Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar se vzdá kombíků, místo nich nabídne SUV

Zájem o luxusní kombíky klesá, a tak Jaguar místo nich dá přednost SUV, v nichž vidí větší prodejní potenciál.
Zpět na článek
19. 4. 2016 12:44
19. 4. 2016 14:34
19. 4. 2016 15:12
19. 4. 2016 15:20
19. 4. 2016 15:25
19. 4. 2016 15:28
19. 4. 2016 18:47
19. 4. 2016 19:42
19. 4. 2016 15:37
19. 4. 2016 12:47
19. 4. 2016 13:05
19. 4. 2016 13:07
19. 4. 2016 17:48
19. 4. 2016 18:49
19. 4. 2016 17:15
20. 4. 2016 09:38
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 12:09
Tohle už vymysleli u Lexusu
Že jako prémiová značka nebudou dělat kombíky :yes:

A naftový motory :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2016 12:44
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Za mě tedy :no: :-( ...Lexus ale v první řadě nemá KDE prodávat kombíky, takže tam je to celkem pochopitelné.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:04
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Jak nemá kde? >:D

Tam co všichni ostatní? ;-)

Za ne kombíkům - Jaguar i Lexus :yes:

Za ne naftě - Lexus :yes: :yes: :-)
Avatar - Barrichello
19. 4. 2016 13:08
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
>:D
Kombíkům odzvonilo, smiřte se s tím no
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:10
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Já smířenej sem = nikdy sem ho ani nechtěl :-)

Ale nebál bych se že v Evropě se ešte miliony kombíků v naftě neprodaj >:D
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2016 15:34
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
?? No já mám tedy docela jasno. Téměř si nedovedu představit situaci, v níž bych si pořídil SUV/crossover, tahle módní vlna mě zcela míjí. Pokud však v budoucnu budu potřebovat více prostoru, kombi je jasnou volbou. :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 16:51
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Tuhle sem to tady zmiňoval = velký porovnání kombíků a SUV mnoha značke dopadlo drtivě ve prospěch kombi. S bonusem že SUV je dražší :yes: >:-[]

Prognózy budoucích prodejů mluví o drtivym navýšení prodejů SUV :yes: >:D

Naštěstí netoužim ani po jednom :-)
19. 4. 2016 22:09
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Az budu mit 50, hodne penez, deti z domu a kolo zrezle, potom si koupim SUV.
Avatar - Barrichello
20. 4. 2016 16:04
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Krom Německa Francie už se to nikde neprodává ve větší míře, všichni ostatní přešli na SUV a Crossovery a až francie a německo zavedou na diesly větší daně a zákazy vjezdu do měst, tak to velmi rychle nabere konec i tam >:D
19. 4. 2016 13:17
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Kombi jsou v první řadě záležitost EU a tady Lexus nemá dostatečné prodeje.
Avatar - fOE
19. 4. 2016 13:29
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Co bylo driv, vejce nebo slepice? :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:30
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Bůh? ;-)
20. 4. 2016 11:44
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 13:51
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Já věděl že existuje :yes: >:-[]

Víš co by to znamelo kdyby ne? Že dřív bylo to nejmocnější ve vesmíru Putin a Bush, dneska Putin a Obama a časem Putin a Trump >:D
19. 4. 2016 14:09
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Nemyslím si, že by u Lexusu měly kombi nějak výrazně větší podíl než u jiných značek, kdyby je měl. A jeho čísla jsou prostě příliš malá. Loni se tu neprodalo ani 1.400 GS, zatímco A6 (ve všech variantách) se prodalo přes 95 tisíc. U XF (které kombi má) to bylo přes 16 tisíc a u Ghibli ani ne 5 tisíc.

Pamatuji si, jak u Audi, když se mluvilo o kombi od A8, říkali, že by museli ročně prodat 10 tisíc kusů, aby to pro ně bylo zajímavé.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 14:37
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Jo souhlasim jen s dodatkem že i mimo Evropu se kombíky stejně jako diesly trochu prodávaj - a byt daleko míň než v Evropě tak ten zbytek světa je o dost větší než Evropa :-)

Mě se to rozhodnutí spíš líbí a jsem pro vymýšlení odděleného pojmenování prémie a masových výrobků prémiových výrobců
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:34
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
A asi ani Jag a Mase :-)

Já myslím že to rozhodli správně. Prémiový D3 tim extrémním nárůstem prodejů trochu na exkluzivitě ztratila a asi by to chtělo najít pro značky jako Acura, Infiniti, Jag atd jiné označení. Případně modely a verze aut D3 rozdělit jako Citroen a DS >:-[]
19. 4. 2016 14:26
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Zajímavé, jak vykládáš neúspěch jako něco pozitivního, co si dobrovolně vybrali. To si podle mne spíš kritiku zaslouží slabé motory a slabé základní výbavy. A ano, zvedá to prodeje a snižuje exkluzivitu.

Že sází na SUV, u kterých doufají v ještě větší prodeje, ti zřejmě nevadí. Mne kombi neuráží o nic víc a nepřijdou mi o nic méně exkluzivní.
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2016 15:31
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
"Všichni ostatní" (= D3) mají silnou zákaznickou základnu v EU, kde jsou kombíky nejúspěšnější. Lexus ani zdaleka ne a na ostatních trzích by jich tolik neudal. Jednoduše by se mu nemohly vyplatit.
19. 4. 2016 16:36
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Docela rád bych někdy viděl rozvrstvení prodejů aut v EU podle typu karoserie. Třeba v mém oblíbeném Rumunsku je naprosto nemyslitelné jezdit v kombíku. Hodně je jich u nás a v Německu, ale zase už ne tolik v Rakousku nebo Švýcarsku ....
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 16:47
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Zkus [odkaz]
19. 4. 2016 17:00
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
Díky .. dobré stránky, i když separátně kombíky nemají ;-)
Re: Tohle už vymysleli u Lexusu
A čo pozitívne na tom vidíš?
Avatar - flyboyeda
19. 4. 2016 12:15
Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k D3
Ale z hlediska dizajnu a tradice, je to skvělé řešení protože sedan bude vždycky hezčí jak kombík,

