Ale jinak jestli chceš trochu lepší odpověď, tak v autoprůmyslu to funguje asi jako v politice. To co se víří veřejně v médiích je asi tak 20-30% toho, co se skutečně děje. Jinými slovy reál je úplně jinde. Proto mě přijde dost smutná úroveň diskuzí zde, tak nezbývá než si z toho dělat *... >:D
Další odborný článek z pera pana Bureše. Dokázat zamíchat do spotřeby miniaut v Japonsku, aféru s diselovými motory VW, je kus poctivé novinářské práce. Až tak velký a poctivý kus, že by bylo fajn, pana Bureše kopnout do ***. Ať to zkusí třeba v Blesku.
EVO neEVO, Mitsubishi je taková divná banda. Jeden by řekl, že se poučí, když před zhruba dekádou měli v Japonsku obrovský průšvih se zatajováním technických závad, na který měli doma celý tajný archiv. Jenže oni je, teď zase lžou se spotřebou. Tahle značka Japonsku dělá jen ostudu. 8-s:no:
Nejsem si teda vůbec jistej tím, že máslo na hlavě má z Japonskejch firem jen Mitsubishi a samozřejmě ne jen japonských, ale tak nějak celkově napříč automotiv.
Mediálně určitě. Objektivně bych si tak jistej nebyl, ale je to jedno, ne? Hlavně, že akcie ČEZu už jdou zase nahoru, kdo nakoupil za 365 bude mít svejch 20% za pár tejdnů a svět se točí dál... >:D
Tak to se mi ulevilo, že kucí z KBA dokázali za 6 měsíců změřit všechny auta (což by šlo jistě udělat v horizontu max. několik týdnů) a ještě dekódovat algoritmy všech ŘJ a zjistit, že to všechno funguje fakt zcela legálně a tedy podváděli jen ty magoři od VW... >:D Hned je na světě líp... Díky. >:D
Už je to dost dlouho, ale kancl byl někde asi 2 úrovně pod vrchní silnicí nějaké šílené mnohastupňové křižovatky... >:D V Koreji máš zase všechno Hyundai a tak podobně.
Nebyl. Mimochodem jsem byl v dřevních dobách hrdým majitelem televize a videorekordéru Mitsubishi a obojí odešlo sakra brzo. Telka o dost dřív. Dej pokoj s výtahem 8-s
někdo na to jde chytře a vymslí program, aby se bruselský vlk nažral a koza mohla jezdit jako člověk a né jako se zdechlinou pod kapotou (motor na zkouškách se udusí emisemi, v reálném provozu ale funguje a jede), někdo na to jde dost blbě a přehustí kola.
Nevim co je na tom blbeho. To ze se v EU prefukujou kola a prelepujou spary je davno zname a snad dokonce ve spojeni s koncernovymi znackami. V EU se takove prkotiny jako prefoukle gumy neresi, tady se resi jen opravdu velke podfuky(a to pod natlakem USA) a to jeste dobrovolnym svolavanim do servisu >:D Tenhle clanek je opravdu kus poctive novinariny, tedy Bleskove >:-[]
Myslim, že se tady michaji jablka s hruskama. Neco jineho, kdyz prehustis pneu, zalepis spary(coz mimochodem delaji vsechny automobilky) ale bez uprav softwaru projdes emisemi, ale kdyz upravis software kvuli tomu aby jsi vubec prosel emisema, protoze nemas tak kvalitni motor tak tomu rikam podvod. A upozornuji ze jedinemu komu byla prokazana manipulace se softwarem je koncern VW!!!
