Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 640d xDrive Gran Coupé – Mezi nebem a zemí

Šestkové Gran Coupé je i po čtyřech letech od představení na autosalonu v Ženevě neuvěřitelně svěží a majestátní. Vyzkoušeli jsme jej s jediným turbodieselem nabídky a pohonem všech kol xDrive.
Zpět na článek
20. 4. 2016 09:57
20. 4. 2016 10:17
20. 4. 2016 10:19
20. 4. 2016 10:28
20. 4. 2016 11:23
20. 4. 2016 12:18
20. 4. 2016 12:34
20. 4. 2016 15:49
20. 4. 2016 10:28
20. 4. 2016 20:31
20. 4. 2016 10:30
20. 4. 2016 10:35
20. 4. 2016 11:22
20. 4. 2016 11:28
20. 4. 2016 12:22
20. 4. 2016 12:25
20. 4. 2016 20:45
20. 4. 2016 10:19
20. 4. 2016 10:33
20. 4. 2016 11:47
20. 4. 2016 11:50
20. 4. 2016 11:53
20. 4. 2016 18:17
20. 4. 2016 18:31
20. 4. 2016 12:43
20. 4. 2016 12:48
20. 4. 2016 13:02
20. 4. 2016 14:32
21. 4. 2016 07:14
20. 4. 2016 14:48
20. 4. 2016 12:54
20. 4. 2016 12:59
20. 4. 2016 11:19
20. 4. 2016 12:00
20. 4. 2016 18:32
21. 4. 2016 12:16
21. 4. 2016 12:26
21. 4. 2016 12:58
20. 4. 2016 10:06
20. 4. 2016 10:22
20. 4. 2016 11:35
20. 4. 2016 11:46
20. 4. 2016 12:06
20. 4. 2016 15:54
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 19:52
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 12:06
20. 4. 2016 12:25
21. 4. 2016 04:12
20. 4. 2016 15:50
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 17:53
20. 4. 2016 18:33
20. 4. 2016 22:13
21. 4. 2016 01:31
21. 4. 2016 07:32
21. 4. 2016 04:02
21. 4. 2016 06:56
21. 4. 2016 11:21
21. 4. 2016 14:13
21. 4. 2016 15:59
21. 4. 2016 17:47
22. 4. 2016 21:44
21. 4. 2016 16:06
21. 4. 2016 17:49
21. 4. 2016 16:20
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 09:57
:yes:
:yes: Co víc dodat... krásné, sportovné... možná v bychařské rovině radši v benzínu, ale... Dle mne nejhezčí prémiový "sedan", který je nyní na trhu :-)
Rozbalit vlákno
37
20. 4. 2016 10:17
Re: :yes:
Hodně se mi líbil na začátku, dnes už v mých očích nic moc. Z tria CLS/A7/6GC se mi teď nejvíc líbí a7 (i když to není sedan), kterou jsem nejdřív považoval za špatný vtip.
20. 4. 2016 10:19
Re: :yes:
Z tria CLS-A7-6GC je něco sedan?:)
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 10:28
Re: :yes:
hadam ta nezmanipulovali PR tliachy o 4/5 dverovych kupé... >:D
20. 4. 2016 11:23
Re: :yes:
Asi ano:) Nejspíš to bude těma bezrámovýma sklama, které u sedanů nevídám:)
20. 4. 2016 12:18
Re: :yes:
Bezrámová okna mělo Subaru Legacy i Impreza. Proporcemi sedany jak vyšité :-)
20. 4. 2016 12:34
Re: :yes:
No a hlavně v Americe by se "bezrámových" sedanů taky pár našlo.
Avatar - wakantanka
20. 4. 2016 15:49
Re: :yes:
Ghibli nie je sedan? A bezramove okna ma. :-)
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 10:28
Re: :yes:
A7 je liftback, CLS a 6GC sedany (tříprostorové karoserie). ;-)
Avatar - white label
20. 4. 2016 20:31
Re: :yes:
Jasně tříprostorovou karoserii má právě 6GC, ale ani CLS/A7 nejsou kupé, ale fastbacky (podobně jako třeba AM Rapide, Panamera, nebo Tesla S), A7 má sice poměrně blízko k liftbacku, ale k němu jí chybí pro lb typický vnější náznak tříprostorovosti v podobě (kratšího) "schůdku".
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 10:30
