Novinky
Škoda, že v nabídce není V8 z Quattroporte. Diesel je hodně zajímavá verze, za málo peněz hodně muziky.
Bude = později
Nebude
Dle koho čeho ne? [odkaz]
obludě je vidět až do krku, to je ošklivé ... 😉
Správne slovo si našiel - je to obluda. Skutočne, vonkajší dizajn vo mne vzbudzuje odpor. Nechutná vyšklebená hrča.
Jak z iného sveta je interiér. Príjemne jednoduchý, čistý a svieži. Voči čierno-čiernym kabínam väčšiny áut farebné kreácie od Maserati potešia.
Jak z iného sveta je interiér. Príjemne jednoduchý, čistý a svieži. Voči čierno-čiernym kabínam väčšiny áut farebné kreácie od Maserati potešia.
Dam ti jednoduchu otazku. Ty auto soferujes alebo ho zvonku obzeras? Ja musim byt stotozneny s interierom a ako tento typ vyzera zvonka neriesim. 😄
tieto velke luxusne orientovane SUV od drahych znaciek maju este jednu nespochybnitelnu vyhodu voci inym beznym vozom inych kategorii .... ze sa nikomu pacit ani nemusia a aj tak je ich megauspech zaruceny.... popravde ani cayenne nie je ziadny krasavec ze jo ... a pozrime sa ako sa pekne predava ..... dizajn je subjektivny a aj napriek tomu ze levante nepadne do oka kazdemu ..... uspech tohto auta je nespochybnitelny... a za mna? mne sa paci... a to podstatne viac ako cayenne alebo X6 :yes:
design nechám na individuálním posouzení, ale osobně mě příjemně překvapili s cenou - 1,6mio za diesel je cena hodně příjemná - v kontextu např. X5 3.0D 190kW v holobytu za cenu stejnou, nebo Cayennu který začíná o 300tis Kč výše
Ta cena mi v kontextu toho, kolik stojí Ghibli a Qporte, přijde neuvěřitelně nízká.
Taky zírám, nejspíš to s prodeji SUV myslí maserati vážně. Nejen v kontextu cen ghibli nebo Qporte, ale i v porovnání s konkurencí, vždyť v té výbavě za 1,6 není ani starý a slabší touareg V6tdi, ta cena je prostě neskutečně nízká.
Nebo kolik stojí koncernový brácha GrandCherokee. Jestli to nebude bez daně.
Realita je tohle [odkaz] 😉
No to taky není žádná láce... našel jsem si hezké modré Ghibli v benzínu, ale 2M za předváděčku s 60tkm?
Zase na druhou stranu můžeš mít štěstí, že to bude auto po někom jako Goes. Ten s tím jezdí jenom na vytočenou dvojku v pisáreckým tunelu a maximálně se staženým okýnkem po promenádě a balí.... zatím teda jen kluky.
Takže to ve výsledku nemusí být vůbec špatný kauf....
>😒]
Takže to ve výsledku nemusí být vůbec špatný kauf....
>😒]
Je to Maserati 😉
Já vím... ale srovnej si ceníkovou cenu nového Levante s akční cenou naftového skladového Ghibli...
Já bych i tak šel do Ghibli ale jasně máš pravdu
Tak doufejme, ze Levante uz bude alespon na urovni nemeckych znacek, protoze je smutne, kdyz luxusne-sportovni ital Ghibli se musi na sve nemecke soupere divat tak maximalne skrze diru v plote.
Zaroven jsem zvedavy na prodeje, ale mam za to, ze to bude stejny osud jako Ghibli. Po nabehu vyroby velky zajem a pak jeste vetsi propad. Tech svych 55000 kusu proste stabilne nedaji. Budou radi za pulku.
Zaroven jsem zvedavy na prodeje, ale mam za to, ze to bude stejny osud jako Ghibli. Po nabehu vyroby velky zajem a pak jeste vetsi propad. Tech svych 55000 kusu proste stabilne nedaji. Budou radi za pulku.
Co jsem se díval na tabulky, tak má Mase poslední roky prodeje stabilní, žádný výrazný pokles se nekoná, naopak letos opět stoupají.