Někdy je to dilema jestli Audi A6 All-road, nebo Q7

U Jaguáru v tom je jasno
Rozbalit vlákno
7
19. 4. 2016 12:26
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Od Jaguáru se nepřebíhá:)
Ale vážně. Současné XE a XF jsou opravdu překrásné vozy a ani u jednoho z nich by mě nenapadlo chtít jiné provedení, než sedan...
OT... jestli jste se nebyli ještě mrknout v Praze 4 v obchodním centru na expozici Jaguaru, tak neváhejte. Moc často se pohromadě tolik vyšperkovaných originálů na jednom místě nevidí...
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 15:26
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Když už, tak [odkaz]

Akorát jsem tam (zatím) neviděl slibovaný Project 7. Snad tento víkend? Bohužel o víkendech, kdy jsou ty akce navíc, bylo pravidelně hnusně.

[odkaz]
19. 4. 2016 15:43
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 16:01
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
To máš blbý, já bych to tam měl na nákup z ruky. Tak do konce dubna chod jinam. >:-[] Ale rozumím ti. Byl ses tam podívat ted o víkendu, jak tam byl ten "sraz"?
19. 4. 2016 16:21
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Sorry, z editoval jsem. Ale ať teda nejsi za blbce... vracím původní text

"Já tam chodím obden nakupovat... a vracím se domů smutnej"

Kam jinam? Vždyť tam chodím obden právě proto :-) Obvykle mi stačí nakoupit jednou za týden :-)
Bohužel, o víkendu jsem tam nebyl... To má přednost jiná kočka :-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 23:38
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Škoda. :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2016 14:47
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
vidim to skor tak ze kto chcel jaga v kombiku tak pojde teraz do F-pace.... ;-) ... ale urcite nie k D3 .. ty tiez ked chces raz audi tak neprebehnes k lexusu ani keby neviem co bolo ... ved to poznas..... skratka jag vyhodnotil situaciu ako vyhodnotil a defakto F-pace teraz nepriamo nahradi aj kombiky ... asi je treba popravde uznat ze tych kombikov od XF pripadne XE by sa vedla F-pace uz vela nepredalo .... predsa len jaguar nikdy necielil na masovost ako Ecko kombi a podobne takze kombiky nahradi urcite ovela uspesnejsie crossoverom F-pace ... sice by som kombiky od jagu prijal a pacili sa mi ale do istej miery tento krok chapem ... jag nie je v pozicii mercedesu ani objemom predaja ani svojim cielenim na masy ... osobne tento krok povazujem za nie najohladuplnejsi k zakaznikom ale asi rozumnejsi ako silou mocou ponukat nieco co je jaguaru proti srsti a filozofii.... na druhej strane.. F-pace ozaj nie je ziadny drsny terenak... cize ako kombik posluzi vyborne a aj velkostne je strihnuty genialne :yes:
19. 4. 2016 12:39
len spravny marketing..
co tak najnovsi Bond a Jaguar Combi.. hned budu predaje.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 12:44
Škoda
Zrovna když se mi začínaly kombíky od jagu líbit :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2016 14:34
Re: Škoda
suhlas... zrovna ked kombiky od jagu zacinali mat smrnc ... no co uz ;-\

ale asi vedia co robia... obavam sa totiz ze F-pace by stejne kanibalizoval kombiky od jagu... mozno je lepsie mat luxusne sedany a nejaky crossover a zachovat si istu presiz ako to hrat na vsetky strany ... jag predsa nema za ciel nahanat mercedes ani objemom predaja ani poctom karosarskych verzii ... ja verim ze jag to ma prekoumane a tento ustup od kombikov nie je nezmyselny ... naopak... podla mna este posilni imidz a postoj znacky k luxusu .... :-)
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 15:12
Re: Škoda
Mne se treba líbil Xtype kombi, ať se to někomu třeba nezdá, protože to bylo jen převlečený Mondeo. XF se mi zezačátku moc nelíbil, vídal jsem jen kusy, co neměly ližny (to mi na kombi prostě málokdy sedne), ale poslední týden nám tu parkuje u práce černý kousek se stříbrnými ližinami a doplňky a musím uznat, že je to hezké auto :-)
Avatar - Emel
19. 4. 2016 15:20
Re: Škoda
Ty jsi nějakej vybíravej... nekoupili jste CX-5 protože ližiny nemá a tobě se to nelíbí, naopak XF jste nekoupili protože ližiny má...

Já měl šanci si portfolio Jagu projet na letišti (ještě bez XE, ale vč. XFR a F-Type V8), tam byla větší šance naložit tomu plnej a chvíli ignorovat anglického instruktora s jeho "not so fast".
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 15:25
Re: Škoda
Moment, špatně si mne pochopil, nelíbí se mi XF, které je právě nemá a málokteré auto bez ližin v kombíku se mi líbí (To XF co se mi líbí je právě s ližinama). CX-5 je také nemá a rodiče hodně vozí kola a chtěli ližiny, což CX5 nemělo.

A myslím, že mne znáš, takže o koupi XF v kombíku si zatím můžu maximálně tak zabychařit na diskuzi >:-[] A ani to jsem ještě neudělal :D
Avatar - Emel
19. 4. 2016 15:28
Re: Škoda
Jo, máš pravdu, blbě jsem to přečetl.