Re: :yes:
Já to mám s A7 opačně, čím déle tu s námi je, tím míň se mi líbí, CLS je poslední mohykán vkusné předbochníčkové éry designu MB a 6GC je prostě krasavec.
Avatar - speedfred
20. 4. 2016 10:35
Re: :yes:
tak tak, A7 je krásna ale 6er je ešte pre mňa o level krajšia. Kupé,alebo GC to je jedno.
20. 4. 2016 11:22
Re: :yes:
No, ono to CLS se uz v teto generaci dost pokazilo, casem se mi jeho prvni generace libi vic.
Avatar - boost.
20. 4. 2016 11:28
Re: :yes:
Faceliftem CLS zmrvili...
20. 4. 2016 12:22
Re: :yes:
Tohle mám stejně, předešlé CLS nemám co vytknout. Té současné sice taky ne, ale... Jinak, a teď se podržte, snad ještě víc jak a7 můžu Panameru. Má to tady někdo stejně nebo jsem v poslední době utrpěl nějakou ránu do vkusu? :-)
20. 4. 2016 12:25
Re: :yes:
Jednu faceliftovanou a7 (brutální červené barvy) parkuje soused v garáži a můžu na ní oči nechat. A je to jedno z mála aut, které se mi líbí i v černé.
Avatar - white label
20. 4. 2016 20:45
Re: :yes:
Mně se sériová podoba A7 moc nelíbí už od začátku a nic se na tom časem nezměnilo. Přitom ze studie jsem byl poměrně nadšený.
[odkaz]
Kdybych musel vybrat mezi RS7 a RS6 (Avant), beru bez mrknutí oka RS6.
BMW 6er mám raději s jedním párem dveří.
A jak na jednu stranu moc nemusím obecně MB se dvěma páry dveří, tak klasické nové S kupé se jim zase ku.evsky povedlo (hlavně naživo), tyhle XL kupé MB vždycky umělo a dál umí. :yes:
eSko vypadá vedle eS kupé jen jako slušný taxík.
20. 4. 2016 10:19
Re: :yes:
taky bych dal přednost verzi 640i bez x-drive. Dva litry ve spotřebě by mi vynahradila nižší PC a příjemný zvuk... ovšem drtivá většina kupců takhle neuvažuje, aspoň podle toho, kolik potkávám verzí 640d...
btw. 650d se nevyrábí vůbec? zajímavé...
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 10:33
Re: :yes:
On ten zvuk R6 dýzlů je jinde než V6kových, pod plynem spíše směrem k V8 než k V6d vysavači, jinými slovy, obvyklé zvukové manko není takový problém. ;-)
Avatar - Magister
20. 4. 2016 11:47
Re: :yes:
Žádný diesel nezní jako 8 válcový atmo benzín. Leda ve snu. Nejlepší zvuk, co jsem u dieselu slyšel má Maserati.
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 11:50
Re: :yes:
v čom sa ti páči zvuk Maserati ? motor, model a co konkretne na tom zvuku... - rozved to.
Asi si este nemal tu cest s 4.2 TDi :-!
20. 4. 2016 11:53
Re: :yes:
ohromující. tady s nějakým sportovním výfukem
[odkaz]
spadla mi "sáňka":)
20. 4. 2016 18:17
Re: :yes:
Sériový Cayenne S Diesel (4,2 V8 TDI): [odkaz]
20. 4. 2016 18:31
Re: :yes:
Ano, zvenčí díky rezonátorům zajímavé, vevnitř nuda. A na volnoběh bude diesel vždycky klapat. Zato bude míň žrát. Na tom se, navzdory snaze automobilového průmyslu, moc nezmění. Sofistikované benzíny budou žrát o něco míň, sofistikované diesely budou mít o trochu lepší zvuk. Ale základní rozdělení je dané...
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 12:43
Re: :yes:
Pokud má podle tebe nejlepší zvuk dýzlu maserati, pak jsi v něm neseděl. Mluvíme tu o zvuku z pozice řidiče, tj. o zvuku uvnitř, tam je ghibli v dýzlu naprosto tragické. Zvenku díky výfukům je to hezké divadlo, ale platící sedí uvnitř auta.

