Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford nechce soupeřit s Teslou, bude vyrábět dostupné elektromobily

Ford Focus Electric nemá z funkčního hlediska výrazné vady, moc velký zájem o něj ale nebyl. Nová generace přijde už brzy, Teslu si však na mušku nevezme.
Zpět na článek
19. 4. 2016 10:58
19. 4. 2016 10:59
19. 4. 2016 12:26
19. 4. 2016 11:00
19. 4. 2016 11:50
19. 4. 2016 12:03
19. 4. 2016 12:24
19. 4. 2016 12:30
19. 4. 2016 13:24
19. 4. 2016 14:47
19. 4. 2016 14:25
19. 4. 2016 14:46
19. 4. 2016 15:46
19. 4. 2016 16:07
20. 4. 2016 13:38
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 10:58
Jo,
dojezd kolem 160 kilogramů je naprosto dostačujícící. >:D ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
19. 4. 2016 10:59
Re: Jo,
Ou, díky >:D ;-)
19. 4. 2016 12:15
Re: Jo,
měl jste to nechat.... chtěl jsem postrašit tchýni, že to jezdí jako Ferrat... na tchýní tuk...
19. 4. 2016 11:00
Kg
Dojazd v kilogramoch?
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2016 11:50
...
No, nevím. I na mě jakožto zastánce elektromobility těch 160 km působí psychologicky negativně. Bohužel se mi nepodařilo nikde získat statistiku průměrné přepravní vzdálenosti do zaměstnání při použití osobního vozidla (v ČR).
Na druhou stranu si říkám, proč se nesoustředí výrobci na malé mikrobusy s přepravní kapacitou do 15 lidí… malé vesnice by nemusely draze dotovat přepravu autobusy k nejbližšímu dopravnímu uzlu, mohly by vozit děti do školy, rozvážet důchodcům jídlo… a starostové by mohli za účelem pořízení nějakého takového universálního a ekologického vozidla šlápnout politikům na krk a žádat dotace na pořízení… případně si na dobíjení postavit malou solární elektrárnu (nebo kde je to možné malou vodní elektrárnu)…
Rozbalit vlákno
13
19. 4. 2016 12:03
Re: ...
Myslím že s cenou do 300 tisíc si i s krátkým dojezdem zákazníky najde
19. 4. 2016 12:07
Re: ...
s cenou i kolem 500 - 600k nepochybuji... a přivítal bych to samozřejmě. Je třeba na tento Ford koukat jako na bezpečné městské vozidlo, nikoliv automobil na dovolenou... a uvědomit si velikost měst v Evropě (nikoliv pouze měst v bezprostředním okolí :-) )
19. 4. 2016 12:24
Re: ...
Já vidím jako zásadní problém nabíjení. Na cestu do práce a zpět je dojezd, alespoň pro mě, dostačující. Ale až přijedu domů, na sídliště, kde horko-těžko hledám místo k zaparkování, kde si ten úžasný stroj nabiju? Z okna asi prodlužovačku tahat nebudu a garáž nemám.....
19. 4. 2016 12:30
Re: ...
No u lidí žijících ve velkých městech by asi bylo lépe preferovat hromadnou dopravu. Pokud by se města poněkud zbavila aut bylo by dost místa na pro tramvaje a trolejbusy.
19. 4. 2016 12:32
Re: ...
Problém hromadné dopravy spočívá v tom, že lidé se k sobě stále ještě neumí chovat slušně a nepoužívají mýdlo...například
Avatar - WinDiesel
19. 4. 2016 13:24
Re: ...
Ty bys byl první kdo by toho měl po týdnu dost ......... :-|
19. 4. 2016 14:47
Re: ...
Pokud by (třeba v Praze) nebyly auta, tak bych své pojížďky bez problémů zvládl na kole ;-)
19. 4. 2016 14:25
Re: ...
No, já spíše myslel dojíždění z menšího města do většího... Mám to do zaměstnání cca 25 km, městská hromadná u nás není, mám spíše flexibilní pracovní dobu, takže vlaky a autobusy mi nevyhovují, navíc občas vyřizuji ve větším městě nákupy, něco vyřídím a podobně. Na sídlišti o 10 panelácích v 3 tis. městě v dohledné době určitě dobíjecí stanice nebude a to je největší brzda rozšíření elekromobility...