PS: rodiče chtěli ližiny je do diktátu jak dělaný, což ;-) ?
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 18:47
Re: Škoda
No to mi povídej :-) Doufám za vsechny děti ze to nečte nějakej cestinar :-)
Avatar - kosmonaut
19. 4. 2016 19:42
Re: Škoda
S těma kolama, za sebe jsem je dřív také házel na střechu, ale co se objevily ty sklopné nosiče na tažné, už by mne to nenapadlo. Je to rychlejší, pohodlnější a nemám pořád špatný pocit, že mi ty kola ulítnou a díky tomu sklopení se dostaneš i do kufru.
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2016 15:37
Re: Škoda
zrovna x-type kombik sa mi ani nejako extra nepacil.... na x-type a s-type obecne ani moc rad nespominam a som rad ze tato nie moc uspesna era jagu je uz za nami .... x-type bolo v interieri defakto akoby bracek mondea ( niektore plastove tlacitka zo stredovej konzoly boli tusim uplne zhodne ) .. skutocne k premiovosti v tom case x-type akoby kusok chybalo a jag sa v tom case ozaj dost zahraval so svojou dobrou povestou ... bohudik za dnesne XE... a ze je vsetko uz opat tak ako je... a jag je opat dostojny premiant a synonymom pre luxus ako za davnych cias :yes:
19. 4. 2016 12:47
Škoda...
Tak to je velmi smunté čtení, nový kombík na bázi sedanu střední třídy mohl být moc pěkný... :'-(
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2016 12:51
Lze to nahlížet i z druhé strany
Když bude nějaká značka kombi nabízet a bude v tom konzistentní, takže zákazníci budou vědět, že dostanou kombi verzi daného modelu v současné i další generaci, proč by se měli zajímat o někoho kdo v tom akorát lavíruje a hledá důvody "proč to nejde". ;-\
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:06
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Kombi nabízejí všichni = opravdu prémiový automobilky jako Maserati, Jag nebo Lexus se tim chtěj odlišit od masový produkce
19. 4. 2016 13:40
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Kdyz už chceš s někým polemizovat zkus stavět argumenty na tom, co dotyčný opravdu napsal a ne na tom, co jsi se mu pokusil podsunout. ;-\
Nikde netvrdím, že kombi nabízejí všichni.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:43
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Ale kombi nabízejí všichni! To je obecný fakt ;-)

Podstata je že se pár prémiových automobilek rozhodlo tak trochu zvýraznit svou prémiovost což je z víc důvodů logickej krok = a já mu tleskám :-!
20. 4. 2016 07:53
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
To se podivejme, z clanku jasne vyplyva, ze nejsou spokojeni s tim, jak se prodava jejich produkt, tak ho prestanou delat a misto toho zkusi uspet nekde jinde (napr. SUV), logickej krok, kdyz mi nejde jedno, zkusim neco jinyho.

A oni zatim jen vlastne chteji zvyraznit svou premiovost >:D >:D

btw Lexus, BMW, Audi, MB nenabizeji SUV ?
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 08:41
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Jak už sem napsal Harolde = je to obojí. Trochu z nouze cnost ale dobrá :yes: :-)

Všichni nabízejí SUV a bude prej hůř. Všichni ale nenabízej kombíky ;-)
20. 4. 2016 09:35
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Tleskas Porsche za to, ze nema kombik, ale ma Cayenne ?
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 10:01
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Ne ani náhodou. Má to ale 2 ale. Výhledy počítaj s extrémnim růstem SUV = snad až na polovinu trhu = dělá je každej
A za 2hý mě nebere ani jedno z toho ale zrovna já sem tady opakovaně psal o velkym srovnání kombíků a SUV mnoha výrobců s drtivě jednoznačnym výsledkem = kombi je jasně lepší volba. Navíc levnější

Mě nezajímá ani jedno - jen se mi líbí přístup Lexusu že nenabízí kombíky a naftu = určitá prémiovost proti dnešnim masovkám D3 v tom je :-)
20. 4. 2016 10:19
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Jaguaru tleskas, Porsche ne, ani jedno z tvejch dvou "ale" to nevysvetlujou.

Ja ti nevim, porad nejak v tom, ze neni na vyber tu premiovost nevidim. Nicmene je to jako se vsim, co se pro jednoho muze zdat premiovejsi pocinani, druhy bere jako nedostatek.

Boje nafta versus benzin me neberou ....
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 10:23
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
len ta este doplnim:
Ideme sa teraz smiat MB, ze je "nejmenej premiovy" za to, ze ma vo svojom vyrobnom programe 4 "kombiky" ? >:D C-klasa, E-klasa, plus CLA shooting break a CLS shooting break, oproti len 2 od Audi a BMW ( A4, A6 a 3er,5er ) ? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 10:38
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Ne neboj v snížený prémiovosti sou si všechny D3 zhruba rovny >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 10:38
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Benzín nebo nafta ve městě hodně berou tvoje plíce = jestli si to uvědomuješ nebo nebo ne je jim jedno ;-)

Lex, Jaguar, Infiniti, Maserati kombíky neplánujou = Porsche jo :-)
I když tam je důvod jasnej = Porsche bude sdílet..

Je fajn že masový automobilky jako Audi, BMW, MB pokrejvaj i tuhle nabídku. Výraznym navýšenim výroby jim ale částečně a místy hodně poklesla prémiovost. Je fajn že sou menší automobilky který se k reálný situaci postavily takhle = a svym způsobem se snažej bejt trochu prémiovější než současný německý masovky

Projevuje se to drobnostma jako vyladěnější podvozek vs větší množství příplatkový výbavy, nešetřenim na zavěšení kol a z toho plynoucího chování vozu vs šířka nabídky motorů atd = ale to už jdu asi moc daleko od.. nebo? ;-)
20. 4. 2016 21:18
Re: Lze to nahlížet i z druhé strany
Dobre, tak jeste jinak.
Jsem vyrobce, je jedno ceho, delam to co vetsina, ale muj vyrobek se neprodava podle mych predstav a hur nez tech ostatnich.
Takze ten vyrobek co dela vetsina prestanu delat a rozhodnu se delat to, co vsichni.

