Novinky
Well-being
10
hranaté otvory blatníků, kde je vidět na ten humus v podbězích. Stejně odporné, jako u Yetiho :no: Většina významných výrobců už od toho upustila.
Přejít do diskuze
Hmm, nutno uznat, že Mazda jde na koncept "SUV kupé" elegantněji než zrůdnosti prémiových výrobců.
Teda pánové, na to jak se snažíte být jedničkou na trhu, tak máte bezkonkurenčně nejhorší fotky. To i hovínka.cz mají lepší, a dokonce i s videem 😉
"Sériová Škoda Kodiaq se ukázala veřejnosti. Zatím s maskováním"
Vazena redakce, pockejte az ji ukazou bez maskovani a napiste o tom az potom. Takhle je to .... "ukazali neco zamaskovaneho, no a co....."
Vazena redakce, pockejte az ji ukazou bez maskovani a napiste o tom az potom. Takhle je to .... "ukazali neco zamaskovaneho, no a co....."
Dnes som videl prvýkrát svoju frajerku nahú, ale s maskovaním nohavicami a svetrom. Musím priznať, že väčšiu kravinu som dlho nevidel. >😁
K té závorce - určitě? osobně si myslím, že i Yeti by se mohl od sourozence lišit více než Rapid.
Skvělé, krásné a úžasné :yes: :yes: :yes: už se těším na další detajly :-! akorát 1.4 (domácí mixér) si v tom představit nedovedu. Nejde o výkon, ten má klasický traktor taky docela malý, jde o celkovou (ne)robustnost agregátu.
nesouhlasím, hranaté otvory blatníků jsou OK a obecně nevzhledná SUV spíše vylepšují. U Yetiho je trochu problém, že otvory blatníků jsou s ohledem na velikost (malost) kol poměrně velké (zvlášť pokud někteří "e😜erti" používají kola z Octavie)
Už sa robia tlačovky aj na predvádzanie zamaskovaných áut? 8-s
Samozrejme, na novú veľkú Škodu som zvedavý, len stále tak nejak dúfam, že sa bude nakoniec inak volať. Mne ten názov Kodiaq stále akosi nesedí. Z toho čo zatiaľ vidieť ma zaujali nízko umiestnené kľučky. Pri tak veľkom aute je to logické, no je to trochu nezvyk.
Samozrejme, na novú veľkú Škodu som zvedavý, len stále tak nejak dúfam, že sa bude nakoniec inak volať. Mne ten názov Kodiaq stále akosi nesedí. Z toho čo zatiaľ vidieť ma zaujali nízko umiestnené kľučky. Pri tak veľkom aute je to logické, no je to trochu nezvyk.
reinkarnovaná ze starého, vyběhlého VW Tiguanu, se zoufalou technikou. Tohle jsou dary Česku, vše pro Vaše dobro a jejich konta
...v roce 2015. Prostě představení bude v Paříži na podzim, tohle je jen upoutávka, aby se o tom autě mluvilo.
vzhledem, že ty malá odporná "světýlka" pod hlavními světlomety budou i na "ostrém" modelu, měla by možnost maskování i zůstat nebo by měla býti dána zákazníkovi možnost si ho zakoupit, samozřejmě jako příplatkovou výbavu,... >😁 >😁
To má výhodu, aspoň uživatel při změně auta není překvapený, že by v něm náhodou mohlo být více místa...
ze na tento model od skody som hodne zvedavy... velkostne podla cisel mi to pasuje kdesi ku sorentu/grand santa fe-cku ... proste take uz ozaj vacsie ale nadalej nepremiove SUV ktore ponukne aj tretiu radu sedaciek .... inak tie hranate blatniky su uz teraz moc pekne citatelne ( snad take aj budu v seriovke ) ... lebo na SUVckach sa mi tie hranatoidne blatniky vzdy moc pacia.... zatial spokojnost ... bude to urcite hodne zaujimave auto o uspechu ktoreho uz teraz vobec nepochybujem :yes:
Já přiznávám, že je mi tento model naprosto ukradený, ale naštěstí jsem čtenářem auto.cz, takže mi jistojistě neujde 😉 Na druhou stranu v podstatě nic nepředvedli...tohle se dalo už odkoukat z videí na dálnici, kde "náhodný" kolemjedoucí vůz zachytil.
Auto to bude zřejmě dobré, pokud umíš konfigurovat, jako všechny nové Škodovky, a ještě k tomu za dobrý peníz, pokud umíš konfigurovat a "domluvit" si slevu.