Zvuk šestiválcových dýzlů (uvnitř a pod plynem, ne na volnoběh) lze ke zvuku benzinových klasických nízkootáčkových V8ček docela přirovnat, u R6 motorů i bez přispění výfuku, u V6 to umí např. audi u btdi dohnat aktuátorem.
20. 4. 2016 12:48
Re: :yes:
Sestivalce zni jako sestivalce. Jedno, jestli dieselove, nebo benzinove. Co ti kdo pusti do repraku je jina vec.
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 13:02
Re: :yes:
R6 dýzly zatím používá jen bmw, ale další přibudou příští rok, jag, MB. V6 nebo R6 motory zní jak u benzínu tak u nafty dost jinak.
Pro mně je podstatné, co slyším uvnitř; bmw dýzly 30d a 40d nic do repráků nepouštějí, aktuátor audi je záležitost hw, výfuk.
Avatar - Magister
20. 4. 2016 14:32
Re: :yes:
No je fakt, že některé BMW znějí líp vevnitř než zvenku....a prý se to dá i na mobilu měnit. :yes: >:-[]

[odkaz]
Avatar - Dinar
21. 4. 2016 07:14
Re: :yes:
Takže to shrnu, v maserati dýzl jsi nejel, s žádným R6 dýzlem taky ne, takže klasika, pindáš o tom, o čem nemáš ponětí. A ano, ta repráková šou u 50d je pro "puristy" tvého typu k smíchu, může být, proto v naší diskusi stále píšu o 30d a 40d. Máš tedy něco k věci nebo musejí stačit smajlíky? ;-)
Avatar - wikinko
20. 4. 2016 14:48
Re: :yes:
asi si v ziadnom R6 diesel nesiel
20. 4. 2016 12:54
Re: :yes:
Jaky V6 zni, jako vysavac? Jediny motor, ktery lze prirovnat k vysavaci, je stare TDS, tedy R6 diesel.
Avatar - Dinar
20. 4. 2016 12:59
Re: :yes:
V6 dýzly v otáčkách vyjí (proto přirovnání k vysavači) R6 dýzly buší válci, spíše duní. Zkuste si hoši nějakou starou ameriku pod plynem, je to hodně podobné, samo, že k točivým V8 typu M3 E90 to přirovnat nejde, ale kdo zná, ví, o čem je řeč.
Avatar - boost.
20. 4. 2016 11:19
Re: :yes:
Známý má červené dvoudveřové 640i bez xDrive. Pěkný svezení. ;-)
20. 4. 2016 12:00
Re: :yes:
Když už bychařit, tak rovnou s V8, ne? :-) Auto krásné, o tom žádná, ale jedna věc mne na něm poněkud nepříjemně překvapila, a to jak je v něm vzadu málo místa. Není to nic nového, tím samým problémem trpěla už minulá generace ve verzi kupé, ale porovnal jsem to se svojí trojkou a je překvapivým paradoxem, že ve trojce si za sebe sednu lépe než v 6 GC. Přitom auto je o tolik delší než trojka. Aby v tom 6 GC nebylo samo, v M5ce to bylo podobné.
20. 4. 2016 18:32
Re: :yes:
o osmiválci bych radši nebychařil:) zkušenosti byly neblahé...
Avatar - Machýrek
21. 4. 2016 12:16
Re: :yes:
Pry ted aktualni V8 uz je predelana a problemy uz by mely byt minulosti. Ze ta predchozi byla prusvih uz otevrene priznavaji i prodejci na showroomech. Stigma si jeste chvili ponese, ale tak cerne to nevidim. U soucasne V8 "bych" se stejnych problemu uz neobaval. "BYCH" v kvuli tomu, ze ojeta bude neprodejna. Takze stejne jako obvykle budu slintat nad benzinem a koupim naftu. Problem V8 v benzinu vidim jinde. V hlave. Svoji a vubec evropanu.
Avatar - AUDIRS6
21. 4. 2016 12:26
Re: :yes:
pritom je to taka skoda - ochudobnovat sa o dalsich 2000 et+ rpm vyuzitelnych otacok... ;-)
a spotreba ? Vid posledny test S500 - myslim ze tam bolo okolo 11 priemer.
Tak ale rozumiem ludom, ktori maju radi komfort menej casteho tankovania vyplyvajuceho z dlhsieho dojazdu. No a kedze mne to problem nerobi, zatial ostavam spokojny, aj ked ako som uz x krat proklamoval - nikdy nehovor nikdy... >:D ;-)
Avatar - Machýrek
21. 4. 2016 12:58
Re: :yes:
Jedna V8 atmosfera v benzinu mi stoji v garazi, tak zas tak ochuzeny nejsem, ale uzivam ji po kapkach. Jako daily car radsi naftu. Najedu cca 45kkm za rok, jak skonci zaruka, auto musi z domu, na benzinu bych vykrvacel nejen na palivu, ale hlavne pri prodeji. Na nafte tolik netratis. Uz je to par let, mel jsem MB E v benzinu, prodaval jsem ho rok.
20. 4. 2016 10:06
Já bych...
...si portské na večer asi nedával, možná bych pak neuváděl výkon dieselu v 6300 otáčkách, ale je fakt, že šestkové Grancoupe je asi nejhezčí BMW v současné době na trhu :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 10:22
Re: Já bych...
Tak po portském to může nabírat nevídané otáčky, zvlášť, když to piješ jak limču >:D
20. 4. 2016 11:23
Re: Já bych...
Presne >:D