Diky tomu jsem premiovejsi ?
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 13:05
Celkem logické
rozhodnutí. Jednak v Jaguaru pochopili, že i přes rozšiřující se modelové portfolio zůstanou oproti značkám D3 malou automobilkou, jednak vědí, že kombíky jsou doménou evropského trhu. V kombinaci to znamená, že dělat kombíky se jim nevyplatí, prodali by je jen v Evropě, kde bude Jag v prodejích tak jako tak hrát třetí housle, větší kus koláče si mohou ukousnout mimo Evropu a tam jim pomůžou víc SUVéčka než kombíky.
Na jednu stranu logické, na druhou trochu mrzuté pro nás Evropany, víc jagů na silnici by neškodilo, a že pěkné kombíky uměli, stačí se podívat na minulý XF kombi.
Rozbalit vlákno
74
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 13:20
Re: Celkem logické
Zaujimave, ze existuje vyrobca, ( paradoxne podla mna este premiovejsi a sportovejsi nez Jag ), ktory si mysli, ze kombik ( a nie maly ) preda v dostatocnom mnozstve a asi nielen v Europe... ;-)
[odkaz]
;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 13:30
Re: Celkem logické
Co je to prémiovost ;-)

Miliony výrobků povětšinou s předním pohonem? Prostě záleží na úhlu pohledu :-!
20. 4. 2016 11:48
Re: Celkem logické
AUDIRS6 odkazuje na Porsche Panamera, to jich fakt udelali miliony a s prednim pohonem?

Ze nectes clanky a "znalecky" je komentujes, uz vime od clanku s Audi R8 V10, ze ale nectes ani komentare, ne ktere reagujes, to vysvetluje mnohe...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 13:46
Re: Celkem logické
Ach jo = dá to práci nebo to z tebe padá samo? :-)

S tim R8 myslíš co?

Oba víme že víš o čem mluvím = jen se snažíš..
Napodobit Dinara >:-[]

Já radši nemasový automobilky a porsche už jede vwe sdílení a lepší to už asi nebude

[odkaz] :yes: :yes: :-)
20. 4. 2016 15:11
Re: Celkem logické
Porsche jede ve sdileni ceho? Predniho pohonu?

Co jsi chtel tou svoou reakci na AUDIRS6 sdelit?

On ti psal o Jaguaru a Panamere a tys mu odpovedel blabol o milionech kusu s prednim pohonem - k cemu to patrilo?
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 15:16
Re: Celkem logické
No tak nic = pozdravuj Dinara >:-[]
20. 4. 2016 15:19
Re: Celkem logické
Presne to jsem cekal...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 15:32
Re: Celkem logické
Já vim od začátku diskuze oceňuju Lex a Jag apod. a kritizuju D3 = to první snad, to druhý se nenosí ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 15:20
Re: Celkem logické
ja uz sa nad tym ani nepozastavujem. >:D
Dat do suvislosti bezne FWD kombiky s Panamerou, ktora je na MSB-cku, ktore Audi nepouziva...to chce mat spravny nick. >:D >:D >:D >:D
20. 4. 2016 15:24
Re: Celkem logické
Podle nej je to ze stejneho koncernu, takze Panamera je vlastne jen prevlecena Fabia, stjene jako pro marihuanka je Lambo jen prevlecene Audi... Erupce lidske hlouposti je, zda se, nekonecna...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 15:29
Re: Celkem logické
Tak tohle už sou fakt tupý bláboly >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 15:24
Re: Celkem logické
Záleží jak se na věci koukáš = je to asi jako s technickym náskokem audi [odkaz] >:-[]
Avatar - fOE
19. 4. 2016 13:40
Re: Celkem logické
Tak nevim pred kym jsem to tehda prednesl, ale tomu co me slysel kdyz jsem rikal:"neverim ze kdy porsche udela jeste hnusnejsi auto" divajic se pri tom na panameru, tomu dluzim pivo.
Nic nemam proti kombikum v cene hezkeho domku i od zvucnych jmen, ale tohle prosim ne. 8-s
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 13:45
Re: Celkem logické
Precoooo ? >:D
Ved vypada (sice zamaskovana, ale) nááááádherne ! :-) :yes:
Avatar - fOE
19. 4. 2016 13:50
Re: Celkem logické
Chlape chlape, nadherna je Audi RS6 (jeste nez si zacnes delat nadeje radeji napisu, ze jsem stastne zenaty >:-[] ), to je hezky kombik. Hezke je i E Klasse svym vlastnim spusobem (E Klasse pro me je definice kombi obecne), ale toto? Fakt ne.
Nemam nic proti tomu aby Porsche delalo podobne auto (cti vyssi stredni / vyssi tridu), ale probuh at ho udelaji pekne. :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 14:09
Re: Celkem logické
>:D >:D >:D >:D
Tak joooo, RS6 je RS6, vo tom žádná. :-)
Ale ten Porsche wagon vyzera tiez, ze bude k svetu. Pre mna nemusi mat kombi moznost odviezt 2 kubiky. Preto mne prave E-klasa moc popod nos nevonia.
Avatar - boost.
19. 4. 2016 14:18
Re: Celkem logické
K čemu Panamera "stejšna", když se na 911 vejde velká rakev? :-! [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 14:21
Re: Celkem logické
Tak vidim, ze niesom jediny, kto ma "Ďžej-pího" napozeraného ! >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
Ten chlap je proste úúúúúplne, ale úúúúúúúúplne inde, než vsetci ostatní ! :yes: :yes: :yes: :yes:
Hod odkaz na jeho kanal aj chalanom na MACZ - nech sa u neho "učia" - proste vsekty veci, co sa od neho naucit da. Aktualne robi vstrek vody+metanolu do naftaku ! >:-[] :yes:
Avatar - boost.
19. 4. 2016 14:40
Re: Celkem logické
Jo, koukám na jejich videa rád. Týpek. :-)