Ale představovat to na tiskovce zamaskované je něco jako kdyby modelky v plavkách na sezónu 2016/2017 měly na sobě černou pláštěnku. >😁
Ale představovat to na tiskovce zamaskované je něco jako kdyby modelky v plavkách na sezónu 2016/2017 měly na sobě černou pláštěnku. >😁
vzhledem, že ty malá odporná "světýlka" pod hlavními světlomety budou i na "ostrém" modelu, měla by možnost maskování i zůstat nebo by měla býti dána zákazníkovi možnost si ho zakoupit, samozřejmě jako příplatkovou výbavu,... >😁
Z toho mála co je vidět těžko dělat závěry, asi nemá smysl se tím moc zabývat.
Pokud to bílé pod světlem je lak karoserie, tak přední světla asi budou blízko konceptu, stejně jako celkové tvary karoserie i bočních oken i tvarování podběhů.
Naopak tam samozřejmě budou normální kliky a vypadá to na klasické ližiny. V těch přepalech se ztrácí cokoli na dveřích, vypadá to zřejmě jen na tornado a jinak spíš rovné plechy. Dole asi nějaké výraznější prahy...
Pokud to bílé pod světlem je lak karoserie, tak přední světla asi budou blízko konceptu, stejně jako celkové tvary karoserie i bočních oken i tvarování podběhů.
Naopak tam samozřejmě budou normální kliky a vypadá to na klasické ližiny. V těch přepalech se ztrácí cokoli na dveřích, vypadá to zřejmě jen na tornado a jinak spíš rovné plechy. Dole asi nějaké výraznější prahy...
jako základ pro mamataxi v zemích typu Holandsko a pod. - proč ne?
(SantaFe nemá v konfigurátoru zážehový motor vůbec)
(SantaFe nemá v konfigurátoru zážehový motor vůbec)
Len aby to v ramci unifikacie a setrenia nedoslo tak daleko, ze jednu platformu budu zdielat CitiGo i Q7.
1.4TSI 110kW 250Nm je celkem fajn základ, třeba CR-V má z atmo dvoulitru 114kW a 192Nm (a netřeba dodávat, že to je pro CR-V motor nejsilnější). Předpokládám, že 1.5 bude taky R4.
Jestli bude ta slabší varianta s 92kW je otázka (v Superbu je, ale ne pro ČR, jen pro rozvojové trhy 😉 ).
Jestli bude ta slabší varianta s 92kW je otázka (v Superbu je, ale ne pro ČR, jen pro rozvojové trhy 😉 ).
ci 1,4 alebo (dokonca trojvalec ?) 1,5, to je uplne jedno, obe motorizacie su vzhladom na triedu auta SMIESNE ... ved to aby sa majitel hanbil povedat co ma pod kapotou ... 😄
so soferom 2t auto ma tahat nejakych 130koni ? 😄
so soferom 2t auto ma tahat nejakych 130koni ? 😄
máš o těch nových motorech nějaké info, o které se jde podělit ?
Třeba, bude 1.5TSi 4 nebo 3 válec jako u BMW? V jakém roce cca přijdou, 2017?
Třeba, bude 1.5TSi 4 nebo 3 válec jako u BMW? V jakém roce cca přijdou, 2017?
nyní je mi jasné proč tam masáž se staršími škodovkami. Budete jej představovat jako kdysi Favorita...tak si to pěkně užijte... 😄 :no:
Já vím, že je to jen, aby se udělalo haló, ale přijde mi to fakt směšné, ukazovat auto takhle zamaskované, když už je koncept, který je téměř shodný dávno představený.
Určitě to nevím a bylo by pěkné, kdybys měl pravdu, ale spíš vše nasvědčuje tomu, že to tak bohužel bude - viz tornado linie na boku Atecy.
za avensisom tam presla i20tka... ale je to jedno 😄 ... kazdopadne kodiaq by mohol na cestach budit uz patricny respekt.... aj ked samozrejme studia ma na efekt obrovske kola a vyraznu farbu ... osobne sa na kodiaq moc tesim.... hadam na ziadnu skodu som nebol tak zvedavy... ani sucasna fabia s octaviou ma v case prichodu tak nejako obzvlast nezaujimali ako prave novy kodiaq... citim ze skoda tentokrat uz pride s niecim velkym a to nemyslim len doslovne ze velkym... necham sa prekvapit.... :yes:
Ty "hovínka.cz" mají dost často lepší i první dojmy a testy. Na to, že je to pro ně jen relativně okrajové téma.....
Edit: omyl, myslel jsem I-dnes.
Edit: omyl, myslel jsem I-dnes.
