?? No já mám tedy docela jasno. Téměř si nedovedu představit situaci, v níž bych si pořídil SUV/crossover, tahle módní vlna mě zcela míjí. Pokud však v budoucnu budu potřebovat více prostoru, kombi je jasnou volbou. :-!
Krom Německa Francie už se to nikde neprodává ve větší míře, všichni ostatní přešli na SUV a Crossovery a až francie a německo zavedou na diesly větší daně a zákazy vjezdu do měst, tak to velmi rychle nabere konec i tam >:D
Nemyslím si, že by u Lexusu měly kombi nějak výrazně větší podíl než u jiných značek, kdyby je měl. A jeho čísla jsou prostě příliš malá. Loni se tu neprodalo ani 1.400 GS, zatímco A6 (ve všech variantách) se prodalo přes 95 tisíc. U XF (které kombi má) to bylo přes 16 tisíc a u Ghibli ani ne 5 tisíc.
Pamatuji si, jak u Audi, když se mluvilo o kombi od A8, říkali, že by museli ročně prodat 10 tisíc kusů, aby to pro ně bylo zajímavé.
Jo souhlasim jen s dodatkem že i mimo Evropu se kombíky stejně jako diesly trochu prodávaj - a byt daleko míň než v Evropě tak ten zbytek světa je o dost větší než Evropa :-)
Mě se to rozhodnutí spíš líbí a jsem pro vymýšlení odděleného pojmenování prémie a masových výrobků prémiových výrobců
Já myslím že to rozhodli správně. Prémiový D3 tim extrémním nárůstem prodejů trochu na exkluzivitě ztratila a asi by to chtělo najít pro značky jako Acura, Infiniti, Jag atd jiné označení. Případně modely a verze aut D3 rozdělit jako Citroen a DS >:-[]
Zajímavé, jak vykládáš neúspěch jako něco pozitivního, co si dobrovolně vybrali. To si podle mne spíš kritiku zaslouží slabé motory a slabé základní výbavy. A ano, zvedá to prodeje a snižuje exkluzivitu.
Že sází na SUV, u kterých doufají v ještě větší prodeje, ti zřejmě nevadí. Mne kombi neuráží o nic víc a nepřijdou mi o nic méně exkluzivní.
"Všichni ostatní" (= D3) mají silnou zákaznickou základnu v EU, kde jsou kombíky nejúspěšnější. Lexus ani zdaleka ne a na ostatních trzích by jich tolik neudal. Jednoduše by se mu nemohly vyplatit.
Docela rád bych někdy viděl rozvrstvení prodejů aut v EU podle typu karoserie. Třeba v mém oblíbeném Rumunsku je naprosto nemyslitelné jezdit v kombíku. Hodně je jich u nás a v Německu, ale zase už ne tolik v Rakousku nebo Švýcarsku ....
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Od Jaguáru se nepřebíhá:)
Ale vážně. Současné XE a XF jsou opravdu překrásné vozy a ani u jednoho z nich by mě nenapadlo chtít jiné provedení, než sedan...
OT... jestli jste se nebyli ještě mrknout v Praze 4 v obchodním centru na expozici Jaguaru, tak neváhejte. Moc často se pohromadě tolik vyšperkovaných originálů na jednom místě nevidí...
[odkaz]
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
To máš blbý, já bych to tam měl na nákup z ruky. Tak do konce dubna chod jinam. >:-[] Ale rozumím ti. Byl ses tam podívat ted o víkendu, jak tam byl ten "sraz"?
