Škoda Auto letos slaví čtvrt století pod křídly koncernu Volkswagen. V rámci dnešní tiskové konference se novinářům krátce ukázalo nové sedmimístné SUV v sériovém provedení.
ze na tento model od skody som hodne zvedavy... velkostne podla cisel mi to pasuje kdesi ku sorentu/grand santa fe-cku ... proste take uz ozaj vacsie ale nadalej nepremiove SUV ktore ponukne aj tretiu radu sedaciek .... inak tie hranate blatniky su uz teraz moc pekne citatelne ( snad take aj budu v seriovke ) ... lebo na SUVckach sa mi tie hranatoidne blatniky vzdy moc pacia.... zatial spokojnost ... bude to urcite hodne zaujimave auto o uspechu ktoreho uz teraz vobec nepochybujem :yes:
Já přiznávám, že je mi tento model naprosto ukradený, ale naštěstí jsem čtenářem auto.cz, takže mi jistojistě neujde ;-) Na druhou stranu v podstatě nic nepředvedli...tohle se dalo už odkoukat z videí na dálnici, kde "náhodný" kolemjedoucí vůz zachytil.
Pre mňa absolútne nezaujimavý model. Aj pre cz či sk trh.
Nosným modelom pri Hyundai nie je Santa Fe, ale Tucson. To platí v celej EÚ. Možno Rusko, Čína či US trh. Kde je veľa majetných ľudí či cena benzínu nehrá rolu. Ale aj tam sa radšej rozhodnú pre 4 O v znaku či aspoň VW.
Dôležitejší bude Yeti či crossover od Fábie.
Ak tu niekto píše, že si kúpi tento model, klame. Ak aj má voľných 35.000€, čo je cena plnej výbavy pri prvom nafťáku, má na trhu už zaujimavé alternatívy. Ako otec detí viem, že by som si nekúpil auto, kde do druhého radu nedám poriadne 3 sedačky vedľa seba a v treťom rade už pre zmenu nedám žiadnu.
Je to nepraktický šmejd. Ale keď sa niekomu páči, nech sa páči.
nesouhlasím, hranaté otvory blatníků jsou OK a obecně nevzhledná SUV spíše vylepšují. U Yetiho je trochu problém, že otvory blatníků jsou s ohledem na velikost (malost) kol poměrně velké (zvlášť pokud někteří "experti" používají kola z Octavie)
Abychom jen nekritizovali, tak Škodovka by měla být snad docela praktická - samozřejmě v rámci segmentu MQB, kdy např. šířka zav. prostoru mezi podběhy je od Fabie, přes Octavii a Superb až po Codiaqua stejná.... 1 metr (auto široké 1,9 m - kufr 1 metr)
ale ved to je estelen VisionS ;-\
btw.: filmujes si takto absolutnu novinku, ktora ledva zliezla z výstavného móla a tu sa ti do záberu vryje špatný Avensis a Yaris >:-[]8-s
za avensisom tam presla i20tka... ale je to jedno :-) ... kazdopadne kodiaq by mohol na cestach budit uz patricny respekt.... aj ked samozrejme studia ma na efekt obrovske kola a vyraznu farbu ... osobne sa na kodiaq moc tesim.... hadam na ziadnu skodu som nebol tak zvedavy... ani sucasna fabia s octaviou ma v case prichodu tak nejako obzvlast nezaujimali ako prave novy kodiaq... citim ze skoda tentokrat uz pride s niecim velkym a to nemyslim len doslovne ze velkym... necham sa prekvapit.... :yes:
Z toho mála co je vidět těžko dělat závěry, asi nemá smysl se tím moc zabývat.
Pokud to bílé pod světlem je lak karoserie, tak přední světla asi budou blízko konceptu, stejně jako celkové tvary karoserie i bočních oken i tvarování podběhů.
Naopak tam samozřejmě budou normální kliky a vypadá to na klasické ližiny. V těch přepalech se ztrácí cokoli na dveřích, vypadá to zřejmě jen na tornado a jinak spíš rovné plechy. Dole asi nějaké výraznější prahy...
Už sa robia tlačovky aj na predvádzanie zamaskovaných áut? 8-s
Samozrejme, na novú veľkú Škodu som zvedavý, len stále tak nejak dúfam, že sa bude nakoniec inak volať. Mne ten názov Kodiaq stále akosi nesedí. Z toho čo zatiaľ vidieť ma zaujali nízko umiestnené kľučky. Pri tak veľkom aute je to logické, no je to trochu nezvyk.
Klasika. Keď robia v škodovke generačné výmeny modelov, tak to naťahujú ako gumu na trenírkach. Len nech pekne kupujú výbehové modely.