Mohli to udělat jako Mercedes. Zapírat, zapírat... Mezi tím ten softwar průběžně měnit a s tím i různý jiný díly a hrát o čas. Na Mercedes už taky byla podána civilní žaloba v podstatě za to samé co u vw, tedy že se reálné emise značně liší od změřených, ale když se neprokáže úmysl, tak to skončí jako u Toyoty před pár lety, kdy rok vyplouvali různé věci pedálama počínaje (Toyota dost věcí taky tajila a zapírala) , pak zaplatila pokuty, omluvili se a dneska jsou lidi, co tady píšou o tom, že vw je nejhorší na světě... >:-[] Pak máš různé Takaty což je ve své podstatě horší než dieselgate, protože to zabíjí rovnou a týká se to mnohem většího počtu aut a spoustu dalších věcí bezpečnostními testy počínaje a... Škoda slov.
Nějak mi stále není jasný, v čem je pro tebe tak zásadní rozdíl např. mezi dieselgate a takatou. Obě firmy záměrně podváděli tak, aby na trh dodávali výrobky, které standartně nesplňují předepsané požadavky, akorát takata při tom prokazatelně zabila dost lidí a vw "jen" obešlo normu, kterou beztak reálně nesplňuje nikdo (neexistuje diesel, který reálně vydává tolik emisí, kolik je v normě). Navíc vw již vyrábí motory, které normu splňují a takata stále jednoznačně neodstranila všechny věci, které jsou potenciálně závadné. Doufám, že mi to vysvětlíš líp, než odpovědí 1+1=3... ;-)
Ještě mi to nedá, ale na kluka moc bystrý nejsi, ale na holku ti to pálí dost dobře... Nebudeš transka? >:D Nebo je jedna hemisféra holka a druhá kluk a trochu se to tam hádá? :-O
postupne odkryjú niečo na všetky značky, politici vyhlásia, že automobilky podvádzali, že treba upraviť pravidlá a tak ich upravia a ešte sa aj pochvália ako to šikovne spravili, ale celé to pohnojili politici, automobilky len robia čo sa dá, aby aspoň naoko plnili nezmyselné predpisy. Mám jeden pozmeňovací. Kým platia terajšie pravidlá, mal by každý politik jazdiť povine na litrovom trojvalci.
Oni prefoukli gumy. Hlavni inzenyr Mitsu by ihned mel spachat harakiri.
V Evrope tuto "nestoudnost" delaji uplne otevrene. Dokonce se najdou taci, kteri ve spojeni s jistym koncernem reknou, ze je to tak i spravne.
Re: Stát se to může všude ... jen důsledky jsou různé
Tak Japonce celkem uznávám, určitě je jejich kultura na hony vzdálená třeba Korejcům (myšleno v dobrém slova smyslu), ale když podvádím (a v Japonsku to není nic vyjímečného - nemyslím jen auta, ale třeba kauzy typu Toshiba, Olympus atd. atd.), tak mě zas tak nepříjde velký rozdíl v tom jestli udělám mediální divadlo a v každý větě řeknu 5x lituji a omlouvám se nebo to řeknu jen 1x... Sice by se u nich dalo čekat, že vnitřně se skutečně stydí, ale kdyby ta jejich kultura byla skutečně tak dobrá (a ne pokrytecká), tak jednoduše tyto praktiky z principu neudělají. A realita je bohužel taková jaká je. Firemní kultura většinou dost pokulhává za tím, jak by to mělo být "správně" - tedy z morálního hlediska. Navíc poslední generace mladých Japonců velmi degraduje zažité principy jejich předků, bohužel. To bude zas palců... >:D
u žádného auta není udávaná spotřeba reálná. Řešením by bylo, přesně definovat a vybudovat okruh (třeba jeden pro celou Evropu), vybrat namátkou z prodávaných aut 10 a změřit na něm spotřebu. Nebo se na to vykašlat úplně, protože stejně se už rozkřiklo, které automobilky fixlují nejvíce (mé pořadí 1. Volkswagen - hlavně škoda, 2. Ford . pak Reanult....... zbytek a nejméně Japonci a Korejci, ale také). VW fixluje i na měření ujeté vzálenosti, u Japonců a Korejců ujeté km souhlasí skoro na 100%.