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
Sorry, z editoval jsem. Ale ať teda nejsi za blbce... vracím původní text
"Já tam chodím obden nakupovat... a vracím se domů smutnej"
Kam jinam? Vždyť tam chodím obden právě proto :-) Obvykle mi stačí nakoupit jednou za týden :-)
Bohužel, o víkendu jsem tam nebyl... To má přednost jiná kočka :-)
Re: Takže klienti co kupovali kombíky od Jaguáro přeběhnou k
vidim to skor tak ze kto chcel jaga v kombiku tak pojde teraz do F-pace.... ;-) ... ale urcite nie k D3 .. ty tiez ked chces raz audi tak neprebehnes k lexusu ani keby neviem co bolo ... ved to poznas..... skratka jag vyhodnotil situaciu ako vyhodnotil a defakto F-pace teraz nepriamo nahradi aj kombiky ... asi je treba popravde uznat ze tych kombikov od XF pripadne XE by sa vedla F-pace uz vela nepredalo .... predsa len jaguar nikdy necielil na masovost ako Ecko kombi a podobne takze kombiky nahradi urcite ovela uspesnejsie crossoverom F-pace ... sice by som kombiky od jagu prijal a pacili sa mi ale do istej miery tento krok chapem ... jag nie je v pozicii mercedesu ani objemom predaja ani svojim cielenim na masy ... osobne tento krok povazujem za nie najohladuplnejsi k zakaznikom ale asi rozumnejsi ako silou mocou ponukat nieco co je jaguaru proti srsti a filozofii.... na druhej strane.. F-pace ozaj nie je ziadny drsny terenak... cize ako kombik posluzi vyborne a aj velkostne je strihnuty genialne :yes:
suhlas... zrovna ked kombiky od jagu zacinali mat smrnc ... no co uz ;-\
ale asi vedia co robia... obavam sa totiz ze F-pace by stejne kanibalizoval kombiky od jagu... mozno je lepsie mat luxusne sedany a nejaky crossover a zachovat si istu presiz ako to hrat na vsetky strany ... jag predsa nema za ciel nahanat mercedes ani objemom predaja ani poctom karosarskych verzii ... ja verim ze jag to ma prekoumane a tento ustup od kombikov nie je nezmyselny ... naopak... podla mna este posilni imidz a postoj znacky k luxusu .... :-)
Mne se treba líbil Xtype kombi, ať se to někomu třeba nezdá, protože to bylo jen převlečený Mondeo. XF se mi zezačátku moc nelíbil, vídal jsem jen kusy, co neměly ližny (to mi na kombi prostě málokdy sedne), ale poslední týden nám tu parkuje u práce černý kousek se stříbrnými ližinami a doplňky a musím uznat, že je to hezké auto :-)
Ty jsi nějakej vybíravej... nekoupili jste CX-5 protože ližiny nemá a tobě se to nelíbí, naopak XF jste nekoupili protože ližiny má...
Já měl šanci si portfolio Jagu projet na letišti (ještě bez XE, ale vč. XFR a F-Type V8), tam byla větší šance naložit tomu plnej a chvíli ignorovat anglického instruktora s jeho "not so fast".
Moment, špatně si mne pochopil, nelíbí se mi XF, které je právě nemá a málokteré auto bez ližin v kombíku se mi líbí (To XF co se mi líbí je právě s ližinama). CX-5 je také nemá a rodiče hodně vozí kola a chtěli ližiny, což CX5 nemělo.
A myslím, že mne znáš, takže o koupi XF v kombíku si zatím můžu maximálně tak zabychařit na diskuzi >:-[] A ani to jsem ještě neudělal :D
S těma kolama, za sebe jsem je dřív také házel na střechu, ale co se objevily ty sklopné nosiče na tažné, už by mne to nenapadlo. Je to rychlejší, pohodlnější a nemám pořád špatný pocit, že mi ty kola ulítnou a díky tomu sklopení se dostaneš i do kufru.