Ten Golf TDI je řádná kláda. >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 14:42
Re: Celkem logické
tak aby sme sa neduplovali, zavesim tam jeho kanal ja, ok ? ;-)
Skoda ze nieco podobne - myslim takyto kanal a este k tomu tak kvalitny, zabavny a poucny, nerobi napr. pán Mayer... ;-\
Avatar - Emel
19. 4. 2016 14:21
Re: Celkem logické
Třeba se v ní psovi dělá blbě... ;-)
Avatar - boost.
19. 4. 2016 14:33
Re: Celkem logické
Pes nemá v autě co dělat. Jednou jsme vezli příbuznou s jejím čoklem a poblil se. To bylo poprvé a naposledy, co bylo v autě zvíře. 8-s
Avatar - Emel
19. 4. 2016 14:38
Re: Celkem logické
Předpokládám, že stejná logika platí pro dítě nebo manželku nebo nakonec i řidiče...
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 14:49
Re: Celkem logické
Jistě, jakmile se ti jednou manželka poblinká v autě, tak už ji nemusíš vozit >:D Jsem zvědavej, jak bych jí to vysvětloval >:-[]
Avatar - Emel
19. 4. 2016 14:50
Re: Celkem logické
Ty? Ty žádnou manželku nemáš, ne? Prostě bys vzal zase jinou...
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 14:50
Re: Celkem logické
>:-[] Jsem rád, že tyhle diskuze nečte >:D Ale manželka to jeste neni no :D
Avatar - boost.
19. 4. 2016 15:54
Re: Celkem logické
U nás platí přísná pravidla, víš, která jsem před lety nastavil. >:-[] Lidi se ještě v autě nepoto, nicméně jako prevenci vozím žvýkačky a pytlík. >:D
19. 4. 2016 17:36
Re: Celkem logické
Naposled se mi před x-lety poblil jeden ze členů dětskýho fotbalovýho teamu při jízdě z turnaje (někde u Opavy) v R-Klasse. Jel jsem sice pomalu, ale podvozek v komfortu a auto pěkně houpalo.
Můj synek hlásí, že spoluhráči je špatně a já říkám, dej mi pár vteřin už stavím...
Mezitím si klučina duchapřítomně sundal kšiltovku a začal ji plnit. Což se mu velice rychle povedlo a než se auto úplně zastavilo, už mu další spoluhráč radil:
"Eriku, musíš upít!" >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 17:40
Re: Celkem logické
poprosim ta, nabuduce daj pred takymto "vyvrcholenim pribehu" upozornenie pre slabsie žalúdky. :-!
Mňa to vyhnalo na chvílu von nadychat sa cerstveho vzduchu... 8-s
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 18:50
Re: Celkem logické
Mám podobnou histork, akorát hrisnik uz nebyl dítě a nemohl za to komfortne sportovní podvozek mondea, ale pan Jack Daniels.... No radši nebudu pokračovat :-) Ještě by Audirs 6 fakt hodil šavli :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 20:12
Re: Celkem logické
Díky, v pohode ;-)
Mna skoro dala dole tá posledna veta... 8-s
Takze po tade by som zvladol aj tvoju historku. >:D
19. 4. 2016 14:41
Re: Celkem logické
Mně se jako koncept dost líbila. [odkaz] IMHO mnohem hezčí než klasická Panamera. Jsem zvědavý, jak bude vypadat odmaskovaná. Snad ten koncept nezmrvili.
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 14:44
Re: Celkem logické
Ano, ten koncept byl super, těžko hádat, co je pod tím maskováním.
Avatar - white label
19. 4. 2016 14:48
Re: Celkem logické
Mně se ten koncept taky dost líbil, rozhodně víc, než klasická Panamera.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 15:38
Re: Celkem logické
No, tomu nejde vytknout ani zbla.
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 14:36
Re: Celkem logické
Ale tyhle řeči o premiovosti a sportovnosti, resp. jejímu nezpronevěření se, jsou dobré pro Hammunasakry a podobné dětiny, Jaguar prostě jen vyhodnotil své možnosti. Srovnání s Porsche nesedí, porsche si může dovolit i maloseriovky, když na to přijde, protože technicky nebo modelově porovnatelná auta prodává za podstatně vyšší ceny, tj. mají na autě zcela jinou marži než jaguar, jaguaru se prostě kombíky ekonomicky nevyplatí, nic jiného za tím není.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 14:38
Re: Celkem logické
Nech už toho trapný ho vnucování se >:D

Nebo aspoň naznač proč to děláš. Já na chlapy nejsem! >:-[]
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 14:43
Re: Celkem logické
Buď v klidu, chlap určitě nejsi a děti mě taky neberou...
A proč jsem tě jmenoval? Přečti si svůj první koment pod článkem.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 15:10
Re: Celkem logické
Děláš to v každý diskuzi = nevím proč se teď trapně vymlouváš :-!