BTW.: Ted je to jen 630 otacek >:D
Avatar - Ozzman
20. 4. 2016 11:35
Re: Já bych...
Takhle vodspoda netáhlo ani starý TDI ne? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 11:37
Re: Já bych...
este kusok, a vyrovna sa to pomalobeznym lodnym motorom >:-[]
Tak tie maju zase ale paradnu efektivitu, Ada bude mat radost >:D >:D >:D >:D
20. 4. 2016 11:46
Re: Já bych...
To je houby proti max. výkonu Mercedesu 350 d v závěrečné tabulce 185 kW při 360 otáčkách. >:D

(Ani v té tabulce to není asi u tohoto BMW dobře. Podle stránek BMW ČR má 640d 235 kW při 5800 - 6000 ot/min.)
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 11:48
Re: Já bych...
BMW ČR a Audi ČR nech idúúúúúú do .... :no:
Treba asi pozriet na DE stranky, lebo inac je to fakt niekedy na infarkt. :-!
20. 4. 2016 12:06
Re: Já bych...
Máš svatou pravdu. Tam udávají 230 kW při 4400 ot/min. a tomu asi věřím ze všeho nejvíc. Takže nakonec v té tabulce je to alespoň u BMW ok.
20. 4. 2016 11:31
jiná dimenze, ale...
asi je zbytecný to auto nejak hodnotit, luxus, o kterým si muze beznej motorista nechat tak akorát zdát. Ta cílová skupina je ale dost malá. Verim, ze je celkem dost lidí, kterí muzou dat 3 miliony za auto, ale tohle auto není ani rodinný, ani sportovní. TZN. kdyz to chci jako první auto, koupím si radsi neco praktictejsiho, kdyz chci sportak, koupim si sportak. Tohle není ani jedno, tak kdo to kupuje?
Rozbalit vlákno
14
20. 4. 2016 11:38
Re: jiná dimenze, ale...
Kupují to zákazníci:) pro mně je to daleko stravitelnější než všechna SUV světa. Proč by to nemohl být sporťák, respektive sedan se sportovním akcentem? Nesedíš metr a půl nad zemí, v zatáčkách se to neztratí /určitě ne Meganu RS:) Prostě sporťák pro každý den. Někdo mi mohl říct, že sporťák je Radical a Lotus 7 a proč teda kupovat cokoliv jiného...
Avatar - Magister
20. 4. 2016 11:48
Re: jiná dimenze, ale...
Za ty peníze už pomalu ale jistě je S coupé a to je když chceš sportovní pohodlí jinde. A když chceš praktické pohodlí, tak S Classe nebo 7er. Tohle je tak na půl cesty...a možná i proto není žádným prodejním trhákem. Sporťák není ani jedno ze zmíněných aut.
20. 4. 2016 11:56
Re: jiná dimenze, ale...
pomalu ale jistě stojí 650i gran coupé o milión míň než S-coupé...
pomalu ale jistě :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
20. 4. 2016 12:05
Re: jiná dimenze, ale...
Jenom blázen by šel do S-coupé, když může mít za ty prachy, pomalu ale jistě, Wraith..:)
Avatar - Magister
20. 4. 2016 14:38
Re: jiná dimenze, ale...
Vidíš a je to nejprodávanější vůz ve své třídě. Dlouhodobě....S + Scoupé (dříve CL). Ale Wraitha od 2,6 mio bych chtěl vidět. Leda po totálce.
20. 4. 2016 14:51
Re: jiná dimenze, ale...
Magistře Kelly, kde jste nechal svůj ostrovtip? Nebo jste požil příliš mnoho švestkového elixíru mládí?
Avatar - wikinko
20. 4. 2016 14:46
Re: jiná dimenze, ale...
Ze kto to kupuje? Hmm, tak ty urcite nie.
20. 4. 2016 18:13
Re: jiná dimenze, ale...
no ja urcite ne ;-) ale nevim, cos tim chtel rict, jestli me to jako melo urazit, nebo co
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 15:54
Re: jiná dimenze, ale...
To je fakt, že cieľová skupina je malá. Môžem príležitostne odfotiť jedného majiteľa. Má bradu na úrovni strechy tohoto auta :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 17:54
Re: jiná dimenze, ale...
>:D :yes: :yes: :yes: :yes:

dneska ides ! >:D :yes:
20. 4. 2016 18:15
Re: jiná dimenze, ale...
ale to není pravidlo. tito dlouháni vetsinou sedlaji Mercedes GL500, nebo jiný auto, ve kterým potrebujou sedacku do devíti kilo, aby videli ven >:D
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 19:52
Re: jiná dimenze, ale...
Ano, panko nizsieho vzrastu je v BMW Gran Coupe proporcne spravnejsi, nez povedzme v spominanom M-B GL. A naozaj sa nechcem vysmievat z niecieho vzrastu, ja som zasa velmi vysoky a posmeskov som si na zakladnej skole uzil dost, bol som vysoky a extremne chudy. Len ma podla mna panko dobry vyber a podstatne lepsie financovanie, nez ja :). A ak by sa dalo, kludne by som mu nejakych 10 -15 cm z mojich prenechal.
20. 4. 2016 21:26
Re: jiná dimenze, ale...
no vidite, ja si jedu prumer, takze cm na rozdavani nemam. tudiz bych mu nedal nic, ale klidne bych si vzal to jeho auto >:D
21. 4. 2016 06:42
Re: jiná dimenze, ale...
Co to je za nesmyslný pindání? Dejte sem vy dva studii, ze který vycházíte. ;-)
Avatar - fOE
20. 4. 2016 12:06
Test a runflaty
Hned na uvod, velice povedeny a ctivy test. :yes:
A ted k runflatum a one omluve za to, ze se to zminuje v kazdem testu. Zadna omluva neni potreba! Do BMW je potreba rubat furt a znovu dokud jim to nedojde, co si kritiku zaslouzi at ji taky dostane.
A jedna technicka, viz:"tímto typem pneumatik jsou vybavena všechna testovaná BMW a Mini", tohle neni tak docela pravda. Na runflatech nevyjizdi zadne ///M a pokud se nepletu ani zadne M performance (minimalne M135i ne, mozna je to v konfiguratoru k zaskrtnuti, ale jinak jezdi na normalnich nerunflatech). ;-)
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2016 12:25
Klasik
Není co dodat. V tomhle autě vidím závan "starých dobrých časů", kdy auta vypadala jako auta. Tím chci říct, nejklasičtější dnešní silueta auta.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
21. 4. 2016 04:12
Re: Klasik
ano, ma to auto nieco do seba!
Ma pekny postoj a ide z neho urcita majestatnost.
a to je oproti A7 velka vyhoda!
ale aj CLS je krasne auto a za tie peniaze aj praktickejsie a viac rodinne vyuzitelnejsie ( v tom je A sedem uplne spicka!) Takze BMW by malo byt skor o tej krase - ale tam ma interier odradil. To nedam!
:-!
Avatar - curwasportiva
20. 4. 2016 14:14
Dovírání M sport :D
Tak to mě opravdu dostalo, že součástí M paketu, který by měl učinit auto sportovnější, je taková pizdovina, jako je hydraulické dovírání dveří, které jen přidá další hmotnost.

M = Money, už dávno ne Motorsport...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
20. 4. 2016 14:39
Re: Dovírání M sport :D
Tam BMW už delší dobu nejde naproti fandům sportovních vozů.
neregistrovaný "SR20"
20. 4. 2016 15:50
Kupé ....
Povedzte mi Kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom coupé.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2016 17:53
Re: Kupé ....
to vo vlaku.. :-| ?