zrovna x-type kombik sa mi ani nejako extra nepacil.... na x-type a s-type obecne ani moc rad nespominam a som rad ze tato nie moc uspesna era jagu je uz za nami .... x-type bolo v interieri defakto akoby bracek mondea ( niektore plastove tlacitka zo stredovej konzoly boli tusim uplne zhodne ) .. skutocne k premiovosti v tom case x-type akoby kusok chybalo a jag sa v tom case ozaj dost zahraval so svojou dobrou povestou ... bohudik za dnesne XE... a ze je vsetko uz opat tak ako je... a jag je opat dostojny premiant a synonymom pre luxus ako za davnych cias :yes:
Když bude nějaká značka kombi nabízet a bude v tom konzistentní, takže zákazníci budou vědět, že dostanou kombi verzi daného modelu v současné i další generaci, proč by se měli zajímat o někoho kdo v tom akorát lavíruje a hledá důvody "proč to nejde". ;-\
Kdyz už chceš s někým polemizovat zkus stavět argumenty na tom, co dotyčný opravdu napsal a ne na tom, co jsi se mu pokusil podsunout. ;-\
Nikde netvrdím, že kombi nabízejí všichni.
To se podivejme, z clanku jasne vyplyva, ze nejsou spokojeni s tim, jak se prodava jejich produkt, tak ho prestanou delat a misto toho zkusi uspet nekde jinde (napr. SUV), logickej krok, kdyz mi nejde jedno, zkusim neco jinyho.
A oni zatim jen vlastne chteji zvyraznit svou premiovost >:D >:D
Ne ani náhodou. Má to ale 2 ale. Výhledy počítaj s extrémnim růstem SUV = snad až na polovinu trhu = dělá je každej
A za 2hý mě nebere ani jedno z toho ale zrovna já sem tady opakovaně psal o velkym srovnání kombíků a SUV mnoha výrobců s drtivě jednoznačnym výsledkem = kombi je jasně lepší volba. Navíc levnější
Mě nezajímá ani jedno - jen se mi líbí přístup Lexusu že nenabízí kombíky a naftu = určitá prémiovost proti dnešnim masovkám D3 v tom je :-)
Jaguaru tleskas, Porsche ne, ani jedno z tvejch dvou "ale" to nevysvetlujou.
Ja ti nevim, porad nejak v tom, ze neni na vyber tu premiovost nevidim. Nicmene je to jako se vsim, co se pro jednoho muze zdat premiovejsi pocinani, druhy bere jako nedostatek.
len ta este doplnim:
Ideme sa teraz smiat MB, ze je "nejmenej premiovy" za to, ze ma vo svojom vyrobnom programe 4 "kombiky" ? >:D C-klasa, E-klasa, plus CLA shooting break a CLS shooting break, oproti len 2 od Audi a BMW ( A4, A6 a 3er,5er ) ? >:D
Benzín nebo nafta ve městě hodně berou tvoje plíce = jestli si to uvědomuješ nebo nebo ne je jim jedno ;-)
Lex, Jaguar, Infiniti, Maserati kombíky neplánujou = Porsche jo :-)
I když tam je důvod jasnej = Porsche bude sdílet..
Je fajn že masový automobilky jako Audi, BMW, MB pokrejvaj i tuhle nabídku. Výraznym navýšenim výroby jim ale částečně a místy hodně poklesla prémiovost. Je fajn že sou menší automobilky který se k reálný situaci postavily takhle = a svym způsobem se snažej bejt trochu prémiovější než současný německý masovky
Projevuje se to drobnostma jako vyladěnější podvozek vs větší množství příplatkový výbavy, nešetřenim na zavěšení kol a z toho plynoucího chování vozu vs šířka nabídky motorů atd = ale to už jdu asi moc daleko od.. nebo? ;-)
Dobre, tak jeste jinak.
Jsem vyrobce, je jedno ceho, delam to co vetsina, ale muj vyrobek se neprodava podle mych predstav a hur nez tech ostatnich.
Takze ten vyrobek co dela vetsina prestanu delat a rozhodnu se delat to, co vsichni.
rozhodnutí. Jednak v Jaguaru pochopili, že i přes rozšiřující se modelové portfolio zůstanou oproti značkám D3 malou automobilkou, jednak vědí, že kombíky jsou doménou evropského trhu. V kombinaci to znamená, že dělat kombíky se jim nevyplatí, prodali by je jen v Evropě, kde bude Jag v prodejích tak jako tak hrát třetí housle, větší kus koláče si mohou ukousnout mimo Evropu a tam jim pomůžou víc SUVéčka než kombíky.