Tu tvou první ptákovinu nevím jak okomentovat = ptákovina? >:-[]

Kterou by chlap neřek? >:D

A cože se ti nezdá na tom 1. komentáři?
Avatar - white label
19. 4. 2016 15:18
Re: Celkem logické
To víš, ten váš společný "hermafrodit" nick ti už tady nikdo neodpáře... :*) >:-[]
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 15:20
Re: Celkem logické
Já sem zvědavej, jestli se někdy prokecne a napíše něco ve svym STarym stYLu PíSMa >:D
Avatar - fOE
19. 4. 2016 15:23
Re: Celkem logické
boze chran... staci ze, alebo aj nestaci, ale asi staci... ze tu ma svuj vlastni... a mozno je to aj dobre ze vlastny... styl jeden z nas ... viacej netreba

>:-[]
Avatar - Emel
19. 4. 2016 14:07
Re: Celkem logické
Zrovna když jsem si po projetí s pájou říkal, že XE kombi bych si případně aj koupil ;-)
Avatar - Dinar
19. 4. 2016 14:39
Re: Celkem logické
Jo, je to škoda, zvětšil by se výběr. ;-)
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 14:50
Re: Celkem logické
Koukám, že nejen ve mne to zanechalo silný zážitek >:-[] :yes:
Avatar - Emel
19. 4. 2016 15:00
Re: Celkem logické
Hm, no... podmínky projíždění moc nepřály, spíš hodnotím dojem z interiéru a tak.

PS: musím opatrně volit slova, pája diskuse čte ;-)
Avatar - Ozzman
19. 4. 2016 15:05
Re: Celkem logické
Tak já neskrývám své nadšení z motoru (přecijen takhle výkonná auta často neřídím) a překvapilo mne, jak auto na tak velkých kolech dobře tlumí nerovnosti a přesto je sportovně tuhé. Interiér byl fajn, ale nestačil sem olízat všechny plasty (hlavně vzadu jsem neseděl, to je také dost důležité v testech ACZ, tam by mu mohla Škodovka zatopit a vyhrát tak srovnávačku) a nezkoušel sem kam všude narvu 1.5litrovou petlahev, proto nebudu hodnotit, abych byl fér >:D Komplexně se mi to auto fakt líbilo a bychařsky bych neviděl problém dát přednost Jagu před BMW či Audi a to klidně i v nějaké méně výkonné a cenově přívětívější základnější, třeba i naftové motorizaci :-) (Pájo promiň >:D )
19. 4. 2016 17:21
Re: Celkem logické
Dnes jsem jel XF AWD s dvoulitrovou naftou. Dinar promine, ale už vím, jak se dá dokonale sladit čtyřkolka s řízením a jak distribuovat výkon na jednotlivá kola. Žádná přisráblá neutrálnost nebo snad nedotáčivost. Auto si čapne na zadek a předek následně jen vytahuje lehce ven z oblouku, řízení není sice tak lineární jako u RWD, ale neznatelně a pouze při přesednutí.
Co je ale upřímně pro mě dealbreaker je dvoulitrová nafta. Nesedí mi tam... Přestože je mi jasný, že to stejně jako 520d, E220CDI nebo A6 2,0TDI bude žádaný zboží. ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 4. 2016 17:31
Re: Celkem logické
Komu sedi R4 nafta vo vyssej strednej, tak je bud hluchy, alebo masochista, alebo necitlivy, alebo kolenovrt ( a pritom nevedomy kolenovrt >:-[] ), alebo len clovek, ktory sa pozera na cennikovu cenu "od..." Alebo kombinacia vsetkeho uvedeneho a tym padom clovek, ktory by take auto sedlat nemal.bodka. :-!
Avatar - white label
19. 4. 2016 18:54
Re: Celkem logické
Co se českého trhu (nových vozů) týče, tak tady je 20d v 5er znatelně žádanější, než 2.0 TDI v A6.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2016 21:08
Re: Celkem logické
To má ale svou logiku žejo ;-)
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 07:47
Re: Celkem logické
Celkem logicky, důvody, proč nevzít místo A6 passata nebo superba, když jde o auta ze stejné stáje se stejným motorem a fwd, se těžko hledají, lepší kabina, resp. prestižnější znáček na kapotě se evidentně zdá mnoha kupcům málo za tak velký příplatek.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 08:43
Re: Celkem logické
Hlavně nejde o stejnou kategorii aut žejo :-)
Avatar - Emel
20. 4. 2016 09:02
Re: Celkem logické
Jde a nejde, ono v té A6 není víc místa než v main střední...
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:15
Re: Celkem logické
Fakt? Já jsem jel už v nějaké před před generaci a ta mi přišla o chlup větší než dobový Passat. Žil jsem v domění, že A6 je narozdíl od 5Er alespoň větší, než střední mainstream. Teď koukám, že i kufr má objem rovný střednímu mainstreamu.... No, je vidět, jak o prémii vím kulový >:D
Avatar - Emel
20. 4. 2016 09:27
Re: Celkem logické
Než Passat možná jo, hlavně asi na šířku... ale Superb je zase o kousek větší. Kufr je velký plochou, ale mělký.

BTW, kolega si teď koupil novou Q7 a kufr taky nic moc... podlaha je snad metr nad zemí :-)
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:35
Re: Celkem logické
Tak ony SUV vůbec s tim kufrem nejsou nic extra, jediný pro mne použitelný kufr jsem snad viděl v Jeepu Grandčíru, nebo v Touaregu (neříkám, že jinde neni, ale že jsem neviděl :D).
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 09:40
Re: Celkem logické
ale prd. Q7 je velka ako jaskyna, pokial nebola henta 7 miestna alebo nemal danu 2-itu podlahu zarovno nakladaciou hranou.
btw.: A6 je velka - proste len vdaka tomu, ze je na MLB a Passat a spol na MQB, tak vnutri ma v pozdlznom smere proti nim nevyhodu, ale ked v nej sedis, tak proste vies, ze sedis vo väcsom a "zodpovednejsom" voze. :-!
Avatar - Emel
20. 4. 2016 09:45
Re: Celkem logické
Druhá podlaha tam byla... pod ní jsem nakukoval a byla tam rezerva a zdálo se mi, že tam taky není bůhví kolik místa... ale asi to mate.