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
20. 4. 2016 22:13
Zvuk motoru
Dobrý večer, reaguji na přispěvatele, kteří tvrdí , že zvuk naftového šestiválce se blíží zvuku benzínového osmiválce. ..Především mám GC 650i a před jeho koupí jsem vyzkoušel nafťák...zvuk osmiválce je nahrán v palubním počítači a podle sešlápnutí pedálů plynu...pouští do repro nahraný zvuk osmiválce...Venku je to pořád nafta..byť nejlepší...nic víc...ten rozdíl ve zvukovém projevu je tak propastný.. (tedy zvenku >:D >:D ), že diskusi na toto téma nechápu...majitel GC 650i Šumpersko...
Rozbalit vlákno
4
21. 4. 2016 01:31
Re: Zvuk motoru
Já jsem teda dnes úplná socka, když to tady tak pročítám. Dnes už mám jenom veterouše 545i s víc než dvěma kilama v těle, trochu se tedy stydím mezi vámi machry, odborníky a boháči, ale jede pořád báječně a zvuk je to poslední co jsem kdy řešil u jakékoliv káry a ani o něm většinu času nevím, protože poslouchám skoro pořád rádio nebo kecy spolujezdců. Přesto, když ho občas roztočím, tak se něco málo ozve a nesere mě to. Musí, je to osmilampa. No, pořád se mi ale nechce odhodit spolehlivou dobrou atmosféru a nasát moderní komplikaci plnou kurvítek. A z repráků mi hraje jen to rádio, když ho vypnu, tak je ticho. Myslím, že to tak má být.

U všech aut, asi jich bylo +/- kolem čtyřicítky, co jsem kdy měl, chápej měl, ne jen řídil, byl zvuk jedno z posledních kritérií, co jsem řešil. Zajímaly mě, v prvním plánu, jiné, pro mě důležitější, vlastnosti. Průřezem od Citroënu 11 BL, Fiatu 500F, přes Lancii Delta Integrale, Sierru Cosworth Executive až po tohle BMW.

Ale možná je můj názor trochu pokřivený skutečností, že jsem v očích dneška geront. :-(

Výrazný zvukový projev chápu a vždy jsem chápal jen jako nezbytnou daň za vysoký výkon sportovních nebo alespoň sportovně laděných aut. Všechno ostatní je lež.
Avatar - Dinar
21. 4. 2016 07:32
Re: Zvuk motoru
Je škoda, že ani majitelé 650tek neumějí číst, jednak řeč není o motoru 50d (tříturbový dýzl s aktuátorem s přídavkem zvuku přes audio), ale výslovně o nižších verzích 30d a 40d, u kterých se žádná kouzla s audiem nedějí, jednak reč není o zvuku zvenku ale uvnitř (navíc výslovně o zvuku pod plynem) a konečně není řeč ani o porovnání se zvukem současných osmiválců např. toho v 650i, nýbrž o zvuku klasických nízkootáčkových V8. Navíc, nikde nikdo netvrdí, že se zvuk naftového šestiválce blíží zvuku benzinového osmiválce, ale, že charakter zvuku R6 dýzlu je jiný než charakter zvuku V6 dýzlu, ten R6kový se pod plynem projevuje zvukem spíše připomínajícím dunění klasického osmiválce než vytí dýzlové V6ky, jinými slovy, uvnitř to není nepříjemný zvuk ani pro uši zvyklé na řadové benzinové šestky. Ale byl-li smysl tvého příspěvku sdělit nám, žes' vlastníkem 650i, pak ok, už to víme. ;-)
Avatar - wikinko
21. 4. 2016 14:39
Re: Zvuk motoru
Pod toto sa podpisujem, Tento tyzden som isiel Kosice Brusel a spat na sefovaj 5GT 35d, a musim povedat, ze zvuk pod zatazou je naozaj bublavy a brumlavy, fakt pripominajuci stare benzinove V8ky. Avsak bohuzial zatah vzhladom na vykon je slaby kvoli enormnej vahe tohto pracudesneho vozidla. Brzdy tam tiez akokeby zabudli namontovat...
21. 4. 2016 15:27
Re: Zvuk motoru
Dobrý den , v řadě 6 GC je pouze jeden nafťák , 40d (230kW) a ten do repro pouští zvuk osmiválce >:D . .., ale poslechněte si jej....skutečně to je zvuk identický s 2 x přeplňovaným osmiválcem verze 50i ..ten zvuk musí korelovat s rekcí motoru a na průběh reakcí naftového šestiválce (turbodíra atd.) těžko napasujete osmiválcovou atmosféru. To , že vlastním GC uvádím proto, že mám dvouletou praktickou zkušenost. Ale R6 vs V6 máte naprostou pravdu...
20. 4. 2016 22:59
poruchovost motoru
Ještě reakce na kvalitu a poruchovost osmiválců...Měl jsem X6 osmiválec 300kw) první verze rok výroby 2009..problémy s mazáním a výměna celého motoru. Ovšem nové verze osmiválce (330kw), jsou bezproblémové. .Mám najeto v GC 110 00km. jediný problém byl ve poškozeném obvodu v rádiu a poškozená funkce kamery..nic víc....
Rozbalit vlákno
2
21. 4. 2016 03:39
Re: poruchovost motoru
Dík za info, takže motor po FL se 450 hp už je v pohodě? Jak se s tím dá reálně jezdit? Měl jsem předchozí 650i a cca 12-13 byl obvyklý průměr... Máte x-drive? Asi ano, když Šumpersko:)
21. 4. 2016 15:16
Re: poruchovost motoru
Dobrý den, pokud se budete snažit a hrát si se spotřebou (od nastavení Comfort do Eco), tak 11,0-12l...svižná jízda kolem 13-14l...Já teď v létě jezdím (jak se říká co to dá)v režimu sport (i sport +)...a je to za 16,5 l. Na zimních pneu to lze ještě o litr snížit.
Avatar - maxi!
21. 4. 2016 04:02
vec vkusu
z uvedenej trojice je jedine, co som nekupil.
nedalo sa to kupit - bohuzial.... ze preco?
A7 je vyborne auto ( 3 liter ), jedina vytka je skor esteticky nepodarena zadna cast - nejak mi to nesedi a priatelka ho zozadu vzdy hodnotila vyrazom Smutna Panda.
:-)
CLS som mal aj 4 valec ( 250) aj verziu 350 a obe motorizacie maju svoje vyhody a aj nevyhody.
BMW - pekne postavene auto, aspon co pre mna a mal som aj potrebny chtic a chut - ale co som nezvladol, bol interier a to konkretne stredovy panel okolo audia a klimatizacie.... to uz v trojke je hrubo nezaujimave a u takto predrazeneho auta by clovek cakal nieco vymakane a krasne - a hlavne ine, nie!?
.... vyduchy alebo napriklad ovladace na dverach su tak lacine a vsedne, ze ked si sadnes do toho z Mercedes C za 850 tisic....
to rozhodlo! :-!
Rozbalit vlákno
7
21. 4. 2016 06:56
Re: vec vkusu
Výduchy nebo ovladače na dverách... Ne, že bych na nich spatřoval něco vadnýho či ošklivýho, ale tvoje kritéria jsou tak úžasná!