Na jednu stranu logické, na druhou trochu mrzuté pro nás Evropany, víc jagů na silnici by neškodilo, a že pěkné kombíky uměli, stačí se podívat na minulý XF kombi.
Zaujimave, ze existuje vyrobca, ( paradoxne podla mna este premiovejsi a sportovejsi nez Jag ), ktory si mysli, ze kombik ( a nie maly ) preda v dostatocnom mnozstve a asi nielen v Europe... ;-)
[odkaz] ;-):yes:
ja uz sa nad tym ani nepozastavujem. >:D
Dat do suvislosti bezne FWD kombiky s Panamerou, ktora je na MSB-cku, ktore Audi nepouziva...to chce mat spravny nick. >:D >:D >:D >:D
Podle nej je to ze stejneho koncernu, takze Panamera je vlastne jen prevlecena Fabia, stjene jako pro marihuanka je Lambo jen prevlecene Audi... Erupce lidske hlouposti je, zda se, nekonecna...
Tak nevim pred kym jsem to tehda prednesl, ale tomu co me slysel kdyz jsem rikal:"neverim ze kdy porsche udela jeste hnusnejsi auto" divajic se pri tom na panameru, tomu dluzim pivo.
Nic nemam proti kombikum v cene hezkeho domku i od zvucnych jmen, ale tohle prosim ne. 8-s
Chlape chlape, nadherna je Audi RS6 (jeste nez si zacnes delat nadeje radeji napisu, ze jsem stastne zenaty >:-[] ), to je hezky kombik. Hezke je i E Klasse svym vlastnim spusobem (E Klasse pro me je definice kombi obecne), ale toto? Fakt ne.
Nemam nic proti tomu aby Porsche delalo podobne auto (cti vyssi stredni / vyssi tridu), ale probuh at ho udelaji pekne. :-)
>:D >:D >:D >:D
Tak joooo, RS6 je RS6, vo tom žádná. :-)
Ale ten Porsche wagon vyzera tiez, ze bude k svetu. Pre mna nemusi mat kombi moznost odviezt 2 kubiky. Preto mne prave E-klasa moc popod nos nevonia.
Tak vidim, ze niesom jediny, kto ma "Ďžej-pího" napozeraného ! >:D:yes::yes::yes::yes:
Ten chlap je proste úúúúúplne, ale úúúúúúúúplne inde, než vsetci ostatní ! :yes::yes::yes::yes:
Hod odkaz na jeho kanal aj chalanom na MACZ - nech sa u neho "učia" - proste vsekty veci, co sa od neho naucit da. Aktualne robi vstrek vody+metanolu do naftaku ! >:-[]:yes:
tak aby sme sa neduplovali, zavesim tam jeho kanal ja, ok ? ;-)
Skoda ze nieco podobne - myslim takyto kanal a este k tomu tak kvalitny, zabavny a poucny, nerobi napr. pán Mayer... ;-\
Naposled se mi před x-lety poblil jeden ze členů dětskýho fotbalovýho teamu při jízdě z turnaje (někde u Opavy) v R-Klasse. Jel jsem sice pomalu, ale podvozek v komfortu a auto pěkně houpalo.
Můj synek hlásí, že spoluhráči je špatně a já říkám, dej mi pár vteřin už stavím...
Mezitím si klučina duchapřítomně sundal kšiltovku a začal ji plnit. Což se mu velice rychle povedlo a než se auto úplně zastavilo, už mu další spoluhráč radil:
"Eriku, musíš upít!" >:-[]
poprosim ta, nabuduce daj pred takymto "vyvrcholenim pribehu" upozornenie pre slabsie žalúdky. :-!