...to bude bolestivý přiznání, že sdílejí jen základní strukturu a zvenku i zevnitř půjde o svébytné modely >😁
Alespoň, že ta plachta přikryla tu hrůzu! :yes: Bohužel nebyl zamaskovaný interiér :no:
Maximálně o půl třídy. Kompaktní SUV jako Tiguan nebo Sportage jsou kolem 4,5m, CR-V má 4,6m, Vision-S má 4,7m. Yeti má 4,2m.
pisu 1,4l 92kW...pre ±1,6t tazke auto (odhadujem)...je to "maly" motor...dostane zabrat a odide skorej...ako 2,0liter od Hondy...co znesie hodne a navyse ma sametovy krasny zvuk 😄
2,0 88kW dala Mazda ako benzinove minimum do o 2triedy mensej CX-3...aj ten by bol podla mna lepsi.
2,0 88kW dala Mazda ako benzinove minimum do o 2triedy mensej CX-3...aj ten by bol podla mna lepsi.
Klasika. Keď robia v škodovke generačné výmeny modelov, tak to naťahujú ako gumu na trenírkach. Len nech pekne kupujú výbehové modely.
Keď však majú novú kategóriu, tak ľuďom masírujú hlavy dva roky dopredu aby čakali, čakali, ... a neišli kupovať SUV ku kokurencii.
😉
Keď však majú novú kategóriu, tak ľuďom masírujú hlavy dva roky dopredu aby čakali, čakali, ... a neišli kupovať SUV ku kokurencii.
😉
tak niekedy vypadajú niektoré ženské lepsie keď sú oblečené, po odmaskovaní neraz čaká nepríjemné prekvapenie. :-!
Abychom jen nekritizovali, tak Škodovka by měla být snad docela praktická - samozřejmě v rámci segmentu MQB, kdy např. šířka zav. prostoru mezi podběhy je od Fabie, přes Octavii a Superb až po Codiaqua stejná.... 1 metr (auto široké 1,9 m - kufr 1 metr)
bol tu o tom clanok.
Lenze netrufam si tipovat, ci to bude R3 ci R4.
Prvy bude Golf VII po "FL", ale vraj sa ani oni nebudu ponahlat s ich uvadzanim, lebo vraj ten motor bude drahsi, ako 1.4ky.
na rok 2017 to vidim realne, otazka je, ci aj v Skodovkach...
Lenze netrufam si tipovat, ci to bude R3 ci R4.
Prvy bude Golf VII po "FL", ale vraj sa ani oni nebudu ponahlat s ich uvadzanim, lebo vraj ten motor bude drahsi, ako 1.4ky.
na rok 2017 to vidim realne, otazka je, ci aj v Skodovkach...
Rozhovor s Jozefem Kabáněm z představení konceptu
AutoCZ: Jak moc se VisionS cestou k sériovému provedení ještě změní?
Kabáň: Na karoserii sice najdete pár prvků, které se do výroby nedostanou, třeba křišťálové detaily, nic zásadního se už ale měnit nebude
[odkaz]
AutoCZ: Jak moc se VisionS cestou k sériovému provedení ještě změní?
Kabáň: Na karoserii sice najdete pár prvků, které se do výroby nedostanou, třeba křišťálové detaily, nic zásadního se už ale měnit nebude
[odkaz]
no jo ... si sa z toho pekne dostal >😁 :yes😒br />
ale je pravda ze tie male vozy su vsetko uz na jedno brdo ...
ale je pravda ze tie male vozy su vsetko uz na jedno brdo ...
1.4 92kW bude asi dost slabota... ale tak je to základní motor a třeba bude jen pro některé trhy (stejně jako u Superbu). Ten motor je dost podladěný, teoreticky by měl mít slušné rezervy.
Jasně, nosný model je Octavia a ne Superb, ale to ještě není důvod psát, že kdo si chce koupit Superba tak kecá.
Jak si představuješ to vitriezvenie?
Jak si představuješ to vitriezvenie?
Pre mňa absolútne nezaujimavý model. Aj pre cz či sk trh.
Nosným modelom pri Hyundai nie je Santa Fe, ale Tucson. To platí v celej EÚ. Možno Rusko, Čína či US trh. Kde je veľa majetných ľudí či cena benzínu nehrá rolu. Ale aj tam sa radšej rozhodnú pre 4 O v znaku či aspoň VW.
Dôležitejší bude Yeti či crossover od Fábie.
Ak tu niekto píše, že si kúpi tento model, klame. Ak aj má voľných 35.000€, čo je cena plnej výbavy pri prvom nafťáku, má na trhu už zaujimavé alternatívy. Ako otec detí viem, že by som si nekúpil auto, kde do druhého radu nedám poriadne 3 sedačky vedľa seba a v treťom rade už pre zmenu nedám žiadnu.