Prohlásit, že má A7 ošklivý zadek (na což mám stejný názor) a vytáhnout proti tomu marginality typu výdechů...jsi fakt borec! :yes:

Nechci rýpat, ale opravdu jsi si při koupi CLS250 brousil zuby na dvakrát tak drahý auto? ;-)
Avatar - maxi!
21. 4. 2016 11:21
Re: vec vkusu
heh, nechapem, o co ti ide?
pisem celkom jasne a dufam, ze zrozumitelne, ze v tej kategorii by clovek za svoje peniaze ocakaval nieco také, co ho uspokojuje a podla mna, ked sa sustredis na moj text este raz, tak to tam popisujem.... ano, sú to moje kriteria. A ano, rozhodujem sa aj takymi zdanlivo malickostami ako je interier ( preto spominam tie bezne známe negativa )
Zadna cast A7 sa nám nepači - ok, ale kde proti tomu vytahujem nejaké vyduchy? Kde?!

v podstate ani nechápem, o com píšeš ....
a este detail - tie dve CLS som mal súčasne - takze o com to pises, ze brusit si zuby na 2 krat tak drahé auto?! Akoze nemam na to ale co to tu vlastne chces riesit. Pobavil si.... :-!
21. 4. 2016 14:13
Re: vec vkusu
Zatím bavíš jen ty, vytáhnout výdechy na kterých apriori asi nic moc špatně být nemůže a srovnávat s CLS250, který má úděsný motor a pomalou 7-G vnímám max na úrovni argumentace plakáta ;-)
Avatar - maxi!
21. 4. 2016 15:59
Re: vec vkusu
uz to uplne miešaš a melieš mimo hru!
:-) :-) :-)
nechapem co vlastne sledujes - co vlastne chceš?
aké vyduchy a aká prevodovka?!
ked budes mat cas, zajdi niekde do bazaru a over si, o čom pišem.
nechapem, ze nechapes - jednoducho a naposledy iba pre Teba:
tá šestka ma stredovy panel neadekvatny za tie prachy - to uz je z hodnotnejsich materialov aj medved C
a neskusaj uz tu sliedit a zistovat, ze kto ma na aké auto....
:-!
21. 4. 2016 17:47
Re: vec vkusu
Ty jsi začal o svých autech a je mi šumák, čím kdo jezdí. Jen tvý důvody jsou veskrze plakátový a dětinský.