Mňa to vyhnalo na chvílu von nadychat sa cerstveho vzduchu... 8-s
Mám podobnou histork, akorát hrisnik uz nebyl dítě a nemohl za to komfortne sportovní podvozek mondea, ale pan Jack Daniels.... No radši nebudu pokračovat :-) Ještě by Audirs 6 fakt hodil šavli :-)
Mně se jako koncept dost líbila. [odkaz] IMHO mnohem hezčí než klasická Panamera. Jsem zvědavý, jak bude vypadat odmaskovaná. Snad ten koncept nezmrvili.
Ale tyhle řeči o premiovosti a sportovnosti, resp. jejímu nezpronevěření se, jsou dobré pro Hammunasakry a podobné dětiny, Jaguar prostě jen vyhodnotil své možnosti. Srovnání s Porsche nesedí, porsche si může dovolit i maloseriovky, když na to přijde, protože technicky nebo modelově porovnatelná auta prodává za podstatně vyšší ceny, tj. mají na autě zcela jinou marži než jaguar, jaguaru se prostě kombíky ekonomicky nevyplatí, nic jiného za tím není.
boze chran... staci ze, alebo aj nestaci, ale asi staci... ze tu ma svuj vlastni... a mozno je to aj dobre ze vlastny... styl jeden z nas ... viacej netreba
Tak já neskrývám své nadšení z motoru (přecijen takhle výkonná auta často neřídím) a překvapilo mne, jak auto na tak velkých kolech dobře tlumí nerovnosti a přesto je sportovně tuhé. Interiér byl fajn, ale nestačil sem olízat všechny plasty (hlavně vzadu jsem neseděl, to je také dost důležité v testech ACZ, tam by mu mohla Škodovka zatopit a vyhrát tak srovnávačku) a nezkoušel sem kam všude narvu 1.5litrovou petlahev, proto nebudu hodnotit, abych byl fér >:D Komplexně se mi to auto fakt líbilo a bychařsky bych neviděl problém dát přednost Jagu před BMW či Audi a to klidně i v nějaké méně výkonné a cenově přívětívější základnější, třeba i naftové motorizaci :-) (Pájo promiň >:D )
Dnes jsem jel XF AWD s dvoulitrovou naftou. Dinar promine, ale už vím, jak se dá dokonale sladit čtyřkolka s řízením a jak distribuovat výkon na jednotlivá kola. Žádná přisráblá neutrálnost nebo snad nedotáčivost. Auto si čapne na zadek a předek následně jen vytahuje lehce ven z oblouku, řízení není sice tak lineární jako u RWD, ale neznatelně a pouze při přesednutí.
Co je ale upřímně pro mě dealbreaker je dvoulitrová nafta. Nesedí mi tam... Přestože je mi jasný, že to stejně jako 520d, E220CDI nebo A6 2,0TDI bude žádaný zboží. ;-)
Komu sedi R4 nafta vo vyssej strednej, tak je bud hluchy, alebo masochista, alebo necitlivy, alebo kolenovrt ( a pritom nevedomy kolenovrt >:-[] ), alebo len clovek, ktory sa pozera na cennikovu cenu "od..." Alebo kombinacia vsetkeho uvedeneho a tym padom clovek, ktory by take auto sedlat nemal.bodka. :-!
Celkem logicky, důvody, proč nevzít místo A6 passata nebo superba, když jde o auta ze stejné stáje se stejným motorem a fwd, se těžko hledají, lepší kabina, resp. prestižnější znáček na kapotě se evidentně zdá mnoha kupcům málo za tak velký příplatek.
Fakt? Já jsem jel už v nějaké před před generaci a ta mi přišla o chlup větší než dobový Passat. Žil jsem v domění, že A6 je narozdíl od 5Er alespoň větší, než střední mainstream. Teď koukám, že i kufr má objem rovný střednímu mainstreamu.... No, je vidět, jak o prémii vím kulový >:D
Tak ony SUV vůbec s tim kufrem nejsou nic extra, jediný pro mne použitelný kufr jsem snad viděl v Jeepu Grandčíru, nebo v Touaregu (neříkám, že jinde neni, ale že jsem neviděl :D).
ale prd. Q7 je velka ako jaskyna, pokial nebola henta 7 miestna alebo nemal danu 2-itu podlahu zarovno nakladaciou hranou.
btw.: A6 je velka - proste len vdaka tomu, ze je na MLB a Passat a spol na MQB, tak vnutri ma v pozdlznom smere proti nim nevyhodu, ale ked v nej sedis, tak proste vies, ze sedis vo väcsom a "zodpovednejsom" voze. :-!