K té A6 - s 3.0TDI je to prostě komplexně lepší produkt. Ale koupit si A6 s 2.0TDI FWD... brr, to si neumím představit, to bych měl naopak pocit, že jsem se nechal ošidit a fakt bych snad radši osedlal Superba. Cítil bych to jako kdybych si vzal drahou zrcadlovku od Nikonu a na ní základní objektiv za 1500Kč, taková kombinace mi prostě nedává smysl.
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 10:13
Re: Celkem logické
s tou A6 - absolutny suhlas ;-) :yes:
Preto sa aj predavaju tak, ako sa predavaju ( absolutna dominancia 3.0 TDi quattro - obe vykonove varianty, plus obcas aj nejake to BiTDi ;-) )
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 09:36
Re: Celkem logické
Tak to je klasika žejo ale i tak bych tam z víc důvodů viděl rozdíl :-!

A myslim že moc zákazníků v reálu nezvažuje jestli prémiovou vyšší střední nebo mainstreamovou střední ;-)
Avatar - Emel
20. 4. 2016 09:44
Re: Celkem logické
Jasně že tam rozdíl je. Ale je to stejná diskuse jako s DonVitem nedávno na téma Tiguan vs. X3 - pokud je na straně mainstreamu generační výhoda, pokud se neliší koncepce pohonu, pokud je v obou čtyřválec srovnatelných parametrů nebo si dokonce můžeš do main dovolit díky nižší ceně i něco trošku lepšího...
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 07:43
Re: Celkem logické
Není co promíjet, 5er s awd je prostě nedotáčivá těžkopádná krabice, nepochybuju, že nový XF je podstatně lepší. První awd od bmw, kde není poznat způsob pohonu, je trojka po faceliftu, jinými slovy, i u bmw to jde, tak snad nová pětka bude v awd XFku jízdně důstojnějším soupeřem.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 08:44
Re: Celkem logické
Hele i ty umíš napsat něco normálně a správně :yes: :-)
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:15
Re: Celkem logické
Hele, proč když si najdu staré diskuze, v kterých byla Kylie, tak všechny její příspěvky jsou tam pod tvým jménem? Přitom je očividně psala ona, pamatuji si to :-)
Avatar - boost.
20. 4. 2016 09:29
Re: Celkem logické
awww sheeeet, teď jsi píchnul do vosího hnízda.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 09:34
Re: Celkem logické
Ale houby ;-)

Už sem to párkrát vysvětloval: Pár blbů to tady vůči Kylii tak moc přehnalo že to zabalila a neb měli i její e-mail změnila i ten. Já je jenom dal trochu do latě. Ale nějak sem se tu zasek a zakecal a po čase mi redakce napsala jestli souhlasim že sloučej naše dva účty. Nějak mi nedošly souvislosti a souhlasil sem = proto dneska nejde poznat co kdysi bylo z mý adresy a co z její

White to celou dobu ví = byl první kdo si toho všim = což mu ale nebrání občas si popíchnout jako v týhle diskuzi = prostě WL :-)
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:37
Re: Celkem logické
Takže jsi od Kylie a dostal si její profil od ní, chápu to správně? Jen sis změnil přezdnívku. A ještě taková osobní otázka, jak jste příbuzní?
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 10:07
Re: Celkem logické
Nechápu profil od ní = založil sem si tu účet a když to zabalila měl sem přístup na oba = po roce nebo jaký době mi napsali jestli je nechci sloučit

Teta mojí maminky... ale to neni důležitý >:-[]
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 09:42
Re: Celkem logické
koho si ty "dal trochu do latě" by ma vcelku zaujimalo. >:D
+ to, ako to prebiehalo... >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 10:04
Re: Celkem logické
No ručně by to bylo daleko daleko lepší

Pár fakt brutálně nevychovanejch ho.ad to víc než přehánělo = ale to určitě víš sám :-!

Kvůli několika totálním hov.dům dokonce musela změnit mail
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 09:31
Re: Celkem logické
Hele to ti vysvětlí WL protože ten si toho všim první ;-)
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:34
Re: Celkem logické
No počkej, proč WL? >:D To nejsou jeho příspěvky >:D Nevšiml jsem si, že by se WL rozplýval nad C5tkou >:D No uznej, že je to opravdu, ale opravdu velká náhoda, že zrovna ty, který tvrdí že se s Kylií znáš, nevím jakýže to máte vztah (mamka, teta? Nepamatuju si to) a tobě zrovna redakce sloučí nick s ní? :-) Uznej... je to minimálně za vlasy přitažené... nebo si podědil profil ? :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 09:56
Re: Celkem logické
Mamka fakt ne >:D

Neni to nijak přitažený = je to realita a viz já 9:34 WL to ví už dávno a jen si tak hraje ;-)

Klidně se zkus zeptat redakce = ta nabídka na sloučení je prostě fakt. Teď mě trochu mrzí že sem kývnul ale krom toho že to čas od času někdo vytáhne je to fuk

