Jen si to přiznejme, kromě Fiatu žádný jiný výrobce na světě nedokáže postavit malý sedan, který lze vnímat jako hezký. Kdyby někdo jiný vyrobil aspoň takový, na který by se dalo koukat... Možná tak Škoda Fabia sedan by se tak ještě dala označit. Ale naroubovat na jinak hezkou fiestu vysoký zadek ve stylu Mondea se opravdu nepovedlo. A spíš bych se moc moc divil, kdyby ano... :no:
Ale máš pravdu, jedno jak je to s prostorem uvnitř, linea je prostě auto velikosti octavie, což je i velikost některých premiových sedanů střední třídy, to není malé auto porovnatelné s touhle fiestou.
To je sice pravda, ale vychází z Grande Punta. Ovšem Italové dokázali vyrobit i jiné malé sedany. Třeba taková Siena/Albea. Z nijak oslnivého modelu Palio vznikl celkem půvabný čtyřdveřový model. A vypadá opticky dost lehce, což proti jiným těžkopádným konkurentům rozhodně není na škodu... Nebo třeba Premio/Duna na bázi Una, také na svou dobu hezké auto.
Přiznávej si, co chceš (voz začátek tohoto vlákna...) ale není pravda, že Linea je z Grande Punta, je to čtyřdvéřové Bravo - asi jsi to viděl jenom na obrázku, dojdi se podívat někam do autosalonu a laskavě to porovnej a netvrď tady zase takovýhle blbosti.
Blbosti tady tvrdíš ty, s Bravem má společné tak možná jen třídní zařazení. Já jsem se na ni byl v autosalonu nejen podívat, ale dokonce jsem se s ní svezl a řídil ji asi deset kilometrů. Takže vím přesně, o čem mluvím. Prostě Linea je sedan odvozený od Punta, jen má v detailech pozměněnou palubní desku. Navíc dostal jednodušší techniku, Linea třeba na rozdíl od GP nepoužívá elektrický posilovač řízení, tudíž nemá funkci "City", a s 1.3/66 kW MultiJet se dodává jen pětistupňová převodovka. Prostě ne Bravo, ale Grande Punto v lacinější verzi. Běž si do něj sednout ty, pak tu něco rozhlašuj, inteligente...
a co mazda 3 sedan? ta je podle mě udělaná lépe.boční silueta sice je ještě pořád hezká, ale pohled zezadu je opravdu děsný... mazda je vyvážená ze všech směrů
Mazda 3 sedan je nižší střední třída. Mazda 2 sedan byla rovněž představena, ale s prodejem v Evropě se asi nepočítá. Žádná škoda, půvab výchozího hatchbacku jí rozhodně chybí.
To je taková nádhera, že by to za tu misku rýže na den stálo. Stěhuju se do Šanghaje. Hned!
Ty čisté linie, vyvážené proporce, ponton karoserie kdesi vysoko v nebesích.. Ford tady odvedl vynikající práci a světové ekonomické recesi udělil pořádný políček - rozhodně nešetří a je to znát.
Interiér... Má vůbec smysl pochybovat? Každý přece zná hodnotu interérů Fordu. Klasa, ušlechtilé materiály a vkusná kombinace tvarů a barev.
Forde, bravo, tohle je trefa do žlutého! :yes:
..je tu uplne nova zprava!! Ford opustil kineticky design a presel na takzvany svadlensky..co bude priste?..mozna kuga s predkem KA a zadnima dverama od galaxie.
:no: bohudiky ze se to nebude dovazet do EU..mozna prave proto to tak odflakli
No je to každopádně něco strašnýho... Dětem do osmnácti neukazovat, ohrozí to vývoj osobnosti. Tedy snad až na "mrtvej výtah", ten bude v sedmým nebi :-)
Ej.. že bych se zaposlouchal do své zádušní mše? >:D
Měl jsem kdysi kazetu s Requiem od W.A.M., Herbert von Karajan, Berliner Philharmoniker, 1967... Musím si to koupit znovu, každé jiné provedení je proti tomu zoufalé.
A včera jsem si udělal radost a od stejných interpetů, dokonce i ze stejného roku koupil Šehrezádu od N.R.K.
Jedním slovem BOŽÍ!