Druhá podlaha tam byla... pod ní jsem nakukoval a byla tam rezerva a zdálo se mi, že tam taky není bůhví kolik místa... ale asi to mate.
K té A6 - s 3.0TDI je to prostě komplexně lepší produkt. Ale koupit si A6 s 2.0TDI FWD... brr, to si neumím představit, to bych měl naopak pocit, že jsem se nechal ošidit a fakt bych snad radši osedlal Superba. Cítil bych to jako kdybych si vzal drahou zrcadlovku od Nikonu a na ní základní objektiv za 1500Kč, taková kombinace mi prostě nedává smysl.
s tou A6 - absolutny suhlas ;-):yes:
Preto sa aj predavaju tak, ako sa predavaju ( absolutna dominancia 3.0 TDi quattro - obe vykonove varianty, plus obcas aj nejake to BiTDi ;-) )
Jasně že tam rozdíl je. Ale je to stejná diskuse jako s DonVitem nedávno na téma Tiguan vs. X3 - pokud je na straně mainstreamu generační výhoda, pokud se neliší koncepce pohonu, pokud je v obou čtyřválec srovnatelných parametrů nebo si dokonce můžeš do main dovolit díky nižší ceně i něco trošku lepšího...
Není co promíjet, 5er s awd je prostě nedotáčivá těžkopádná krabice, nepochybuju, že nový XF je podstatně lepší. První awd od bmw, kde není poznat způsob pohonu, je trojka po faceliftu, jinými slovy, i u bmw to jde, tak snad nová pětka bude v awd XFku jízdně důstojnějším soupeřem.
Hele, proč když si najdu staré diskuze, v kterých byla Kylie, tak všechny její příspěvky jsou tam pod tvým jménem? Přitom je očividně psala ona, pamatuji si to :-)
Už sem to párkrát vysvětloval: Pár blbů to tady vůči Kylii tak moc přehnalo že to zabalila a neb měli i její e-mail změnila i ten. Já je jenom dal trochu do latě. Ale nějak sem se tu zasek a zakecal a po čase mi redakce napsala jestli souhlasim že sloučej naše dva účty. Nějak mi nedošly souvislosti a souhlasil sem = proto dneska nejde poznat co kdysi bylo z mý adresy a co z její
White to celou dobu ví = byl první kdo si toho všim = což mu ale nebrání občas si popíchnout jako v týhle diskuzi = prostě WL :-)
No počkej, proč WL? >:D To nejsou jeho příspěvky >:D Nevšiml jsem si, že by se WL rozplýval nad C5tkou >:D No uznej, že je to opravdu, ale opravdu velká náhoda, že zrovna ty, který tvrdí že se s Kylií znáš, nevím jakýže to máte vztah (mamka, teta? Nepamatuju si to) a tobě zrovna redakce sloučí nick s ní? :-) Uznej... je to minimálně za vlasy přitažené... nebo si podědil profil ? :-)
Neni to nijak přitažený = je to realita a viz já 9:34 WL to ví už dávno a jen si tak hraje ;-)
Klidně se zkus zeptat redakce = ta nabídka na sloučení je prostě fakt. Teď mě trochu mrzí že sem kývnul ale krom toho že to čas od času někdo vytáhne je to fuk
Kdyby mi dal někdo na výběr mezi XF Estate a F-Pace, tak nebudu-li řešit, že XF je generačně staré, tak bych si stejně raději vzal F-Pace. Neříkám, že to tak má každý, ale věřím, že Jag ví proč to dělá.