Keď však majú novú kategóriu, tak ľuďom masírujú hlavy dva roky dopredu aby čakali, čakali, ... a neišli kupovať SUV ku kokurencii. ;-)
vzhledem, že ty malá odporná "světýlka" pod hlavními světlomety budou i na "ostrém" modelu, měla by možnost maskování i zůstat nebo by měla býti dána zákazníkovi možnost si ho zakoupit, samozřejmě jako příplatkovou výbavu,... >:D
vzhledem, že ty malá odporná "světýlka" pod hlavními světlomety budou i na "ostrém" modelu, měla by možnost maskování i zůstat nebo by měla býti dána zákazníkovi možnost si ho zakoupit, samozřejmě jako příplatkovou výbavu,... >:D >:D
Auto to bude zřejmě dobré, pokud umíš konfigurovat, jako všechny nové Škodovky, a ještě k tomu za dobrý peníz, pokud umíš konfigurovat a "domluvit" si slevu.
Ale představovat to na tiskovce zamaskované je něco jako kdyby modelky v plavkách na sezónu 2016/2017 měly na sobě černou pláštěnku. >:D
Já vím, že je to jen, aby se udělalo haló, ale přijde mi to fakt směšné, ukazovat auto takhle zamaskované, když už je koncept, který je téměř shodný dávno představený.
"Sériová Škoda Kodiaq se ukázala veřejnosti. Zatím s maskováním"
Vazena redakce, pockejte az ji ukazou bez maskovani a napiste o tom az potom. Takhle je to .... "ukazali neco zamaskovaneho, no a co....."
SantaFe este nedavno malo 2,4l...ale vzhladom na triedu, to nemalo ani vyznam, maly benzinovy motor (co je aj 2,4) je vo velkom aute blbost...rozhodne diesel...alebo V6 :-)
Skvělé, krásné a úžasné :yes::yes::yes: už se těším na další detajly :-! akorát 1.4 (domácí mixér) si v tom představit nedovedu. Nejde o výkon, ten má klasický traktor taky docela malý, jde o celkovou (ne)robustnost agregátu.
a čo si vy Kefalín predstavujete pod pojmom "nerobustnost agregátu" ? >:D
Asi ten základ predsalen trosku robustný bude, kedze sa ponúka aj silnejsia verzia toho isteho motora. ;-)
Nehovoriac o dalsej skutocnosti ( ale to uz trochu predbehnem buducnost ), ze motory 1.4 budu neskor nahradene novymi 1.5 TSI. ;-)
bol tu o tom clanok.
Lenze netrufam si tipovat, ci to bude R3 ci R4.
Prvy bude Golf VII po "FL", ale vraj sa ani oni nebudu ponahlat s ich uvadzanim, lebo vraj ten motor bude drahsi, ako 1.4ky.
na rok 2017 to vidim realne, otazka je, ci aj v Skodovkach...
ci 1,4 alebo (dokonca trojvalec ?) 1,5, to je uplne jedno, obe motorizacie su vzhladom na triedu auta SMIESNE ... ved to aby sa majitel hanbil povedat co ma pod kapotou ... :-)
so soferom 2t auto ma tahat nejakych 130koni ? :-)
nesmies to tak hrotit. ;-)
Ja osobne som tiez za tie mnohovalce a minimum mnou pozadovaneho je cca 150 PS a 300 Nm / tonu. ;-)
Ale je x y zakaznikov, ktorym bude aj takyto motor stacit. Pozri si novy Esapace - tiez krava velka a ake motorceky tvoria jej zaklad, respektive aj top motorizaciu ! >:-[]
Ale to je uz tiez obohrana pesnicka, neidem teda prudit.
Kazdy clovek ma rozum a slobodnu volbu - vyberu, tak nech si kazdy vybere to, co potrebuje. ;-)
ano, kazdy ma slobodnu volbu ... ale ten vyvoj a testovanie, dimenzovanie a zladovanie vsetkych komponentov v tej smiesnej motorizacie zaplatia ostatní v silnejsich motorizaciach ... :-)
1.4TSI 110kW 250Nm je celkem fajn základ, třeba CR-V má z atmo dvoulitru 114kW a 192Nm (a netřeba dodávat, že to je pro CR-V motor nejsilnější). Předpokládám, že 1.5 bude taky R4.
Jestli bude ta slabší varianta s 92kW je otázka (v Superbu je, ale ne pro ČR, jen pro rozvojové trhy ;-) ).
tak zase ani ty neprehanaj, cr-v je o triedu mensie auto (trieda sportage ci cx-5, tucson, kuga) a ma o 300kg menej ako tie kravy medzi ktore sa má zaradit kodjak
pisu 1,4l 92kW...pre ±1,6t tazke auto (odhadujem)...je to "maly" motor...dostane zabrat a odide skorej...ako 2,0liter od Hondy...co znesie hodne a navyse ma sametovy krasny zvuk :-)
2,0 88kW dala Mazda ako benzinove minimum do o 2triedy mensej CX-3...aj ten by bol podla mna lepsi.
1.4 92kW bude asi dost slabota... ale tak je to základní motor a třeba bude jen pro některé trhy (stejně jako u Superbu). Ten motor je dost podladěný, teoreticky by měl mít slušné rezervy.