Profil je samozřejmě muj :-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 13:07
E-F-J
Kdyby mi dal někdo na výběr mezi XF Estate a F-Pace, tak nebudu-li řešit, že XF je generačně staré, tak bych si stejně raději vzal F-Pace. Neříkám, že to tak má každý, ale věřím, že Jag ví proč to dělá.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
19. 4. 2016 17:48
Re: E-F-J
Jaguar coby sportovně laděná značka a kombíky, to nejde moc dohromady. Za mě jen :yes:
19. 4. 2016 18:49
Re: E-F-J
A SUV bude pasovat? Ale i já bych si radši vybral F-Pace, kdyby nepřišlo nový kombi >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 23:22
Re: E-F-J
Svým způsobem mi přijde F-Pace jako takový trekový běžec s camelbackem, zatímco XF SB jako taťka sportovec, co ráno nestíhá a za sebou za ruce vláčí rozmrzelá dítka do školky.
Avatar - KANKUNEN
19. 4. 2016 13:07
Zajímavé kočičí kecy
Mě ani nenapadlo chtít GAZíka namísto kombíku.
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2016 13:13
Tak to ať jdou do p*dele
To jste mě zklamali, hoši.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
19. 4. 2016 17:00
XF Sportbreak
Minuly tyden sme na Jagu XF 3 L diesel S type absolvovali trasu Londyn - Lyon - Les Trois Vaillees je to okolo 12 h jazdy. Je to vynikajuce auto jedine co ma stvalo bola rakev na streche ta pri 130 Km/h trosku hucala. Ano ten zavazadlovy prostor nie je velky je docela maly hlavne ak to niekto zase bude zrovnavat s Oktavkou , dufam ze nie . Jazdne vlastnosti Jagu su na spicke triedy. Design je najvydarenejsi a daleko pred nudnym BMW. Interier zaostava za nemcami dali tam sice vyklopne vyduchy a kozov obsita palubovka atd. Navigacka je dost slaba ako aj grafika tak aj cely software. Motor uplne staci myslim to ma 275 konikov 6 valcek pekne bruni a ma to sport mode race mode atd. Nejaky ten blesk sa obcas spustil na stacionarnych kamierkach nech si s tym Franckovia vytru zadek... Inak JAG XF SPORTBREAK alebo po Slovensky kombik :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2016 17:15
Trh rozhoduje
Po zajetí šla kočka na prohlídku a zbyl čas na pokec...

Moje otázka zněla: Kde máš F-Pace?
Odpověď: 5 jich je na dvoře...
Otázka: Proč nejsou v showroomu?
Odpověď: Jsou prodaný
Otázka: Kde je něco na ukázku?
Odpověď: Na Arkádách
Otázka: A jak to kupci vyzkoušeli?
Odpověď: Nezkoušeli, objednali rovnou
Otázka: Jaký je předpoklad prodejů?
Odpověď: 70% prodejů Jaguaru v ČR podle prozatímního zájmu půjde přes F-Pace

Logicky tedy vyplývá jediný...rozhodnutí Jagu byl z hlediska poptávky rozumný krok. A upřímně? XF SB i kdyby byl v nový generaci nebo jejich gazík? Vzal bych gazíka.

Jedna připomínka k šířce, jde o další auto, který si na zúžený D1 v rychlejším pruhu moc neškrtne. ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - CHerokee
19. 4. 2016 17:50
Re: Trh rozhoduje
Trefné. F-Pace se zatím dobře prodává a kombi a Jaguar...to ne. To je jako Alfa a kombi. Podobný paskvil.
20. 4. 2016 11:57
Re: Trh rozhoduje
Aha, takze SUV/cross ano a kombi ne, no to jsou mi zavery. Ze ty chodis s Hammunasakrou na stejnou zakladku?
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2016 13:44
Re: Trh rozhoduje
Nech těch keců = já už chodim na střední >:D

SUV sou úplná blbost = jejich počet bude narůstat, dle některejch prognóz až na 50% trhu :yes: :yes: >:-[]

Kombi sou proti SUV levnější a v celkovym hodnocení jednoznačně lepší = bude jich ubývat :yes: >:D

Jestli nechodíš na základku tak teď to určitě už chápeš :-)
20. 4. 2016 15:17
Re: Trh rozhoduje
I kdybys ty komentare, na ktere reagujes, cetl, stejne bys je nepochopil. Je to marne, marne, marne...

Zkusim se zeptat tak, abys to pochopil i ty, mam doma male deti a tak mi nedela takove problemy polozit otazku pro opravdu nechapaveho tvora:

Proc je Jaguar jako SUV OK, ale Jaguar jako kombi a Alfa jako kombi neni OK? Proc je kombi Jaguar, a potazmo zminena kombi Alfa "paskvil"?

P.S.

Specialne pro tebe - zkus pochopit aspon to, ze nepotrebuju delat srovnani kombi vs SUV, zajima me proc by Jag (Alfa) kombiky delat nemel, ale SUV jsou OK.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 4. 2016 23:35
Re: Trh rozhoduje
Zprvu jsem se "lekl" že se tím tempem prodali F-type, protože ty na Arkádách byly 3... zatímco F-Pace jsem venku nepotkal, jen ten uvnitř. Je tam celkem upozaděný a hlavně je bohužel, stejně jako XE a XF v černé, což mu v tamnějším osvětlení moc nepřidá, plus je to tedy "jen" dvoulitr a má dole nelakovaný plasty - to se mi 2x nelíbí. Jinak ve verzi bez "fousů" nebo s chromovými to hádám bude naživo lepší.

XF SB není prostě není až taková bomba. Možná Rko ve stříbrný by můj názor poupravil.

PS. Nevíš jestli se tam dostaví ten někdo z těch 2, co mají v ČR vlastnit F-Type Project 7? Moc rád bych ho viděl a slyšel.
Oni to slibovali v tom oficiálním textu Arkád, ale staticky tam nikde není a o víkendech jsem ho tam nepotkal (nebo jsem ho minul).
Avatar - boost.
20. 4. 2016 09:30
Re: Trh rozhoduje
Dva? Tak to jde na ČR. :-! :yes:
20. 4. 2016 09:55
Re: Trh rozhoduje
Dám vědět odpo.
Avatar - Emel
20. 4. 2016 09:38
Re: Trh rozhoduje
Já bych vzal XE SB. F-Pace se povedl, o tom žádná, ale do gazíka jsem ještě nedorostl :-)
Avatar - Barrichello
20. 4. 2016 16:06
Re: Trh rozhoduje
Jagoše nějak skončily prej v Hloubětíně.....stejně tak i Cadillac, ten se údajně přestěhoval do Vršovic. Co o tom víš Pajo?