě řečeno lidovější verzí toho, co Porsche 959 pár let před R32 přineslo těm nejbohatším. Ano, byl to velmi pokrokový a efektivní stroj, nicméně průkopník dle mého názoru ne. Na Supře nic "předbíhajícího dobu" není - kultovní se stala hlavně díky zmíněné schopnosti ždímat a snášet neuvěřitelné výkony.
Neprijde mi na tom naprosto nic divneho.
Sti nebo evo jsou super auta, ale kdyz se rekne japonsko (ohledne aut) tak prvni tri jsou pro me prave skyline, supra a s2000