Jaký je to Perunovo??? :-O
No, tak ještě, že se tenhle sedánek nezúčastnil klání o COTY 2009. Možná tak BOTY 2009 a počítám tak šedesáté místo... >:D Bože... až je mi těch číňanů líto. Ještě že je na tamním trhu nedostižnou jedničkou Volkswagen, jinak tam nemaj pomalu v čem jezdit.
Na obranu Fordu je potřeba objektivně přiznat, že sedan v subkompaktní třídě, to je vlastně vyloučeno ze své podstaty. To prostě nejde. Je to jako bys chtěl udělat Titanic z nafukovací pramice.
Fordův knedník design mě nevzal ani u verve, nebere mě ani u Mondea, ani u liftovaného Focusu. Už vůbec mě nebere u nové fiesty. To nahoře jen dokresluje, kam Ford sune svůj design. Fordomilci musí jásat, Ano, Fiesta sedan, poslední to designový počin je přesně to, jak ford chce, aby jeho auta vypadala. Jásejte. My ostatní si v klidu počkám na nové POLO. VW POLO, subkompakt nadcházejícího desetiletí. BRAVWO POLO :yes:
U vecinuy aut je dulezitejsi jak dobre jezdi nez jak dobre vypadaji. A to evidetne jde lepe Fordu nez VW ;-)
I Cinane to brzo take poznaji, jako to poznali uz Cesi ;-) Ale to ty vis, jinak by jsi neocmrdoval u kazdeho Fordiho clanku co je na auto.cz.
Nove Polo nebude, u VW udelaji jen facelift jako u Golfu, to nevis?
PS ja myslel ze uz jsi spachal sebevrazdu kdyz hnusna Fiesta vyhrala nad krasnym Golfem >:D >:D >:D
Mozna kdyby Ford dal do COTY sedan z Guangzhou, tak dali i toho hnusneho Opla, Insomnia nebo jak se to menuje >:D >:D
A já mu tady na fóru posílám takové odkazy... Stydím se :*) On mezitím zapůjčil svůj mozek pro účely natáčení.. Je to dobrý a uznalý hoch, ten Mrtvovýtah :yes:
Čo to tu trepeš? Polo bude od piky nové auto, nový podvozok (ktorý Fabia nedostala), nový športovejší desiagn v štýle new Scirocco a samozrejme nové materiály a motorizácie. A práve tie motorizácie budú najväčšou výhrou... nový 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,6 TDI...
Ano, takže většina zákazníků kašle na vizualitu auta, interiéru atd.. a při zkušebních jízdách stopují svůj oblíbený úsek a nebo slalom u tesca, hledají jemné rozdíly v podvozcích a porovnávají vadnutí ukrutně namáhaných brzd. Hlavně tedy ve třídě Fiesty. Už vidim tu scénu, jak nějaká slečna v doprovodu partnera ( který financuje ) vybírá roztomiloučkého prcka a přijde v kombinéze, rukavicích a helmě. A nebo naopak, jak překecáváš partnerku na holátko s katastrofální barvou ( jakákoliv jiná než červená ) s argumentem zrychlení, slicků a karbon-brzdami a ona se zakoukala do červeného míti. To tak maximálně dostaneš kabelkou.... Kdyby si podobnej blábol o důležitosti jízdních vlastností a nedůležitosti vzhledu vypustil u Enza, tak možná po 2 promile v krvi bych byl ochoten o tom začít uvažovat, ale u Fiesty.......
Ty už ses prostě definitivně zbláznil >:D >:D >:D
Ja by som netvrdil ze je sedan v subkompaktnej triede vyluceny. Je pravda ze väcsine to sice nevyslo(napr. fabia), na druhej strane cordoba je pekny sedan a pre mna je to dostatocny dokaz ze to ide, ak sa chce.
Chcel by som ťa poprosiť, aby si mi odpovedal. A nehnevaj sa, ale poviem Ti, že si trapný. Veď já tiež uznávam Polo. Nové Polo bude POLO-VAJÍČKO, veľmi pekné auto. Ale zbytočne chváliš VW aj tam kde nemáš. Ak by náhodou vyslali nejaký ďalší ROVER na Mars a bude škaredý, budeš argumentovať, že si počkáš na PHAETON? Nebuď smiešný. Sa láskavo pozri na to, čo VW ponúka v Číne. Páči sa ti nejak extra ten VW-SANTANA? No myslím, že táto Fiesta je 100x a ešte aj na druhú krajšia. Tu ide o to, postaviť auto pre ten ktorý trh. A tak mi predsa nemôžem argumentovať Polom pre Európu proti Fordu pre Čínu. VW má tiež škaredé autá pre rozvijajúce sa štáty, ale rovno napríklad aj pre Čínu. A tak hneď nehovorím, že já si kúpim Mondeo. Proste v Číne má aj VW nepekné a hlavne zastaralé autá. Tvoj argument Polom bol asi tak mimo gól do vlastnej brány.
