A vraj EU trh je tak maly, ze az nie je vidiet do Japonska.
Tak nechapem celkom ignoraciu niektroych segmentov (kombi).
N6600
2
Lexus ho ignoruje z niekolkych dovodov😒br />
- v US kombiky nefrcia, rovnako ako hatchbacky. Sedany ale ano.
- v EU su kombiky oblubene, ale vzhladom na pocet predanych kusov by vyvoj nebol rentabilny
- Toyoda ich nepovazuje za dost sexy 😄
- Ked este existoval Lexus Idea Engine, tak tam sa ta poziadavka objavila. Oficialna odpoved na to bola, ze sa Lexus chce drzat povodnych definicii luxusnych automobilov a nechce rozsirovat portfolio v podobe kombikov. Vraj to v plane nikdy nebolo a do buducnosti sa ani neplanuje.
Niemand
1
Za 10 rokov sa v EU predalo 250 tisic hybrid od Lexusu nech dlhodobo tvoria polovicu. Tak je to 50tisic predanych lexusov rocne z coho maju hlavny podiel SUV. Modelov IS a GS, ktore maju zmysel ako kombi sa predava globalne len 10 tisic rocne. Aj keby to pridanie kombikov znasobilo, tak je to nic. Lebo EU je asi jediny trh kombikov. Navise tipicky Europsky zakaznik zvyknuty na nemecku "ergonomiu" by to aj tak nebral ako moznost.
CommonUser
0
Luxusna definicia s problemom miesta vzadu ? Kratkym uzkym sedakom ?
SUV od Lexa sa kupuju v EU a v USA aj preto, lebo do tych sedanov IS/GS sa normalny europan nezmesti a o Amikovi ani nehovorim. Takze tazko posudit, kolko kombikov by sa predalo ... ked sa preda az tolko SUV.
Ergonomiu sem netahaj, ta je rovnaka ako v tom SUV. Je tam ten isty system.
BTW To iste spravili s prvym Aurisom a pekne sa im to vypomstilo. Avensis je predavany tiez viac ako kombi.
Niemand
1
GS je v ponuke miesta vacsi ako BMW 5r. Takze toto by som do toho netahal. Okrem toho neviem ako kombik predlzi sedak.
No a Avensis je v EU az tak uspesny, ze Toyota sa netaji tym, ze dalsi uz nebude.
Auris je sice druhy najpredavanejsi model Toyoty v EU. Ale v stvrtej desiatke a jednimi z nanjnizsich predajov v triede s nim Toyota vela vodi nenamiti. A to im este pomaha tromf v podobe lacneho hybridu, ktory robi polovicu predajov.
Toyota ma v EU 4% podiel na trhu. v 2015 predali 560 tisic aut. Z toho Yaris, Aigo a RAV4 robia 330 tisic. Avensis nie je ani v prvej stovke a jeho rocne predaje su pod 40 tisic. Aj keby vsetko boli kombiky, tak je to prilis malo. To je dovod preco Toyota to auto tak dlho recykluje.
ZocelenyDrapalik
0
8 milionů prodaných hybridů. A je to jen pár let, co tu většina místních odborníků byla skálopevně přesvědčena, že hybrid je slepá větev vývoje. asi tak jak si to dnes skálopevně myslí o elektromobilech. Lidská zabedněnost je prostě věčná.
Tak nechapem celkom ignoraciu niektroych segmentov (kombi).
- v EU su kombiky oblubene, ale vzhladom na pocet predanych kusov by vyvoj nebol rentabilny
- Toyoda ich nepovazuje za dost sexy 😄
- Ked este existoval Lexus Idea Engine, tak tam sa ta poziadavka objavila. Oficialna odpoved na to bola, ze sa Lexus chce drzat povodnych definicii luxusnych automobilov a nechce rozsirovat portfolio v podobe kombikov. Vraj to v plane nikdy nebolo a do buducnosti sa ani neplanuje.
SUV od Lexa sa kupuju v EU a v USA aj preto, lebo do tych sedanov IS/GS sa normalny europan nezmesti a o Amikovi ani nehovorim. Takze tazko posudit, kolko kombikov by sa predalo ... ked sa preda az tolko SUV.
Ergonomiu sem netahaj, ta je rovnaka ako v tom SUV. Je tam ten isty system.
BTW To iste spravili s prvym Aurisom a pekne sa im to vypomstilo. Avensis je predavany tiez viac ako kombi.
No a Avensis je v EU az tak uspesny, ze Toyota sa netaji tym, ze dalsi uz nebude.
Auris je sice druhy najpredavanejsi model Toyoty v EU. Ale v stvrtej desiatke a jednimi z nanjnizsich predajov v triede s nim Toyota vela vodi nenamiti. A to im este pomaha tromf v podobe lacneho hybridu, ktory robi polovicu predajov.
Toyota ma v EU 4% podiel na trhu. v 2015 predali 560 tisic aut. Z toho Yaris, Aigo a RAV4 robia 330 tisic. Avensis nie je ani v prvej stovke a jeho rocne predaje su pod 40 tisic. Aj keby vsetko boli kombiky, tak je to prilis malo. To je dovod preco Toyota to auto tak dlho recykluje.