19. 4. 2016 14:46
Re: ...
Tak tomu rozumím. Jsem poněkud zmlsaný příměstskou MHD. Pokud chci do Prahy (z Brandýsa) jedu většinou hromadnou dopravou. Já samozřejmě psal o budoucnosti, kde bych si představoval opravdu kvalitní MHD. Myslím si, že nikoho normálního nemůže bavit poskakování po přeplněných silnicích a hledání parkovacího místa. Pokud bys dojel třeba na Černý Most, tak píchnul auto na nabíječku a dovezl se do centra metrem a/nebo tramvají (samozřejmě s autonomním řízením) a v celé Praze by se pohybovaly pouze automatické vozy zásobování na elektřinu, tak by to asi nebylo úplně marné ...
19. 4. 2016 14:50
Re: ...
Ještě možnost dobíjet na parkovišti u zaměstnavatele. Ale samozřejmě pokud není možnost dobíjet doma, nemá prozatím smysl elektromobil pořizovat...
19. 4. 2016 15:46
Re: ...
Podlé mého je zásadním problémem zatím pořizovací cena, což jak se zdá Ford chápe. Také bych se přiklonil spíše k částce okolo 300 tisíc Kč jako průchozí pro strmější nástup používání elektromobilů ...
19. 4. 2016 15:54
Re: ...
Ano, určitě si lidé raději postaví barák, než by kupovali TESLU (to je naprosto v pořádku).
Nedávno jsem četl někde nějaký článek, že německá pošta si začne vyrábět sama elektromobily s dojezdem 80 km a že je jedno vozidlo vyjde zhruba na méně než 200k v přepočtu na naše koruny... samozřejmě chápu, že je to asi něco jiného - městský poštovní vůz... ale je to ukázka toho, že základ elektromobilu lze postavit na relativně levném základě, což je dobrá zpráva. Pokud by se Ford (i jiní) vešel do 300k Kč, určitě by se nastartoval boom nabíjecích stanic. S tím nelze nesouhlasit
19. 4. 2016 12:31
Re: ...
Ano, tomu rozumím. To je současný problém čtvrtí s bytovými domy. Ale věřím, že se najdou takoví vlastníci (sdružení vlastníků nebo co já vím) domů, kterým dojde, že jejich střecha může přes den vydělávat peníze, který jim instalaci dobíječek zaplatí... atd... Nicméně ano, je to velký problém. Ani v podzemních garážích lidé nabíječky nechtějí, protože mají strach, že elektromobily hoří...
19. 4. 2016 14:34
Eskamotér a iluzionista Sergio v tom má však jasno!!! ...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
19. 4. 2016 15:01
Re: Eskamotér a iluzionista Sergio v tom má však jasno!!! ..
nejen to... v mém (služebním) případě třikrát servis - aktualizace software - opakované problémy se vstřikováním močoviny. Nepříjemné. Třikrát jsem nenastartoval. Po třetí návštěvě servisu zatím všechno ok, ale tedy musím říct, že v servise byli tajemní jako hrad v Karpatech...
Avatar - CHerokee
19. 4. 2016 16:07
ford
Ford by lépe udělal, kdyby zůstal u toho co umí - dělat více řidičská auta než klasický mainstream. A tedy hlavně benzínová.
Rozbalit vlákno
1
20. 4. 2016 13:38
Re: ford
lenze legislativa teraz tlaci vsetkych robit auta na baterky a presuvat emisie mimo obyvatelstva do priemyselnych oblasti a tam mozu vsetci zdochnut pri vyrobe. Ak si zobereme, ze vacsinu ceny PHM tvoria uzernicke dane kto by si to kupoval ak by benzin a nafta stali polovicu? Naozaj len nejaki hipisaci co veria tym eko blabolom. Tak ich nechajme nech financuju vyvoj a zucastnuju sa tohto experimentu za svoje. V podstate tym nikomu neublizuju.