Maserati oznamilo tusim v roce 2012 plany mit 50000 prodanych v roce 2015 a 75000 v roce 2016. K tomu mely pomoci primarne modely Ghibli a nove SUV. Dostali se nekde na cca 35000 a to je dost daleko k tem 50000. Navic problem je, ze prodeje Ghibliho klesaji a QP to nedozene a navic GrandCoupe konci a nastupce neni. Levante tezko rici zda to zlomi, dle meho ne a budou opet zastavovat vyrobu, jako loni.
Vidim to presne jako u Ghibli po prichodu velke prodeje, pak faze vystrizliveni a pak pokles.
Vidim to presne jako u Ghibli po prichodu velke prodeje, pak faze vystrizliveni a pak pokles.
Tak jsem se díval na Left Lane a prodeje Mase v letech 2014 a 15 jsou konstantní. V Evropě prodeje Ghibli dokonce trochu rostly, žádný pokles. Těch cílových 50t bylo včetně SUV. To by s Levante dát měli.
Buď rád, že ten otřesnej Fiat se kterým všude machruješ sis nemusel koupit, ale máš to na ten operák. Za chvilu se toho zbavíš a koupíš si zase svoji milovanou ojetou Audinku.
Jinak, pokud ti dělá problém 20 tlačítek na volantu 500X a 20 tlačítek na přístrojovce (to teda nevím, kde si je tam vzal), to se u té Audi, až se do ní zase vrátíš, teda ztratíš úplně...
>😒]
Jinak, pokud ti dělá problém 20 tlačítek na volantu 500X a 20 tlačítek na přístrojovce (to teda nevím, kde si je tam vzal), to se u té Audi, až se do ní zase vrátíš, teda ztratíš úplně...
>😒]
16 z predni strany a 4 jsou zezadu, k videni napr. zde: [odkaz]
No Goesi těch 16 na volantu sem taky napočítal, tam jen nevím co ti na nich vadí... Spíš sem měl problém napočítat těch třicet všude jinde... (z psaného textu jasně patrné, byť sem napsal 20, ale ty sám si psal o 30) K tomu číslu by se asi dalo dostat s nějakým tlačítkovým autorádiem, ale s dotykovým, nevím nevím... Vzhledem k tomu, že to drží styl klasické 500, která na panelu měla jen 3 tlačítka (city, výstražná světla a myslím mlhovky), plus ovladače oken (a v případě 500x je tam ještě volič jízdních režimů). Ale jo, dělá ti to problémy, jsi už taky starší chlap.
Ale tak je to Fiat, je to vevnitř korejská tržnice, stejně jako to Maserati co na prémii kouká z poza plotu, tak se nevzrušuj... Já to chápu, já tomu rozumím. Audi to jistí, tam je to krásné, funkční a bez tlačítek (notabene na volantu)...
P.S. A to máš to bílé Ghibli zase polámané, nebo si to zase někde odřel, píchl a nebo opřel, že máš půjčené z Motortecu 500X? Proč nejezdíš Aveem a nebo Yetinou?
Ale tak je to Fiat, je to vevnitř korejská tržnice, stejně jako to Maserati co na prémii kouká z poza plotu, tak se nevzrušuj... Já to chápu, já tomu rozumím. Audi to jistí, tam je to krásné, funkční a bez tlačítek (notabene na volantu)...
P.S. A to máš to bílé Ghibli zase polámané, nebo si to zase někde odřel, píchl a nebo opřel, že máš půjčené z Motortecu 500X? Proč nejezdíš Aveem a nebo Yetinou?
Omlouvam se za nepresna cisla, beru zpet. Na volantu je 16 tlacitek z predni strany volantu + 4 tlacitka ze zadni strany volantu. Coz je 20 celkem. Tam chyba neni.
Na pristrojovce je 24 tlacitek (velka chyba vuci 30) a k tomu 4 kruhove ovladace. Tam byla zasadni chyba, spletl jsem se o 6 tlacitek. Tech 24+4 vypada hned lip.
Samozrejme ovladac oken, zrcatek, jizdnich rezimu, svetel apod. nepocitam.
Jinak 500x mi dali no. Je fajn dostat nahradni auto automaticky zdarma, kdyz jedes do servisu. Jednou to treba zazijes taky.
Ghiblik zatim polamane nebylo, kdyz nepocitam spatne zapojeny plasic kun a ty 4 srouby v pneumatikach. Nicmene i tak je, svete div se, treba obcas do servisu zajet. Treba na vymenu pneu, oleje ci takovych blbosti no a pri te prilezitosti jsou tak hodni a daji mi nahradni auto, abych mohl setrit Aveo a Yetiho.