Svým způsobem mi přijde F-Pace jako takový trekový běžec s camelbackem, zatímco XF SB jako taťka sportovec, co ráno nestíhá a za sebou za ruce vláčí rozmrzelá dítka do školky.
Minuly tyden sme na Jagu XF 3 L diesel S type absolvovali trasu Londyn - Lyon - Les Trois Vaillees je to okolo 12 h jazdy. Je to vynikajuce auto jedine co ma stvalo bola rakev na streche ta pri 130 Km/h trosku hucala. Ano ten zavazadlovy prostor nie je velky je docela maly hlavne ak to niekto zase bude zrovnavat s Oktavkou , dufam ze nie . Jazdne vlastnosti Jagu su na spicke triedy. Design je najvydarenejsi a daleko pred nudnym BMW. Interier zaostava za nemcami dali tam sice vyklopne vyduchy a kozov obsita palubovka atd. Navigacka je dost slaba ako aj grafika tak aj cely software. Motor uplne staci myslim to ma 275 konikov 6 valcek pekne bruni a ma to sport mode race mode atd. Nejaky ten blesk sa obcas spustil na stacionarnych kamierkach nech si s tym Franckovia vytru zadek... Inak JAG XF SPORTBREAK alebo po Slovensky kombik :yes:
Po zajetí šla kočka na prohlídku a zbyl čas na pokec...
Moje otázka zněla: Kde máš F-Pace?
Odpověď: 5 jich je na dvoře...
Otázka: Proč nejsou v showroomu?
Odpověď: Jsou prodaný
Otázka: Kde je něco na ukázku?
Odpověď: Na Arkádách
Otázka: A jak to kupci vyzkoušeli?
Odpověď: Nezkoušeli, objednali rovnou
Otázka: Jaký je předpoklad prodejů?
Odpověď: 70% prodejů Jaguaru v ČR podle prozatímního zájmu půjde přes F-Pace
Logicky tedy vyplývá jediný...rozhodnutí Jagu byl z hlediska poptávky rozumný krok. A upřímně? XF SB i kdyby byl v nový generaci nebo jejich gazík? Vzal bych gazíka.
Jedna připomínka k šířce, jde o další auto, který si na zúžený D1 v rychlejším pruhu moc neškrtne. ;-)
I kdybys ty komentare, na ktere reagujes, cetl, stejne bys je nepochopil. Je to marne, marne, marne...
Zkusim se zeptat tak, abys to pochopil i ty, mam doma male deti a tak mi nedela takove problemy polozit otazku pro opravdu nechapaveho tvora:
Proc je Jaguar jako SUV OK, ale Jaguar jako kombi a Alfa jako kombi neni OK? Proc je kombi Jaguar, a potazmo zminena kombi Alfa "paskvil"?
P.S.
Specialne pro tebe - zkus pochopit aspon to, ze nepotrebuju delat srovnani kombi vs SUV, zajima me proc by Jag (Alfa) kombiky delat nemel, ale SUV jsou OK.
Zprvu jsem se "lekl" že se tím tempem prodali F-type, protože ty na Arkádách byly 3... zatímco F-Pace jsem venku nepotkal, jen ten uvnitř. Je tam celkem upozaděný a hlavně je bohužel, stejně jako XE a XF v černé, což mu v tamnějším osvětlení moc nepřidá, plus je to tedy "jen" dvoulitr a má dole nelakovaný plasty - to se mi 2x nelíbí. Jinak ve verzi bez "fousů" nebo s chromovými to hádám bude naživo lepší.
XF SB není prostě není až taková bomba. Možná Rko ve stříbrný by můj názor poupravil.
PS. Nevíš jestli se tam dostaví ten někdo z těch 2, co mají v ČR vlastnit F-Type Project 7? Moc rád bych ho viděl a slyšel.
Oni to slibovali v tom oficiálním textu Arkád, ale staticky tam nikde není a o víkendech jsem ho tam nepotkal (nebo jsem ho minul).