Tak nevím nevím jestli nemám nějak divný vkus, ale já tohle auto pokládám mezi malými sedany za jedno z nejpovedenějších. Líbí se mi. Je více než jen jednookým králem mezi slepými... ;-)
Uff, ja uz se malem lekl, ze mam nejakou uchylku, ze jsem jediny, komu to prijde celkem pekny.
Kdyz to porovnam napr s Fabii a jejim hrbatym batohem, nebo Thalii, Loganem.... tak je to vazne vic nez jednooky kral.
Sice bych si to nekoupil, ale to je tim, ze Mondeo menit nehodlam.
Kola dělaj hodně, a ty použitý na vyobrazeným modelu jsou malý a/nebo prostě děsný. Deadlift správně podotknul, že to je stejný jako Verve. Liší se to právě kolama a pak (ne)zabarvením zadních lamp. A to jsou dva detaily, který v mejch očích udělaly z pěknýho sedanu takovouhle potvoru. :-(
Ahoj Pierro! Nebyl tys´náhodou nějak dlouho na východě? Fiesta sedan Zhongčchuan Tse Edition má asi tolik očí, jako ta socha s váhou v jedný ruce a mečem v druhý.. jak ona se to jen jmenuje... Ivana Langerová, tak nějak..
Ale mě se to vážně docela zamlouvá. Neříkám, že by to byl nějaký vrchol elegance, ale to snad ani u malých sedanů nejde. Naposledy se mi líbila Cordoba. Ale když i vemeš konkurenční auta - Thálii, Fábu s báglem, Logana, Hondu City, toho střesného sedana Suzuki SX4, Palio, novou Ladu, atd., tak tohle zas tak špatné není. Jinak jak se ta paní s váhou a mečem jmenuje najdeš na SZ... ;-)
Nejseš sám, divnej vkus nemáš, ale taky je třeba dodat, že když si najdeš jak to vypadalo v prezentaci tuším v lednu v USA a jak vypadá tohle provedení, tak je to velkej rozdíl. Stačí si najít prezentaci Fiesty v USA a fotky červené Fiesty sedan s velkými koly a je to něco jiného. Bohužel ta na rozdíl 3D a 5D byla studie a tohle je trochu "reálnější". Nicméně naživo to může být lepší a nezatracoval bych to. Je to stejně zvláštní, proč i ta barva, ve které to je nafotkách je taková divná. A pokud si vzpomeneš na barvy, ve kterých se oficiálně prezentovala Fiesta 3D/5D tak to byl taky hnus - obvzlášť ta příšerná zelená. Takže bych asi počkal, naživo to bude třeba vypadat líp. Ale už ty zadní lampy jsou oproti studii s Detroitu jiné....a lepší rozhodně nejsou.
Sedan povazuji za jedine provedeni vhodne k reprezentaci. Reprezentativni hatchback, ci kombi povazuji za spatny vtip. Sedan v teto tride nebude slouzit k reprezentaci, ale mel by byt elegantnim doplnkem vedle hatchbacku.
Problem vidim ve nucene snaze vytvorit "spotovni" sedan, nebo sportovne se tvarici sedan. Zvysujici bocni linie dveri atd. mozna funguje u hatchbacku, nikoli vsak u sedanu. Sedan okamzite ztraci na eleganci. Zadni cast se soucasne stava opticky velice tezkou.
Mezi sedany teto velikosti povazuji za elegantnejsi dokonce i Proton ve clanku vedle a nebo i Ladu Priora ve clanku drive.
Celkově vysokej ponton karoserie nové Fiesty ten obrovskej vysokej zadek ještě umocnil. Pod tou monstrózní výškou plechu se zadní opticky malá kolečka úplně ztrácí... ;-\
Mazda 3 sedan je nižší střední třída. Mazda 2 sedan byla rovněž představena, ale s prodejem v Evropě se asi nepočítá. Žádná škoda, půvab výchozího hatchbacku jí rozhodně chybí.