Na pristrojovce je 24 tlacitek (velka chyba vuci 30) a k tomu 4 kruhove ovladace. Tam byla zasadni chyba, spletl jsem se o 6 tlacitek. Tech 24+4 vypada hned lip.
Samozrejme ovladac oken, zrcatek, jizdnich rezimu, svetel apod. nepocitam.
Jinak 500x mi dali no. Je fajn dostat nahradni auto automaticky zdarma, kdyz jedes do servisu. Jednou to treba zazijes taky.
Ghiblik zatim polamane nebylo, kdyz nepocitam spatne zapojeny plasic kun a ty 4 srouby v pneumatikach. Nicmene i tak je, svete div se, treba obcas do servisu zajet. Treba na vymenu pneu, oleje ci takovych blbosti no a pri te prilezitosti jsou tak hodni a daji mi nahradni auto, abych mohl setrit Aveo a Yetiho.
Jo jo, není nic lepšího, když vidíte v v dáli blížící se rok staré prémiové auto a říkáte si "No jo, pěkná kára" nebo něco, a ono to přichrochtá jak traktor a zasmrdí to celou ulici.
Šestiválcová moderní nafta chrochtá? Haha, doporučil bych ti Ghibli slyšet a jestli by jsi na ulici pocítil smrad, dal bych ti i korunu 😉
Chrochta jako jine dizly. Jen instalaci spravneho vyfuku se chrochtani brebilo vyfukem.
Znovu, šestiválcová moderní nafta chrochtá? Mám obavu, že při volnoběhu ji nerozeznáš od přímosvstřikovýho benzínu a při jízdě uslyšíš max hučení jednotky nebo naladěný výfuk.
Plácáte se v tom oba jak v mucholapce děti 😉
Plácáte se v tom oba jak v mucholapce děti 😉
Nevim uplne co je moderni sestivalcova nafta. Stabilne pouzivam x40d z BMW a 3.0 TDI jak v single tak biturbo v Audi A6. Jsou to soucasna auta. A kadlaji, chrochtaji a duni tak jako tak. Samozrejme to neni jako pred par lety o tom zadna a v kabine jsou ty projevy temer nulove a v drtive vestine jizdnich rezimu to proste poznat neni, ale nebudu tvrdit, ze se to nedeje.
U ghibliho je to umocneno tim vyfukem. Ktery z jinak naprosto nuloveho zvuku dela pomalu M5 😄
U ghibliho je to umocneno tim vyfukem. Ktery z jinak naprosto nuloveho zvuku dela pomalu M5 😄
Tak je podle všeho nepoužíváš, nekadlají (to si pleteš s R4), nechrochtají (dtto nebo R3), duní to ano, ale tak potichu, že je nesmysl se o tom bavit.
Znovu, zážehový přímovstřik má v pomalých rychlostech nebo na volnoběh stejný zvuk jako víceválcový nafty.
Znovu, zážehový přímovstřik má v pomalých rychlostech nebo na volnoběh stejný zvuk jako víceválcový nafty.
Pokud zazehovy primovstrik ma v pomalych rychlostech nebo na volnobeh kadla, duni a chrochta, pak uznavam, ze 6valcovy dizl a primovstrikovy benzin zni stejne.
Zážehový přímovstřik nekadlá, nechrochtá...stejně jako šestihrnková nafta. 😉
Tak jo, presvedcil jsi mne 😄
Můžeme porovnat na volnoběh dieselový Ghibli s mým DI V6, na ten jsem přešel z d V6...mám celkem dobrý sluch a než to pustíš do otáček, žádná sláva to není 😉
Edit: koukám, že neporovnáme, nevím jak zní V6 od Mase na volnoběh, ale napříč D3 nebo indicko-anglickou prémií to není žádná sláva (vč. R6 u BMW).
Edit: koukám, že neporovnáme, nevím jak zní V6 od Mase na volnoběh, ale napříč D3 nebo indicko-anglickou prémií to není žádná sláva (vč. R6 u BMW).
Uznávám, že naftové V6 obecně zní neporovnatelně líp, než ty čtyřhrnky ve VAG nebo francouzských autech, ale podle mě je to pořád horší (zvlášť zepředu) i než DI benzínové motory. Ty aspoň zní hezky v otáčkách.