Je to nepraktický šmejd. Ale keď sa niekomu páči, nech sa páči.
Nosným modelom pri Hyundai nie je Santa Fe, ale Tucson. To platí v celej EÚ. Možno Rusko, Čína či US trh. Kde je veľa majetných ľudí či cena benzínu nehrá rolu. Ale aj tam sa radšej rozhodnú pre 4 O v znaku či aspoň VW.
Dôležitejší bude Yeti či crossover od Fábie.
Ak tu niekto píše, že si kúpi tento model, klame. Ak aj má voľných 35.000€, čo je cena plnej výbavy pri prvom nafťáku, má na trhu už zaujimavé alternatívy. Ako otec detí viem, že by som si nekúpil auto, kde do druhého radu nedám poriadne 3 sedačky vedľa seba a v treťom rade už pre zmenu nedám žiadnu.
Je to nepraktický šmejd. Ale keď sa niekomu páči, nech sa páči.
To jsme si zas neběhli, pane dederón😊
zas takovej trapas >😒]
jak zpívá klasik: nikdo není zvědavej, na východní Němce😊))
zas takovej trapas >😒]
jak zpívá klasik: nikdo není zvědavej, na východní Němce😊))
SantaFe este nedavno malo 2,4l...ale vzhladom na triedu, to nemalo ani vyznam, maly benzinovy motor (co je aj 2,4) je vo velkom aute blbost...rozhodne diesel...alebo V6 😄
ano, kazdy ma slobodnu volbu ... ale ten vyvoj a testovanie, dimenzovanie a zladovanie vsetkych komponentov v tej smiesnej motorizacie zaplatia ostatní v silnejsich motorizaciach ... 😄
tak zase ani ty neprehanaj, cr-v je o triedu mensie auto (trieda sportage ci cx-5, tucson, kuga) a ma o 300kg menej ako tie kravy medzi ktore sa má zaradit kodjak
Tak auto uz je temer hotove,miliardy proinvestovane, tak jen cekam, KDY Skoda cely projekt zarizne, jako to udelala v pripade Roomsteru II >😁 >😁
nesmies to tak hrotit. 😉
Ja osobne som tiez za tie mnohovalce a minimum mnou pozadovaneho je cca 150 PS a 300 Nm / tonu. 😉
Ale je x y zakaznikov, ktorym bude aj takyto motor stacit. Pozri si novy Esapace - tiez krava velka a ake motorceky tvoria jej zaklad, respektive aj top motorizaciu ! >😒]
Ale to je uz tiez obohrana pesnicka, neidem teda prudit.
Kazdy clovek ma rozum a slobodnu volbu - vyberu, tak nech si kazdy vybere to, co potrebuje.
😉
Ja osobne som tiez za tie mnohovalce a minimum mnou pozadovaneho je cca 150 PS a 300 Nm / tonu. 😉
Ale je x y zakaznikov, ktorym bude aj takyto motor stacit. Pozri si novy Esapace - tiez krava velka a ake motorceky tvoria jej zaklad, respektive aj top motorizaciu ! >😒]
Ale to je uz tiez obohrana pesnicka, neidem teda prudit.
Kazdy clovek ma rozum a slobodnu volbu - vyberu, tak nech si kazdy vybere to, co potrebuje.
😉
ale ved to je estelen VisionS ;-\
btw.: filmujes si takto absolutnu novinku, ktora ledva zliezla z výstavného móla a tu sa ti do záberu vryje špatný Avensis a Yaris >😒] 8-s
btw.: filmujes si takto absolutnu novinku, ktora ledva zliezla z výstavného móla a tu sa ti do záberu vryje špatný Avensis a Yaris >😒] 8-s
a čo si vy Kefalín predstavujete pod pojmom "nerobustnost agregátu" ? >😁
Asi ten základ predsalen trosku robustný bude, kedze sa ponúka aj silnejsia verzia toho isteho motora. 😉
Nehovoriac o dalsej skutocnosti ( ale to uz trochu predbehnem buducnost ), ze motory 1.4 budu neskor nahradene novymi 1.5 TSI. 😉
Asi ten základ predsalen trosku robustný bude, kedze sa ponúka aj silnejsia verzia toho isteho motora. 😉
Nehovoriac o dalsej skutocnosti ( ale to uz trochu predbehnem buducnost ), ze motory 1.4 budu neskor nahradene novymi 1.5 TSI. 😉