Proč do bazaru? Ne, že bych 6GC neznal, ale mnohem pohodlnější je showroom ;-)
22. 4. 2016 21:44
Re: vec vkusu
na showroomu benzínový osmiválec nejspíš nespatříš. dneska jsem čekal, než mi dají kufry na motorku a s výjimkou e-mkových modelů a základních jedniček a dvojek tam benzín prakticky nebyl:)
Avatar - Hammunasakra
25. 4. 2016 19:18
Re: vec vkusu
V Inveltu maj ze 104 skladových vozu 9 benzínů >:-[]

5 z toho je 218i Active Tourer :yes: >:D
Avatar - maxi!
21. 4. 2016 16:06
webpaja
človiečik, ja ta vobec nepoznám a ani nechápem, co vlastne tu riesis - bavime sa tu o sestkovom bavoraku a na to som vyjadril svoj názor a vlastnu skusenost.
Tak preco sa tu snažiš mi natláčat tvoj vkus a kritizovat ma a uz vobec spochybńovat, ci tu niekto má alebo nemá na určité auto?
:-)
Rozbalit vlákno
1
21. 4. 2016 17:49
Re: webpaja
Co tu vyvádíš chlapče? Napsal jsi nejtupější důvod proč nechtít 6GC (dobrá, ještě to můžeš trumfnout neexistencí růžový ve standartních barvách), nikdo ti netlačí svůj vkus, jen ty jsi se ukázal jako v lepším případě uražlivej pozér :-)
21. 4. 2016 16:20
super napsano
Dnes jste me, pane Micko, prekvapil. Vase postrehy jsou presne a sdelujete je srozumitelne. Mam 535xd a jen bych nekolik veci doplnil.
Motor je opravdu fajn a nevychazim z udivu, ze zminujete, za zatimco audi se srovnatelnym motorem jeste stoji, bmw uz davno jede! Je to samozrejme i o prevodovce, ale je to hrozne... dokonce i v biTDI je ta prodleva snad 1,5 sekundy. Ten samy poznatek mam z range roveru. Na krizovatkach a pri odbocovani vlevo je to az nebezpecne! Jen s tou spotrebou nemohu moc souhlasit, respektive se ukazuje, ze daleko vice vyuzivam vykonovy potencial. Vcera jsem napr. dal 435km za 4:00h s prumerem 10,9l/100km (dalnice 180 tvorila 50%, na okreskach velmi dynamicky).
pri 150 na tempomat ale auto jede za 8,1.... coz je minimalne o litr vic, nez predchozi 530xd. petka je podobne jako sestka nedotaciva a podvozek je prilis meky. uz pri 80% nestiha. Navic mi vadi torque vectoring pomoci brzd... 530 ho nemela, 535 ho ma aniz bych o tom nekde nasel zminku. Jakmile dostanete auto na hranu a hrne se ven, zasahne zmineny system a brzdi vnitrni kola, coz auto okamzite staci (pozor, nepletu si to s ESP!) auto je ale diky tomu na limitu nevypocitatelne, ackoli nakonec projedete zatacku bezpecne a vyssi rychlosti nez bez nej, nejdrive dojde k nedotacivosti , kterou musite prekonat stanim na plynu a ta chvile je dost na moralku...nicmene beru, ze je to rodinne auto... nechci hanit bmw, proti audi ho stale jeste preferuji (ona reakce na startu na tom ma take podil, dale absolutni nuda pri jizde, sedacky....), ale trochu se bojim, ze s novou A6 se situace muze zmenit...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lexi
23. 4. 2016 15:27
názor uživatele...
Po více jak dvou letech strávených za volantem tohoto vozu ( 640 d X )., mohu jen potvrdit to co se v tom testu píše....chtělo by to normální pneu a taky preciznost v detailech jako v interiéru Audi....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
23. 4. 2016 16:28
Re: názor uživatele...
klobuk dole :-! :yes:
U auta za 2+ mega sa nestava casto, ze by jeho majitel pripustal nejaku kritiku. ;-)
( teda aspon doteraz mam podobne skusenosti minimalne )