Ale smrdí to určitě jako kterýkoli jiný moderní sazomet 😊
Ale smrdí to určitě jako kterýkoli jiný moderní sazomet 😊
Nedávno jsem dával pryč V6 naftu, která měla naprosto čistý koncovky výfuku (nikdy jsem je nečistil) a nemusel jsem se stydět za smrad v podzemních garážích.
Bavíš se tu o tom, že V6 Maserati chrochtá jako traktor a smrdí. Znovu upozorňuju, že nemáš pravdu.
Buďto je to neznalostí, nebo záměrným překrucováním skutečnosti.
Bavíš se tu o tom, že V6 Maserati chrochtá jako traktor a smrdí. Znovu upozorňuju, že nemáš pravdu.
Buďto je to neznalostí, nebo záměrným překrucováním skutečnosti.
U ghibliho nafta opravdu nekadla a nechrochta. Protoze tyto zvuky, ktere jsou vlastni dizlum (a ten V6 dizl z Ghibliho najdeme v jinych koncernovych vozech, kde toto bezne dela) jsou prebity vyfukovym systemem. Ten je u Ghibliho skvely. Ma jen jedinou nevyhodu. Ze i pri zavrenem (ne sport modu) duni tak silne, ze po ujeti 100-150 km ma clovek zalehnuto v usich jako v dobach starych TDI. Je to sice desne cool, akorat desne neprakticke. A je to vlastni jak dizl tak benzinove verzi Ghibliho.
Pokud máš Ghibli z prvního roku výroby, pak hučení naf'táku je největším negativem při běžných dálničních rychlostech. Po náběhu MY16 se údajně hučení podařilo utlumit.
Navíc to je hučení motoru samotnýho, ne výfuku.
Benzín se mi do ruky bohužel (a to mě nesmírně mrzí) nedostal.
Navíc to je hučení motoru samotnýho, ne výfuku.
Benzín se mi do ruky bohužel (a to mě nesmírně mrzí) nedostal.
Nemam Ghibliho ani v nafte (tu kombinaci nechapu) a ani z prvniho roku vyroby. Ja mam tu tradicni verzi S Q4. Nevim co bylo s dizlem ci hlukem od oken, ja nic z toho neregistruji. Po prechodu z A6 3.0 TDI musim rici, ze i pri rychlostech 200 kmh + nepozoruji nejaky vetsi hluk od oken, nez bylo. Mel jsem z toho obavy, bo ty bezramy nejsou nejlepsi z pohledu tlumeni obecn, ale toto je urcite velke prekvapeni.
To auto je proste prijemny nesmysl 😄
To auto je proste prijemny nesmysl 😄
Už dobrý?
>😒]
>😒]
Takova mirna rezignace v nekterych vecech 😄 proste palubni system jiny nebude, sterace jinak stirat nebudou apod 😄
Něco za něco...tahle motorizace je tou pravou Maseratí. Fajn volba...jezdil jsem prvním Gibli v republice a tam ten rabdál od bezrámů byl dost patrný, stejně jako kulatý hučený nafty. Podvozek a řízení fantastický, ale jako cesťák to nefungovalo tak dobře jako konkurence, právě z důvodu hluku.
Palubní systém jako klient Jagu neřeším, kdych měl...skončím u D3. 😉
Palubní systém jako klient Jagu neřeším, kdych měl...skončím u D3. 😉
za mna je levante hodne sikovny ale zaroven aj potrebny tah aby znacka maserati vo svete rastla.... uvidis uz tento rok ako maserati razom predajmi poskoci na uplne inu uroven :yes: potom si spomenies na co su tieto paskvily ... ono na paradu a ani z nudy ich vyrobcovia iste nerobia ....
Dalsia vec je vyska podvozku. Nepotrebujem svetlost 25cm, ale pod 15 sa mi to zda ako hlupost. To uz musim fakt sledovak kazdy obrubnik. Dnesne SUV maju (az na par vynimiek) svetlost vysiu o 1-2 cm voci kombikom s pred 10 rokov.
Ten prvy problem riesia dnes uz vymierajuce MPV. Zial ten druhy problem je pri MPV casto este vyraznejsi, aby sa snizila celkova vyska.
a jestli v padesáti letech máš problém nastoupit do auta, tak můžeš v šedesáti do truhly😊
myslím, že padesát není žádný věk.