Já teda nevím, ale trend je spíše brát importy soukromým firmám a zajišťovat je přímo továrnou. V další fázi asi PSA prodá i továrny a bude si nechávat auta dodávat z katalogů čínských fabrik. >😁
S8
0
Pokud to tak skončí, otázka zní, pozná to někdo, že je to z Číny? >😁
pallas
0
trend je rušiť lokálne zastúpenie automobilky, a riadiť import z jednej stredoeúrópskej centrály. Napríklad z Budapešti. Čo ale nefunguje (viď Nissan, Fiat, atď.).
Citroen v ČR aj SR predtým dovážala súkromná s.r.o. Euroauto (odnož bývalého Motokovu), Peugeot mal v jednom momente až troch importérov, a každý z nich tvrdil, že on je jediný autorizovaný.
Čo by sa malo pre zákazníkov Peugeota a Citroenu teraz zmeniť? Dokopy nič, ale priestor na zlepšenie (hlavne servisov) je.
Citroen v ČR aj SR predtým dovážala súkromná s.r.o. Euroauto (odnož bývalého Motokovu), Peugeot mal v jednom momente až troch importérov, a každý z nich tvrdil, že on je jediný autorizovaný.
Čo by sa malo pre zákazníkov Peugeota a Citroenu teraz zmeniť? Dokopy nič, ale priestor na zlepšenie (hlavne servisov) je.